спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Abit e30
Posts: 1113
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: спортивный e36 316i >> 318IS

Post by Abit e30 »

ray112 wrote:Jāmaina atkal topika nosaukums :cool: bet vispār cepuri nost par attieksmi un uzņēmību. Šitajā topikā vienmēr atverot ir kaut kas interesants, tā turpināt, un lai jaunais motors labi griežas :cool:
cenšamies lai pašiem, un citiem interesanti :-D cerēsim, paldies!

*Sicram wrote:Tāda sajūta, ka vakar vēl čipoja Isenieku, bet tagad jau lielo vīru dziesmas jāskandē ! :cool:
Bet vispār, kā jums tur sacensībās? Klases mainās, tagad būs ātrāk un grūtāk ? :hvz:
rovvna gadu bija IS, praktiski pāris dienu starpība kad pag. gad. ielikām 1.8.
Tur jau tā lieta, ka ir seriāli kuros klase nemaz nemainās, vnk beidzot auto ies līdzvērtīgi konkurentiem. Protams, minišosejā būs cita klase, bet tur es domāju būs līdzvērtīgāka cīān ar citiem BMW utt, ne kā ar 1.8 zāģēt pret Hondām :emo:

grūtāk būs, jo jāpierod pie jaudas, jābremzē savādāk utt :roll:
J.K.jr.bad. wrote::cool:

Riepas nobeidza jo savērsums/sagāzums nebija pareizs.
pirmajā iebraucienā pabraucu kādus 7 apļus ar biš par mazu spiedienu, (ap 1.8 startā laikam?) riepa kkā ļoti tālu uz sāna bija strādājusi, un pamanīju jau ierautus zobus, spiedienu pacēlu, bet nu riepa dila, un tos robus turpināja deldēt, līdz kordus pārtrina utt, un atā nobortējās beigās. daudz kreiso līkumu arī tieši sanāca, hz :roll: (tas notika apmēram stundas, biš vairāk laikā, normālā režīmā braucot visu laiku, riepas nebij protams jaunas vairs)

piekares regulējumam vajadzētu būt ok, itkā, tas ir +- pietuvināts tam ko internātā var atrast, kā ideālam/labam e36 ģeometrijas regulējumam asflata segumam :roll:
User avatar
petka17
Posts: 6606
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: спортивный e36 316i >> 318IS

Post by petka17 »

Labs topix!

Kas ir interneta ideālais E36 regulējums? :naac:

Minišosejā 2-3 litri klase ir kudiš lēnāka par 2.0 klasi :emo:
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: спортивный e36 316i >> 318IS

Post by Fretka »

Tā nu gan nevar teikt - aizpag. sezonā atsevišķos gadījumos Laipnieks (E36 3.0) un Rode (1.6T) startējot iekš 3000, piekāpās tikai Pro klases braucējiem, taču 90% posmu bija ātrāki. Pagājušajā gadā nesekoju līdzi, varbūt tā bija, taču jebkurā gadījumā domāju, ka tās ir simtdaļas, nevis "kudiš" :]
User avatar
petka17
Posts: 6606
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: спортивный e36 316i >> 318IS

Post by petka17 »

Fretka wrote:Tā nu gan nevar teikt - aizpag. sezonā atsevišķos gadījumos Laipnieks (E36 3.0) un Rode (1.6T) startējot iekš 3000, piekāpās tikai Pro klases braucējiem, taču 90% posmu bija ātrāki. Pagājušajā gadā nesekoju līdzi, varbūt tā bija, taču jebkurā gadījumā domāju, ka tās ir simtdaļas, nevis "kudiš" :]
Labi, sorry, moška ne tā izteicos - tur vieglāk par kko pacīnīties, jo lielākā daļa ir BMW, visi brauc ar 2.5, diu bled astoņ un 3.0 dūmojošiem strokeriem, kamēr 2.0 klasē dominē K20 TypeR un tamlīdzīgas naglu kastes...
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
Abit e30
Posts: 1113
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: спортивный e36 316i >> 318IS

Post by Abit e30 »

petka17 wrote:
Fretka wrote:Tā nu gan nevar teikt - aizpag. sezonā atsevišķos gadījumos Laipnieks (E36 3.0) un Rode (1.6T) startējot iekš 3000, piekāpās tikai Pro klases braucējiem, taču 90% posmu bija ātrāki. Pagājušajā gadā nesekoju līdzi, varbūt tā bija, taču jebkurā gadījumā domāju, ka tās ir simtdaļas, nevis "kudiš" :]
Labi, sorry, moška ne tā izteicos - tur vieglāk par kko pacīnīties, jo lielākā daļa ir BMW, visi brauc ar 2.5, diu bled astoņ un 3.0 dūmojošiem strokeriem, kamēr 2.0 klasē dominē K20 TypeR un tamlīdzīgas naglu kastes...
tīeši tā! :)
petka17 wrote:Labs topix!

