Andrams | Frontera B
- andrams
- Posts: 416
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Andrams | Frontera B
Eij nu ko…
Aiz gara vakara jāiebaksta kaut kas japāņu Opel bobika hronikās.
Kaut kad vēl martā vienu 5dienu uznāca kaut kāda debīla doma laist ekspotīcijā pa mežiem tepat pie Ventspils un mēģināt nenogremdēt opeli meža peļķēs. Braucām divas mašīnas, ķip ja nu kas, līdzi mizāja čomiņš ar V70XC. Veiksmīgi pāris stundas izvazājāmies pa mežiem, pēc tam caur moiku uz garāžu nolasīt nost pērno zāli un skujas, kad uz bedres pamanīju, ka Fronterai ir pazudis (vai nekad īsti manā valdījumā nav bijis, whatever) priekšējās balstiekārtas gājiens. Apakšējie plaukti guļ uz gumijas atboiņikiem, braukšana jobana, a skrūves torsioniem aiztikt mīzīgi, jo hvz, vai pēc tam nebūs jāsvarčī rāmis. Skrūve piespiež pusmēnesi, kurš, ja nesmērē skrūvi, uzēdas uz skrūves un, skrūvējot vaļā skrūvi aiziet pa riņķi, izārdot rāmi. Par laimi šite skrūves kustējās. Anyhow, gribēju sākt liftēt pa gaterisko, pārkabinot torsionus, bet tā kā tie negribēja nākt ārā no skavām, pagaidām uzcēlu priekšu, tikai uzspriegojot ar skrūvēm nedaudz vairāk. Gājiens parādījās, kaut kāds komforts uz grantenēm arī
Opeli nopirku ar tam paredzētajiem Limited komplektācijai piederīgajiem Ronal R16 diskiem, ar 3 vāciņiem bagāžniekā un 245/75 (/70 ir standarts) riepām, kas bija gandrīz apaļas. Skaidrs, ka vasaru nebrauks tā, tāpēc paņēmu jaunas 245/75 Haida 828 A/T riepas. It kā ļoti gribēju Sailun Terramax A/T, bet tās ļoti negribēja mani un lai vai kā, ir nois.
Vāciņi. 1 vesels, 2iem puslauzti stiprinājumi, bet vēl funkcionāli. Tā kā reāli negribējās cīnīties ar pāķiem, meklējot vāciņus, kurus noteikti piedāvātu tirgot tikai komplektā ar diskiem un dubļu kaudzi tajos, izgāju no situācijas ar reverso inženieriju, 2h laika pie datora ar bīdmēru rokās, un čomiņš safīrēja drukāšanu trūkstošajam vāciņam.
Īstais.
Feikais.
Nu un tad salikās viss tas komplekts un gaida brīvu vakaru.
Jāaplīmē neīstais vāciņš ar foliju, lai Harijs Poters spīd.
Un vēl briesmīga padarīšana 200+k km Fronterām kļūst stūre. Mana nebija izņēmums un izskatījās pēc sūda.
Tāpēc es izdomāju, ka "acis darba nebijās, rokas darba pārbijās" un kāpēc gan nepāršūt stūri pašam. Principā priekš pirmā kucēna ir ļoti nais, process interesants, sajūta salonā kā diena pret nakti, man patīk.
Principā kaut kā tā. Atradu laukos kaut kādu padumjo laiku jumta bagāžnieku, kas būs jāuzliek un jānosēdina, lai neizskatās pēc stalažām.
Ir donors, no kura paņemšu šofera durvis, jumtu, kā arī pakaļējos spārnus vai to fragmentus, ir arī viss lūkas swaps jau gatavs instalēšanai jaunajā jumtā esošajā caurumā. Jāsāk lēnām gatavoties uz TA - jāsametina sliekšņu gali - arkas, jānorauj kārba, jāsaliek no divām viena un jāsamaina kloķenes blīvslēgs pakaļpusē un vēl apakšā jāizdomā samainīt gāzes balonu kaut kādā vīzē.
Patīk un reizē nepatīk, ka mašīna prasta kā cirvis jeb, citiem vārdiem, trūkst kruīzs un variācija par klimu, jo, pa šoseju braucot, atrast pečkas siltuma regulatora sweetspotu ir neiespējami. Gan jau kādu kreatīvu risinājumu izdomās
Aiz gara vakara jāiebaksta kaut kas japāņu Opel bobika hronikās.
Kaut kad vēl martā vienu 5dienu uznāca kaut kāda debīla doma laist ekspotīcijā pa mežiem tepat pie Ventspils un mēģināt nenogremdēt opeli meža peļķēs. Braucām divas mašīnas, ķip ja nu kas, līdzi mizāja čomiņš ar V70XC. Veiksmīgi pāris stundas izvazājāmies pa mežiem, pēc tam caur moiku uz garāžu nolasīt nost pērno zāli un skujas, kad uz bedres pamanīju, ka Fronterai ir pazudis (vai nekad īsti manā valdījumā nav bijis, whatever) priekšējās balstiekārtas gājiens. Apakšējie plaukti guļ uz gumijas atboiņikiem, braukšana jobana, a skrūves torsioniem aiztikt mīzīgi, jo hvz, vai pēc tam nebūs jāsvarčī rāmis. Skrūve piespiež pusmēnesi, kurš, ja nesmērē skrūvi, uzēdas uz skrūves un, skrūvējot vaļā skrūvi aiziet pa riņķi, izārdot rāmi. Par laimi šite skrūves kustējās. Anyhow, gribēju sākt liftēt pa gaterisko, pārkabinot torsionus, bet tā kā tie negribēja nākt ārā no skavām, pagaidām uzcēlu priekšu, tikai uzspriegojot ar skrūvēm nedaudz vairāk. Gājiens parādījās, kaut kāds komforts uz grantenēm arī
Opeli nopirku ar tam paredzētajiem Limited komplektācijai piederīgajiem Ronal R16 diskiem, ar 3 vāciņiem bagāžniekā un 245/75 (/70 ir standarts) riepām, kas bija gandrīz apaļas. Skaidrs, ka vasaru nebrauks tā, tāpēc paņēmu jaunas 245/75 Haida 828 A/T riepas. It kā ļoti gribēju Sailun Terramax A/T, bet tās ļoti negribēja mani un lai vai kā, ir nois.
Vāciņi. 1 vesels, 2iem puslauzti stiprinājumi, bet vēl funkcionāli. Tā kā reāli negribējās cīnīties ar pāķiem, meklējot vāciņus, kurus noteikti piedāvātu tirgot tikai komplektā ar diskiem un dubļu kaudzi tajos, izgāju no situācijas ar reverso inženieriju, 2h laika pie datora ar bīdmēru rokās, un čomiņš safīrēja drukāšanu trūkstošajam vāciņam.
Īstais.
Feikais.
Nu un tad salikās viss tas komplekts un gaida brīvu vakaru.
Jāaplīmē neīstais vāciņš ar foliju, lai Harijs Poters spīd.
Un vēl briesmīga padarīšana 200+k km Fronterām kļūst stūre. Mana nebija izņēmums un izskatījās pēc sūda.
Tāpēc es izdomāju, ka "acis darba nebijās, rokas darba pārbijās" un kāpēc gan nepāršūt stūri pašam. Principā priekš pirmā kucēna ir ļoti nais, process interesants, sajūta salonā kā diena pret nakti, man patīk.
Principā kaut kā tā. Atradu laukos kaut kādu padumjo laiku jumta bagāžnieku, kas būs jāuzliek un jānosēdina, lai neizskatās pēc stalažām.
Ir donors, no kura paņemšu šofera durvis, jumtu, kā arī pakaļējos spārnus vai to fragmentus, ir arī viss lūkas swaps jau gatavs instalēšanai jaunajā jumtā esošajā caurumā. Jāsāk lēnām gatavoties uz TA - jāsametina sliekšņu gali - arkas, jānorauj kārba, jāsaliek no divām viena un jāsamaina kloķenes blīvslēgs pakaļpusē un vēl apakšā jāizdomā samainīt gāzes balonu kaut kādā vīzē.
Patīk un reizē nepatīk, ka mašīna prasta kā cirvis jeb, citiem vārdiem, trūkst kruīzs un variācija par klimu, jo, pa šoseju braucot, atrast pečkas siltuma regulatora sweetspotu ir neiespējami. Gan jau kādu kreatīvu risinājumu izdomās
Re: Andrams | Frontera B
Šodien tieši kolēģis stāstīja ka Talsu rajonā redzēja manu opeli, stumdijamies pa korķi un priekšā brauca Frontera B interesantā gay blu krāsā, spriedelējam, ka itka jau slikts nav
Šodien palasu tavu topiku par plāniem metināt, salikt vienu kārbu no divām u.t.t un saprotu, labi ka nogrūdu savu
Paldies par topicka update, gremdēšos tālāk atmiņās par opeli sekojot tev līdzi
Šodien palasu tavu topiku par plāniem metināt, salikt vienu kārbu no divām u.t.t un saprotu, labi ka nogrūdu savu
Paldies par topicka update, gremdēšos tālāk atmiņās par opeli sekojot tev līdzi
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- andrams
- Posts: 416
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Andrams | Frontera B
Nu tā. Pavis intensifies…
Gāja laiks, un man apnika caurumi priekšējā bamperī, kur būtu jābūt miglas lukturiem. Bija 3 veseli, ceturtajam pašķīda stikls pēc tīrīšanas, whatever. Konstruktīvi - H3 spuldzei masas klemme, kas tur arī spuldzi vietā, aprūsē, sūdīgs kontakts, kūst plastmasas reflektors. Izlasīju 2 labākos un, lai izbēgtu no izkusušiem reflektoriem, pasūtīju aļikā LED spuldzes, kam var masu iemācīt pa vadu, saliku, saslēdzu. Gribēju normāla toņa spuldzes, paņēmu 4300K, bet tik un tā par zilu. Gan jau kaut kad uzsūtīs 3000K, kad kāda padosies. Pēc pēdējām brīvdienām gan miglas patēloja līmeņrādi, bet par to nedaudz vēlāk.
Vēl kaut kādā brīdī apnika salūzušais logūdens bačoka vāks un pēc kaut kādu fujaku @drive2.ru receptes veiksmīgi naturalizēju VAGu.
Ap Lieldienām jau sāku uzkrītošāk atkal meklēt, kādos sūdos ielīst. Otrajās Lieldienās izmetām līkumu pa Kurzemes puses militārajiem obdžektiem, senām šaursliežu dzelzceļa līnijām utt. Kaut kur pavisam tuvā Miķeļtorņa perifērijā padevās izpūtējs, nolūza tieši aiz biksēm, pirms katalizatora. Nenormāls trobelis, viss slikti, bet tajā pašā vakarā jau sarunāju ar viņu, lai turas vietā pa jaunam. Nācās noraut nost bikses (nu, izpūtēja, obvs), kaut kādas skrūves nolūza, kaut kādas atskrūvējās, bet visā visumā veiksmīgi.
Un tā kā biju pieteicies vienam pasākumam un palika zb liet eļļu (kopš eļļas maiņas nepilni 7k km, jau 2L papildus uzlieti - aut.piez.), sākās operācija, kas pati par sevi jau ir Operācija - aizmugurējā kloķenes blīvslēga maiņa. Protams, noņemot kārbu, sajūgu un visu pārējo, "Operācija" pārvērtās par "OOOperāciju", jo motoram tecēja ne jau blīvslēgs… bet gan pēdējās šāles korpuss… kam netiek klāt, kamēr nenoņem abus karterus… kur pa vidu peld metāllūžņi balansieru izskatā… Tā nu ar daudz lamuvārdiem nopogāju abus karterus, sasmērēju dermētiķi kā Ādams parakstījis, nomainīju abas kartera blīves (nekad nebiju domājis, ka 2 metāla-gumijas blīves kopā maksā 100eur), pie reizes arī tomēr to blīvslēgu, apčubināju visas sajūga komponentes, nomainīju termostatu (#justVernetthings, xero approves) nomazgāju eļļas kārtu no kārbas utt. utjpr. Bobiks nomētājās garāžā 2 nedēļas, bet nu bija laiks šito sakārtot.
Kārba noraudājusies jau kopš pirkšanas brīža.
Te pēc nelielas satīrīšanas. Izlasīju recepti, kā pārbaudīt. Ar nelielu spiedienu iepūš gaisu kartera ventilācijā un skatās, vai kaut kur nepaliek slapjš. Protams, ka palika.
Kārbas pakaļpuses sija. 10 punktmetinājumi bija, 1 vēl atlicis dzīvs. Hvz, kāpēc tā.
Te jau vainīgais ārā.
Te jau lasām atpakaļ. Spararats benzīnam tikai vienmasas. Bet za to 16kg.
Tā kā antifrīzs izlaists, noņēmu izmazgāt droseli. Ir redzēti dīzeļi ar tīrākiem ieplūdes kolektoriem.
Un tad fb izleca reklāma par 4x4overland.lv pasākumu "Vanilla 4x4" - standarta vai viegli modificētu džipiku pabraukāšanās pa nekurieni. Izdomāju, ka vajadzētu pamēģināt un tā nu labā kompānijā nokurinājām visu svētdienu.
:niilzirgs:
Visā visumā bobiks nebeidza pārsteigt ar to, uz ko ir spējīgs… jāizdomā kaut kāda abstrakta video montāža visiem tiem klipiņiem, kas sadronēti.
Stay tuned!
Gāja laiks, un man apnika caurumi priekšējā bamperī, kur būtu jābūt miglas lukturiem. Bija 3 veseli, ceturtajam pašķīda stikls pēc tīrīšanas, whatever. Konstruktīvi - H3 spuldzei masas klemme, kas tur arī spuldzi vietā, aprūsē, sūdīgs kontakts, kūst plastmasas reflektors. Izlasīju 2 labākos un, lai izbēgtu no izkusušiem reflektoriem, pasūtīju aļikā LED spuldzes, kam var masu iemācīt pa vadu, saliku, saslēdzu. Gribēju normāla toņa spuldzes, paņēmu 4300K, bet tik un tā par zilu. Gan jau kaut kad uzsūtīs 3000K, kad kāda padosies. Pēc pēdējām brīvdienām gan miglas patēloja līmeņrādi, bet par to nedaudz vēlāk.
Vēl kaut kādā brīdī apnika salūzušais logūdens bačoka vāks un pēc kaut kādu fujaku @drive2.ru receptes veiksmīgi naturalizēju VAGu.
Ap Lieldienām jau sāku uzkrītošāk atkal meklēt, kādos sūdos ielīst. Otrajās Lieldienās izmetām līkumu pa Kurzemes puses militārajiem obdžektiem, senām šaursliežu dzelzceļa līnijām utt. Kaut kur pavisam tuvā Miķeļtorņa perifērijā padevās izpūtējs, nolūza tieši aiz biksēm, pirms katalizatora. Nenormāls trobelis, viss slikti, bet tajā pašā vakarā jau sarunāju ar viņu, lai turas vietā pa jaunam. Nācās noraut nost bikses (nu, izpūtēja, obvs), kaut kādas skrūves nolūza, kaut kādas atskrūvējās, bet visā visumā veiksmīgi.
Un tā kā biju pieteicies vienam pasākumam un palika zb liet eļļu (kopš eļļas maiņas nepilni 7k km, jau 2L papildus uzlieti - aut.piez.), sākās operācija, kas pati par sevi jau ir Operācija - aizmugurējā kloķenes blīvslēga maiņa. Protams, noņemot kārbu, sajūgu un visu pārējo, "Operācija" pārvērtās par "OOOperāciju", jo motoram tecēja ne jau blīvslēgs… bet gan pēdējās šāles korpuss… kam netiek klāt, kamēr nenoņem abus karterus… kur pa vidu peld metāllūžņi balansieru izskatā… Tā nu ar daudz lamuvārdiem nopogāju abus karterus, sasmērēju dermētiķi kā Ādams parakstījis, nomainīju abas kartera blīves (nekad nebiju domājis, ka 2 metāla-gumijas blīves kopā maksā 100eur), pie reizes arī tomēr to blīvslēgu, apčubināju visas sajūga komponentes, nomainīju termostatu (#justVernetthings, xero approves) nomazgāju eļļas kārtu no kārbas utt. utjpr. Bobiks nomētājās garāžā 2 nedēļas, bet nu bija laiks šito sakārtot.
Kārba noraudājusies jau kopš pirkšanas brīža.
Te pēc nelielas satīrīšanas. Izlasīju recepti, kā pārbaudīt. Ar nelielu spiedienu iepūš gaisu kartera ventilācijā un skatās, vai kaut kur nepaliek slapjš. Protams, ka palika.
Kārbas pakaļpuses sija. 10 punktmetinājumi bija, 1 vēl atlicis dzīvs. Hvz, kāpēc tā.
Te jau vainīgais ārā.
Te jau lasām atpakaļ. Spararats benzīnam tikai vienmasas. Bet za to 16kg.
Tā kā antifrīzs izlaists, noņēmu izmazgāt droseli. Ir redzēti dīzeļi ar tīrākiem ieplūdes kolektoriem.
Un tad fb izleca reklāma par 4x4overland.lv pasākumu "Vanilla 4x4" - standarta vai viegli modificētu džipiku pabraukāšanās pa nekurieni. Izdomāju, ka vajadzētu pamēģināt un tā nu labā kompānijā nokurinājām visu svētdienu.
:niilzirgs:
Visā visumā bobiks nebeidza pārsteigt ar to, uz ko ir spējīgs… jāizdomā kaut kāda abstrakta video montāža visiem tiem klipiņiem, kas sadronēti.
Stay tuned!
- *Sicram
- Posts: 28464
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Andrams | Frontera B
Kā sauc suni?
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- howitzer
- M30
- Posts: 29057
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Andrams | Frontera B
"Standarta džipiku pabraukāšanās" un ūdens līdz kapotam. Kruti!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- AtmoBenzin
- Posts: 11982
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17209
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Andrams | Frontera B
Ļoti labi!
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Andrams | Frontera B
Ūdens līdz kapotam ir tad, kad to var arī no sāna redzēt.
A te labi ja līdz sliekšņiem.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- andrams
- Posts: 416
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Andrams | Frontera B
Nu tā, vasara noskudināta lielos vilcienos, un kas tad ir mainījies…?
Neilgi pēc pirmā Vanillas pasākuma vienai aļika H3 spuldzei viens sāns izdzisa, gan jau tāpēc, ka izpeldejās dubļos. Izdomāju, ka jānoriskē un jāuzsūta 3000K versija, kas, kā jau paredzēts, izrādījās ļoti dzeltena
Darīju pa lielam neko, ja pareizi atceros. Kaut kādā brīdī palika silti, uzpildīju kondišku (nebija pilnīgi tukša, bet nebija arī pilna ), kas bija atkal tukša pēc precīzi 2 nedēļām - un atkal, nav tukša, bet arī nesaldē. Uzpildes onkulis teica, ka kompresors taisa muļķības, pārāk liels LP spiediens, pārāk mazs HP spiediens. Strādāt strādāja, centra lūciņās nāca 11 grādi, bet ātri beidzās. Nu, karoč - kaut kad…
Tad jūlija beigās Tukuma pusē bija nākamā Vanilla man pa ceļam, atkal pabraukājamies pa mālainiem dubļiem. Sāk niezēt nagi vinču sazīmēt.
Augustā bija atvaļinājums, izdomājām ar sievu nepilnu nedēļu pavizināties pa Latviju, padzīvot mašīnā. Kopā Ventspils - Aglona 1015km, diagonāli pāri visurienei. Ja izņem aizmugurējiem krēsliem apakšdaļas, aizstumj priekšējos krēslus līdz galam uz priekšu, tad mani 1.87m jūtas ļoti ok. Pirmā nakts Rucavas centrā, blakus fūristam, otrā nakts starp Staļgeni un Emburgu, pie kapiem , trešā nakts Madonā pie ezera. Kopā maršrutā apmēram 60/40 asfalts/grants, bet viss normāli, ar šitādu mašīnu pofig.
Madonā, no rīta
Tā kā sievastēva V70 bija nosprādzis krietni bēdīgi (jā, just Volvo things - ja panelim ir kapi, deg tikai check engine, nestrādā ne tālās gaismas, ne atpakaļgaita, ne pagriezieni, klima dzīvo savu dzīvi, centralka nestrāda un vēl puse mašīnas, izrādās, vajag papētīt, ko dara šofera durvju modulis, blad), viņš nepilnas 2 nedēļas nokurināja ar Asconu.
Tā nu tā brīža spējīgākais ģimenes autoparka sastāvs - opeļi - Aglonā, "laukos"
Otrajā Vanillā bija sajūta, ka pārāk bieži bākas panna spolē pa sūdiem un tā nu man ienāca prātā muļķības un nopirku Terrano II atsperes. Pēc pirmā vakara cīniņa ar aizmugures tiltu un otrā vakara izklaidēm kopā ar torsionu skavām uzliku ghetto liftu, nu, to standartiņu, ar ko viss sākas, + 2collas jeb 5cm
Paralēli donoram nourbts jumts, tā ka savu iznācienu gaida taisns jumts ar lūku, vēl jāsaprot, cik tālu izdalīt un pārmetināt aizmugurējos spārnus. Pirmo uzmetumu piedzīvojusi arī kruīza kontrole, tikai jāsarunā frekvenču padaudzinātājs, lai ātruma signālu kruīzs apēd pareizi.
Vēl viena lieta - pēc kloķenes pakaļpuses vizītes vairs acīmredzamu eļļas noplūžu motoram nemana, bet eļļu tas sūds ēd tik un tā. Pagaidām dzīvoju uz Motul 8100 5W-40 Xcessa, laikam nākamā eļļas maiņa būs uz 6100 Synergie+ 10W-40. Tad, kad apniks elpināt šito mironi, tad jāmēģina motortelpā ierunāt SAABa 2.0t laikam. Varētu jau paskatīties arī uz 2.3, bet tur jāatrod kaut kas ar pareizajiem kW. Tas tāds abstrakts sapnis suņa murgos par swapu pagaidām
Neilgi pēc pirmā Vanillas pasākuma vienai aļika H3 spuldzei viens sāns izdzisa, gan jau tāpēc, ka izpeldejās dubļos. Izdomāju, ka jānoriskē un jāuzsūta 3000K versija, kas, kā jau paredzēts, izrādījās ļoti dzeltena
Darīju pa lielam neko, ja pareizi atceros. Kaut kādā brīdī palika silti, uzpildīju kondišku (nebija pilnīgi tukša, bet nebija arī pilna ), kas bija atkal tukša pēc precīzi 2 nedēļām - un atkal, nav tukša, bet arī nesaldē. Uzpildes onkulis teica, ka kompresors taisa muļķības, pārāk liels LP spiediens, pārāk mazs HP spiediens. Strādāt strādāja, centra lūciņās nāca 11 grādi, bet ātri beidzās. Nu, karoč - kaut kad…
Tad jūlija beigās Tukuma pusē bija nākamā Vanilla man pa ceļam, atkal pabraukājamies pa mālainiem dubļiem. Sāk niezēt nagi vinču sazīmēt.
Augustā bija atvaļinājums, izdomājām ar sievu nepilnu nedēļu pavizināties pa Latviju, padzīvot mašīnā. Kopā Ventspils - Aglona 1015km, diagonāli pāri visurienei. Ja izņem aizmugurējiem krēsliem apakšdaļas, aizstumj priekšējos krēslus līdz galam uz priekšu, tad mani 1.87m jūtas ļoti ok. Pirmā nakts Rucavas centrā, blakus fūristam, otrā nakts starp Staļgeni un Emburgu, pie kapiem , trešā nakts Madonā pie ezera. Kopā maršrutā apmēram 60/40 asfalts/grants, bet viss normāli, ar šitādu mašīnu pofig.
Madonā, no rīta
Tā kā sievastēva V70 bija nosprādzis krietni bēdīgi (jā, just Volvo things - ja panelim ir kapi, deg tikai check engine, nestrādā ne tālās gaismas, ne atpakaļgaita, ne pagriezieni, klima dzīvo savu dzīvi, centralka nestrāda un vēl puse mašīnas, izrādās, vajag papētīt, ko dara šofera durvju modulis, blad), viņš nepilnas 2 nedēļas nokurināja ar Asconu.
Tā nu tā brīža spējīgākais ģimenes autoparka sastāvs - opeļi - Aglonā, "laukos"
Otrajā Vanillā bija sajūta, ka pārāk bieži bākas panna spolē pa sūdiem un tā nu man ienāca prātā muļķības un nopirku Terrano II atsperes. Pēc pirmā vakara cīniņa ar aizmugures tiltu un otrā vakara izklaidēm kopā ar torsionu skavām uzliku ghetto liftu, nu, to standartiņu, ar ko viss sākas, + 2collas jeb 5cm
Paralēli donoram nourbts jumts, tā ka savu iznācienu gaida taisns jumts ar lūku, vēl jāsaprot, cik tālu izdalīt un pārmetināt aizmugurējos spārnus. Pirmo uzmetumu piedzīvojusi arī kruīza kontrole, tikai jāsarunā frekvenču padaudzinātājs, lai ātruma signālu kruīzs apēd pareizi.
Vēl viena lieta - pēc kloķenes pakaļpuses vizītes vairs acīmredzamu eļļas noplūžu motoram nemana, bet eļļu tas sūds ēd tik un tā. Pagaidām dzīvoju uz Motul 8100 5W-40 Xcessa, laikam nākamā eļļas maiņa būs uz 6100 Synergie+ 10W-40. Tad, kad apniks elpināt šito mironi, tad jāmēģina motortelpā ierunāt SAABa 2.0t laikam. Varētu jau paskatīties arī uz 2.3, bet tur jāatrod kaut kas ar pareizajiem kW. Tas tāds abstrakts sapnis suņa murgos par swapu pagaidām
Last edited by andrams on 14 Sep 2022, 23:07, edited 1 time in total.
- Rating: 25%
- petka17
- Posts: 6925
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Andrams | Frontera B
Kur video ar dubļiem, kas šķīst pa gaisu?
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- andrams
- Posts: 416
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Andrams | Frontera B
Ja Tu tā jautā, tad kaut kur visā tajā gabalā guļamo šekumdrilli točna redzējām. Vai tā bija Rucava, nepateikšu. Ja pareizi atceros, liekas, ka kaut kur pa šoseju viens tāds plivināja.
Es pagaidām par to tikai fantazēju, tāpēc apzināti mīlēt centus uz esošo dzelzi vēl netaisos. Ja nu uznāk absolūts prāta aptumsums un izdomāju iepūst virzuļu sautējumu karterī… who knows
- AtmoBenzin
- Posts: 11982
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0