A long time ago in a galaxy far, far away....
Nē nē nē, STAR WARS jaunākā daļa gan šoreiz nebūs, bet miljonais piegājiens uzcept topicu par savu pieredzi ar e34 gan būs.
Iesākumā jāpieskaras pirmajam 5iecītim, dēļ kura nebūtu sākusies epopeja ar pašreizējo bavariešu superauto
Nekādu garo par un ap nerakstīšu, tīri īsumā, jo tajā brīdī ar auto biju vairāk uz JŪS
KKads 2014. gada rudens
Šeit autiņš ir neilgu laiku pēc iegādes, pēc mini remonta, kā jau ar visam lietotām misenēm
Dzinējs neko dižais M50B20, manuālis, prefs, salons sākumā pretigi gaišs bija, bet tas ātri tika labots. Dotajā laika periodā bija nospļauties par kkādām ekstrām, sēdinājumiem un citiem labumiem, jo gluži vnk neinteresēja un bija jagāž
Tomēr kkādam progresam jābut un augt vaig! Sulas paku izsperam ar kāju ārā un swapojam B25! Pirmais swaps ever, likās ka medaļu esmu pelnījis Pēc tam sekoja LSD upgrade un atkal gāžam.
Kas vēl tika darīts un lauzts nav šobrīd vērts pieminēt, jo 34ais tā pat aizgaja karotēs patrāpījās koks ceļā!
Bet iespējam, ka tas tikai par labu, jo tad varbūt nebūtu uzsācis to, kas sekos tālāk
Tākā autiņš lupatās, bet ratus zem pakaļas vaig, tad ātri veram vaļā ss.lv un skatamies piedavājumus, jo padomā tak lielas lietas
Laika nav daudz, sludinājumu maz, bet tad uzrodas šis draudziņš:
1994. gada facelift aprīkots ar M50B25 benzīna dzinēju
Salons koža roža melns, lielais obc, štorka aizmugures logam... tākā rakstu tikai tagad un atmiņa īsa, tad kas tur tam autiņam vēl bija, vairs neatminos bet paturam prātā, ka tas nav būtiski, jo ir tak lielie plāni
Protams, ka mīnusi arī bija, un lielākais no tiem, automāts pietam pusdzīvs. Loģiski bez ruslana neiztikt, bet gluži pa zemi kājas arī nevilkās. Nu un vēl šādas tādas nianses, kas nepatika, bet sadzīvot to īso periodu varēja. Principā pārziemot un viss... Taču arī tas nevisai sanāca. Vairāk sanāca sēdēt garāža un labot to automātisko pārnesumu kārbu neka braukt
Kr4 nav ko vilkt garumā, kka ziemu pārdzīvoju, un bam aiziet tad plančiks
Motora swapu pardevu
Liekam boksā uz kkādu laiku, par kura ilgumu pat bail domāt
Uzstutējam mazliet augstāk un apbrīnojam no visiem rakursiem šo mākslas darbu
Novācam lieko pa perimetru, pētam sliktās vietas
Kad tas darīts, jāielūkojas salona
Izņemot paklāju aizmugurē nekas parāk traks neatklājas.
Turpinam ar priekšu, jo aizdomas, ka tur būs auzas
aizdomas apstiprinās grīda un sliekšņi tur ,kur parasti, ir pipec
Kkur pa starpai uzsūtīti jauni sliekšņi (1mm) un nolemts tos arī visā garumā parmetināt
Mākslinieciski atzīmējam griešanas vietas
Izgriezu un skats nebija pārāk labs
drusku kvalitāte piekliboja, bet nu ko darīt. Ideja skaidra
Padalīšos ar šito sviestu so far un kamēr strebju koču dzejošu tālāk. Varbūt 100 gadiem būs turpinājums
Marrakesh brown e34
-
- Posts: 3
- Joined: 20 Dec 2019, 00:33
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Posts: 3
- Joined: 20 Dec 2019, 00:33
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Marrakesh brown e34
Labvakar kungi! Tātad sēžu un sūcu te aliņu, līdz ar to var kādu rindiņu uzmurgot. Saprotu ka kāds grib, dzerot kafiju vai tēju, uzzināt, kas ta nu te tālāk notiksies
Lieki nežāvēsim airus un ķersies vērsim pie ragiem
Saspringtajā procesā nevienmēr sanāk atcerēties visu sabildēt, tā kā gluži pec kārtas varbūt viss nebūs
Šņik šņik, fleksis, pusautomāts zobos un aiziet
Laižam tālāk
OEM domkrata vieta likvidēta, jo tur nebija ko glābt. Uztaisīts tā, lai autiņu var aiz sliekšņu kantes celt. Tomēr tagad pec gadiem pāris tas vairs nešķiet labākais risinājums.
Metam slieksni virsū un svarkojam klāt. Saslīpē un sanāk kkā šitā
Tākā ir lūka, tad arkai apakša pie sliekšna arī ruslans visu sapisis Griežam, formējam, metinam
Papētot lūkas drenāžas, viss skaidrs, drenāža nenonāk līdz sliekšņa apakšai. Tāpēc daram sekojoši
Tālāk fleksējam grīdu, skrāpējam rūsu no visurienes kur tā ir
Before:
After:
Kkā nenobildējās kad bija iemetināts
Next in sarakstā labā puse. Tur bija vairāk puves, tāpēc nācās pačakarēties
Gabals ko papildus nācās izgriezt, jo bija diezgan plans jau, kā arī lielākoties no spakteļa sastāvēja
Remontgabals, arī ruslans skāris, bet man vajadzigā daļa ir neskarta
Nu ok, moldinga vieta biš nebija laba, tāpēc likvidēju
Pielaikojam
Sliekšņa priekšpuse ar savesta kārtībā
Tagad jasalāgo slieksnis ar otru metināmo gabalu
Kad viss sastiķēts, drīkst saķert
Jāpārbauda vai arī ar durvīm viss chotka
Beigu beigās gatavs
Tā pati bēda ar sliekšņu aizmuguri, kas kreisajā pusē
Grīdu priekšā bija diezgan ko remontētl, bet kkā izcīnija
Mazliet pametināja motortelpā. Nu tā pavisam maz
Bija vēl vietas, kur vaidzēja pielikt roku, bet domāju, ka tādos smalkumos nelīdīšu
Tad, kad vairāk vai mazāk sametināts un rūsa noskrāpēta, vaig ar kko apstrādāt
Mastika aiziet:
Salons protams arī nepaliek aizmirsts
Plkst ir 2 naktī, aliņš iet uz beigām, acis pašas ar vairs neturas vaļā bez serkociņu palīdzības, tāpēc domāju, ka jāmet miers. Next time varētu būt būra krāsošana. Cerams ka būs patīkama lasīšana
Lieki nežāvēsim airus un ķersies vērsim pie ragiem
Saspringtajā procesā nevienmēr sanāk atcerēties visu sabildēt, tā kā gluži pec kārtas varbūt viss nebūs
Šņik šņik, fleksis, pusautomāts zobos un aiziet
Laižam tālāk
OEM domkrata vieta likvidēta, jo tur nebija ko glābt. Uztaisīts tā, lai autiņu var aiz sliekšņu kantes celt. Tomēr tagad pec gadiem pāris tas vairs nešķiet labākais risinājums.
Metam slieksni virsū un svarkojam klāt. Saslīpē un sanāk kkā šitā
Tākā ir lūka, tad arkai apakša pie sliekšna arī ruslans visu sapisis Griežam, formējam, metinam
Papētot lūkas drenāžas, viss skaidrs, drenāža nenonāk līdz sliekšņa apakšai. Tāpēc daram sekojoši
Tālāk fleksējam grīdu, skrāpējam rūsu no visurienes kur tā ir
Before:
After:
Kkā nenobildējās kad bija iemetināts
Next in sarakstā labā puse. Tur bija vairāk puves, tāpēc nācās pačakarēties
Gabals ko papildus nācās izgriezt, jo bija diezgan plans jau, kā arī lielākoties no spakteļa sastāvēja
Remontgabals, arī ruslans skāris, bet man vajadzigā daļa ir neskarta
Nu ok, moldinga vieta biš nebija laba, tāpēc likvidēju
Pielaikojam
Sliekšņa priekšpuse ar savesta kārtībā
Tagad jasalāgo slieksnis ar otru metināmo gabalu
Kad viss sastiķēts, drīkst saķert
Jāpārbauda vai arī ar durvīm viss chotka
Beigu beigās gatavs
Tā pati bēda ar sliekšņu aizmuguri, kas kreisajā pusē
Grīdu priekšā bija diezgan ko remontētl, bet kkā izcīnija
Mazliet pametināja motortelpā. Nu tā pavisam maz
Bija vēl vietas, kur vaidzēja pielikt roku, bet domāju, ka tādos smalkumos nelīdīšu
Tad, kad vairāk vai mazāk sametināts un rūsa noskrāpēta, vaig ar kko apstrādāt
Mastika aiziet:
Salons protams arī nepaliek aizmirsts
Plkst ir 2 naktī, aliņš iet uz beigām, acis pašas ar vairs neturas vaļā bez serkociņu palīdzības, tāpēc domāju, ka jāmet miers. Next time varētu būt būra krāsošana. Cerams ka būs patīkama lasīšana
-
- Posts: 3
- Joined: 20 Dec 2019, 00:33
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Marrakesh brown e34
Alins beidzās kopā ar laptopu Tik tagad sanemos aizvest salabot
Likās jau ka visas bildes aizies pa pipelēm
Re: Marrakesh brown e34
Damn, sākās tik labi, cerēju uz topiku par staltu e34, bet te izrādās siers :/ godīgi teikšu, tādu necenstos glābt. Bet visu cieņu par apņēmību
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."