Black_smoke ibiza FR
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Black_smoke ibiza FR
Pirms nepilna gada iegādājos 2006. gada seat ibiza 1.9tdi FR.Sākotnēji gribēju cupra modeli,bet priekšroku beigās devu FR modelim,jo tas ir vizuāli identisks cupra modelim,bet tehniskās atšķirības ir nelielas - FR 130ZS, bet cupra 160zs.Auto tika pirks ar domu,lai savienotu savstarpēji grūti savienojamas īpašības un rezultātā iegūtu ātru, ekonomisku,viegli skrūvējamu un lēti uzturamu auto.Tāpēc arī izvēle tika izdarīta par labu ibiza FR 96kw versijai,jo svarīgi bija, lai stokā jau tur būtu gara 6gang kārba ar 240mm sajūgu un resnajām pusasī. Lai paceļot jaudu šie mezgli nebūtu kā "arhileja cīpsla"
Vizuāli auto ir pilnigs sleepers, salonā uz paneļa ir tikai turbo spiediena monometrs,bet tehniski ir palielināta jauda nomainot turbīnu un interkoleru kopā ar trubām.
Turbīna ir ar gultņiem, būvēta turbomotors,par pamatu ņemot bmw f10 2.0d 190zs turbīnu,kurai ielikti GTX tipa spārniņi.Karstā daļa ir no VAG 2.0 ,bet kompressora ārējā daļa no vnt20.Viss tas kopā ir devis kompaktu bolt on upgreidu,kas max boostu(1.9bar) sasniedz jau ap 1800rpm,bet 1bar ap 1300-1400rpm
Vēl ir nomainītas priekšējo plauktu bukses pret poly buksēm un uzlikts jauns divmassu sachs sajūga komplekts ar sachs ZF racing piespiedēj disku,kas paredzēts uz 520Nm griezes momentu.
Frontālais intercoolers un ieplūdes trubas ir no seat ibiza Cupra R versijas.
Uz doto brīdi ibiza no 0-100km/h ieskrienas ~5,9-6,0s Vidēji tērējot 5,3-5,8L/100km pa šoseju un līdz 6,8L/100km pilsētā.
Vizuāli auto ir pilnigs sleepers, salonā uz paneļa ir tikai turbo spiediena monometrs,bet tehniski ir palielināta jauda nomainot turbīnu un interkoleru kopā ar trubām.
Turbīna ir ar gultņiem, būvēta turbomotors,par pamatu ņemot bmw f10 2.0d 190zs turbīnu,kurai ielikti GTX tipa spārniņi.Karstā daļa ir no VAG 2.0 ,bet kompressora ārējā daļa no vnt20.Viss tas kopā ir devis kompaktu bolt on upgreidu,kas max boostu(1.9bar) sasniedz jau ap 1800rpm,bet 1bar ap 1300-1400rpm
Vēl ir nomainītas priekšējo plauktu bukses pret poly buksēm un uzlikts jauns divmassu sachs sajūga komplekts ar sachs ZF racing piespiedēj disku,kas paredzēts uz 520Nm griezes momentu.
Frontālais intercoolers un ieplūdes trubas ir no seat ibiza Cupra R versijas.
Uz doto brīdi ibiza no 0-100km/h ieskrienas ~5,9-6,0s Vidēji tērējot 5,3-5,8L/100km pa šoseju un līdz 6,8L/100km pilsētā.
Last edited by Black_smoke on 23 Nov 2018, 10:11, edited 3 times in total.
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Black_smoke ibiza FR
Nekautrējies, var ielikt arī bildes.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: Black_smoke ibiza FR
tur jau iraid zirgābeļi saskrējuši zem kapotņikova.arniks8 wrote:Kad čiposi?
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
Re: Black_smoke ibiza FR
ne tikai pa ģēluO.z wrote:Pec nikneima uzreiz sapratu ka te būs pa gjelu.
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
Auto jau ir saregulēts un vadības blokā ierakstītas 2 programmas viena 1.9bar turbo spiedienu,bet otra (ziemas programma) ar 1.7bar max spiedienu,mērenu turbo spiediena pieaugumu līdz 2500rpm un mazākām degvielas dozām uz maziem apgriezieniem,lai novērstu bezjēdzīgu spolēšanu.arniks8 wrote:Kad čiposi?
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Black_smoke ibiza FR
Cik eiro maksā tāds hibrīdturbo ?
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
Nepilnus 700€*Sicram wrote:Cik eiro maksā tāds hibrīdturbo ?
Bet galvenais mērķis nebija tikai pacelt jaidu,bet arī iegūt ātru boostu,kas atkal dod papildus ekanomiju.
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
Re: Black_smoke ibiza FR
Spiediens vēl huiņa, svarīgs aspekts cik labi spēj to noturēt. Un turbomotoram ar to kvalitāti ir kā ir, takā skaties piesardzīgi, iztestē kamēr jauna, lai ja kas varētu pretenzijas celt.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
Bija arī manā gadījumā keza viņiem-divas reizes vedu atpakaļ,bet nu jau pēc regulēšanas esmu nobraucis 8000km.Un viss strādā lieliski-iepūšsss ātri un spiediens turas vienmērīgs līdz redline.-AF- wrote:Spiediens vēl huiņa, svarīgs aspekts cik labi spēj to noturēt. Un turbomotoram ar to kvalitāti ir kā ir, takā skaties piesardzīgi, iztestē kamēr jauna, lai ja kas varētu pretenzijas celt.
Last edited by Black_smoke on 22 Nov 2018, 14:44, edited 1 time in total.
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
Braucot uz jaudas stendu biju noslinkojis un neuzliku interkūleru un uz stenda atklājās nepatīkams pārsteigums,ka ieplūdes temperatūra iet kosmossā,līdz pat 110°
Tāpēc arī mērijums lika vilties:
Teorētiķi saka,ka -10° ieplūdē ir +2% jaudas,ar jauno kūleri ieplūdes temperatūra nepārsniedz 35°
Tāpēc arī mērijums lika vilties:
Teorētiķi saka,ka -10° ieplūdē ir +2% jaudas,ar jauno kūleri ieplūdes temperatūra nepārsniedz 35°
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
Šos skaitļus,-10° = +2% minēja Gints_K,bet tas nebija saistībā ar ibizu.
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
Re: Black_smoke ibiza FR
Tu to mašīnu pats būvēji? Atminos, ka pirms kāda gada redzēju ss.com šitādu un arī tur par ziemas softu pārdevējs rakstīja.Black_smoke wrote:Auto jau ir saregulēts un vadības blokā ierakstītas 2 programmas viena 1.9bar turbo spiedienu,bet otra (ziemas programma) ar 1.7bar max spiedienu,mērenu turbo spiediena pieaugumu līdz 2500rpm un mazākām degvielas dozām uz maziem apgriezieniem,lai novērstu bezjēdzīgu spolēšanu.arniks8 wrote:Kad čiposi?
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
Tas bija cits,jau sabūvēts auto,biju arī to apskatīt-nepatika.MissL wrote:Tu to mašīnu pats būvēji? Atminos, ka pirms kāda gada redzēju ss.com šitādu un arī tur par ziemas softu pārdevējs rakstīja.Black_smoke wrote:Auto jau ir saregulēts un vadības blokā ierakstītas 2 programmas viena 1.9bar turbo spiedienu,bet otra (ziemas programma) ar 1.7bar max spiedienu,mērenu turbo spiediena pieaugumu līdz 2500rpm un mazākām degvielas dozām uz maziem apgriezieniem,lai novērstu bezjēdzīgu spolēšanu.arniks8 wrote:Kad čiposi?
Jā,visus skrūvēšanas darbus esmu darījis pats.
Vadības programmu taisīja Kaross
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
Re: Black_smoke ibiza FR
Ok, a cik Tev tur beigās jaudas? Vai tā arī nenomērīji ar IC? Kas ar smidzinātājiem? Spararats parastais, nevis stiprināts?
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
Pēc kūlera maiņas uz stenda neesmu bijis.
Smidzinātāji ir mazie 96kw
Gadā braucu ap 30000-40000km,tāpēc būvējot tika saglabāts ari komforts.Auto kas vibrē un kratās,es negribēju,tā pat kā likt gtb2260,bet sprauslu ražībai atbilstošs gultņu turbo un divmassu spararatu.
Smidzinātāji ir mazie 96kw
Gadā braucu ap 30000-40000km,tāpēc būvējot tika saglabāts ari komforts.Auto kas vibrē un kratās,es negribēju,tā pat kā likt gtb2260,bet sprauslu ražībai atbilstošs gultņu turbo un divmassu spararatu.
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
Re: Black_smoke ibiza FR
Ok, man arī vēl standarta spararats, interesē cik viņš turēsBlack_smoke wrote:Pēc kūlera maiņas uz stenda neesmu bijis.
Smidzinātāji ir mazie 96kw
Gadā braucu ap 30000-40000km,tāpēc būvējot tika saglabāts ari komforts.Auto kas vibrē un kratās,es negribēju,tā pat kā likt gtb2260,bet sprauslu ražībai atbilstošs gultņu turbo un divmassu spararatu.
Un ar 2260 man viss ir tīri labi.
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV