Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Diski ir golfa ar apgrieztiem centriem uz otru pusi. Iekš akustikas kastēm ir jauni S30 skaļruņi 4x30W.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Piemirsu vēl aizmugurējā stabilizatora uzstādīšanu:
Visumā ir daudz kas sadarīts, piemēram salona paneļi pārlīmēti, bet tie sīkumi.
Pagājušonedēļ uzsāku testu ar gaisa filtra kastēm, standarta un apzāģēto, vēlāk ielikšu video, bet pirmie rezultāti liecina, ka pie gaisa temperatūras +10 grādi pēc celsija ar apzāģēto kasti ieplūstoša gaisa temperatūra ir par 10 grādiem lielāka kā ar standarta kasti. Tiks veiks vēl viens tests ar uzlabotu gaisa ieplūdi un tad varēs apkopot.
Visumā ir daudz kas sadarīts, piemēram salona paneļi pārlīmēti, bet tie sīkumi.
Pagājušonedēļ uzsāku testu ar gaisa filtra kastēm, standarta un apzāģēto, vēlāk ielikšu video, bet pirmie rezultāti liecina, ka pie gaisa temperatūras +10 grādi pēc celsija ar apzāģēto kasti ieplūstoša gaisa temperatūra ir par 10 grādiem lielāka kā ar standarta kasti. Tiks veiks vēl viens tests ar uzlabotu gaisa ieplūdi un tad varēs apkopot.
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Houlii šit - es domāju, ka tu esi internetā pakāries un nekad šeit neatgriezīsies
žiks norm.
žiks norm.
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
petka17 wrote:Houlii šit - es domāju, ka tu esi internetā pakāries un nekad šeit neatgriezīsies
žiks norm.
Mana psihe nav trausla
Oz, drifts ir pēdiņās topika nosaukumā
Bet ja nopietni tad šķēram iet labi
- Cherbikoff
- Posts: 163
- Joined: 16 Nov 2017, 13:55
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Jāatsvaidzina tēma
Pagājušogad rudenī uztaisīju apkopi pirms tehniskās apskates, kura beidzās decembra sākumā. Uzliku atpakaļ jaunas standarta atsperes jo sēdinātās bija vēl pašas sasēdušās un deva tikai kopējo auto izskatu patīkamāku. Jēga maza turēt auto ja ar to brauc maz, gribās braukt vairāk, bet braukšana ar cietu un zemu piekari ikdienas režīmā ir šerpa. Komforts ir svarīgāks par vizuālo izskatu tāpēc upurēju izskatu.
Pateicoties aizmugurējā tilta stabilizatoram auto līkumos sasveras mazāk un ritenim, kurš paceļas saķere ir labāka.
Apskati tā arī negāju, ieziemoju līdz pavasarim.
Rudenī mainot atsperes pamanīju, ka priekšējo plauktu sailentbloki bija ar plaisām, nemainīju jo tie tikai dažus tūkstošus nobraukti. Uz skati aizbraucu šī gada marta beigās. Uz skates kratekļa no sailentblokiem jau gumijas gabali karājās........... Inspektors bija sakarīgs un tā kā tas bija vienīgais defekts skati izlaida
Sailentblokus samainīju, liku poliuretāna ar domu, lai kalpo ilgāk, bet tā kā tas Krievijas kantoru ražojums šaubos par labu kvalitāti, bet labākai par oem jābūt
Otrs "zāģis" bija reduktors, 4.44 ir par īsu, 100km/h 4000rpm, bloķī parādījās brīvkustība kas izpaudās kā klakšķis uzsākot braukt, straujāk "štepselējot" pārnesumus un arī bloķēšanas spēja palikusi vāja.
Uzliku standarta reduktoru 3.9 (garākais no standarta galvenajiem pāriem) pagaidām bez bloķa, iespējams atpakaļ nemaz nelikšu, izmantošu citam auto, bet varbūt savedīšu kārtībā un likšu atpakaļ komplektā ar 3.9 pāri.
Par šiem deviņiem gadiem kamēr man ir žiks ir bijuši šādi reduktori 4.3 (vaz 2101) 4.1 (vaz 2103) 4.44 (vaz 2102) un šobrīd 3.9 (vaz 2106).
Visi vaz klasikas standarta galvenie pāri ir izmēģināti, vienīgi 4.1 bija ar 1.3l veco motoru, 4.1 ar 1.5l nedaudz forsēto motoru un 4.44 un 3.9 ar 1.6l nedaudz vairāk forsēto motoru.
Secinājums ir tāds, ka auto ar 3.9 galveno pāri dinamiku un jaudu nezaudēja, braukt ir patīkamāk, ātrāk uzņem ātrumu un pie 100km/h ir 3200rpm. Braukt ar 4.44 galveno pāri bija kā braukt ar džipu ar pazemināto režīmu
Tuvākā laikā ar žiku pabraukāšu ikdienā, ir plānoti vēl dažādi darbi un kaut kad jāsaved vizuālais kārtībā to gan bez metināšanas darbiem neizdarīt laiks un ziemas šļura dara savu. Žigulis ir jau arī nedaudz apnicis tāpēc drīzumā sāksies viena cita auto atdzimšana var teikt no pīšļiem.
Pagājušogad rudenī uztaisīju apkopi pirms tehniskās apskates, kura beidzās decembra sākumā. Uzliku atpakaļ jaunas standarta atsperes jo sēdinātās bija vēl pašas sasēdušās un deva tikai kopējo auto izskatu patīkamāku. Jēga maza turēt auto ja ar to brauc maz, gribās braukt vairāk, bet braukšana ar cietu un zemu piekari ikdienas režīmā ir šerpa. Komforts ir svarīgāks par vizuālo izskatu tāpēc upurēju izskatu.
Pateicoties aizmugurējā tilta stabilizatoram auto līkumos sasveras mazāk un ritenim, kurš paceļas saķere ir labāka.
Apskati tā arī negāju, ieziemoju līdz pavasarim.
Rudenī mainot atsperes pamanīju, ka priekšējo plauktu sailentbloki bija ar plaisām, nemainīju jo tie tikai dažus tūkstošus nobraukti. Uz skati aizbraucu šī gada marta beigās. Uz skates kratekļa no sailentblokiem jau gumijas gabali karājās........... Inspektors bija sakarīgs un tā kā tas bija vienīgais defekts skati izlaida
Sailentblokus samainīju, liku poliuretāna ar domu, lai kalpo ilgāk, bet tā kā tas Krievijas kantoru ražojums šaubos par labu kvalitāti, bet labākai par oem jābūt
Otrs "zāģis" bija reduktors, 4.44 ir par īsu, 100km/h 4000rpm, bloķī parādījās brīvkustība kas izpaudās kā klakšķis uzsākot braukt, straujāk "štepselējot" pārnesumus un arī bloķēšanas spēja palikusi vāja.
Uzliku standarta reduktoru 3.9 (garākais no standarta galvenajiem pāriem) pagaidām bez bloķa, iespējams atpakaļ nemaz nelikšu, izmantošu citam auto, bet varbūt savedīšu kārtībā un likšu atpakaļ komplektā ar 3.9 pāri.
Par šiem deviņiem gadiem kamēr man ir žiks ir bijuši šādi reduktori 4.3 (vaz 2101) 4.1 (vaz 2103) 4.44 (vaz 2102) un šobrīd 3.9 (vaz 2106).
Visi vaz klasikas standarta galvenie pāri ir izmēģināti, vienīgi 4.1 bija ar 1.3l veco motoru, 4.1 ar 1.5l nedaudz forsēto motoru un 4.44 un 3.9 ar 1.6l nedaudz vairāk forsēto motoru.
Secinājums ir tāds, ka auto ar 3.9 galveno pāri dinamiku un jaudu nezaudēja, braukt ir patīkamāk, ātrāk uzņem ātrumu un pie 100km/h ir 3200rpm. Braukt ar 4.44 galveno pāri bija kā braukt ar džipu ar pazemināto režīmu
Tuvākā laikā ar žiku pabraukāšu ikdienā, ir plānoti vēl dažādi darbi un kaut kad jāsaved vizuālais kārtībā to gan bez metināšanas darbiem neizdarīt laiks un ziemas šļura dara savu. Žigulis ir jau arī nedaudz apnicis tāpēc drīzumā sāksies viena cita auto atdzimšana var teikt no pīšļiem.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Jāatsvaidzina tēma
Pavasarī (martā) žigulim skati izgāju ar pirmo reizi un kādu laiku izmantoju ikdienā.
Nu jau kādu laiku žigulis ir pārdots. Īpašumā bija desmit gadus.
Pagāja vēl kāds laiks un sapratu, ka vajag rezerves auto, sekoju sludinājumiem un pirms pāris dienām tika iepirkt vācu žigulis
Pavasarī (martā) žigulim skati izgāju ar pirmo reizi un kādu laiku izmantoju ikdienā.
Nu jau kādu laiku žigulis ir pārdots. Īpašumā bija desmit gadus.
Pagāja vēl kāds laiks un sapratu, ka vajag rezerves auto, sekoju sludinājumiem un pirms pāris dienām tika iepirkt vācu žigulis
Spoiler
Show
Spoiler
Show
[spoiler/]