Kas ir interneta ideālais E36 regulējums? :naac:

Minišosejā 2-3 litri klase ir kudiš lēnāka par 2.0 klasi :emo:
kautkas no šī:
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... our-E36-M3" onclick="window.open(this.href);return false;
zarins
Posts: 131
Joined: 07 Mar 2010, 22:57
Location: Cēsis
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: спортивный e36 316i >> 318IS

Post by zarins »

:cool: labs updeits.
Būsim mainītās lomās, es sezonu sākšu ar 1.6 :emo:
krabiz
Posts: 388
Joined: 05 Jun 2016, 22:52
Location: LV
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: спортивный e36 316i >> 318IS

Post by krabiz »

ēēē, a jūs tā baigi zāģēsiet, ka vajag to B25 kolektoru?

Moš labāk likt to pašu M52, lai ir labākas apakšas? :think:
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
User avatar
kars
Posts: 3460
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: спортивный e36 316i >> 318IS

Post by kars »

Ikdienā varbūt labāks tas m52, no 2-3k rpm
Bet trasē jau tur apgriezienos :hvz:

Onbords labs! revmatch/heel&toe :)
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
Abit e30
Posts: 1113
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: спортивный e36 316i >> 318IS

Post by Abit e30 »

zarins wrote::cool: labs updeits.
Būsim mainītās lomās, es sezonu sākšu ar 1.6 :emo:
..tā Tev arī vajag, sapratīsi kā mēs jutāmies :cry: :emo:
krabiz wrote:ēēē, a jūs tā baigi zāģēsiet, ka vajag to B25 kolektoru?

Moš labāk likt to pašu M52, lai ir labākas apakšas? :think:
nū vispār jā, vēl jo vairāk sirdij tuvākā ir grunts, kur praktiski motors vnk dzied visu laiku pie augšām :)
otrs kas ir padomā ir minišoseja, kur arī tik pa augšām motors dzīvojas.

kars wrote:Ikdienā varbūt labāks tas m52, no 2-3k rpm
Bet trasē jau tur apgriezienos :hvz:

Onbords labs! revmatch/heel&toe :)
cenšos :]
bet reāli Kretīns bez tā visa brauc ātrāk, tagad tik šis arī sācis mācīties/pielietot, bet nu jā :dusma: :D
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: спортивный e36 316i >> 318IS

Post by J.K.jr.bad. »

Nu acīmredzot nebija pareiza savirze, jo ja būtu gaisa par maz tad riepas ārmalas diltu vairāk, bet neplēstu ar gabaliem laukā.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
Abit e30
Posts: 1113
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: спортивный e36 316i >> 318IS

Post by Abit e30 »

Sveiki Lielajā 5dienā!

starujiem zoļiem tuvojas jaunā sezona, tāpēc laicīgi tiek novērsti visādi sīkumi un lielumi, plus minišoseja ir pavisam drīz.

Pēc pirmajiem testiem tika nojausts, ka auto sanācis diezgan skaļš :naac:
tāpēc mēģinājām to padarīt klusāku, ADParts iepirkās Magnaflows.
Image

nometos ceļos :reeka:
Image
rezultātā brīvgaitā/mierīgi braucot auto palika klusāks, bet dodot džazu, palika daudz niknāks tonis :-D


tālāk aizmaucām pie kolēga pameklēt kādas kļūdas motoram, baigi neko neatradām, jo kompis atteicās lasīt live datus, kad auto iedarbināts :rofl:
bet tik un tā tika atrasts, piem., ka ieplūstošā gaisa temp. devējs acīmredzot nebija īstais. Liekot m50 kolektoru nebija nomainīts, rādīja stipri vairāk kā patiesībā. Kā jau zināms, m52 ir iespraužams, m50 ir skrūvējams, bēt pirmajiem siemens vadītajiem m5X nāca skrūvējami, nomainīts!
Image

tālāk, beidzot ir abi e30 plaukti - normāli ārējie šarnīri, kautkā nepatika man neviena ražotāja tie ''cietie'' e36 šarnīri.

