tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by howitzer »

Šādi tur izskatās?
Image
Tad to gigantisko huiņu fleksē nost un aizmet aiz šķūņa, lai pēc mēneša, kad būs reāli zajebal, var pievārīt atpakaļ. :D
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
tolx
Posts: 812
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by tolx »

Kaut kādas tādas šausmas, jā. Mosh izdosies atrast kaut ko, ko iemetināt vietā, ja bāka netraucēs.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
User avatar
GG.
Posts: 15696
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by GG. »

Kā jūtās priekšējie atsperu atbalsti? Jau ir remontēti? Šim eksemplāram varētu būt īpaši smagi, jo smagais v8 un lauku ceļi :D
User avatar
tolx
Posts: 812
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by tolx »

Jā, ir mainīti, cik uzmetu aci, otrreiz nav paspējuši nopūt.
Un smagais v8 bija m112, šitas tak alumīnija.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by J.K.jr.bad. »

J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
tolx
Posts: 812
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by tolx »

Magnaflows pagaidīs labākus laikus tomēr. Jāsamaina viens līkums pirms bunduļa, tur kāds akmens trubu ir bik saplacinājis.
Bet nu, piektdien sapirkos visādas figņas un braucu uz darbnīcu mainīt. Plāns - eļļa, hidraulikas eļļa, hidrosfēras, varbūt vēl kādi sīkumi.
Image
Pa visu auto atradu 2 caurumus - kabatas aiz pakaļējiem ratiem.
Jāatrod kāds, kas varētu operatīvi sametināt, tad jau būs labi. Un šļakatniekus vajag.
Varbūt te ir kāds, kas vēlas sametināt?
Image
Image
Sagribējās atdzīvināt miglas priekšā. Kreiso izdevās, bet aizmugurējā vāciņa tāpat nav. Labajai savukārt ar visu vāciņu kontakti nopuvuši
un reflektors atā. Rezumē - jaunas miglas 40eur no IC un provodkas gali šrotā, bet to nākammēnes.
Motoram eļļa diez vai bij mainīta intervālā.... kartera skrūve labi pievilkta, vecais filtrs sadalījās man rokās. :emo:
Iekšā Ravenol HCS 5w40 un Knecht filtrs. Sagāja 8.3 litri apmēram, pēc tostera nedaudz nepierasti ar tādiem tilpumiem operēt.
Paskatīsimies, kāds būs eļļas patēriņš.
Image
Ar hidrauliku bija tā, ka nopirku es auto stāvoklī "gliseris paātrinās" - aizmugure vilkās pa zemi. Tiesa, klaju sitienu uz bedrēm nebija.
Šim agregātam aizmugurē amortizācija līdzīgi kā citroen - amortizators ir prasts hidrocilindrs, savukārt pašu amortizācijas funkciju nodrošina
sfēras - tur zem membrānas ir slāpeklis (laikam), brīvo tilpumu piepilda ar hidroeļļu. Spiedienu sistēmā nodrošina stūres pastiprinātāja sūknis.
Visam tam vajag savu specifisko hidroeļļu (ar MB pielaidi). Lauķi tur bija salējuši Dexron. Cik ilgi tā bija braukts, nezinu....
Atsūcu zampu no rezervuāra, atskrūvēju sfēras (brīnumainā kārtā viss atskrūvējās), izlaidu cik varēju visu no aizmugures.
Samainīju, saskrūvēju, salēju pareizo eļļu. No stūres kontūra ārā visu nedabūju, sajaukums tāpat ir. Palika bik labāk, bet aizmugure nepacēlās tāpat.

Image
Image
Svētdien palasīju vēl internetus, padomāju un braucu labot situāciju. Aizmugures uzpumpēšanu nodrošina vārsts, kas caur sviru ir pievienots aizmugures stabilizatora stienim -
tas pagriežas un vārsts paver vienu vai otru izeju. Viss izskatās kā no akmens laikmeta un nekad nav aiztikts.... Trīcošām rokām (jo ja salūzīs, tad fig dabūs vajadzīgo detaļu) skrūvēju
un izdodas - regulācijas svira ir uz galda. Notīrīju, sasmērēju, saregulēju. Manuāli grozot vārstu, izdzinu šķidrumu pa visu sistēmu. Tagad saliekot kopā, ir ok.
Priekša tāpat ir bik par augstu, jo uzlikas biezākas gumijas virs atsperēm.
Image
Bonusā, aizmugurē kāds ir amputējis ksenona līmeņa devēju. Labi ka vadi vismaz palikuši, varēs atjaunot.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by -AF- »

Kapēc nopirki ravenol? Maksā dārgak par mobil un daudz sliktu atsauksmju.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
tolx
Posts: 812
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by tolx »

Kur ir tās sliktās atsauksmes?
Cipars pa manam bij ok, mobil1 ar 229.3 maksā jūtami dārgāk.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
User avatar
GG.
Posts: 15696
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by GG. »

tolx wrote:Jā, ir mainīti, cik uzmetu aci, otrreiz nav paspējuši nopūt.
Un smagais v8 bija m112, šitas tak alumīnija.
Ar "smagais" es biju domājis smagāks salīdzinājumā ar 4 un 6 cyl. Jo arī tiem visiem nolūzt tie atbalsti :D
User avatar
tolx
Posts: 812
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by tolx »

Tā jā, kārtējā kvalitatīvi garažā pavadītās brīvdienas :alkofest:
Ar w210 korozijas problēmām lielākā daļa gan jau ir pazīstami. Es ar biju salasījies, kas un kā,
bet nopirktais eksemplārs lika cerēt ka nav viss tik slikti kā internetos redzams. Nu, kā lai saka... :rofl:
Image
Pirms nedēļas atradu 2 caurumus kabatās aiz pakaļratiem. Labā pusē tāds 5cm diametra aplis, kreisā pusē gan plaukstas lieluma caurums.
Pierunāju čomu weekendā bik pametināt, lai vismaz nav atklātu caurumu. Mhm, kā tad.
Vispirms jau āķis vairs nav noņemams - kāds ir nolauzis atslēgu un tur viss pārvērties fosīlijā. Bamperi noņemt var, bet nav forši.
Sākot kko graizīt, kreisā puse beigās izrādījās pat labāka. Jā, bij lielāks robs, bet apkārt normāls metāls pie kā piemetināt.
Image
Image
Labajā pusē, sākot griezt un bakstīt, grūti bij apstāties, lai neizārdītu visu. Izskatās slikti, bet nu... varēja būt traģiskāk.
Image
Image
Image
Image
Pagaidām tika kkā piemetināts, lai var līdz rudenim izbraukt un nenāk laikapstākļi salonā. Skaidrs ka pa ziemu šogad nebrauksim, tā vietā jāmeklē
labs metinātājs. Ir kādam padomā, kas varētu tās šausmas uzņemties? :aleluja:
Tāpat meklēju vietu ziemošanai.

Pie esošā karstuma, kkā gribas arī strādājošu klimatkontroli, vaļā logi pie +28 baigi nepalīdz, lūkas nav.
Ar iebūvēto diagnostiku noskaidroju ka kļūdas par kondicioniera daļu nemet, bet spiedienu gan rāda nekādu tur.
Uzpildes ventili paspaidot, kkas ārā nāk, tātad viss nav izkūpējis. Neliels mierinājums. :reeka:
Nomainīju sausinātāju (ar otro reizi, pirmajā reizē nopirku nepareizo). Vismaz zem luktura nav sapuvis un trubas arī atskrūvējās.
Aizbraucu uz ganību dambja riepu garažu sestdien, pamēģināt sapildīt. Atradām vienu sūci - par vāju pievilku vienu no devējiem, baidoties nolauzt.
Atslēga uz 19 un ir ok. Slēdzam iekšā kompresoru un klausamies kkādu graboņu. :dusma: Skaidrs, kompresors pats par sevi strādā, bet skaņas nevieš uzticību.
Izlaidām ārā gāzīti, piebrauks citreiz. Kamēr Madars metināja, noņemu kompresora skriemeli - tur gultnim polārlapsa. Jācer ka tas bija vienīgais, kas grabēja.
Image
Image
Pie viena, pamanīju ka motoram priekša nopuņķojusies. Sūcās no eļļas filtra glāzes un viena izvada motora priekšpusē (kur paredzēts eļļas manometru skrūvēt).
Glāzei blīves ir pieejamas, izvadam jāsaprot, kādu īsti vajag. Samainīt šķiet nav baiso problēmu, bet saprotu ka tas palīdz uz gadu, pēc tam maini atkal.
Image
Image

Un gaudo reduktors. Gaudo visu laiku, pieauguot ātrumam paliek skaļāks. Tonalitāte gan mainās, dodot virsū vai atmetoties, bet tāpat skan pēc veca trolejbusa.
Labi vismaz ka griežas viegli, neķerās. Tiesa, eļļu nomainīt varētu būt jautrs uzdevums... ieliešanas korķis ir pārvērties fosīlijā.
Kādam varbūt ir idejas un padoms, kā dabūt ārā? Orģināli tur jāskrūvējas 6kantei uz 14.
Ņemt nost dikti negribas, maiņa pret citu ar varētu būt pagrūta, hvz no kā vēl attiecību varēs pielasīt.
Image

Bet neskatoties uz to visu, pagaidām šķiet ka tas auto tāpat ir krietni labāks kā alternatīvie piedāvājumi tajā cenā. Katrā ziņā, braukt noteikti ir lielāks prieks.

Image
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by howitzer »

Ja gaudo reģis, tad, ļoti iespējams, ka eļļas maiņa tur vairs nelīdzēs. :aiwa:
Jo vairāk apdeitu šajā topikā, jo vairāk man patīk tas auto. :shura:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by howitzer »

Ā, brīnos, kāpēc vēl neviens nav uzdevis: "Nu, kā verās?" jautājumu... :aiwa:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
UldisUldis
Posts: 4504
Joined: 22 Jan 2015, 16:58
Location: Smiltene, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by UldisUldis »

Nu, kā verās?
User avatar
tolx
Posts: 812
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by tolx »

Nu, eļļu samainīt maksā 10eur, tas nav daudz par pamēģināšanu.
Nelīdzēs, skaidrs, kkā nobrauks sezonu un tad jauks ārā. Būtu gan forši ja izrādītos gultņi, nevis galvenais pāris.

Verās, nu... beņķī izteikti nespiež, ir tāda ātrvilciena sajūta - nelegāli cipari pienāk ātri.
Ātrāks par otru auto ir, satiksmē problēmas nav, pagaidām ar to pietiek. Tērē gan labi - tagad sanāca 19 litri uz simtu :emo:
Aizmugurē gan izpūtēja truba ir dabujusi ar akmeni un pa pusei aizlocīta, vajadzētu to gabalu pārmetināt.
Ir aizdomas ka MAF varētu būt nedaudz beikC, bet tam prasītos nopietnāk pie kompja pieslēgt.
Ar standarta autocom vai līdzīgiem ķīniešiem baigi daudz nenolasīsi, mercedes speciālais toolis jau kko maksā.
Jāatrod kam ir un jāaizbrauc ciemos.
Man pašam arī ar katru brīdi patīk arvien labāk, īpaši kad tiek novērstas vainas.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11910
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by AtmoBenzin »

howitzer wrote:Ja gaudo reģis, tad, ļoti iespējams, ka eļļas maiņa tur vairs nelīdzēs. :aiwa:
Jo vairāk apdeitu šajā topikā, jo vairāk man patīk tas auto. :shura:
Pēc manas pieredzes un konsultējot visādus želejniekus šajā jautājumā 50/50 ka palīdzēs gan, jo reduktors var arī gaudot tad ja:
ir par daudz eļļas ieliets
un/vai ciet reduktora ventilācija.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by howitzer »

AtmoBenzin wrote:
howitzer wrote:Ja gaudo reģis, tad, ļoti iespējams, ka eļļas maiņa tur vairs nelīdzēs. :aiwa:
Jo vairāk apdeitu šajā topikā, jo vairāk man patīk tas auto. :shura:
Pēc manas pieredzes un konsultējot visādus želejniekus šajā jautājumā 50/50 ka palīdzēs gan, jo reduktors var arī gaudot tad ja:
ir par daudz eļļas ieliets
un/vai ciet reduktora ventilācija.
Jā, true, bet es vienmēr rēķinos ar ļaunāko. :aiwa: :tek_vārstu_vāka_blīve-jāpārlasa_motors:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by -AF- »

Ja reduktors sācis gaudot, tad basta, klusāks viņš vairs nekļūs
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11910
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by AtmoBenzin »

-AF- wrote:Ja reduktors sācis gaudot, tad basta, klusāks viņš vairs nekļūs
Tu sāc apnikt ar savu nezināšanu, bet visu apgalvojot visur kā neapstrīdamu faktu.

Ka jau rakstiju, ielejot vairāk eļļas reduktors var skanēt un nolejot pareizu līmeni var arī vairs neskanēt. Savu basta vari sev dirsa iespraust
User avatar
tolx
Posts: 812
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by tolx »

Nu vairāk eļļas kā vajag tur noteikti nav, jo pēc korķu stāvokļa nešķiet ka tas pasākums jebkad būtu vērts vaļā.
Vai vismaz ne pēdējos 10 gados. Tiesa, samērā viegli noņemt to pasākumu, tā ka varētu eļļu samainīt arī pa noņemtu aizmugures vāku.
Ventilācija, cik varēja saprast, ir vaļā.
Sūdīgāk ka attiecība ir 2.82, kas nāk v8 un kaut kādai daļai 270cdi. Nāksies pierunāt šrotistus taisīt vaļā reduktorus.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Post by howitzer »

tolx wrote:Verās, nu... beņķī izteikti nespiež, ir tāda ātrvilciena sajūta - nelegāli cipari pienāk ātri.
Ātrāks par otru auto ir, satiksmē problēmas nav, pagaidām ar to pietiek. Tērē gan labi - tagad sanāca 19 litri uz simtu :emo:
Liriska atkāpe par uzrāviena tēmu...
Mēs ar čomu reiz vizinājāmies ar W124 E420 un tas auto arī nebija baigais skrējējs paātrinājuma ziņā no vietas - kad auto ir ieskrējies, tad viss forši, bet tieši no vietas diezgan čābīgi. Mājās nolēmu drusku palasīt par šo tēmu un, ja pareizi atceros, tad mersedess,kā jau mersedess, joku uztaisījis ar ātrumkārbām un šie, vecie tomāti no vietas sāk ar 2. robu, tāpēc arī nav rāviena no vietas. Pirmais robs laikam tikai kaut kādos, "īpašos" apstākļos tiek pielietots (piekabēm laikam). Komforts n shit, u know. :aiwa:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Locked