ui, galīgi dulls, izmest, leģendārs dzinējs un spēka pilns kolēģis nopirka, ielika ikdienas pārvietotājā, e36 kompaktā.520i wrote:Zinu, ka, iespējams, rakstīts Tev kaut kur atpakaļ, bet kur tu liki īpaši stipro? Pārdevi vai izmeti miskastē?
спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Sveiki, kualitatīvi sanāca uzdžazot pirmo ziemas gonku...pa slapju asfaltu
333 ziemas kauss, 1. posms, supersprinta formātā.
sākumā salikām visas vasarenes, priekšā labas, aizmugurē praktiski liselli, bet nu diezgan ok braucās.
izbraucām testa braucienu un 1. braucienu uz laiku, viss likās baigi ok.
ņiūūi
,...bet tad sākoties 2. braucieniem, sāka snigt sniegs
jāteic, ka šajā brīdī viss palika ļoti nebaudāmi
te vēl tikai sākums, pēc tam viss bija balts.
veiksme, ka sniegs ātri kusa, vismaz uz trajektorijām. gaidot 3. braucienu ātri uzmetām priekšā ziemenes(tikai priekšā jo bija tikai divas un nolēmām ka galvenais lai stūrējas), aizmugurē labākās vasarenes, pa lielam bija ok.
mašīna pirmos reālos testus izturēja godam, itkā nekas nenokrita
tā nu Kretīns šogad PRO klasē, jo pagājušogad uzvarēja kopvērtējumu, šoreiz tikai 4., bet ar vienādu punktu skaitu ar 3. vietu.
es turpinu kulties amatieros, kā jau amatieris te pats nezinu kā, bet sanāca uzbraukt pa 1. pleķi.
te 3. un 4. brauciens.
3. vēl slidens likās, 4. pārāk mierīgi braucu, negribējās špāsi sataisīt » Skatīties Youtube
kkā tā..cerēsim ka sniegs nokusīs līdz 2. posmam
333 ziemas kauss, 1. posms, supersprinta formātā.
sākumā salikām visas vasarenes, priekšā labas, aizmugurē praktiski liselli, bet nu diezgan ok braucās.
izbraucām testa braucienu un 1. braucienu uz laiku, viss likās baigi ok.
ņiūūi
,...bet tad sākoties 2. braucieniem, sāka snigt sniegs
jāteic, ka šajā brīdī viss palika ļoti nebaudāmi
te vēl tikai sākums, pēc tam viss bija balts.
veiksme, ka sniegs ātri kusa, vismaz uz trajektorijām. gaidot 3. braucienu ātri uzmetām priekšā ziemenes(tikai priekšā jo bija tikai divas un nolēmām ka galvenais lai stūrējas), aizmugurē labākās vasarenes, pa lielam bija ok.
mašīna pirmos reālos testus izturēja godam, itkā nekas nenokrita
tā nu Kretīns šogad PRO klasē, jo pagājušogad uzvarēja kopvērtējumu, šoreiz tikai 4., bet ar vienādu punktu skaitu ar 3. vietu.
es turpinu kulties amatieros, kā jau amatieris te pats nezinu kā, bet sanāca uzbraukt pa 1. pleķi.
te 3. un 4. brauciens.
3. vēl slidens likās, 4. pārāk mierīgi braucu, negribējās špāsi sataisīt » Skatīties Youtube
kkā tā..cerēsim ka sniegs nokusīs līdz 2. posmam
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Sveiciens visiem Zsvētkos, lai visiem viss būs labi un tā!
nu jau kādu brīdi atpakaļ uzrāvām 333 ziemas kausa 2. posmu, klasiskais formāts ~ 8 min katrs iebrauciens, kura laikā uzstādi vienu labāko laiku, nu gāja gana krāsaini
pēc 1. posma mašīna kādu nedēļu vai vairāk nostāvēja, ārā bija lietus, utt, iedarbinu auto, viss čotka, pēc kādas minūtes noslāpst, un sākas visādi poltergeisti, sūknis piedzen spiedienu ik pa laikam, kaut atslēga izņemta, pagriez aizdedzi, releji ''trako'', zaaaaibisj uzreiz vainu atrast nesanāca, biš ne tajā virzienā meklējām, domāju kkur vados vaina, kas iet pa grīdu, tur ir mitrs uttt, bet nu neko, rokot rokot, uzraku, ka pie kompja kastē ticis ūdenis
nu neko, satīrījām sažāvējām, viss itkā ok.
tā kā atkal bija labs laiks, lasīt-bez sniega maucām atkal ar vasarenīti, tiesa aizmugurējās riepas gan savu jau nokalpojušas, bet nu likās ļoti labi.
ar Vilcienu katrs nobraucām savu pirmo iebraucienu, viss likās labi..čekojot riepas ievēroju ka vienā pusē riepas ēd vairāk kā otrā, izdomājām vajag priekšas riepas samainīt pusēm lai dilst vienādi...noņemu ratu.. opāaa, stabilizatora stieņa stiprinājums nolūzis
ko darīt, domājām nu neko, pa lielam viņš ganjau tāpat vairs nestrādā, un lai nesačakarētu vēl kko, izdomājām jāņem nost.....tā nebija laba doma mašīnai bija tāds body rolls, ka nebija reāli ātri pabraukt, un bieži līkumā dodot virsū bija vienritenis...tas kurš atvieglojies, protams
pēc visa spriežot šis ir bez stieņa izbraucu braucienu un sapratu, ka jā, pabraukt nav reāli, arī rezultāts bija slikts
sapratām ,ka kaut norauts, bet kko vinš strādāja, reāli jau uz vienu pusi braucot, viss bija ok, jo tas spiedās pret lanžeronu, uz otru pusi gan, stienis spiedās pret aizsargpannu
nostiprināju buksi, lai ar to vismaz spiežas virsbūvē
tā nu arī visu atlikušo gonku nomaucām.
pēc gonkas mainījām riepas uz ielas braucamajām...opā...laikam atradām kāpēc auto neturējās varbūt kā gribētos...tur arī kādas sekundes pazuda domas bija visu laiku saistītas ar priekšas stabiku, priekšas riepām, spiedieniem, ka nemaz neaizdomājāmies ka tā cietā grunts varētu noēst pavisam tās tāpat jau bēdīgās riepas.
Vilcienam atkal bīš pietrūka, un atkal 4. PRO grupā, man kkā izdevās izvilkt 2. vietu Amatieros.
Visi priecīgi
1. iebrauciena onboards » Skatīties Youtube
sanāca tā, ka vajadzēja pabraukāt ikdienā ar spōrtenieku, kkāda dīvaina piegrabēšana bija parādījusies, paceļu uz pacēlāja...opppan, motors sēž uz reikas, labajai ķepai visas vītnes no bloka izrautas labi ka gonkā visa eļļa nepalika kkur uz trases ar izrietošajām sekām...
skrūves bija orģinālās, un kā izrādās tās ieiet diezgan sekli blokā no tā cik tur reāli ir vītne, tā nu pagaidām iemaucu špilkas uz atlikušās vītnes, pagaidu variantā, jādomā kkas būs.
atbalsts dabūts lietots sakarīgs, nomainīts.
kkā tā, visu laiku kkāds čakars, bessī
nu jau kādu brīdi atpakaļ uzrāvām 333 ziemas kausa 2. posmu, klasiskais formāts ~ 8 min katrs iebrauciens, kura laikā uzstādi vienu labāko laiku, nu gāja gana krāsaini
pēc 1. posma mašīna kādu nedēļu vai vairāk nostāvēja, ārā bija lietus, utt, iedarbinu auto, viss čotka, pēc kādas minūtes noslāpst, un sākas visādi poltergeisti, sūknis piedzen spiedienu ik pa laikam, kaut atslēga izņemta, pagriez aizdedzi, releji ''trako'', zaaaaibisj uzreiz vainu atrast nesanāca, biš ne tajā virzienā meklējām, domāju kkur vados vaina, kas iet pa grīdu, tur ir mitrs uttt, bet nu neko, rokot rokot, uzraku, ka pie kompja kastē ticis ūdenis
nu neko, satīrījām sažāvējām, viss itkā ok.
tā kā atkal bija labs laiks, lasīt-bez sniega maucām atkal ar vasarenīti, tiesa aizmugurējās riepas gan savu jau nokalpojušas, bet nu likās ļoti labi.