tād uzvārīju jaunu glāžu atsaiti, lai tās glāzes nesajūk prātā :reeka:
Image

:]
Image

tād, kā jau tas pierasts, kad viss liekas sataisīts, kautkas ofic saplīst. pēc motorswapa sāka tecēt stūres reika pie stūres krustiņa...
nu neko, kolēga pārjauca salika šo to jaunu :naac:
mmmm
Image

mēģinu salikt krustiņu uz reikas +- taisni :D
Image

pa vidam vēl kkādas krāsainas buksītes aizmugurējajam stabilizatoram
Image

Image

kkā tā pagaidām.

sāk mākt šaubas vai esošais reduktors (4,10) minišosejas lielajam aplim nebūs pa īsu, jo pagājušogad ar 1.8 pie slimnīcas līkuma man šķiet 5tais pārnesums bija gandrīz izgriezts :roll:
User avatar
Mellaish
Posts: 161
Joined: 12 Nov 2013, 20:44
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: спортивный e36 316i >> 318IS

Post by Mellaish »

Abit e30 wrote: sāk mākt šaubas vai esošais reduktors (4,10) minišosejas lielajam aplim nebūs pa īsu, jo pagājušogad ar 1.8 pie slimnīcas līkuma man šķiet 5tais pārnesums bija gandrīz izgriezts :roll:
tagad čist būs "raaa tatatatatatatatata" :reeka: :reeka: :reeka:
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: спортивный e36 316i >> 318IS

Post by -AF- »

Es teiktu vairāk, tev tas mazais reduktors izjuks ļoti ātri
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Abit e30
Posts: 1113
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: спортивный e36 316i >> 318IS

Post by Abit e30 »

-AF- wrote:Es teiktu vairāk, tev tas mazais reduktors izjuks ļoti ātri
viņš jau pēc ''zāģiem'' un mazmotora skan ļoti nepriecīgi :naac:
tas ir nākamais to-do listā. un visdrīzāk(99%) atkal būs metinātais :-|

es jau atceros m20b25 un mazais korpuss... tādā nedaudz agresīvākā ikdienas braukšanā satelīti lūza baigi ātri...
User avatar
Rii
Posts: 7572
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Post by Rii »

Man mazais reduktors iet jau otro sezonu, pusasis gan divas ir aizgājušas pie dieviem :hvz:
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Post by J.K.jr.bad. »

Ja nelauzīsi to reduktoru, tad nesalūzīs.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
petka17
Posts: 6606
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Post by petka17 »

Man pēc 2. sezonā mazais bloķis arī izšķīda ar m52b28tu.

Gudri vīri runā, ka minišosejā metinātais neesot labi...
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Post by J.K.jr.bad. »

Šosejā arī LSD nav nekāda medus maize. It sevišķi Minišosejas asajos līkumos. Torsenveidīgie būs piemērotāki.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
Abit e30
Posts: 1113
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Post by Abit e30 »

bēt Jums tie mazie bija:
open
veldijs
LSD ?

Tas to visu ļoti maina. Piem. man uz e30 tie visi bija open diffi, kas salūza.
Metinātais vēl pats pirmais, ko kompotam uzvārījām pirms 2 gadi? tika vnk noņemts, jo uzlikām citu, bet reāli tam nebija nekādu problēmu, nokalpoja kkādu puotru gadu asfalts/grunts/ledus...
petka17 wrote:Gudri vīri runā, ka minišosejā metinātais neesot labi...
es pat nēesot gudrs saprotu, ka metināts reduktors nav nekāda dieva dāvana :-D bet.. leģendām aizmugurē vispār nav diffa :naac:
...nu nav lieku 400/500eiro lsd reduktoram

un ar openu man biš bail minišoseju braukt, ok, pa sausu vēl jā, bet slapjā noteitki nē, kkā neparedzams tas auto var kļūt ja saslīd utt..
J.K.jr.bad. wrote:Ja nelauzīsi to reduktoru, tad nesalūzīs.
bet tehnika nav jauna, metāls noguris :-D

piem. Sarmā ja nemaldos, mašīna ar šo motoru, reduktoram visus zobus no primārās vārpstas notīrīja :roll: :-D
User avatar
Rii
Posts: 7572
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Post by Rii »

Man ir metinātais 100 procenti bloķis!
Pirms nedaudz mēnešiem arī runāju ar vīru, kas arī pāris sezonas esot izvilcis ar vienu mazo, metināto reduktoriņu. Salauztas daudz pusasis, bet reduktors dzīvojis :roll:
Es domāju, ka galvenais ir nemīzt!
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Post Reply