Kādi tev tie BBSi ir?arniks8 wrote:Vecīt, šī nav pirkt pārdot sadaļa un nē netirgoju. Šos diskus var diezgan viegli atrast, tikai nevajag lāpīt slinkumu un ķemmēt ss.comAlejandro wrote:Nesanāk nosūtīt PM, tāpēc uzjautāšu te - BBS diskus netirgo?
arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7807
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Tā kā ir apjomīgs daudzums jautājumu, tad jāliek vien te, nevis spamčikā
Pirmā un domājams lielākā problēma - "jaunajai" galvai ieplūdes kanāli atšķiras no kolektora kanāliem.
Aptuvena kolektora kanālu forma
Aptuvena galvas kanālu forma
Ar sarkano galvas kanāls, ar melno kolektors. Augšpusē un sānos viss +/- saiet, problēma ir apakšā.
Te aptuvens šķērsgriezums
Tā starpība uz aci izskatījās aptuveni uz 3 mm (rīt varu precizēt). Šobrīd man prātā nāk šādi varianti:
a)nedarīt neko lietas labā, bet mīzaks par to ka nesāk ļoti slikti iet, jo ja ir kvēps un apdzīt nevar, tad ir žopā;
b)sencim ir tjip kkāds materiāls kuru viņš piegriež un liek kā blīvi (nezinu kā sauc, tas materiāls ir mazliet takā karton veidīgs), piegriezt tādu un kolektoru pievīlēt cik nu var;
c)variants b, tikai ar veikalā pirktu blīvi.
Nekas labāks nav nācis prātā
Otrā problēma - nolūza ļurbas skrūves gals(tā skrūve, kas tur ļurbu pie kolektora). Uz aci vītne ir ap 10 mm gara un kādi 5mm ir nosprostoti ar atlūzušo gabalu. Mazliet piešmirģelēt nolauzto skrūves galu, lai var pievilkt un viss?
Trešā problēma - uz virsmām kur ļurba un kolektors piespiežas ir mazliet rūsa un virsma ir daļēji gluda. Es ar 320 ūdens papīru rūsu notīriju, bet vai tur prasītos kko darīt, lai nepūstu garām? tas sūda hermētiķis, kas pēc etiķa smird jau neturētu to karstumu ne?
Un visbeidzot, man mājās ir stikla šķiedras audums, biju domājis notīt izplūdes kolektoru, lai ieplūde dabūtu mazāk karsto gaisu, bet nezinu īsti cik ļoti tas audums tur. Mājās pārejā starp krāsni un graudu kalti ir uztīts tas audums, kkur pie 200 grādiem viss bija ok. Ko sakat par šādu ideju?
Tā kā gribu ar to 1.6 atkritumu tikt galā ātri, būšu pateicīgs par operatīvām atbildēm. Ja rīt varētu galvu uzlikt, būtu ahujenna
Pirmā un domājams lielākā problēma - "jaunajai" galvai ieplūdes kanāli atšķiras no kolektora kanāliem.
Aptuvena kolektora kanālu forma
Aptuvena galvas kanālu forma
Ar sarkano galvas kanāls, ar melno kolektors. Augšpusē un sānos viss +/- saiet, problēma ir apakšā.
Te aptuvens šķērsgriezums
Tā starpība uz aci izskatījās aptuveni uz 3 mm (rīt varu precizēt). Šobrīd man prātā nāk šādi varianti:
a)nedarīt neko lietas labā, bet mīzaks par to ka nesāk ļoti slikti iet, jo ja ir kvēps un apdzīt nevar, tad ir žopā;
b)sencim ir tjip kkāds materiāls kuru viņš piegriež un liek kā blīvi (nezinu kā sauc, tas materiāls ir mazliet takā karton veidīgs), piegriezt tādu un kolektoru pievīlēt cik nu var;
c)variants b, tikai ar veikalā pirktu blīvi.
Nekas labāks nav nācis prātā
Otrā problēma - nolūza ļurbas skrūves gals(tā skrūve, kas tur ļurbu pie kolektora). Uz aci vītne ir ap 10 mm gara un kādi 5mm ir nosprostoti ar atlūzušo gabalu. Mazliet piešmirģelēt nolauzto skrūves galu, lai var pievilkt un viss?
Trešā problēma - uz virsmām kur ļurba un kolektors piespiežas ir mazliet rūsa un virsma ir daļēji gluda. Es ar 320 ūdens papīru rūsu notīriju, bet vai tur prasītos kko darīt, lai nepūstu garām? tas sūda hermētiķis, kas pēc etiķa smird jau neturētu to karstumu ne?
Un visbeidzot, man mājās ir stikla šķiedras audums, biju domājis notīt izplūdes kolektoru, lai ieplūde dabūtu mazāk karsto gaisu, bet nezinu īsti cik ļoti tas audums tur. Mājās pārejā starp krāsni un graudu kalti ir uztīts tas audums, kkur pie 200 grādiem viss bija ok. Ko sakat par šādu ideju?
Tā kā gribu ar to 1.6 atkritumu tikt galā ātri, būšu pateicīgs par operatīvām atbildēm. Ja rīt varētu galvu uzlikt, būtu ahujenna
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
1. Liec kopā un viss, tik ieliec pa vidu blīvi, kaut to, kas kartona.
2. Ja var pievilkt to turbīnu, tad ok.
3. Starp turbo un kolektoru jābūt dzelzs blīvei. Sarkanais hermētiķis sadegs uzreiz. Tur vēl var iesmērēt izpūtēju smērvielu, bet labāk blīve.
2. Ja var pievilkt to turbīnu, tad ok.
3. Starp turbo un kolektoru jābūt dzelzs blīvei. Sarkanais hermētiķis sadegs uzreiz. Tur vēl var iesmērēt izpūtēju smērvielu, bet labāk blīve.
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Šitāda stepe starp kanālem vnk norauj podā visu tavu darbu ap kanāla uzlabošanu ....
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
-
- Posts: 137
- Joined: 30 Jul 2012, 20:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Aprūsējušam kolektoram un turbīnai ir likta vecā dzelzs blīve + izpūtēju "cements" - bet tikai ar prātu, lai savelkot visu tas nesalien iekšā un sakaltušā stāvoklī tos gabalus nesarauj lāpstiņās.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7807
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Man tur nebija vispār blīve starp turbīnu un kolektoru
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7807
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Nomērīju kolektoru un tur ir 1 cm ar gaļu pa perimetru, laikam vnk jānopērk 1.9 blīve un kolektors jāpievīlē apakšā.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7807
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
katalogā nav blīveMelnais wrote:Bet jābūt.
- petka17
- Posts: 6651
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Izpūtēja cements all the way bro
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Var jau būt, tas tag vagarniks8 wrote:katalogā nav blīveMelnais wrote:Bet jābūt.
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Nav un nevajag, tur blīvi, ja savieno divas jaunas perfekti taisnas detaļas!
Ja jauc un liek kopā vecu šrotu, tad jaliek blīve!
Ja jauc un liek kopā vecu šrotu, tad jaliek blīve!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Lūdzu, nav baigi lēti, bet ir!
04-10031-01
04-10031-01
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7807
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Es jau tur ieliku to izpūtēja cementu, garām nepūta.
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7807
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by ///NepareizaisDegvielasTips
Nu ko, bikin paskrūvējos ar dīzelīti
Dabūju par brīvu 1.9TD galvu un tā kā vasaras vakaros bija brīvs laiks, kad varētu padarboties, izdomāju iemēģināt roku portēšanā, lai dabā saprastu kā apmēram tas ir, mērķis bija iegūt kaut mazu saprašanu kas un kā, un pataisnot rokas. Gāja it kā normāli, bet ar smilšpapīriem priekš pneimatiskās frēzmašīnas bija ļoti čābīgi un dabūju daļu lēnu galu ar roku izdarīt , bet tā kā es tur vairāk vai mazāk sakopu lējuma nepilnības, tad gan jau ka bija gana labi . Liels paldies mdz un citiem par ieteikumiem un padomu , lai gan kā AF teica, ka es nemaz neklausos . Pie reizes arī vārstus satīriju un pēc tam ar pastu pieslīpēju sēžām. Galva bija jāslīpē, bet tam man naudas nebija un tā kā tā galvas maiņa bija paredzēta super budžet bomziski, tad noslīpēju pats
Kkādas bildes uz 120 procesā
Nekāds bling bling man nesanāca, gan jau ka pirmajai reizei bija ok (tur tā grope mazliet palika, jo nevarēju īsti tikt klāt)
Mazliet celulīts
Kad ar galvu tiku galā, bija laiks likt visu kopā, gāja slikti . Nekas negribēja nākt vaļā, tāpēc arī baigi sāka ievilkties viss, besis nenormāls, bet beigu beigās saliku visu, bildes gan principā nav, jo biju bez telefona un tā kā vienīgie vārdi ko es garāžā izdvesu bija necenzēti, bildēt nemaz neko negribēju , sāku smagi nožēlot to ka ieliku dīzeli.
bija arī mazliet jāpielāgo 1.6 ieplūdnieks
Pienāca šķilšanas laiks, griežu, griežu, bet ņihujā nelec, pārbaudīju ar senci metkas, viss ok. Nu neko liku striķī un vilku - neleca. Nomainīju sprauslas un uzliku citu sūkni un izdevās pielaist, turbīna svilpo kā traka, nenormāli zili dūmi kā no kaut kāda ugunsgrēka, jaudas pilnīgi nav, raustās nenormāli un pēc 5min sasniedz darba temperatūru. Pēc ieteikuma mēģināju regulēt aizdezi, drošības pēc arī vairākas reizes pārliku zobeni, bet kā bija tā bija, vienu brīdi gan sāka mazliet mazāk raustīties, bet nu kā nebija, tā nebija un pēc pirmā rūciena arī parādījās šis
Kas bija pie vainas nezinu, varbūt nepietiekoši vārstus pieslīpēju vai varbūt nepievilku galvu pietiekoši/pārvilku, varbūt nenoslīpēju pietiekoši galvu, varbūt bloku bija jāslīpē. Man diezgan [censored], negāja tas motors un viss, jaukt vēlreiz vaļā netaisījos neparko, turpat kur iebraucu pagalmā pēc ievilkšanas, turpat zem klajas debess izcēlu motoru. Jetta tiks nolikta sausā vietā, apklāta un gaidīs naudu un rīcības plānu. Man pavīdēja prātā ideja par apakšas nostrūklošanu un apstrādi, bet tas uzreiz būtu dārgi un man nav tādas telpas kur gribētos ar ko tādu noņemties. Neesmu vel neko izlēmis, bet jetta nekur nepazudīs.
visi sarkanie burti huehuehue
Skaidrs bija tas, ka šosezon vairs nedabūtu īsti pabraukt ar jettu un ar senci tika izdomāts, ka vajag kkādu mizu ar ko arī pa ziemu braukt, kā arī vecajam labajam diu piec tē dē ī jau otro reizi pēc kārtas sanāca šaize ar zobeni + māsas borai gultnis jau uztraucoši skaļi gaudo un vibrē, tad ja nu saplīstu borai gultnis mēs nepaliktu pilnīgi bez mašīnas.
Pa 350 eirām nopirkām b3 passātu ar skati līdz nākošajam augustam, strādājošām bremzēm, pietiekami normālu bundžu, normāli strādājošu motoru un nesadirstu salonu.
Plāns attiecībā uz passātu:
-pist un slavēt;
-braukt uz Rīgu un atpakaļ mājās;
-pist un slavēt;
nu kkā tā
Dabūju par brīvu 1.9TD galvu un tā kā vasaras vakaros bija brīvs laiks, kad varētu padarboties, izdomāju iemēģināt roku portēšanā, lai dabā saprastu kā apmēram tas ir, mērķis bija iegūt kaut mazu saprašanu kas un kā, un pataisnot rokas. Gāja it kā normāli, bet ar smilšpapīriem priekš pneimatiskās frēzmašīnas bija ļoti čābīgi un dabūju daļu lēnu galu ar roku izdarīt , bet tā kā es tur vairāk vai mazāk sakopu lējuma nepilnības, tad gan jau ka bija gana labi . Liels paldies mdz un citiem par ieteikumiem un padomu , lai gan kā AF teica, ka es nemaz neklausos . Pie reizes arī vārstus satīriju un pēc tam ar pastu pieslīpēju sēžām. Galva bija jāslīpē, bet tam man naudas nebija un tā kā tā galvas maiņa bija paredzēta super budžet bomziski, tad noslīpēju pats
Kkādas bildes uz 120 procesā
Spoiler
Show
Nekāds bling bling man nesanāca, gan jau ka pirmajai reizei bija ok (tur tā grope mazliet palika, jo nevarēju īsti tikt klāt)
Mazliet celulīts
Kad ar galvu tiku galā, bija laiks likt visu kopā, gāja slikti . Nekas negribēja nākt vaļā, tāpēc arī baigi sāka ievilkties viss, besis nenormāls, bet beigu beigās saliku visu, bildes gan principā nav, jo biju bez telefona un tā kā vienīgie vārdi ko es garāžā izdvesu bija necenzēti, bildēt nemaz neko negribēju , sāku smagi nožēlot to ka ieliku dīzeli.
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Kas bija pie vainas nezinu, varbūt nepietiekoši vārstus pieslīpēju vai varbūt nepievilku galvu pietiekoši/pārvilku, varbūt nenoslīpēju pietiekoši galvu, varbūt bloku bija jāslīpē. Man diezgan [censored], negāja tas motors un viss, jaukt vēlreiz vaļā netaisījos neparko, turpat kur iebraucu pagalmā pēc ievilkšanas, turpat zem klajas debess izcēlu motoru. Jetta tiks nolikta sausā vietā, apklāta un gaidīs naudu un rīcības plānu. Man pavīdēja prātā ideja par apakšas nostrūklošanu un apstrādi, bet tas uzreiz būtu dārgi un man nav tādas telpas kur gribētos ar ko tādu noņemties. Neesmu vel neko izlēmis, bet jetta nekur nepazudīs.
Spoiler
Show
visi sarkanie burti huehuehue
Pa 350 eirām nopirkām b3 passātu ar skati līdz nākošajam augustam, strādājošām bremzēm, pietiekami normālu bundžu, normāli strādājošu motoru un nesadirstu salonu.
Plāns attiecībā uz passātu:
-pist un slavēt;
-braukt uz Rīgu un atpakaļ mājās;
-pist un slavēt;
nu kkā tā
Spoiler
Show