ar Vilcienu katrs nobraucām savu pirmo iebraucienu, viss likās labi..čekojot riepas ievēroju ka vienā pusē riepas ēd vairāk kā otrā, izdomājām vajag priekšas riepas samainīt pusēm lai dilst vienādi...noņemu ratu.. opāaa, stabilizatora stieņa stiprinājums nolūzis
ko darīt, domājām nu neko, pa lielam viņš ganjau tāpat vairs nestrādā, un lai nesačakarētu vēl kko, izdomājām jāņem nost.....tā nebija laba doma mašīnai bija tāds body rolls, ka nebija reāli ātri pabraukt, un bieži līkumā dodot virsū bija vienritenis...tas kurš atvieglojies, protams
pēc visa spriežot šis ir bez stieņa izbraucu braucienu un sapratu, ka jā, pabraukt nav reāli, arī rezultāts bija slikts
sapratām ,ka kaut norauts, bet kko vinš strādāja, reāli jau uz vienu pusi braucot, viss bija ok, jo tas spiedās pret lanžeronu, uz otru pusi gan, stienis spiedās pret aizsargpannu
nostiprināju buksi, lai ar to vismaz spiežas virsbūvē
tā nu arī visu atlikušo gonku nomaucām.
pēc gonkas mainījām riepas uz ielas braucamajām...opā...laikam atradām kāpēc auto neturējās varbūt kā gribētos...tur arī kādas sekundes pazuda domas bija visu laiku saistītas ar priekšas stabiku, priekšas riepām, spiedieniem, ka nemaz neaizdomājāmies ka tā cietā grunts varētu noēst pavisam tās tāpat jau bēdīgās riepas.
Vilcienam atkal bīš pietrūka, un atkal 4. PRO grupā, man kkā izdevās izvilkt 2. vietu Amatieros.
Visi priecīgi
1. iebrauciena onboards » Skatīties Youtube
sanāca tā, ka vajadzēja pabraukāt ikdienā ar spōrtenieku, kkāda dīvaina piegrabēšana bija parādījusies, paceļu uz pacēlāja...opppan, motors sēž uz reikas, labajai ķepai visas vītnes no bloka izrautas labi ka gonkā visa eļļa nepalika kkur uz trases ar izrietošajām sekām...
skrūves bija orģinālās, un kā izrādās tās ieiet diezgan sekli blokā no tā cik tur reāli ir vītne, tā nu pagaidām iemaucu špilkas uz atlikušās vītnes, pagaidu variantā, jādomā kkas būs.
atbalsts dabūts lietots sakarīgs, nomainīts.
kkā tā, visu laiku kkāds čakars, bessī
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
..un sākt visu no gala? šādam līmenim jābrauc pagaidām ar to kas ir..jebšu jāmokās ar to kas ir-AF- wrote:Nopērc emčēssesto
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Visdrīzāk kāds banāns sajauca skrūves kad ķepas skrūvēja klāt, jo oem kas tur nāk ir diezgan garas, un iet visā vīrnes garumā, sev liekot kkad padirsu, un vietā meklējot jaunas nācās ļoti garas piezāģēt, jo precīza izmēra labo mantu kastē neatradu.skrūves bija orģinālās, un kā izrādās tās ieiet diezgan sekli blokā no tā cik tur reāli ir vītne, tā nu pagaidām iemaucu špilkas uz atlikušās vītnes, pagaidu variantā, jādomā kkas būs
Jo alu blokam nāca 34mm garas stockā, a čuguna nāca kkad pašā sākumā 26mm , pēcāk arī 34mm
Pašā pirmajā čuguna blokā dabūju griezt vītni drusku dziļāk, jo pat uz aci likās ļoti sekla
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
34mm skrūves kas uz alu bloka nāca
Gan jau tev tādas bija ieskrūvētas
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
tādā ziņā īsti šķiet nejutu lielu atšķirību, nesāka izteikti kkur stumt priekšu vai iet plakani, bet nu ātri pabraukt bija nereāli (ja nēmaldos apļa laiki ap sekundi vai divām pasliktinājās, salīdzinot ar iepriekš uzbraukto).kars wrote:Kā uzvedās bez priekšējā stabilizātora? (Neskaitot body roll) understeer/oversteer?
asajos līkumos sēžot iekšā sajūta ka mašīna gāžas, un asajās izejās kad auto sasvēries dodot virsū spolēja rats kurš atieglojies
hmm, jā, Tev taisnība, man bija tās 2. skrūves, vot sūds...-AF- wrote:[img]https://www.autopartsapi.com/eEuroparts ... 39.jpg[img]
34mm skrūves kas uz alu bloka nāca
Gan jau tev tādas bija ieskrūvētas
[img]https://dyw03owr7vs3n.cloudfront.net/pu ... 440378[img]
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
ietestēs to jauno fōrumu. hue
pēc 3niekiem aizmugurē parādījās kkāds sitiens, ķip amis, ķip nē, palauzot bukses, izskatījās ka plaukta bukse atā un plaukts slodzē sitas pret balkas ausi, tā nu kompakts tika pie spōrta poly buksēm...un protams vaina nebija tur
lai arī ami spaidot liekas ok, acīmredzot uz asajiem sitieniem sit cauri (tālāk onboard video varēs dzirdēt), tāka pašlaik domājas ko likt vietā.
viens variants koni likt, tie ir eļļinieki, ūn rēeēgulējami , sanāk itkā tādi paši kā man uz e30 stāv, uz ielas braucot liekas jau viss forši. pluss, ka viņi sanāk salīdzinoši ļoti lēti, tikai nezinu kā ar performanci kaujas apstākļos, varbūt kāds ir lietojis?
80-2522sport
tād vēl iemainīti kluči, atkal uzliku ebc zilos ndx, nezinu patika, tāpēc uzliku tādus pašus, rovvna gadu nokalpoja, par to visu paldies ADParts!
tād vēl iztestēts slodzē uz zāģiem, un motora ķepai pagaidu risinājums ar špiļkām tur!
tad nu 7dien domāj uzlaidīs te pie kolēgām pa trasīti ar to nagliņ, pirms tam aizbrauc te pat uz rajōn uz Ziemeļvidzemes kausa posmu Raibenēs, paskatīt kas te nottiekas un tā, un opā, izrādās te ar iedos' ar nagliņ uzlaist, tā kā te trase stipri lielāka un citi ātrumi, nolēm palikt tepattās zin, tad nu sanāca pāris aplīšus uzlaist ka sak'.
sparķivnij beha triķora!
kā jau vienmēr nabagaju sportistu problēmas...kgan šoreiz paša vaina, ka laikam tā kā šīs riepas bija bez virziena, iespējams ka vienā reizē uzliku uz vienu pusi, otrā uz otru, un sāka raut naglas ārā, kad uzliku lai te pabraukātu naglas jau bija parautas salīdzinot, ka pirmajā reizē kad pabraukājos ar tām riepām, neizrāva nevienu radzi, nu tad te braucot, jau kkādā 2. vai 3. aplī sapratu, ka reāli saķeres baigi nav
kā arī fakts, ka tie bija vispār pirmie apļi šajā trasē, īsti nebiju tur braucis, un 1. iepazīšanās aplī uzstādīju laiku, kuru pēc tam arī nemaz nespēju uzlabot(es lieku uz to ka pazuda naglas-saķere )
runā ka šitas meta sniegu vairāk kā subārs...tiesa brauca stipri lēnāk » Skatīties Youtube
un no salōōna. » Skatīties Youtube
diemžēl jāizlaiž būs 333 posms 6dien, kur būs mega konfigurācija/trase , bet mēģināsim 7dien uzbraukt Vecpiebalgā sprintiņu...kur pagājušajā gadā iestādīju slavenajā grāvī
kkā tā pagaidām..
pēc 3niekiem aizmugurē parādījās kkāds sitiens, ķip amis, ķip nē, palauzot bukses, izskatījās ka plaukta bukse atā un plaukts slodzē sitas pret balkas ausi, tā nu kompakts tika pie spōrta poly buksēm...un protams vaina nebija tur
lai arī ami spaidot liekas ok, acīmredzot uz asajiem sitieniem sit cauri (tālāk onboard video varēs dzirdēt), tāka pašlaik domājas ko likt vietā.
viens variants koni likt, tie ir eļļinieki, ūn rēeēgulējami , sanāk itkā tādi paši kā man uz e30 stāv, uz ielas braucot liekas jau viss forši. pluss, ka viņi sanāk salīdzinoši ļoti lēti, tikai nezinu kā ar performanci kaujas apstākļos, varbūt kāds ir lietojis?
80-2522sport
tād vēl iemainīti kluči, atkal uzliku ebc zilos ndx, nezinu patika, tāpēc uzliku tādus pašus, rovvna gadu nokalpoja, par to visu paldies ADParts!
tād vēl iztestēts slodzē uz zāģiem, un motora ķepai pagaidu risinājums ar špiļkām tur!
tad nu 7dien domāj uzlaidīs te pie kolēgām pa trasīti ar to nagliņ, pirms tam aizbrauc te pat uz rajōn uz Ziemeļvidzemes kausa posmu Raibenēs, paskatīt kas te nottiekas un tā, un opā, izrādās te ar iedos' ar nagliņ uzlaist, tā kā te trase stipri lielāka un citi ātrumi, nolēm palikt tepattās zin, tad nu sanāca pāris aplīšus uzlaist ka sak'.
sparķivnij beha triķora!
kā jau vienmēr nabagaju sportistu problēmas...kgan šoreiz paša vaina, ka laikam tā kā šīs riepas bija bez virziena, iespējams ka vienā reizē uzliku uz vienu pusi, otrā uz otru, un sāka raut naglas ārā, kad uzliku lai te pabraukātu naglas jau bija parautas salīdzinot, ka pirmajā reizē kad pabraukājos ar tām riepām, neizrāva nevienu radzi, nu tad te braucot, jau kkādā 2. vai 3. aplī sapratu, ka reāli saķeres baigi nav
kā arī fakts, ka tie bija vispār pirmie apļi šajā trasē, īsti nebiju tur braucis, un 1. iepazīšanās aplī uzstādīju laiku, kuru pēc tam arī nemaz nespēju uzlabot(es lieku uz to ka pazuda naglas-saķere )
runā ka šitas meta sniegu vairāk kā subārs...tiesa brauca stipri lēnāk » Skatīties Youtube
un no salōōna. » Skatīties Youtube
diemžēl jāizlaiž būs 333 posms 6dien, kur būs mega konfigurācija/trase , bet mēģināsim 7dien uzbraukt Vecpiebalgā sprintiņu...kur pagājušajā gadā iestādīju slavenajā grāvī
kkā tā pagaidām..
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1211
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Ar koni nekādu cietību tā īsti pareizi sakot neregulē. Bet gan tas kloķis paredzēts tam lai tu kompensētu amīša izdilumu. Respektīvi kad jūti, ka amītis sāk palikt par mīkstu tu piegriez to cietāku, tādējādi kompensējot diloni.
Pēdējā laikā nekas pārāk labs par Koni nebija dzirdēts. Bieži vien ātri pa mūsu ceļiem braucot izgāja no ierindas kā arī pastiprināti rūsēja. Bet tavam pielietojumam noteikti nebūtu slikts variants, ja tas tik tiešām ir salīdzinoši lēts.
Starp citu, nesen ielīdu Bilstein katalogā un viņiem ir parādījušies, kā es saprotu, e36 amīši ar palielinātu gājienu. Rakstīts Rallye Tarmac, kā arī vēl vies variants ar apzīmējumu Race Groupe N.
Pēdējā laikā nekas pārāk labs par Koni nebija dzirdēts. Bieži vien ātri pa mūsu ceļiem braucot izgāja no ierindas kā arī pastiprināti rūsēja. Bet tavam pielietojumam noteikti nebūtu slikts variants, ja tas tik tiešām ir salīdzinoši lēts.
Starp citu, nesen ielīdu Bilstein katalogā un viņiem ir parādījušies, kā es saprotu, e36 amīši ar palielinātu gājienu. Rakstīts Rallye Tarmac, kā arī vēl vies variants ar apzīmējumu Race Groupe N.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
nu jā, ķip sanāk kā parasta rebound regulācija (regulē cik ātrs ''atsitiens'', tāpat kā riteņu, moču amīšiem )J.K.jr.bad. wrote: ↑10 Jan 2019, 10:42 Ar koni nekādu cietību tā īsti pareizi sakot neregulē. Bet gan tas kloķis paredzēts tam lai tu kompensētu amīša izdilumu. Respektīvi kad jūti, ka amītis sāk palikt par mīkstu tu piegriez to cietāku, tādējādi kompensējot diloni.
