Norvelsz 39
Norvelsz 39
Sveiki vienkārš.
Sākšu laikam ar to, ka pirms šī pirkuma biju diezgan masīvs audi fans bet tā kā mans iepriekšējais a6 mani gribēja padarīt par ubago tad tieka pieņemts lēmums, ka kaut kas jāmaina.
Ilgi tika domāts kādu auto iegādāties. Startā gribēju e70 vai q7 ap 2010. gadu, bet baigi noraustījos, jo, ja jau izdevās iepirkties ar a6 un investēt tajā miskastē pusi no gada peļņas tad cik būtu jāinvestē q7 vai e70. Tad nu ok tie atmetas. Domāju pa e53. Pis tur nekā prātīga nebija kas būtu acij tīkams. Ok skatamies atkal e70. Atkal nomīžu. Ok skatamies e60. Pis tur nekā nav vai arī, ja ir tad par tādu cenukādu sanāk jau e70. Pis atmetam arī e60. Tad sāku domāt varbūt nopirkt kautko ko pist un slavēt. Ok sāku skatīties uz 39. Čomi stāsta ka tie vienkārši kā pagales. Ok. Metu acis tieši uz M54B30, jo tā klakšķoņa jau bija zbal.
Labi. Izlemts par labu 39. Meklēju skatos itkà ir kkas. Meklēju tieši melnu, jo čornij bumer n shit.
Atradu vienu pa 3.5k. Bildēs maize. Sazvons. Sarunājam braukt satikties uz servisu. Pezdā aizbraucam a tur bled viss tampons no ķīnas un uzpūties, sliekšņi jametina, kondiška norauta. Krč sūds. Dasvidanje.
Skatos tālāk. Pēkšņi parādas viens arī pēc bildēm maize. Sazvons. Sarunājam tikties, bet ne servisā, jo 6diena tad servisi nestrādā, jo dievam nepatīk, ka nabagie trako. Ok aizlaižu. Gaidu kādu pusstundu, domāju, ka uzmeta.
Nē ņehuja. Atbrauc. Ir kāši, bet kopskats ok.
Runājam, izgāžam. Stūres reika gamno, griežu svīsdams. Bet bleeee kkas pievelk. Ok atstāju drošības naudu - tiekamies 1dien.
To be continued.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sākšu laikam ar to, ka pirms šī pirkuma biju diezgan masīvs audi fans bet tā kā mans iepriekšējais a6 mani gribēja padarīt par ubago tad tieka pieņemts lēmums, ka kaut kas jāmaina.
Ilgi tika domāts kādu auto iegādāties. Startā gribēju e70 vai q7 ap 2010. gadu, bet baigi noraustījos, jo, ja jau izdevās iepirkties ar a6 un investēt tajā miskastē pusi no gada peļņas tad cik būtu jāinvestē q7 vai e70. Tad nu ok tie atmetas. Domāju pa e53. Pis tur nekā prātīga nebija kas būtu acij tīkams. Ok skatamies atkal e70. Atkal nomīžu. Ok skatamies e60. Pis tur nekā nav vai arī, ja ir tad par tādu cenukādu sanāk jau e70. Pis atmetam arī e60. Tad sāku domāt varbūt nopirkt kautko ko pist un slavēt. Ok sāku skatīties uz 39. Čomi stāsta ka tie vienkārši kā pagales. Ok. Metu acis tieši uz M54B30, jo tā klakšķoņa jau bija zbal.
Labi. Izlemts par labu 39. Meklēju skatos itkà ir kkas. Meklēju tieši melnu, jo čornij bumer n shit.
Atradu vienu pa 3.5k. Bildēs maize. Sazvons. Sarunājam braukt satikties uz servisu. Pezdā aizbraucam a tur bled viss tampons no ķīnas un uzpūties, sliekšņi jametina, kondiška norauta. Krč sūds. Dasvidanje.
Skatos tālāk. Pēkšņi parādas viens arī pēc bildēm maize. Sazvons. Sarunājam tikties, bet ne servisā, jo 6diena tad servisi nestrādā, jo dievam nepatīk, ka nabagie trako. Ok aizlaižu. Gaidu kādu pusstundu, domāju, ka uzmeta.
Nē ņehuja. Atbrauc. Ir kāši, bet kopskats ok.
Runājam, izgāžam. Stūres reika gamno, griežu svīsdams. Bet bleeee kkas pievelk. Ok atstāju drošības naudu - tiekamies 1dien.
To be continued.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Norvelsz 39
Turpinājums.
Kā jau runāts pirmdien tiekamies servisā.
Paceļam uz pacēlāja. Viss ko cerēju, ka nebūs dēļu grīda, bet tfuuu tur viss gerai. Ritošajā 3 no 4 gultņiem pezdā, pakaļējie bremži pezdā. Ok nav tik traki. Pēc pārbaudes ex īpašnieks nomet detaļu cenu un braucam uz csdd.
Aizlaižam uz csdd, paņemam jaunus nr un bumers ir mans.
Tā kā ex īpašnieks savu priekšējo nr bija piekniedējis pie bufera bez nr rāmja tad es kādas 2 nedēļas braucu ar nr logā.
Te dažas bildes no sludekļa.
Tad sākās pirmās apkopes. Sākam ar gāzes savešanu kārtībā, jo slāpa nost un džekijs čans dauzījās pa paneli visu laiku. Aizdzenam pie gāzinieka šis saka, ka viena sprausla pezdā un visas kautkadas lētās. Nospriedu, ka nebūs kruta gaidīt kad nomirs nākamā un nākamā un nākamā tāpēc salikām jaunas barakudas un apkope pašai iekārtai. Ok tas izdarīts.
Tālāk ņemam eļļas, filtrus, gultņus, bremžus pakaļējos. Ok to visu sataisam. Ā vēl pakaļējos bumerangus samainīju, un priekšā vienu ķegu.
Tālāk jasāk ar reiku. Tā kā servo reika tad sākam ar servo vārsta nomaiņu. Bija doma pasūtīt jaunu oem, bet tas kosmosu maksā. Ok poh zvans uz eeauto un laižam pakaļ servo reikai ar labu vārstu. Vārstu nomainam, bet nepis nekas nemainas. Labi tad lieko reiku vedīšu restaurēt un likšu to virsū. Tas vēl ir “to do” listā.
Tālāk pērkot reiku pie reizes ieķēru salona līstes melnās, jo pelēkās ēda acis ārā (starp citu, ja kādam vajag pelēkās varu atdot, jo aizņem vietu).
Tālāk tuvojoties aukstumam iepirkti R16 wanna be m5 ļitaki un uzmestas hankook ice pike rs2 ziemenes kuras tagad bled dilst bezsakarā :ubagoProblēmas:
Un pārdoti OEM style66 pa 150€
Karoch tas laikam pagaidām no sadarītā viss.
Būs jadara kautkas ar gaismām tuvākajā laikā, jo patreiz tiek braukts uz atmiņu.
Par pašu auto.
M54BG30
Ādas recaro salons elektrisks ar atmiņu
Štorkas pusei no pieejamajiem logiem.
Pilnīgi gejiska paskata glušaks aizmugurē.
Multi stūre.
Nolokāmi spoguļi kas nenolocas
Aptumšojoši spoguļi.
Parkingi pakaļā kas nestrādā
2001. Gads
Tomāts, jo manuāls pilsētā sak a dik.
16:9 kas drīzumā mainīsies uz andri.
M piekare, ķip zemāka vai vienkārši sagurušas atsperes .
Tad vēl čomaks iepirka 39 tikai ar M57 un bled m5 salonu.
Tad sākās mērīšanās kuram garāks. Tad nu braucām uz rumbulu noskaidrot. Likās, ka papisīšu, jo pēc sajūtām likās ka wanna bem5 cērt labāk, bet nehujā pa pāris korpusiem izjāju. Pievienojās čomaks ar e61 525d čipsētu. Tam gan smuki papisu, pa kādiem 5 korpusiem.
Bet par ko esmu reāli priecīgs. 9€/100 tīri pa pilsētu. Salīdzinot ar ex c5 kurš žārēja 16-18€/100 braucu tikpatkā par velti.
Tuvākie plānie atrast ok stūri, un sataisīt reiku. Sagaidīt ziemu un krāmēt.
Un atmest cerību atrast m paralēles.
Tas pagaidām laikam viss. Paldies par uzmanību. Upgradi sekos.
Kā jau runāts pirmdien tiekamies servisā.
Paceļam uz pacēlāja. Viss ko cerēju, ka nebūs dēļu grīda, bet tfuuu tur viss gerai. Ritošajā 3 no 4 gultņiem pezdā, pakaļējie bremži pezdā. Ok nav tik traki. Pēc pārbaudes ex īpašnieks nomet detaļu cenu un braucam uz csdd.
Aizlaižam uz csdd, paņemam jaunus nr un bumers ir mans.
Tā kā ex īpašnieks savu priekšējo nr bija piekniedējis pie bufera bez nr rāmja tad es kādas 2 nedēļas braucu ar nr logā.
Te dažas bildes no sludekļa.
Tad sākās pirmās apkopes. Sākam ar gāzes savešanu kārtībā, jo slāpa nost un džekijs čans dauzījās pa paneli visu laiku. Aizdzenam pie gāzinieka šis saka, ka viena sprausla pezdā un visas kautkadas lētās. Nospriedu, ka nebūs kruta gaidīt kad nomirs nākamā un nākamā un nākamā tāpēc salikām jaunas barakudas un apkope pašai iekārtai. Ok tas izdarīts.
Tālāk ņemam eļļas, filtrus, gultņus, bremžus pakaļējos. Ok to visu sataisam. Ā vēl pakaļējos bumerangus samainīju, un priekšā vienu ķegu.
Tālāk jasāk ar reiku. Tā kā servo reika tad sākam ar servo vārsta nomaiņu. Bija doma pasūtīt jaunu oem, bet tas kosmosu maksā. Ok poh zvans uz eeauto un laižam pakaļ servo reikai ar labu vārstu. Vārstu nomainam, bet nepis nekas nemainas. Labi tad lieko reiku vedīšu restaurēt un likšu to virsū. Tas vēl ir “to do” listā.
Tālāk pērkot reiku pie reizes ieķēru salona līstes melnās, jo pelēkās ēda acis ārā (starp citu, ja kādam vajag pelēkās varu atdot, jo aizņem vietu).
Tālāk tuvojoties aukstumam iepirkti R16 wanna be m5 ļitaki un uzmestas hankook ice pike rs2 ziemenes kuras tagad bled dilst bezsakarā :ubagoProblēmas:
Un pārdoti OEM style66 pa 150€
Karoch tas laikam pagaidām no sadarītā viss.
Būs jadara kautkas ar gaismām tuvākajā laikā, jo patreiz tiek braukts uz atmiņu.
Par pašu auto.
M54BG30
Ādas recaro salons elektrisks ar atmiņu
Štorkas pusei no pieejamajiem logiem.
Pilnīgi gejiska paskata glušaks aizmugurē.
Multi stūre.
Nolokāmi spoguļi kas nenolocas
Aptumšojoši spoguļi.
Parkingi pakaļā kas nestrādā
2001. Gads
Tomāts, jo manuāls pilsētā sak a dik.
16:9 kas drīzumā mainīsies uz andri.
M piekare, ķip zemāka vai vienkārši sagurušas atsperes .
Tad vēl čomaks iepirka 39 tikai ar M57 un bled m5 salonu.
Tad sākās mērīšanās kuram garāks. Tad nu braucām uz rumbulu noskaidrot. Likās, ka papisīšu, jo pēc sajūtām likās ka wanna bem5 cērt labāk, bet nehujā pa pāris korpusiem izjāju. Pievienojās čomaks ar e61 525d čipsētu. Tam gan smuki papisu, pa kādiem 5 korpusiem.
Bet par ko esmu reāli priecīgs. 9€/100 tīri pa pilsētu. Salīdzinot ar ex c5 kurš žārēja 16-18€/100 braucu tikpatkā par velti.
Tuvākie plānie atrast ok stūri, un sataisīt reiku. Sagaidīt ziemu un krāmēt.
Un atmest cerību atrast m paralēles.
Tas pagaidām laikam viss. Paldies par uzmanību. Upgradi sekos.
Last edited by Norvelsz on 16 Nov 2019, 20:33, edited 2 times in total.
Re: Norvelsz 39
ANTWOORD wrote:Pēc bildes izskatās, ka esi nopircis gāzes uzpildes staciju un esi diezgan apmierināts ar to.
Bet 1/2 E39 izskatās diezgan labi.
Lai labi kalpo!
Par laimi tur iegriežos tikai reizi divās nedēļās . paldies.
nakurilijs wrote: Sveikts KRUTĀKO auto pulkā!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Norvelsz 39
Hz. Man 39tais ir nepilnus 2 mēnešus. Investēts pie 1k€, bet vismaz braucot ir pareizais feelings.rrrainis wrote:Daudzi saka, ka nevar pirkt E39 vai tomēr var?
C5 nedaudz vairāk kā gada laikā izmaksāja pie 10k€ ar visu iegādi. Es teiktu, ka nevar pirkt c5. Hz tas kā kuram paveicas.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- UldisUldis
- Posts: 4527
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Norvelsz 39
10k par C5? RS6?Norvelsz wrote: ↑16 Nov 2019, 21:07Hz. Man 39tais ir nepilnus 2 mēnešus. Investēts pie 1k€, bet vismaz braucot ir pareizais feelings.rrrainis wrote:Daudzi saka, ka nevar pirkt E39 vai tomēr var?
C5 nedaudz vairāk kā gada laikā izmaksāja pie 10k€ ar visu iegādi. Es teiktu, ka nevar pirkt c5. Hz tas kā kuram paveicas.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- UldisUldis
- Posts: 4527
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Norvelsz 39
Nekad neesmu sapratis to pārspīlēto pīlestību pret m paralēles - neizskatās labāk par style66 un maksā 10x vairāk
A kas tev ar tiem lukturiem? Kāds risinājums/izmaksas?
A kas tev ar tiem lukturiem? Kāds risinājums/izmaksas?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Norvelsz 39
Lukturiem gan jau vai nu oriģinālām lēcām reflektoriem vajag atjaunot, vai iebāzt jaunas lēcas. Ar spuldzēm neko daudz tur līdzēt nevar.
Re: Norvelsz 39
Kad uzlikusi restaurēto reiku, iemet update par to cik vieglāka stūre palika. Manam ar ir samērā pasmaga, bet cik sanācis runāt ar citiem īpašniekiem un izbraukt ar dažiem citiem e39, tad visiem tā stūre ir diezgan smaga piemēram salīdzinot ar VW/audi to pašu gadu auto. Vai tā jābūt vai nē pat nezinu.Norvelsz wrote: ↑16 Nov 2019, 21:07Hz. Man 39tais ir nepilnus 2 mēnešus. Investēts pie 1k€, bet vismaz braucot ir pareizais feelings.rrrainis wrote:Daudzi saka, ka nevar pirkt E39 vai tomēr var?
C5 nedaudz vairāk kā gada laikā izmaksāja pie 10k€ ar visu iegādi. Es teiktu, ka nevar pirkt c5. Hz tas kā kuram paveicas.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Norvelsz 39
Gadi iet, Rainis nemainās...
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi