Ar veco kupeju sanāca, kā jau mēdz gadīties, tpc vajadzēja jaunu auto.
Apskatījis laikam 2 vai 3 dažādus e46 nonācu pie secinājuma, ka visi ir musari un e46 owneru "labs stāvoklis" ir tīri relatīvs jēdziens.
Tad nu pēc dažu čomu ietiekuma aizbraucu apskatīties Archuxa tirgoto E46 kupeju. Kas mani sākotnēji atturēja braukt to auto skatīties - relatīvi nabadzīgā komplektācija, nemotors un kosmiskā cena.
Ok, kad jau kādu laiku nobraukāts ar no vectēva aizlienēto auto un besis uz dzīvi ir maksimāls, nolēmu aizbraukt apskatīties šo subjektu.
Neizbraucu, apskatīju e46 slimās vietas un nopirku.
Stāvoklis atkal pieminot jēdzienu "relatīvi" ir sterils. Virsbūvei pa burbulim uz pakaļarkas, bet par brīnumu zem auto viss ir sterilāks kā 99% LV sastopamo e46(ja neskaita pret zemi atslānītos lanžeronus, kuri ir nodrāzti pret zemi, hz, laikam pāri apmalēm rāpots regulāri

Cenu piedāvāju Archukam pēc saviem ieskatiem, uz ko viņš piekrita. Pa ceļam uz CSDD protams auto tika nolasītas vērtīgās daļas(labais pagrieziena lukturis). Turpmākajā topikā autožurnālists vairs netiks pieminēts.






Nopērku auto, centos pie csdd nopirkt OCTU, bet tieši tajā dienā kkas negāja un nevarēju caur webu to izdarīt, tpc ierobežotā laika iespaidā uz darbu maucu bez(badass u know).
Pēc darba secinu ka antifrīza līmenis nokritis, pajāt, uzlejam un braucam, protams tas nepalīdzēja, atkal nokritās nākamajā dienā.
Problēma protams E46klasikā - plaisa izplesšanās traukā. Jauns izplesšanās trauks, pie reizes arī korķis un viss toit, nekas nezūd.
Vēlviena problēma bija neejošs kruīzs - izrādijās beigts MAFs, 3x lietotus izmēģināju, 2x negāja pavisam, 1x tipa gāja, bet kkādu bezsakaru rādija. (nē, vakuumu nepiesūc, tur nebūs vaina). Beigās uzliku mīksto uz to, jo konkrētais motors būs for sale un tas kurš pirks arī tiks informēts par šo kasjaku, lai pats čikājās.
No vēl izdarītā:
Pavarots papistais ielikts,
Lampu apmīzējiem sūknītis jauns(vecais miris bija)
Uzlikti diski no vecā E46, R18 st32 ar vasarenēm, jo nopirkts auto tika ar ziemenēm un vsp necik nestūrējās, jo lol, ārā nav ziema.
Izmazgāta motortelpa, jo tur bija pieklājīgs kultūrslānis
Uzlieta eļļa pēc nobrauktiem nu jau 2k km




Kopumā pa šiem nobrauktajiem 2k km izdarītie secinājumi par auto:
Stāvoklis diezgan sterils, ir visādi labumi, kā kkādas lowered atsperes(laigan nav nekas super zems), kā bonusu var minēt arī armētās bremžu šļaukas, kas ir upgrade par ko vienmēr biju domājis, bet lol ir citas lietas ko tam auto darīt parasti.
Ja runājam par auto "sterilumu" nevar nepieminēt ka priekšējie spārni protams jau mainīti(vecie ofic sapuva), kādreiz senāk noteikti ir bijis front end damage, bet neizskatās ka kaut kas ļoti nopietns, vismaz ne tik ļoti kā manam vecajam.
Kopumā ideāls e46 par to naudu(un jā, es zinu kāds ir vidējais e46, liela daļa pat FL kupeju ir skumjākā stāvoklī).
Turpmākie plāni ir pamazām pārkraut labumus no vecā e46, galvenais no tiem motors un propāns.