Nu ja, nolocīt jaunos plauktus pret apmalēmtralla44 wrote: Ziemā normāli varēs placināt
Šorīt aizbraukts līdz CSDD, dabūta uzlīme uz gadu, nu jau bez aizrādījumiem.
Nu ja, nolocīt jaunos plauktus pret apmalēmtralla44 wrote: Ziemā normāli varēs placināt
Sorry par off topicu bet lasiju topicu un nesapratu no kurienes AF šāds info par lpg oktānu?-AF- wrote:Statoila gāzei vispār ir diezgan čābīgi ar gāzes oktānskaitła kvalitāti, to saku jums no pieredzes ar gāzes energo stacijām, uzńēmums kur strādāju vairs neiepērk no statoila, jo nereti tā octāns stipri peld no 91 līdz 87 oktānam, to pa lielam uz kkāda Passerati b4 nekad nesajutīsi, bet galvenokārt uz highend tehnikām to jūt loti līdz pat detonācijai.
Un ja Lukoil vai latvijas propāna gāze vai intergāze uztur savu gāzes oktānskaitli uz 91-90 tad statoil kaut arī sola augstākā ooktāna gāzi, bet tas loti bieži variē uz 88-87. Iedomājaties kā uz tāda noregulēt teiksim turbo auto??
tā jau likās ka sajauci-AF- wrote:darbojos sfērā kur ražo elektroenergīju ar gāzes dzinējiem, mēs katru mēnesi veicam analīzes gāzei, eļļai, antifrīzam.
Edit : kļūda oktānskaitlī , no 100 līdz 106,
Mūsu dzinēji strādā efektīvi no 104+ octāna gāzes
iepriekšējos datus sajaucu ar kko citu
Nu bildē redzamie aizstājēji tiešām ir atkritumi, kas vienkārši aizpilda telpu, kamēr tiks uzlikts kaut kas jēdzīgāks. Bet jā, LLP.Fretka wrote: ↑30 Jul 2019, 14:04 Nu jābūt pilnīgam mutantam, lai tiešām labu amīti instalējot tā sa3,14stu. Vairums servisu ar pistoli šauj atbalstus. Protams, saspiest štoku ar asu priekšmetu ir LLP
Katrā ziņā pirmo reizi dzirdu tik skumju stāstu par B8 :croco_asarinja:
Btw laikam ikdienas maršrutā ir biķernieku trase, ja viss, kas nav B8 ir atkritumi
Katrā gadījumā tie amji strādā diezgan labi, tikai tik skaļi, ka cilvēki uz ielas atskatās. Varu kādam uzdāvināt.
This. Saujot vispar nav vajadziba izmantot knaibles. Nevajag vnk turet bez apstajas pistoli.
Jā, gāzei klāt divtaktu eļļa bija jālej bled, savādāk sausums nenormāls notiek.nakurilijs wrote: ↑31 Jul 2019, 08:20 20g vecam auto motora mūžš pietuvojās beigām- tāds metiens!
Sēžas nobeidzās, jo LPG, un nebija vārstu eļļošanas sistēma vai kā?
Pirms pāris dienām pirmo reizi kopš uzlikšanas nomazgāju diskus Ir daudz putekļu, bet salīdzinoši viegli var notīrīt.
Ja negribās visu laiku diskus pucēt, tad ieteiktu uzlikt sarkanos EBC klučus, putekļu stipri mazāk (lai neteiktu, ka vispār nav) pret parastajiem klučiem. Vienīgi, ja liec, tad pirmos ~500km (kamēr brake in coatings izstrādājās) putekļi būs tieši pretēji - vairāk kā ogļu raktuvēs.
Paldies par ieteikumu, palūkošos vairāk. Galvenais, lai tās ogļu raktuves labi nāk nost tajā iebraukšanas periodā.Martinss wrote: ↑31 Jul 2019, 10:18Ja negribās visu laiku diskus pucēt, tad ieteiktu uzlikt sarkanos EBC klučus, putekļu stipri mazāk (lai neteiktu, ka vispār nav) pret parastajiem klučiem. Vienīgi, ja liec, tad pirmos ~500km (kamēr brake in coatings izstrādājās) putekļi būs tieši pretēji - vairāk kā ogļu raktuvēs.