cenšamies lai pašiem, un citiem interesanti cerēsim, paldies!ray112 wrote:Jāmaina atkal topika nosaukums bet vispār cepuri nost par attieksmi un uzņēmību. Šitajā topikā vienmēr atverot ir kaut kas interesants, tā turpināt, un lai jaunais motors labi griežas
rovvna gadu bija IS, praktiski pāris dienu starpība kad pag. gad. ielikām 1.8.*Sicram wrote:Tāda sajūta, ka vakar vēl čipoja Isenieku, bet tagad jau lielo vīru dziesmas jāskandē !
Bet vispār, kā jums tur sacensībās? Klases mainās, tagad būs ātrāk un grūtāk ?
Tur jau tā lieta, ka ir seriāli kuros klase nemaz nemainās, vnk beidzot auto ies līdzvērtīgi konkurentiem. Protams, minišosejā būs cita klase, bet tur es domāju būs līdzvērtīgāka cīān ar citiem BMW utt, ne kā ar 1.8 zāģēt pret Hondām
grūtāk būs, jo jāpierod pie jaudas, jābremzē savādāk utt
pirmajā iebraucienā pabraucu kādus 7 apļus ar biš par mazu spiedienu, (ap 1.8 startā laikam?) riepa kkā ļoti tālu uz sāna bija strādājusi, un pamanīju jau ierautus zobus, spiedienu pacēlu, bet nu riepa dila, un tos robus turpināja deldēt, līdz kordus pārtrina utt, un atā nobortējās beigās. daudz kreiso līkumu arī tieši sanāca, hz (tas notika apmēram stundas, biš vairāk laikā, normālā režīmā braucot visu laiku, riepas nebij protams jaunas vairs)J.K.jr.bad. wrote:
Riepas nobeidza jo savērsums/sagāzums nebija pareizs.
piekares regulējumam vajadzētu būt ok, itkā, tas ir +- pietuvināts tam ko internātā var atrast, kā ideālam/labam e36 ģeometrijas regulējumam asflata segumam