Andrams | Frontera B

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
andrams
Posts: 401
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Apaļajos papildniekos ir H3. Baigi jāpameklē slimline H3, kas der tajos seklajos korpusos, bet paldies par padomu! :)
User avatar
andrams
Posts: 401
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Nu ko...

Tā kā kluči aizmugurē vairāk nepalika, bet sāku piefiksēt, ka kreisā aizmugurējā arka sāk pildīties ar savvaļā rūsējošiem metāla putekļiem, bija pēdējais laiks revīzēt aizmugures bremzes, kamēr vēl disku var atmazgāt no tām šausmām.

Image

Te gandrīz ir diska aizsargs. Jeb pēdējie centimetri sabruka, uz viņu dusmīgāk paskatoties. Nolasīts nost viss, ieskaitot veco roceni.

Image

Klusā daba. Diskam iekšpuse bija palikusi tik plāna, ka, dzenot nost no stupicas, izdauzīju robu.

Image

Baigi bieži neviens bobixiem bremzes neskrūvē, acīmredzot...
Tā kā disku aizsargi nevienai Fronterai nav dzīvi, nācās pakustināt smadzeni. Variants nr.1 - reidot aliexpresu un sūtīt jau iepriekšminētā Great Wall Hover rocenes pamatni pilnā komplektā, bet nu, nav garantijas, ka derēs 1:1. Izmaksas - kopā ar shittingu kaut kas ap 120 eurosiem nostātos un jāgaida hvz, cik ilgi. Variants nr.2 - reidot ic katalogā kaut kādas rwd klaburkastes, meklējot, kam ir dabūjams aizsargs un aizmugurējais disks diametrā virs/ap 320mm, un pēc tam, diži neiespringstot, ar pusautomātu pa punktiem piesvarčīt tur un tā, kā oriģināli. Pēc ne visai ilgas interneta resursu izpētes mans upuris izrādījās BMW X3. Izmaksas - noteikti mazāk. :D

Image

Izzāģēju ne pārāk apaļas formas izgriezumu vidū un nedaudz pielocīju vienu locījumu pa perimetru uz otru pusi.
:naac:
Sidenote: Pie reizes ar bremzēm jāuzmaina arī rocenes troses, bet kas tad tas - vai tad tiešām nav iespējams nomainīt kreisās puses trosi, nepalaižot lejā bāku? Atskrūvēju visas troses ausis, ko redzu - trose vēl nekustas. Nu nopietni? Bākas pannai pēdējie metri, dažām rāmja ausīm, kas tur bāku - arī, bet nu izdevās palaist bāku lejā savus 20cm, ar kuriem pietika, lai pēdējo ausi noskrūvētu. Svarīga piezīme - Trose skrūvējas pie rāmja/tilta ar diezgan paīsām M6 skrūvēm, kuru nevienu nenolauzu. Liekas pārsteidzoši.

Image

Samainīju visu, kas maināms - parādās atkal jaunas bremžu aizsargu aprises. Bišk sašuvos meistarībā ar mērījumiem, vidus coberi aizsargam izzāģēju bik par lielu, bet nu - pagaidām saies. Sniegotā ziemā negribas diži vairāk stiept garumā - tā jau gandrīz nedēļa sanāca. Function > form.

Image

Diski - Blueprint, meklēju krāsotus.
Kluči - skatoties cenu atšķirību starp normāliem ATE/Ferodo/TRW klučiem un EBC Greenstuff un paturot prātā, ka mani nedaudz neuzrunā kopējā bremžu performance, izdomāju, ka jānoprovē kaut kas labāks par standarta aftermarketu. Uzsūtīju jūlija sākumā, atnāca gandrīz pēc mēneša (un es saprotu, kurš normāli domājošs cilvēks brauc ar Fronteru UN KURŠ NO TIEM, KAS BRAUC, LIKTU EBC KAUT KAM TĀDAM...?! :reeka: )
Suporti - reāli zb krāmēties ar pilnīgi skābenē norūsējušiem suportiem, iedevu uz pulveri (IG:valhalla_coatings). Krāsu nez kādu iemeslu dēļ vadīts no piedāvātajiem variantiem izvēlējos Pantone 313C jeb vispār ikdienas valodā Belarusa zilais. :naac:

Image

Image

Pie vienas skrūvēšanas izdomāju nomainīt arī otro zondi ar beigto sildelementu. Nopirku jaunu Delphi zondi pēc OEM koda analogu - tagad sildelements kļūdu vairs nemet, bet zonde kaut kā arī negrib strādāt. Delphi, jo OEM vadība ir kaut kāds japāniešu Denso/Delphi/Hitachi ārlaulības mazdēla mazais kājas pirkstiņš. Izmeta kļūdu par O2 sensor circuit - no activity, kaut kāda burkāna pēc iesprūdusi vidū (0.455V) un neko nedara. :dusma: Oh well... Būsim meklēt, reāli zb tas check engine visu laiku.

Pīsčiljuhū (tm)!
juriz
Posts: 312
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Andrams | Frontera B

Post by juriz »

Tā pacēlāja krāsa uz tevi atstājusi traumatisku iespaidu.
User avatar
GG.
Posts: 15719
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by GG. »

Vajadzēja kluča krāsā :D
User avatar
andrams
Posts: 401
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Bija izvēle starp 2 pelēkiem, zilu un taxi dzeltenu. Tagad skatoties, nevaru saprast, kāpēc izdomāju zilo :reeka:
User avatar
andrams
Posts: 401
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Sveijks, 2024!

It kā jau nav nekā daudz, ko biki, bet ārā tik auksti, ka trīc rokas uz klaviatūras.

Kolēģis (ah, shit, here we go again) man spēlēja pa nerviem, lai atrodu viņam lauku sētai lētu bobiku, kas varbūt palīdzētu "sētas darbos". Tā nu netīšām ss'ā uzskrēju 1997.gada Opel Monterey (nu, jeb Isuzu Trooper, analoģiski) 3.1TD ar TA līdz aprīlim. Nedēļu pirms Ziemassvētkiem ar kolēģi vienā sestdienā aizšāvām just biki līdz Liepājai ar ideju 87% ņemt bobiku. Tā nu kolēģis paņēma sev proekt, kurš varbūt vēl kādus pāris gadus pacīnīsies par savu eksistenci uz Zemes.

Image

"Bet lol, vetsit, kads sakars ar kaut kadiem svesiem bobikiem" - jūs varētu jautāt...
Well... fakts, ka Monterey šofera beņķa pamatnē bija prasmīgi iemontēts dēlis vai finiera gabals man atkal lika saņemties paskatīties uz savējiem priekšējiem krēsliem un ko lai ar viņiem izdara. Lieta tāda, problēma sekojoša: Fronterai nez kādu iemeslu dēļ ir nedabiski augsta grīda, kā rezultātā krēsli ir diezgan zemu no grīdas un kājas principā vairāk ir "uz priekšu" nekā "uz leju", cik gribētos un būtu ērti. Aizmugurē sēdēt vispār ir vājprāts, bet šofera krēsls uz gariem gabaliem viiiispār neatbalsta ceļgalus (lasīt: ir diezgan horizontāls). Monterey/Trooper turpretī ir augstāks jumts, kas ļauj nolikt krēslu nedaudz augstāk virs grīdas un ar visu to dēli viņš bija diezgan ērts. Esmu 2 minūtes pasēdējis arī Terrano II, kam arī beņķis ir +/- augsts.
Beidzot, pabāžot galvu zem krēsla, tapa risinājums, kas nav "ielikt citus beņķus" jeb krēslu priekšpuses piecēlu par 4gab. biezo M8 šeibu tiesu, blakussēdētāja krēslu par 3 un ieliku garākas skrūves. Un jūs nevarat iedomāties, cik daudz labāka ir sēdpozīcija... :yo: Šofera beņķim bija/ir mehānisks lifts, bet tas idejiski tikai paceļ vai nolaiž visu to "platformu".

Nobraucu pāris nedēļas ar svaigajām aizmugures bremzēm, gribēju piecelt rucīti, lai nav jāapgriež rocenes svira ap savu asi. Iebraucu garāžā - hmmm, kas tad tas..? :rofl:

Image

Nu labi, tur bija 2 taisni trubas gabali sasvarīti kaut kādā tizlā 60 grādu leņķī, kas jebkurā brīdī draudēja iezvanīt pa tilta Panharda stieņa kronšteinu pie rāmja.

