Black_smoke ibiza FR
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
Tad pasaki godīgi,cik liels ir tava auto turbo spiediens un pie kādiem apgriezieniem tas tiek sasniegts?
Es nākotnē gribu pielikt piekabes velkamo āķi,tāpēc vēlu sasniegts boosts neinteresē
Es nākotnē gribu pielikt piekabes velkamo āķi,tāpēc vēlu sasniegts boosts neinteresē
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
Re: Black_smoke ibiza FR
2,4 bar... Par max boost un rpm precīzi Tev tagad nepateikšu, bet nu kaut kur aiz 2 k rpm sapūš.Black_smoke wrote:Tad pasaki godīgi,cik liels ir tava auto turbo spiediens un pie kādiem apgriezieniem tas tiek sasniegts?
Es nākotnē gribu pielikt piekabes velkamo āķi,tāpēc vēlu sasniegts boosts neinteresē
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
Ibizai 6. pārnesumā @1850rpm ir jau 120km/h,bet @3000rpm jau 180km/h,nez pie kāda ātruma 6. pērnesums kļūtu normāli izmantojams ar 2260
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
Re: Black_smoke ibiza FR
Nav problēmu, ja nav dikti steidzīga apdzīšana, nemaz nepārslēdzu no 6 pārnesuma uz zemāku. Viss smuki notiek.Black_smoke wrote:Ibizai 6. pārnesumā @1850rpm ir jau 120km/h,bet @3000rpm jau 180km/h,nez pie kāda ātruma 6. pērnesums kļūtu normāli izmantojams ar 2260
Manai 2260 vienīgi ir uzlabots rotors, bet visādi citādi parasta turbīna.
Aaaa, jā, ātrumus baigi nepētu, kad apdzenu.
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Re: Black_smoke ibiza FR
Aa jā , vēl turbīnām no turbomotors raksturīgi ka karsē gaisu ļoti, te pat Jurka var pakomentēt .Black_smoke wrote:Braucot uz jaudas stendu biju noslinkojis un neuzliku interkūleru un uz stenda atklājās nepatīkams pārsteigums,ka ieplūdes temperatūra iet kosmossā,līdz pat 110°
Tāpēc arī mērijums lika vilties:
Teorētiķi saka,ka -10° ieplūdē ir +2% jaudas,ar jauno kūleri ieplūdes temperatūra nepārsniedz 35°
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Black_smoke ibiza FR
un vispār, kad dot džeziņā, cik melns aiz tevis ir ?
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
Es domāju,ka manā gadījumā pie vainas bija mazais kūlers un tas,ka trūka it kā nebūtiska plastmasa,kas novadīja gaisu no priekšējās restes līdz kūlerim.Pat ieslēdzot lielo ventilātoru uz jaudas stenda temperatūra īsti nekritās.Bet nomainot kūleri problēma pazuda pilnībā.-AF- wrote:Aa jā , vēl turbīnām no turbomotors raksturīgi ka karsē gaisu ļoti, te pat Jurka var pakomentēt .Black_smoke wrote:Braucot uz jaudas stendu biju noslinkojis un neuzliku interkūleru un uz stenda atklājās nepatīkams pārsteigums,ka ieplūdes temperatūra iet kosmossā,līdz pat 110°
Tāpēc arī mērijums lika vilties:
Teorētiķi saka,ka -10° ieplūdē ir +2% jaudas,ar jauno kūleri ieplūdes temperatūra nepārsniedz 35°
Tā kā nedomāju,ka turbomotors manā gadījumā tur pie vainas
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
Dūms ir ļoti neliels,arī TA dūmainība 0,58*Sicram wrote:un vispār, kad dot džeziņā, cik melns aiz tevis ir ?
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=LgImQBirA ... e=youtu.be[/youtube]
Tā izskatās paātrinājuma uz doto brīdi.
Un vēl izskatās,ka mani pūliņi pievienot video nav diez ko veiksmīgi
Tā izskatās paātrinājuma uz doto brīdi.
Un vēl izskatās,ka mani pūliņi pievienot video nav diez ko veiksmīgi
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7829
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Black_smoke ibiza FR
Black_smoke wrote:» Skatīties Youtube
Tā izskatās paātrinājuma uz doto brīdi.
Un vēl izskatās,ka mani pūliņi pievienot video nav diez ko veiksmīgi
Re: Black_smoke ibiza FR
Tas turbīnas mikslis ir kaut kas fantastisks. Reāli neticēju kādu brīdi, ka vispār tas ir iespējams. Tik zemos apgriezienos un tik augsts bōōsts nav nevienam auto vēl pieredzēts.
Nezinu AF, kas tev pret Turbomotoru, bet visu laiku tev viņi pie kaut kā vainīgi. Turbīna gaisu karsē tikai tajā brīdī, kad tā sāk darboties neefektīvā darba režīmā ārpus savas kompresora kartes. Nav iemesla kādu vainot pie tā, ka turbīna karsē gaisu, ja no tās turbīnas mēģina izspiest lielāku spiedienu (teorētisko jaudu) par to, kas paredzēts. Citādāk tāpat vien viņa gaisu nevar karsēt.
Ja celtnieks nopērk Fiskar lāpstu veikalā, mēģina ar to lāpstu špaktelēt sienas, tad jau tur nav vainīga sūdīga lāpsta vai Fiskar kā ražotājs. Tur ir vainīgs celtnieks, kas nepareizi lieto to lāpstu.
Nezinu AF, kas tev pret Turbomotoru, bet visu laiku tev viņi pie kaut kā vainīgi. Turbīna gaisu karsē tikai tajā brīdī, kad tā sāk darboties neefektīvā darba režīmā ārpus savas kompresora kartes. Nav iemesla kādu vainot pie tā, ka turbīna karsē gaisu, ja no tās turbīnas mēģina izspiest lielāku spiedienu (teorētisko jaudu) par to, kas paredzēts. Citādāk tāpat vien viņa gaisu nevar karsēt.
Ja celtnieks nopērk Fiskar lāpstu veikalā, mēģina ar to lāpstu špaktelēt sienas, tad jau tur nav vainīga sūdīga lāpsta vai Fiskar kā ražotājs. Tur ir vainīgs celtnieks, kas nepareizi lieto to lāpstu.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Re: Black_smoke ibiza FR
Turbosystems un Turbomotors jau laikam ir divi dažādi kantori. Turbosystems pēctam izlaboja savu kļūdu, iedeva jaunu turbo modeli, kas nekarsēja vairāk pa 45*, bet bedre protams... un viņiem kartes nebija,bet attiecīga cena produktam, salīdzinot pret garret.-AF- wrote:Aa jā , vēl turbīnām no turbomotors raksturīgi ka karsē gaisu ļoti, te pat Jurka var pakomentēt .Black_smoke wrote:Braucot uz jaudas stendu biju noslinkojis un neuzliku interkūleru un uz stenda atklājās nepatīkams pārsteigums,ka ieplūdes temperatūra iet kosmossā,līdz pat 110°
Tāpēc arī mērijums lika vilties:
Teorētiķi saka,ka -10° ieplūdē ir +2% jaudas,ar jauno kūleri ieplūdes temperatūra nepārsniedz 35°
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Black_smoke ibiza FR
Aa tev bija turbosystems sory sajaucu.
Still ļoti skeptiski es pret tiem hibrīdiem, uzskatu, ka labāk piemeklēt rūpnieciski ražotu.
Bet nu ja strādāt tad veiksmi.
Still ļoti skeptiski es pret tiem hibrīdiem, uzskatu, ka labāk piemeklēt rūpnieciski ražotu.
Bet nu ja strādāt tad veiksmi.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
Turbo izvēle man radīja vislielākās problēmas,jo gribēju,lai viss tur notiek ātri un skaisti.Kā galveno vadlīniju izmantoju maksimālo sprauslu ražību,kas mana auto gadījumā ir ~230zs. Tad nu pēc ilgāka laika meklējumiem nonācu līdz pēdējās paudzes GTD1752VRK gultņu turbo,kāda stāv uz 2.0d 190zs bmw.Uzmanību piesaistīja,ka tas ir 2000ccm motors,kura stock jauda jau ir tuvu manai plānotajai.Pameklēju tādu turbo te pat Latvijā, Lietuvā, ebay...cenas par lietotu svārstas no 450-600€ pluss tam visam,turbo ir ar elektrisko aktivātoru,kas vēl jāpārbūvē. Tāpēc nolēmu piezvanīt uz turbomotors un izststāstit,ka gribu uz vakuma aktivātora pārbūvētu bmw turbo.Cilvēks otrā galā bija ļoti atsaucīgs un piedāvāja aizbraukt pie viņiem.Tā arī izdarīju-par cik turbo,ko izvēlējos ir no salīdzinoši jauna auto,tad uz vietas viņiem nekā tāda nebija,tikai jauns garrett chra no šāda turbo.Brīdi pacilājot izplūdes kolektors atklājās,ka to visu var salikt vag 2.0tdi 140/170zs kolektorā un kompressora pusē nolēmām nelikt 56mm spārniņus,bet atstāt standarta izmēra 52mm rotoru,to nomainot pret GTX garrett spārniņiem,kas ir vieglāki un ar lielāku ražību.Tas viss kopā sniedza bolt on upgreidu,kas droši var darboties līdz maksimālajai sprauslu ražībai sniedzot milzīgu atsaucību jau pie maziem apgriezienie.
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
Vēl varu pieminēt,ka pirms ķēros pie jaudas palielināšanas,sarūpēju citu motora galvu,kura tika izmazgāta no EGR piedegumiem,salikti jauni vārsti un uz speciāla CNC atjaunots vārstu sēžu leņķis.Kad tas viss bija izdarīts,tad galva tika svinīgi uzlikta un pievilkta ar ARL cietajām galvas skrūvēm.
» Skatīties Youtube
Vēl visa šī procesa gaitā ibiza tikai pie jauna GATES zobsiksnas kompleta kopā ar ūdenssūkni.
Pēdējos gadus gan saviem gan klientu auto izmantoju tikai Gates zobsiksnas,jo ir nācies redzēt,ka citiem ražotājiem,pēc pirmajiem 10K zobsiksna ir izstiepusies jau par puss zobu.
Vēl visa šī procesa gaitā ibiza tikai pie jauna GATES zobsiksnas kompleta kopā ar ūdenssūkni.
Pēdējos gadus gan saviem gan klientu auto izmantoju tikai Gates zobsiksnas,jo ir nācies redzēt,ka citiem ražotājiem,pēc pirmajiem 10K zobsiksna ir izstiepusies jau par puss zobu.
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Black_smoke ibiza FR
Bļec, vismaz paraksts godīgs.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
Varbūt kāds man var aizdot monometru ar ko nomērīt tandēm sūknim spiedienu?
Varu arī pieripot ciemos
Varu arī pieripot ciemos
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako
- Black_smoke
- Posts: 73
- Joined: 13 Sep 2014, 15:37
- Location: Purvciems
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Black_smoke ibiza FR
Šodien nomainīju degvielas filtru...protams,raksturīgi man pret jaudīgāku
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako