Pirms nu jau mazliet vairāk kā diviem gadiem iztirgoju kompi pa daļām un sāku skatīties sludinājumus un meklēju sev pirmo mašīnu. Meklēju gan mk1 caddy'us un golfus, gan arī mk2 scirocco, bet kā par nelaimi vai nu nebija tirgošanā vai arī par tādu summu, ka es nevarētu pacelt, negribēju mk2 skatīt, jo mk2 tomēr ir salīdzinoši daudz un pieejami, nodomāju ja es tagad nedabūšu mk1, tad diez vai vispār tikšu pie tāda. Pagāja kāds mēnesis un nejauši uzgāju pavecu sludekli golfklubā, ko palaidu pirms tam garām.
Tekstu nelasīju tik apskatījos bildi un cenu, nodomāju smuka jetta, bet šā vai tā vajag mk1 un nav pa kabatai. Nākošajā dienā skolā bija garlaicīgi un joka pēc atkal atvēru to sludekli, bet šoreiz palasīju tekstu: domāju zbiss, būs laba bundža, jo benzo tomāts un 117k km arī pēc TA datiem, benzīnu [censored] izmestu un ieliktu mTDi. Palasīju tālāk un sākās ekstras: elektriskie logi, centralka, elektriskie spoguļi, kondiška un vel neuzstādīts kruīzs ko dod līdz . Tā nu tajā pašā nedēļā aizmaucu uz jūrmalu apskatīt, bundža toit, bet ir kkādas buktes, švīkas un rūsa uz durvīm, zem gumijas bagūzī un zem pakaļējā luktura, bet apakšā viss zbis. Izbraucu un smaids līdz ausīm, mašīna tik saturīga, stingra un klusāka par golfu, tad arī sapratu, ka man šito mašīnu noteikti vajag . Pēc kādas nedēļas vai divām aizbraucu vēlreiz, šoreiz ar senci kopā, atzina par labu esam tik viņam nepatika tas, ka benzīns un automāts, kas man arī tajā laikā nepatika, bet problēma bija, ka man nauda pietrūka un sencis nebija gatavs piemest . Laikam atkal pēc kādas nedēļas skatījos, ka vel nav pārdots un piedāvāju 750 jevro, tāpēc, ka motors auksts ļoti slikti leca un jauda vispār nebija. Tā arī nopirku pa 750, tik bez kruīza
Tātad ekstru saraksts pēc nopirkšanas:
el. logi;
el. spoguļi;
kondiška;
centralka;
stūres pastiprinātājs;
mīkstais panelis(nosacīti ekstra );
Neejoš un rijīgs benzīnieks.
Neilgi pēc nopirkšanas
Tad nu kkad augustā sāku vilkt ārā mono, vienīgā palīdzība no sencīša bija "Tu 100 gadus to benzīna kapsētu nedabūsi ejošu"
Tā kā viņš domāja, ka es tur visu iesākšu un pametīšu, tad pie bedres viņš mani nelaida un nācās improvizēt (bildes no improvizācijas nav )
a nu ka pisās ārā no šejienes!
dvuļa vietā
Uzkonstruēju filtra kasti
Ceļā uz bedri "100 gadus vēlāk"
Metināt nemāku, par to varat nekomentēt
Repair by Gateriz Garaž
Mēģināju iet skati, bet diemžēl neizgāju
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
802 2 Atgāzu izplūdes sistēmas stiprību ietekmējoši bojājumi.
402 2 Nevienmērīga bremžu darbība.
407 1 Nevienmērīga stāvbremzes darbība.
618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).
211 2 Nedeg atpakaļgaitas lukturis (lukturi)
208 2 Nedeg labais bremžu signāllukturis. (Nedega abi, bet inspektors bija lādzīgs un ielika 2. Biju aizmirsis iespraust štekeri slēdzī pie pedāļa )
614 2 Motors nav iedarbināms ar startera palīdzību. (Pie csdd starteris švaki grieza, inspektoram mašīna noslāpa un starteris vairs negrieza . Izjaucu, satīrīju un atkal iet.)
615 2 Sajūga pedālim nav pretslīdes pārklājuma.
704 2 Neatbilstošs elektrības vadu stiprinājums.
419 1 Nelieli bremžu šļūtenes (šļūteņu) bojājumi.
418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.
Bremžu vērtējums:
Ass Kreisais Labais Bremžu tips
1 1.86 1.77 D
2 0.50 1.00 D
2 0.36 1.02 S
Dabūju motoram neatbilstošu atslēgu
Tad atgadījās šaize ar motoru:
(2016)Septembra beigās no spiediena nomuka dzesēšanas šķidruma truba. Uzliku atpakaļ, uzpildīju, bet spieda ārā . Tad jau šķita, ka drošvien blīve vainīga. Nu neko, cēlu nost galvu.
Gāja raibi, gan nolūza kolektoram skrūves, gan apjājās skriemelim skrūve, bet ar visu tiku galā.
Kad nocēlu galvu, notīriju virzuļus, nopulēju, satīrīju daļas, aizvedu galvu noslīpēt, blīves samainīju un stellēju kopā. Darīt bija ko, bet pieredze arī rodas un rokas arī taisnākas .
Kad viss bija salikts, konstatēju, ka veljoprojām sistēmā ir spiediens. Samainīju termostatu, pačakarējos ar atgaisošanu un tagad zbiss strādā.
Attīriju no eļļas visu
Bik sakusa
Salaboju pārplēstu celiņu, lai spidometram MFA(tjip borta kompis) strādā
Iepirku bremžu swapu aizmugurei, jo trumuļi pievīla skatē un domāju, ka nav vērts viņus taisīt un jāmaina nost. Nopirku visu, lēnu garu dariju visu. Beigās mēģinot izurbt nolūzušo gaisošanas skrūvi,nolohojos un sapisu labo suportu . Nospļāvos un nodomāju to visu pabeigt vasarā, jo finanses vairs nebija un sapratu, ka gribēju pārspļaut pats sevi .
Pašrocīgi salaboju vienu asīti, otra bija ideālā stāvoklī
Saīsināju pravodku un no GG nošpikoju izolācijas materiālu , vizuālais izpildījums nav spīdošs, bet strādā un pazuda vairāki kļūdas kodi
Tiku pie vag sportiem
Ziemā arī pagremdējos bērnības atmiņās
(2017)Marta sākumā izvilku no ziemas miega, nomazgāju un ievaskoju, bilde viena, jo vel nebija plastmasas samelninātas un kopskats bija bēdīgs plastmasu dēļ.
moldings "Piecdesmit greja nokrāsās"
Piemēriju raid 1 stūri, ko zem žiguļa detaļām atradu, bija kopā ar oem pāreju , izskatās sūdīgi, jo arī ir sūdīga , tas materiāls ir beigts un jāpāršuj. Sākumā domāju, ir zbiss, bet būs vien jādabū vecā stila gti stūre.
Maģits tagad ir līdz galam iekšā. Pa ziemu izdomāju pačekot, kāpēc tikai labajā pusē strādā audio, izjaucu, salaboju pārdegušu celiņu, ielieku mašīnā, ieslēdzu, pshhhhhbhmmmmmmm................ Ausis "asiņo" un tagad iet tikai kreisajā pusē audio , vismaz uzlabojums .
Ielikts arī diy mfa slēdzis
Nopirku ķīmiju un samelnināju plastmasas, tagad ir sekss un var rādīt tautās :cuinlove:
P.S. sūdīgs kontrasts tām bildēm, salīdzinoši krāsa ir neizteiksmīga, jo dzīvē ir tā, ka brīžiem no tās sarkanās acis žilbst.
Procesā
Dizku bremžu swaps aizmugurē
Izmazgāju tepiķus, abšivkas un vecos beņķus.
Ieliku rainbow beņķus, pasažiera beņķis ir pagaidu beņķis. Pareizās abšivkas tiks iegādātas, kā arī melnais tepiķis un griesti, bet to mazliet vēlāk .
Kkad pirtī sēžot izsutināju aliņus un izdomāju, ka mašīna jāmazgā
Dabūju gala bunduli ar tjip ņeržas galiem kā GTi un krēsliem atbilstošus durvju apšuvumus, bet ar sagaterizētām tumbu vietām, par laimi bija ko paņemt no oriģinālajiem apšuvumiem
iemetu ātri, lai piemērītu, viss, protams, netīrs, bet +/- iztīrīju kad sāku braukt, nebija īsti laika līdz galam iztīrīt salonu, bet nav tā, ka būtu kauns cilvēkus vest.
Tiku arī pie BBS'iem, bet kā jau bildē redzams, vajag valcēt.
Un tad notika šis
Peles bija donoram haubes apšuvumā iemetušās un to materiālu savilka arī motorā
Sāku braukt, pirmās domas, pizģets ko es esmu nodarījis nabaga mašīnai , ņihujā negāja, ja es ietu uz baznīcu, tad pirms katras apdzīšanas mestu krustu . Tad man palīdzēja un sakruķīja sūkni, es jau būtu nosities, ja sūknis nebūtu sakruķīts
Pēc sūkņa sakruķīšanas tas motors arī kustas , žopometrs, protams, melo, jo neiet kā 2e, bet pēc spido ceļ diezgan pieklājīgi, māsas TDi boru varētu diezgan normāli izcirst
Tā kā priekš 2E tika ielikta mk3 bāka ar MPI sūkni, mk2 degvielas pacēlāja diametrs ir ievērojami mazāks un tas neder mk3 bākai, lai nebūtu jābrauc ar vilcienu, iemetu to štruntu un aptinu ar lupatu kamēr dabūtu mk3 pacēlāju, patīkami nebija, kādas 4 dienas nobraukāju ar drausmīgu soļķa smaku salonā
Braucot uz Jelgavu pēc mk3 pacēlāja, pekšņi mašīnai motors izdvesa nepatīkamas skaņas, izspiedu sajūgu - noslāpst :shocked:, palaidu vaļā, lai pielaistu, bubinās un negrib darboties, pēkšņi zili dūmi salonā, tā pamatīgi smird pēc deguma :shocked:. Apstājos turpat esošajā autobusa pieturā.
Biju ar brālēnu ķīpenē un tad uztaisījām pāris fotkas, fočēts ar nepabeigtiem laboratorijas darbiem
Bet šādi no aizmugures
Var dabūt vēl vāaaaaaaaaaaaaaaaaairāk dūmus, bet mums nesanāca uzķert bildē
A: Vajag bedri, lai viņu uzliktu, bet bedre bija aizņemta + tur ir diezgan liels pisaks, jo vai nu bufera balka vai tā uz kuras balstās motors ir līka/šķība, bez domkrata palīdzības nevar uzlikt, kā arī man nebija laiks viņu pielikt.
Nu kaut kā tā, VAJAGA VALVERIS JA!!!1111!!!