Sarunāju, lai turas vietā labāk.

Image

Kā jau pirms kāda laiciņa minēju - augstāks ir, gribas platāku. Tā kā nav īsti nekādu pretenziju pret stock diskiem, tad izdomāju, ka pameklēšu flančus. Pēc padziļinātas tirgus izpētes vis-cheap-ass'ākais risinājums jau atkal bija Polijā jeb mudmaster.pl. Ilgi vaktēju, kamēr būs uz vietas 30mm flanči 2gab. ar centru + 2gab. bez centra (aizmugurei un priekšai, respektīvi) un pēc pāris nedēļu ilgas e-pastu apmaiņas ar poļiem uzsūtīju 4gab. ar centriem, jo visi bez centriem jau atkal bija beigušies.

Image

Aizmugurējos uzmetu pa taisno (tikai hvz, vai jebkad viņus varēs noņemt), priekšējie pieprasīja vizīti pie virpotāja, bet 11os izņēmu no pakomāta un ar pēdējo tās dienas gaismu visi 4 arī bija virsū.

Image

Image

Image

Fitmets = :kiss: , principā izskatās pat diezgan legāli, ārpus arkām izteikti nelien, viss izdevās :coconet:

Tagad gan nevaru nomierināties, ir problēma, ka prasās beidzot sadakterēt sliekšņus/pakāpienus, lai var uzstellēt arī tos + ir padomā vēl šādas, tādas vizuāla rakstura izmaiņas.

Ziemassvētku naktī izmetu līkumu līdz Kolkai, atpakaļceļā norāvos konkrētu puteni, gandrīz neeksistējošu redzamību un līdz ar to visu arī pavisam vieglu PTSD - ļoti garu gabalu abos virzienos nomaucu 4x4 režīmā. Parādījās dīvaina čivināšana riteņu rotācijas frekvencē, kas izrādījās čīkstošs priekšējā kardāna krustiņš, pēc agresīvas apskates uz bedres sāku just arī brīvkustību, tad nu būs jāapmaina visi 3 (!) priekšējā kardāna krustiņi.

Ak, jā - iepriekšējā postā pieminēju problēmas ar otro zondi. Long story short - 2.zonde meta kļūdu par nestrādājošu sildelementu. Nopirku Delphi, nomainīju. 2.zonde meta kļūdu par neesošu aktivitāti rādījumos. Nopirku Bosch, nomainīju. 2.zonde met kļūdu par pārāk zemu katalizatora efektivitāti. Fuck. :dusma: laikam vecā zonde bija tik lēna, ka nespēja redzēt "cauru" katalizatoru. Nu neko, uzsūtīju pagarinātāju - baumo, ka, izvelkot 2.zondi no būšanas tiešā atgāzu plūsmā, tās rādījumiem vajadzētu tik daudz neskraidīt līdzi pirmajai zondei, attiecīgi, vajadzētu nemest kļūdu. Tad jau redzēs…

Laimīgu jauno gadu!

Image
User avatar
andrams
Posts: 401
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Image

Salamaleikum!

Palikām pie zondes - ieliku jauno zondi, meta kļūdu par caurvēju katalizatorā. Atnāca zondes pagarinātors, ieliku to, kļūda nenodzisa. Pabraucu 2 dienas, nodzēsu kļūdu. Nobraucu 10km, kļūda atpakaļ.. :roll: Pabraucu vēl 2 dienas - kļūda pazuda pati. Sauksim to par adaptācijām :susnaks:

Janvāra beigas palūdza mani patusēt pa mājām 2 nedēļas, un, tā kā Kurzemes detaļu virspavēlniecība man bija piešķīris CD changeri, es izdomāju, ka ir laiks finišēt kautiņu ar CDC un AUX. :D Iepriekšējo reizi pirms vairāk kā gada man nesanāca pierunāt oriģinālo CDC no donora komplekta darboties un atpazīties caur maģi. Paliku dusmīgs, likvidēju vadus no oriģinālā štekera atliekām, sasviedu visu kopā vēlreiz (pilnīgā tumsā) un jopta, tas pasākums beidzot aizgāja :aleluja:

Image

Image

Viss, ko vajag no oriģinālā CDC, ir "mātesplate", lai NCDR madžetafons saprot, ka ir savienojums un beidzot palaiž analogās audio līnijas. Nākamajā dienā mēģināju pielodēt jau iepriekšējās revīzijas QCC3031 BT moduli, bet tas beidzās ar... "magic smoke". Sadusmējos, pasūtīju jaunu CSR8645, kas māk arī telefona sarunas, ne tikai mūziku un 2 nedēļas vēlāk salodēju vēlreiz. Pašlaik vēl jāatrisina neskaidrības ar barošanas spriegumiem, bet kopumā viss strādā, kā gribēju, tikai vēl mikrofons jāpiemāca. Bardaciņā pagaidām mētājas izolenē ietīta CDC mātesplate, ja nu pēkšņi ir ''magic smoke ep.2'' un viss džikku. CDC režīms gan pastāvīgi rāda "CDC Error; No Magazine", bet tas jau tā kā baigi nesatrauktu. :-D

Image

Ko tikai cilvēks neizdarīs, lai panāktu ikdienišķu mūsdienu funkcionalitāti un kaut kādu skaņas kvalitāti, saglabājot OEM paskatu savā 20+ gadus vecajā lamatā...? :coconet:


Tālāk vienu pirmdienas vakaru (pirms nākamā dienā plānota tripiņa uz Aizputi) vizinoties pamanīju jocīgu wigglewiggle / twerku no aizmugures. Tā kā spoguļos tagad redzu pakaļējos riteņus, paskatījos un pamanīju, ka labās aizmugurējās riepas ārmala zīmē 8-nieka formas trajektoriju. Pirmā doma - o, flancis atskrūvējies. Aizbraucu uz garāžu, noņemu riteni - viss smuki. Dafuq...

Image

Protams, nākamajā dienā uz Aizputi braucu ar citu mašīnu, bet rezultātā nācās ziemas vidū pirkt riepas. Nopirku lietotu Kumho komplektu, jo ka jau, ta jau... Kaut kā Nokian riepas mīl sadalīties, pirms tiek nobrauktas. Varbūt pats viņu saspiedu 3 nedēļas iepriekš, rāpojot pa sasalušiem mežinieku pampakiem, nezinu... Lai vai kā, nav ne pirmais, ne pēdējais Nokian, kas izdara kaut ko stulbu :beer:


Ziemai ejot, arvien vairāk pēc miskastes sāka izskatīties aizmugurējo disku vāciņcentriņi - oriģināli hromēti, sašvīkāti, bet krāsa tāpat negrib viņiem klāt turēties, pie tam viņi ir bezjēdzīgi smagi..

Image

So, atkal, izmantojot veco labo failu, izdrukājās vēl 2 tādi paši...

Image

Varbūt, ka šoziem vairs nevajadzēja, bet nu, tad manīs, kad pārskrūvēšu.


Braukšanas ergonomikā bija vēl viens kasjaks - tupa par garu pedāļi. Vienā vakarā pēkšņi sapratu, ka visu laiku izmantoju sajūgu, nevajadzīgi izgrozot pēdu potītē, jo citādāk pedāļa gumija atrodas pēdai pa vidu, nevis tuvu pirkstiem. Un aptuveni 2 minūtes vēlāk galvā tapa arī 2 vakaru garumā realizēts risinājums, kā rezultātā tagad pedāļi spiežas kā "normālās mašīnās"... :lol: Es nezinu, kā var tik tizli greizi izrīkoties ar sērijveida mašīnas ergonomiku, bet varbūt tas tāpēc, ka japānieši 90tajos domāja par savu tirgu vairāk. Who knows... :hvz: Bildes - nu, varbūt vēlāk :D

Pirms laiciņa atradu Fronteras pupturi, un sapratu, ka vienmēr tādu esmu gribējis un kaut kā iepatikās kopskats uz Fronteras. Also - bildē ir aizsvīdis miglas lukturis, jo pusstundu iepriekš mežā biju vienpersoniski izpeldinājis gan miglas, gan vinču, gan vēl pusi apakšas. Zero dubļu, viss palika peļķēs...

Image

Un pēdējais apdeits ir gaismas. Pārāk daudz reidu notiek arī laukos, pārāk daudz dzird, ka piesienas arī gaismām un man savukārt bija pārāk daudz nelegālumu katrā "stāvā" - miglās LED, papildlukturiem kontrolskaitļi par dūšīgu un uz jumta vispār lustra. Tad nu, veicot tirgus izpēti, noskaidrojās, ka legāli Hella Rallye 3003 (vai līdzīgi halogēnie papildnieki) maksā tikpat, cik normāli led lukturi. Ledakcijas var iet nē, atradu, izķemmēju Valostore, un no turienes arī atnāca jaunie papildlukturi (iespējams, pirmie manā dzīvē). Vakarvakar "uzmetu", "sasviedu" vadus pagaidu variantā, un ir reāli nice! :kiss: Kontrolskaitļi saiet, visi marķējumi ir - labi, gabarītu cancel, tas biš novietojuma dēļ nesaiet, bet kopumā ļoti patīk, arī vizuāli.

Image

Paldies par uzmanību!

Image
juriz
Posts: 312
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Andrams | Frontera B

Post by juriz »

"CDC režīms gan pastāvīgi rāda "CDC Error; No Magazine", "

gan jau kaut kur divi kontakti, visticamāk jāsavieno. Paskaties tajā cd mainītāja, kur bija kāds gala slēdzis, tad atrodi, kur tas bija pievienots.
User avatar
petka17
Posts: 6661
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by petka17 »

Interesants topiks, avtor malacis.

Kas ir lukturiem kontrolskaitļi?
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
andrams
Posts: 401
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Visi lukturi, arī oriģinālie, kas pēc papīriem ir tālās gaismas lukturi, satur marķējumā R burtu, kas parasti seko aiz H - HR, un turpat netālu ir skaitlis, kas principā korelē ar kopējo gaismas daudzumu, ko lukturis izdod (lm vai lux). Pēc ECE regulas laikam R149 kopējais vienlaicīgi mirdzošo tālās gaismas lukturu stiprums nedrīkst pārsniegt 100 vienības. Oriģinālie pamatlukturi Fronterai katrs dod 20, tas atstāj vietu vēl 2 lukturiem katram pa 30.
Apaļie wesem papildnieki bija katrs ar 40, attiecīgi, labu laiku mizāju ar summu 120 :naac:

Image

Nu, piemēram, apakšā HR PL 50. Tālais (kas gan nav H-alogēns, bet nu labi) ar PL-astikāta stiklu un 50 vienībām. Uzliek 2 šitādus un jāsāk mahinēt stock lukturi :D
User avatar
andrams
Posts: 401
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Eeee, gringoo!

Beidzot rokas un kājas salst tikai biki, kārtējā ziema izvizināta.

Vienā jaukā dienā Whatsapp saņēmu ziņu, ka vienā čatiņā iemesta ziņa par Fronteras 2.2 detaļām. Uzrakstīju čalim, čo pa čom, prasīju bildes, lai redzu, kas tur ir vācams. Šis atsūta bildes, pirmā lieta, ko pamanu, ka VIŅA IR ZILA, JOPT jeb, citiem vārdiem - arī tā Frontera ir/bija Nocturnoblau krāsā. Vārds pa vārdam, līdz tas rezultējās ar visām 4 taisnām durvīm pareizajā krāsā un dažādām random detaļām par un ap Fronteru un 2.2 benzosu.

Dienu iepriekš uzliku savējai taisnās šofera durvis, jo visas 4 savas devu uz maiņu, un tad bobiks čista izskatījās pēc neglītā jenota

Image

Sestdienā saskrūvējām visu Jelgavas pierobežā, publisks paklončiks xero par līdzbraukšanu, kolektīvu paskrūvēšanu un vispār lādzīgu dienu labā kompānijā :aleluja:
Ļoti nepierasts skats

Image

Tā kā biju iemainījis savas A/T riepas pret durvīm un citiem metāllūžņiem, bija jāsāk domāt, ko maukt virsū diskiem uz vasaru...
rrrainis wrote: 26 Nov 2021, 11:53 Lifts, dubļu riepas, snorkels būs? :D
Te tā kā te viss notiek pēc šī rrrainis posta un tieši šādā secībā... :D Ilgi domāju, ka gribas noriskēt saprast, kā ir ikdienā braukt ar M/T. Ok, principā Sailun Terramax M/T, jo protektors izskatījās vismaz pēc tāda, kas nerauj ārā stūri no rokām. Ok. Kādu izmēru..? Iepriekš braucu ar 245/75 R16 (jeb 30.5"), likās, ka varētu saiet 235/85 R16 (jeb gandrīz 32"), jo lielāka riepa = lielāks pačots. Sarunāju ar kolēģi, ka ņemsim Sailunus abi, bet dažādus izmērus. Mēģināšu uzlikt 235/85, un, ja nesaies, likt tās uz iepriekšredzētā zaļā "Mamuta", bet sev likt jau zināmās 245/75. Un boii, kā nesagāja :reeka:

Image

Bildē 235/85, stūri izgriezt varēja, spārnu vairāk nesabuktēja, bet tas arī viss. Labi, es nezinu, kāpēc priekšējie rati atrodas vizuāli tik daudz uz aizmuguri. Pamēģināju pieregulēt purna augstumu, izcīnījos ar paspārņu ģeometriju, labāk palika, bet tad uz horizontālas virsmas lēni jāstūrē. Ja ritenis uznāk augšā, tad tur viss ir piz!@# :emo: Mēģināju arī izkauties ar casteru jeb sašeibot augšējos plauktus uz priekšu, bet tas īsti nesanāca + kaut kā negribējās riepu dēļ tik ļoti sasipt mašīnu. Ja noņemtu flančus, diezgan brīvi gan jau saietu, bet nebiju gatavs "downgreidam". Nu neko, nav tā mašīna tik liela un visā visumā galīgi negribas zāģēt ne arku uzlikas, ne spārnus tikai tāpēc, lai ielocītu tur to "gandrīz 32-nieku". "Mamutam" derēs, tur ir daudz vairāk arku :-D Tā nu es paliku pie savām "maziņajām" 245/75...

Image

Image

Pie kolēģa sētā arī sanāca notestēt - slapja pļava, tukša piekabe astē un viens user errors pirms manis jau manu bobiku centās norakt uz pļavas. Gāju palīgā izbraukt, biju šokā - bobiks ierakās dziļāk un tad turpināja kārpīties uz priekšu. Pirmais pazeminātais, visi 4 kašājas, bet pats izbrauca. Kruti. Biju jau noskatījis tuvējo elektrības stabu par enkuru vinčai :naac:

Par riepām - uz šosejas, protams, dzird, bet visā tajā kakofonijā izteikti skaļāk nav. Pilsētā uz asfalta dzird, kā tie rupjie kluči uz ārmalām rullējas līkumos, bet to jau it kā varēja gaidīt.. :lol:

27.aprīlī briest kaut kāds Vanillas festivāls, tad būs jābrauc notestēt viss 'dzīvajā'. Pēc tam varēs sākt domāt par tehnisku šņagu un ne pārāk tālu aiz apvāršņa ir TA, uz ko arī nedaudz darbiņa (vai metināmās drāts un bleķa) jāiegulda, jo visu laiku prokrastinēju laikietilpīgus darbus a.k.a arku, pakaļējā spārna un bampera balkas metināšana.

Vēl vajadzētu arī apmainīt virsbūves spilvenus, sakārtot kondišku, nomainīt jumtu un likvidēt akvāriju (notonēt logus). Un revīzēt priekšējo tiltu. Un nomainīt saļņiku pakaļējam tiltam. Un stabilizatora bukses aizmugurē. Un uztaisīt jaunu bākas pannu. Un nostiprināt ķenguru. Sakrāsot un nomainīt priekšējos spārnus. Ai, neko... :]
User avatar
andrams
Posts: 401
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

juriz wrote: 06 Mar 2024, 09:36 "CDC režīms gan pastāvīgi rāda "CDC Error; No Magazine", "

gan jau kaut kur divi kontakti, visticamāk jāsavieno. Paskaties tajā cd mainītāja, kur bija kāds gala slēdzis, tad atrodi, kur tas bija pievienots.
Zinot, kā tur savā starpā digitāli komunicē VDO displejs, Siemens madžetafons un Philips CDC un iekš CDC ir veselas 2 vadības plates + vēl pats CD decks - eeees domāju, ka ar 2 kontaktiem tur visticamāk nesaies. Un pagaidām arī neprasās :)
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11932
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Frontera B

Post by AtmoBenzin »

Nais nais nais :D

Es savam bobikam arī domāju dažreiz priekš vasaras mosh varētu kkādas krūmu riepas tikai izskata dēļ(stenss apgājis pilnu apli), bet tas trobels mani attur. :D
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17045
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Andrams | Frontera B

Post by Juzix »

AtmoBenzin wrote: 17 Apr 2024, 20:22 Nais nais nais :D

Es savam bobikam arī domāju dažreiz priekš vasaras mosh varētu kkādas krūmu riepas tikai izskata dēļ(stenss apgājis pilnu apli), bet tas trobels mani attur. :D
Dubļu riepas un papildus skaņas izolācija :naac:
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
andrams
Posts: 401
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Jā...
Skrūvējot visas 4 durvis, "skaņas izolācija" bija tas vārdu salikums, kas nepameta manas domas. Joprojām īsti nav pametis, nezinu tikai, kas un cik daudz ir tas, ko man vajag :D
User avatar
ray112
Posts: 5033
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Andrams | Frontera B

Post by ray112 »

andrams wrote: 17 Apr 2024, 22:44 Jā...
Skrūvējot visas 4 durvis, "skaņas izolācija" bija tas vārdu salikums, kas nepameta manas domas. Joprojām īsti nav pametis, nezinu tikai, kas un cik daudz ir tas, ko man vajag :D
Skaņas izolācija = lieks svars. Pieļauju ka ar tām dubļu riepām tāpat tas auto nekļūs līdzvērtīgs S class komforta ziņā. Tad nu jādomā vai ir vērts vispār iespringt? Es no off road neko daudz nejēdzu, bet pēc loģikas liekas, ka jo vieglāks auto jo mazāk grimst nost kakās.
User avatar
GG.
Posts: 15719
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by GG. »

Ar skaņas izolāciju, manuprāt, ir tā, ka nav jēgas līmēt kkādas vibro/skaņas izolācijas, ja auto ir slikti uzprojektēts jau startā. Es nesaku ka Frontera tāda ir, neko nezinu par to auto. Ja tur kā kkādai Corolla no rūpnīcas jau pūš gar visām durvju gumijām garām, tad tā skaņas izolācija dos max -3db, kas nav tā vērts. Ja stikli un durvis nesvilpo, virsbūve ir izolēta ar normāliem sailentblokiem, tad var mēģināt kkādas problēmzonas izolēt. Nav prikola samazināt vibrācijas, lai labāk dzirdētu kā svilpo durvju gumija.
juriz
Posts: 312
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Andrams | Frontera B

Post by juriz »

GG. wrote: 17 Apr 2024, 23:27 tad tā skaņas izolācija dos max -3db, kas nav tā vērts.
tas ir 2x klusāk, ja kas.
User avatar
andrams
Posts: 401
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by andrams »

Nē nu jā.
Par uzdizainējumu - ir jāpieņem, ka Frontera, labi, Isuzu ir uzdizainēts sūdīgi, jo durvju gumijās, gar spoguļiem vēju dzird diezgan labi un, pēc manas saprašanas, durvīm forma ir tāda, ka tā nevar nebūt :emo:
Tajā pašā laikā - redzot, ka durvju bleķi un jumts ir pliks, bez jebkāda veida izolācijām, ir vieta uzlabojumiem.

Domāju par road noise caur arkām un potenciāli durvīm. Tad arī varētu domāt, vai un ko vēl vajag.
Protams, jautājums joprojām aktuāls, vai vispār vajag. :D
User avatar
petka17
Posts: 6661
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Andrams | Frontera B

Post by petka17 »

VĪRIETIS AUSTRUMEIROPĀ UZ SAPUVUŠA ISUZU DŽIPA UZLIEK DUSMĪGAS DUBĻU RIEPAS UN FILOZOFĒ PAR KLUSUMU SALONĀ
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Post Reply