Pēdējā laikā nekas pārāk labs par Koni nebija dzirdēts. Bieži vien ātri pa mūsu ceļiem braucot izgāja no ierindas kā arī pastiprināti rūsēja. Bet tavam pielietojumam noteikti nebūtu slikts variants, ja tas tik tiešām ir salīdzinoši lēts.
Starp citu, nesen ielīdu Bilstein katalogā un viņiem ir parādījušies, kā es saprotu, e36 amīši ar palielinātu gājienu. Rakstīts Rallye Tarmac, kā arī vēl vies variants ar apzīmējumu Race Groupe N.
šie sanāk ap 50eur/gb, bilsteins tur nestāv tuvu tādai cenai bet tiesa ka viskautkas par koni dzirdēts, pārsvarā viena tante teica otrai utt, bet nu kkāds pamats kkur tam ir
vienīgi tas, ka tas koni ir gājiena, utt izmēru ziņā tāds pats kā b8..
mm, domā 24-233637 piemēram? tur šausmīga cena
ūn šim kopējais garums ir tāds pats kā b8
gribētos jau nopirkt labus amīšus vienreiz ko ik sezonu aizved apkopt utt, bet tur bez 1k par lietotiem nav ko īsti iesākt
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1211
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Tie brīnumi grunti tiešām tur?J.K.jr.bad. wrote: ↑10 Jan 2019, 13:42 Ja maciņš atļauj un nolikums atļauj, tad:
https://adparts.eu/lv/auto/suspension/r ... ated-90-98
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1211
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Ir daži kas brauc supersprintos/RX challange. Ir stipri labāk nekā parasti amīši ar parastām atsperēm. Nelīdzenumus absorbē labi. Bet, protams, nav ko iedomāties, ka šie būs tādi paši kā Rieger vai Ohlins.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
t''aā''aāā', kautkāds klusums iestājies tofikā, bet ne ārpus tofika
sākumā ieskats mobīlā telfōna ķertajos kadros no pagājušās sezonas.
''auto labs, trasē nav dzīts'' » Skatīties Youtube
tā, pēc pēdējās 333 gonkas pienāca vietējais kauss, Vidzemes ziemas kauss, tepat rajonā, kur pagājušogad ieliku grāvī slavenajā crash cornerī.....labā ziņa....tur vairs grāvī neiebraucu...
sliktā? tas brīdis kad Tu brauc iepazīšanās braucienu un domā, kādam gan idiotam būtu jābūt, lai iepazīšanās braucienā ieliktu grāvī....
nu te gan nedaudz nospēlēja tas, ka priekšā biju uzlicis pačābīgas riepas, aizmugurē ļoti labas..un jau norm tempā izstūma priekšu....
..bet kas pats sliktākais, tā kā neko tādu negaidīju, nebij uzlikta onboard kamera
pēc tam riepas tika pamainītas, jo līdzi bija vēl vienas riepas, kas bija paredzētas likt kad būs ledus, bet nu realitātē vnk bija jābrauc ar tām uzreiz.
tāpat jau, kā ierasts ziemas gonkās, rezultātu utt nebij...bet..grāvī ieliku vēlreiz...divus līkumus tālāk kā no rīta
šī gonka bija kā testiņš pamēģināt pavisam savādāku braukšanas stilu kā parasti, ķip nespolēt, braukt taisni, tāpēc nebij skatāmi vispār, un baigi ātri arī nesanāca, un sapratu, ka tā braucot ir ļoti liela iespēja ka izstums kādā brīdī priekšu, un tad viss būs 99% slikti. » Skatīties Youtube
pēc tam nāca sals....tātad laiks naglenītēm.
nācās pirkt citas riepas, jo visas vecās pačābīgas, un gribas beidzot izbraudīt to lietu cik var..jāpāriet uz r16
paldies kretīnam, ka aizdeva diskus...
no 7j vai cik tur, uztaisīu 5.5j
tād pirmais pienāca 333 kausa 4. posms...kur mēs abi ar Vilcienu visu padirsām
pirmajā iebraucienā, kad trase vēl nebija noslidināta, vēl so so sanāca kko uzbraukt, bet nu 2. un 3. brauciens atgādināja pagājušo gadu, kad gribējās vnk braukt prom...besy ziema ar kompaktu utttt
Vilciens pilnā gāzē, kkur uz 100km/h plakaniski
ņīīīīīīīūūūū'
labi, ko nu par slikto, tad pienāca laiks beidzot ietestēt, riepas, dēm, tas bija nois.
kkā tā » Skatīties Youtube
pagaidām viss, jādomā kā, kur izkapāt kaut nedaudz vairāk saķeri kompatam uz pēdējo 333 posmu, jo izskatās ka cerību ļoti maz, bet baigi svarīgs labs rezultāts....cerams ka viss nokusīs, tad būs kā vajag
atā
sākumā ieskats mobīlā telfōna ķertajos kadros no pagājušās sezonas.
''auto labs, trasē nav dzīts'' » Skatīties Youtube
tā, pēc pēdējās 333 gonkas pienāca vietējais kauss, Vidzemes ziemas kauss, tepat rajonā, kur pagājušogad ieliku grāvī slavenajā crash cornerī.....labā ziņa....tur vairs grāvī neiebraucu...
sliktā? tas brīdis kad Tu brauc iepazīšanās braucienu un domā, kādam gan idiotam būtu jābūt, lai iepazīšanās braucienā ieliktu grāvī....
nu te gan nedaudz nospēlēja tas, ka priekšā biju uzlicis pačābīgas riepas, aizmugurē ļoti labas..un jau norm tempā izstūma priekšu....
..bet kas pats sliktākais, tā kā neko tādu negaidīju, nebij uzlikta onboard kamera
pēc tam riepas tika pamainītas, jo līdzi bija vēl vienas riepas, kas bija paredzētas likt kad būs ledus, bet nu realitātē vnk bija jābrauc ar tām uzreiz.
tāpat jau, kā ierasts ziemas gonkās, rezultātu utt nebij...bet..grāvī ieliku vēlreiz...divus līkumus tālāk kā no rīta
šī gonka bija kā testiņš pamēģināt pavisam savādāku braukšanas stilu kā parasti, ķip nespolēt, braukt taisni, tāpēc nebij skatāmi vispār, un baigi ātri arī nesanāca, un sapratu, ka tā braucot ir ļoti liela iespēja ka izstums kādā brīdī priekšu, un tad viss būs 99% slikti. » Skatīties Youtube
pēc tam nāca sals....tātad laiks naglenītēm.
nācās pirkt citas riepas, jo visas vecās pačābīgas, un gribas beidzot izbraudīt to lietu cik var..jāpāriet uz r16
paldies kretīnam, ka aizdeva diskus...
no 7j vai cik tur, uztaisīu 5.5j
tād pirmais pienāca 333 kausa 4. posms...kur mēs abi ar Vilcienu visu padirsām
pirmajā iebraucienā, kad trase vēl nebija noslidināta, vēl so so sanāca kko uzbraukt, bet nu 2. un 3. brauciens atgādināja pagājušo gadu, kad gribējās vnk braukt prom...besy ziema ar kompaktu utttt
Vilciens pilnā gāzē, kkur uz 100km/h plakaniski
ņīīīīīīīūūūū'
labi, ko nu par slikto, tad pienāca laiks beidzot ietestēt, riepas, dēm, tas bija nois.
kkā tā » Skatīties Youtube
pagaidām viss, jādomā kā, kur izkapāt kaut nedaudz vairāk saķeri kompatam uz pēdējo 333 posmu, jo izskatās ka cerību ļoti maz, bet baigi svarīgs labs rezultāts....cerams ka viss nokusīs, tad būs kā vajag
atā
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7844
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
» Skatīties YoutubeAbit e30 wrote: ↑10 Jan 2019, 11:44 šī gonka bija kā testiņš pamēģināt pavisam savādāku braukšanas stilu kā parasti, ķip nespolēt, braukt taisni, tāpēc nebij skatāmi vispār, un baigi ātri arī nesanāca, un sapratu, ka tā braucot ir ļoti liela iespēja ka izstums kādā brīdī priekšu, un tad viss būs 99% slikti.
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Es protams neko no tā visa nesaprotu, bet... nu, patiesība ir kaut kur pa vidu. Jo auto ilgāku laiku atrodas taisni, jo ātrāk tas spēj ieskrieties un uzņemt lielāku ātrumu taisnē. Kādā veidā auto tiek sagriezts lai pagrieziena izejā būtu maksimāli ātri un taisnvirzienā - te jau ir varianti.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām