Sveiki un piviet. Pa lielam sākšu ar ar to, ka zilais Civic sāveja garāžā, aka vistkūti, un gaidija mani, bet es gaidiju siltumu. Civic pavecās, ka JDM.LV uzrīkoja 22. aprili meetu uz kuru mēs izdomājam braukt daži Hondisti no Ventspils. Tāpēc tapa neatliekamais to do lists līdz 22, bet tam to do listam pievienojās arī čoma Hondas, kurām vajadzēja manas rokas. Tāpēc līdz 22 bija megulētas divas nedēļas. Ātrāk pr 00:00 garāžu nepametu.
Sākšu ar to, ka man pagājušajā sezna sākas nelieli ūdens plūdi saolona. Precīzak šofera pusē. Gribējās to atrisināt, tāpēc tika izravēts viss salons. Salona plūdu iemeslu atklāt bija easy. Vējstikla augšpusē viss bija vaļā. Viss ticamāk dēļa tā, ka pirms 7 gadiem līmejot pašam stiklu, pietam pirmo reiz, grunts uz stikla un virsbūves ailes, tika uzsmērēta tiešos saules staros un hvz pēc cik minūtēm saspieda līmi. BET noņemot/izgriežot stiklu, tika secināts, ka logu līme no stikla raujās nost ar visu grunti. Stikli arī sanāca tā notīrīt,ka 0000000% grunts uz viņa palika.
Izaujot stiklu, atradu arī rūslu, diezgan traki, bet 60% Civic tur ir sapujis. Kāpēc? HVZ, bet zaļa, tur viss labi...
Tā kā zilā heč virsbūve velk pēdējos gadus, nekādu legālo remontu negribēju veikt. Satīriju rūsu, rūsas pārveidotājs (Whurts. Varat komentēt savu pieredzi ar viņu), Epoksīd grunts, un cauruma vietā mastika, kurai ļāvu sasēsties.
Tad zinot, ka ar logu jābūt labi, saku mest kopā salonu. Soreiz pakojumam izmantoju LIDL vingrošanas paklaju. Ir pietiekami biezs un cenas ziņā lēts.
Tad jau protams pārējas salona daļas un..
..test run uz šosē, saprast jauno kārbu bez vējstikla.
Kārbas tests done, Bija jaliek virsū pārlrāsotās bomžkoilas.
Un reiser LCA Dubajas kraāsa. Uz suportu pievērt aci. Kad kad krāsoju viņus jaunus, cinkotus, nezināju, ka sagatavot.
Uzmetot koilas, biju bēdīgs, ka Jūda pametot Kaugurus un ceļojot uz pabalstu zemi..
Te dubsis ar costom izpūtēju un dubajas LCA.
Tad beidzot atspres sasēdās, noņemu atspres preload no 15mm uz 10mm (ražotājs paredz 10) sasēdās diezgan ok. Viezmaz es priecīgs, bet līdz galam kkas vel nav.
Tad pārlodēju tahometram kondensātorus, jo viņi uz vecumu sāk sūdu dzīt. Bet, man bija lielāki sūdi, man bija uzlikta VTi taho skala uz parastā tahometra, līdz ar to rādija diezgan nepareizi tahomets. Bet nu sanāca max piedzītī 3k un 6k rādijumam. Signāla ģenerātors from aļika, info no neta.
Tad beidzot tas zirgs tika nomazgāts, pēc stāvēsans.
Tā kā 22 bija pēc dažam dienām, izdomāju savu 6 gadus veco šķūni krāsoto krāsojumu uzspodrināt ar vecu ripu un brutāli ar rotoru pāri visiem sūdiem. Mērķis ir spīdēt bišk.
Kolēģis tiesi savu ar pulēja priekš mini gey meeta.
Bet nesapulēju haubi, reāli nesagāja laiks un enerģija. Bet haubes nesapulēšanu pēc tam nožēloju bildēc, pēc 22. Te arī dažšas bildes, kas man pašam patika no vienīga foogrāfa. Artūrs Umbrasko un daži čoma ifon šoti.
Pirmais šāds pasākums. Diezgan patīkami, kad visādi fujaki locās salona, motor telpā, izsaka pozitīvus komentārus un vel mazie fočē savās trubās to zilo miseni. Emocijas labas un pa lielam tā strādā kā degviela visam sim projektam.
Tad beidzas 22 un sakas ikdienas rutīna ar šādam tačkam. Bet, pateicoties Hondas OG Robertam (brūns EG hečš), tiku pie Acoustic Research OEM pīkstuļiem un LOCK elektro pogas. Mūsu grādos atkal reta lieta, tāpēc ceļoja no štatiem. LOCK poga EG heča tik strādā uz blakus sēdētāj durvi, jo šofer durvju aktuātora ir tik elektro mikro slēdzis. Tāpēc tika sameklēts no nākamās paaudzes 5pin durvju aktuātors ar mikro slēdzi un motoriņu (ar nenāk visem), pārvilkta mazliet durvju pravotka un ieguvu elektro door lock uz abam durvīm. Ķip nekas wow, bet tā pat, kkas vairāk, nekka oem, bet izmantos viss OEM.
Laiu pīkstuļus uzstādītu, gan bija čakars. Caurumi jāizveido pareizā vietā, lai pīkstuļa korpus piespiestos pareizi durvju panelim. Tāpēc tika atrasts google paraugs, uz PDF saregulēts izmērs, izprintēts un sagriezs.
Un te skaists rezultāts.
Tad zaļo heč nogādāju uz vistkūt. Izgriezu stiklus, izņemu durvus un daudz maz apārdiju virspusēji pliku.
Tad gribēju arī noslīpēt nost krāsu labās puses aizm. spārnasm krāsu un pamaniju kartējos brīnumus.
https://content33-foto.inbox.lv/albums/ ... 1686349251[/img]
Pa laimi šeit mazi defekti. Pāris stundas darbs (viss ticamak paint less speciem. Negribu metālu sakarsēt ar spoteri) un ar wanna be alvas vis būs skaisti.
Beidzot ar sanācas samedīt un saorganizēt kurjeru OEM priekšejai brillei no lietuvas. Brille maksimāli taisna. Stāvoklis 9 no 10. Bija vērts sisties, dēļ kā nācās sisties dēļ viņas.
Uzmēriju zaļam hečam un sapratu, ka labais lanžerons dzīvo savu dzīvi. BEt ni visas rezerves OEM daļas nu ir sadabūtas un jāsāk būs tik mainīt viņas.
Un beigās pāris bildes saldajam. Laika sisties ar Hondām ir cik ir, bet jāpriecajas, ka ir tik daudz.
Aaaa un Honda izomāja, ka izceps pāris tukšas atslēgas amerikas tigum, bet sanāca arō pie vienas tikt. Tagad nevaru izdomāt uz ko viņi vīlēt. zilā heča slēdzenēm vai zaļā. Zaļā slēzenes ir svaigākas, bet nav orģinālas atslēgas. Zilam slēdzenes padilušas, bet viena atslēga jau ir OEM. Gan jau zilais uzvarēs (tā pat kā mums prezident balsošanā). Un vel LOCK pogu uzlīmes svaigas. Blakus sēdētāj pusē tieši izdzisusi bija.
Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
- These users thanked the author Volfsburgs for the post (total 2):
- Jūda (10 Jun 2023, 06:21) • Juzix (13 Jun 2023, 18:20)
- Rating: 50%
- howitzer
- M30
- Posts: 28636
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
<3
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- AtmoBenzin
- Posts: 11932
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0