
VW T3 Westfalia
Moderator: Tūneru grupa
Re: VW T3 Westfalia
Patīk ka šeit vienmēr ir ļoti forši apraksti ar bildēm un visu pārējo, var kārtīgi just līdzi visām nedienām un dienām, auto arī protams foršs! 

Re: VW T3 Westfalia

Jap, kārtējais iedvesmojošais posts !

Tu teici, par A/C uzstādīšanu, kādi ir varianti šim auto ?
Tāds, kā saldētavas autiņos, tāds klucis uz jumta, vai arī "pie motora" liekams ?

Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasaris 2019. organizatori ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasaris 2019. organizatori ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: VW T3 Westfalia
Takns par labiem vārdiem

mjaa.. tik man kautkas ar kārbu jāizdomā citādi tagad kārbas sanāk biežāk mainīt kā eļļu dzinējam...Kaross wrote:man patika tas teksts. "Izrādās nekad nebija braucis ar T3, kuram TDI motors."
Tā varētu būt. Lai atbrauc uz LV. Dabūs ne tik ar tādiem dīzeļiem izbraukt.

Man jau dzinējam ir sūknis, tā kā atliek tik uzkonbinēt parējo. Domāju no kāda 90 gada auto - passæata, golfa. Neesmu vēl tik sīki pētījis, bet domāju, ka vajadzētu varēt kautko uzbūvēt.*Sicram wrote:
Jap, kārtējais iedvesmojošais posts !
Tu teici, par A/C uzstādīšanu, kādi ir varianti šim auto ?
Tāds, kā saldētavas autiņos, tāds klucis uz jumta, vai arī "pie motora" liekams ?
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
Re: VW T3 Westfalia
Ja interesē ir A/C pečka no seata (tāda pati kā golfam) ar visiem slēdžiem utt.
Re: VW T3 Westfalia
Pagājušajā nedēļas nogalē sanāca pabūt Norvēģijas lielākajā VWBus saietā VWBUS CAMP. Kopumā bija 54 busi. Lielākā daļa T3, tad daži T2, T4 un pakādam T5. Pasākums notikās netālu no Rjukan. Sestdienā braukšana bija divās grupās - viena grupa uz pilsētu pa muzeju pastaigāt, otra grupa drusku pa kalniem pabraukties.. pārsvarā gan Syncro busi, bet nu tākā pilsēta nevilināja, tad devos līdzi uz kalniem.
Zemāk bildes no pasākuma. Nesanāca visus auto sabildēt. Vairāk var apskatīt --> šeit


Šis sarkanais buss ar ticis pie 1.9TDI AFN dzinēja

Šim īpāšnieks pavecss onka, lēni kust uz priekšu, bet nesen pus Krieviju izbraukājis
Buss, benzīs syncro...





Šis brūnais buss bij pasākuma iespaidīgākais. No Dānijas, custom build. Uz šobrīdi cena tam 58000eur...

Arī skaists syncro aprāts. Praktiski 99% oriģināls.








Zemāk bildes no pasākuma. Nesanāca visus auto sabildēt. Vairāk var apskatīt --> šeit


Šis sarkanais buss ar ticis pie 1.9TDI AFN dzinēja


Šim īpāšnieks pavecss onka, lēni kust uz priekšu, bet nesen pus Krieviju izbraukājis






Šis brūnais buss bij pasākuma iespaidīgākais. No Dānijas, custom build. Uz šobrīdi cena tam 58000eur...


Arī skaists syncro aprāts. Praktiski 99% oriģināls.








Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
Re: VW T3 Westfalia
Pavasara posts. Ziema pārdzīvota un pavasara lietus beidzot noskalojis dubļjus, sāli un devis iespēju apsveicināties ar Ruslanu junioru, kurš visu ziemu cītīgi ar metālu strādājis. Šuvēs iegrauzies, vienu caurumu izgrauzis.. šķiet, ka uz vasaru jāplāno metināma pieskāriens. Kautkad nākotnē arī krāsošana prasās, jo skaistums nekāds
Ziemas garajos vakaros sanāca pieķerties pie el. pulksteņa remonta. Oriģinālais bija beidzis eksistēt jau 93 gadā vasarā.. tā kā bija laiks to iedzīvināt no jauna. Orģinālo atrast gandrīz neiespējami, katrā ziņā par sakarīgu cenu bez bojājumiem. Derot arī kautkas no citiem vw, bet gribējās paķemirēties un , tad nu ķīmiķoju kautko no Ķīnas brīnumiem.
Oriģinālais pulkstens

Jaunais Ķīnas brīnums

Rezultāts

Sniega sezona tika sagaidīta ar nesmukiem ripuļiem un radžotām riepām - GT RADIAL CHAMPIRO ICEPRO. Pats protektors riepai kā traktoram un plus vēl ar radzes. Troksnis tāds, ka ausis sāpēja. Šī bij man ar pirmā reize ar radžotajām riepām un secinājums ir, ka tomēr drusku lielāka saķere ar zemeslodes apledojušo virmsu bija manāma. Laikam jau būs vien jāturpina nākamziem pieciest troksnis.

Ziemsvētku brīvdienas tika lietderīgi izmantotas garāža apmācot tehnisko jaunradi jaunatnei un piereizes safiksējot Eber siltuma cauruli, kura no karstuma bija sākusi kust. Uzliku arī jaunu termoregulātoru krāsniņai. Konstanti +25 grādi. Beidzot tika arī sakārtoti vadi un papildus akumulātoram. Lādējas abi bet patēriņš sadalīts - viens aķītis startēšanai un dzinējam, otrs dzīvojamajam aprīkojumam (kāsniņai, gaismiņām, ledusskapim utt.)

Beidzot tika arī daļēji nobeigts konsoles projekts, kurš bija jau ievilcies no vasaras. Laika gaitā bija parādījušies daži jauni slēdži un podziņas, kuras iepriekš nebija busa panelī. Tam visam vajadzēja atrast jaunu vietu. Panelī caurumus negribējas taisīt, tāpēc nolēmu uzbūvēt kautko, ko var uzlikt un noņemt, ja nu kādreiz apnīk.
Pirmais prototips



Mazliet tuvāk gala rezultātam


Un gala rezultāts. Dokumentēts ar švaku mob kameru tumsā.
Pagaidām trīs pogas aktīvas, vēl vieta tirm jaunām pogām, vadība autonomajai apsildei un kloķis bloķim - gandrīz syncro


Februārī kādam laikam ļoti sakaitinājuši bija mani spoguļi. Saspārdīja pavisam beigtus. Tagad vairs i rokas neceļas labot...

Neilgi pirms lieldienām pēkšņi piemetās dūmošana. Zili/pelēki dūmi aukstam dzinējam. Apstājos pie krustojuma, dzinējs padarbojas tukšgaitā uzgāzēju un aizmugurējā mašīna paliek zilā dūmu mākonī... Aizdomas sakrita uz turbīnu. Tika noņemta, atremontēta. Uzliku, bet dūmošana nepazuda. Sanāca dusmas un domāju ok, brakšu kā ir. lai kūp kamēr nokūpēs. Un tavu brīnumu.. dūmošana pamazām kļuva mazāka un mazāka. Tagad nu jau mēnesis nobraukāts un vairs nedūmo
Un pēdējā nedēļas nogalē sanāca beidzot izbraukt mazā atpūtas tripiņā ar pārnakšnošanu un dažiem maziem stāviem celiņiem.



Nākamajā dienā sailgojāmies atkal pēc sniega un tika atrasts piemērota stāvuma nebraucams celiņš. No nulles uz kādi 900 metri. No pavasara atpakaļ ziemā.



Atpakaļceļā laižoties lejup pa serpentīnu atkal nodomāju, ka laiks papētīt sīkāk ko tur tie vācu T3 guru raksta par pārbūvi uz Audi bremzēm. Nav diezko viegli to resnuli novaldīt brīvajā ripojienā..
Offtopicā - sudraba buss tika mazliet safrišināts vasaru gaidot. Darbarūķis, bet ar gadiem kļūst tik labāks un labāks.





Ziemas garajos vakaros sanāca pieķerties pie el. pulksteņa remonta. Oriģinālais bija beidzis eksistēt jau 93 gadā vasarā.. tā kā bija laiks to iedzīvināt no jauna. Orģinālo atrast gandrīz neiespējami, katrā ziņā par sakarīgu cenu bez bojājumiem. Derot arī kautkas no citiem vw, bet gribējās paķemirēties un , tad nu ķīmiķoju kautko no Ķīnas brīnumiem.
Oriģinālais pulkstens

Jaunais Ķīnas brīnums

Rezultāts

Sniega sezona tika sagaidīta ar nesmukiem ripuļiem un radžotām riepām - GT RADIAL CHAMPIRO ICEPRO. Pats protektors riepai kā traktoram un plus vēl ar radzes. Troksnis tāds, ka ausis sāpēja. Šī bij man ar pirmā reize ar radžotajām riepām un secinājums ir, ka tomēr drusku lielāka saķere ar zemeslodes apledojušo virmsu bija manāma. Laikam jau būs vien jāturpina nākamziem pieciest troksnis.

Ziemsvētku brīvdienas tika lietderīgi izmantotas garāža apmācot tehnisko jaunradi jaunatnei un piereizes safiksējot Eber siltuma cauruli, kura no karstuma bija sākusi kust. Uzliku arī jaunu termoregulātoru krāsniņai. Konstanti +25 grādi. Beidzot tika arī sakārtoti vadi un papildus akumulātoram. Lādējas abi bet patēriņš sadalīts - viens aķītis startēšanai un dzinējam, otrs dzīvojamajam aprīkojumam (kāsniņai, gaismiņām, ledusskapim utt.)

Beidzot tika arī daļēji nobeigts konsoles projekts, kurš bija jau ievilcies no vasaras. Laika gaitā bija parādījušies daži jauni slēdži un podziņas, kuras iepriekš nebija busa panelī. Tam visam vajadzēja atrast jaunu vietu. Panelī caurumus negribējas taisīt, tāpēc nolēmu uzbūvēt kautko, ko var uzlikt un noņemt, ja nu kādreiz apnīk.
Pirmais prototips



Mazliet tuvāk gala rezultātam


Un gala rezultāts. Dokumentēts ar švaku mob kameru tumsā.
Pagaidām trīs pogas aktīvas, vēl vieta tirm jaunām pogām, vadība autonomajai apsildei un kloķis bloķim - gandrīz syncro



Februārī kādam laikam ļoti sakaitinājuši bija mani spoguļi. Saspārdīja pavisam beigtus. Tagad vairs i rokas neceļas labot...

Neilgi pirms lieldienām pēkšņi piemetās dūmošana. Zili/pelēki dūmi aukstam dzinējam. Apstājos pie krustojuma, dzinējs padarbojas tukšgaitā uzgāzēju un aizmugurējā mašīna paliek zilā dūmu mākonī... Aizdomas sakrita uz turbīnu. Tika noņemta, atremontēta. Uzliku, bet dūmošana nepazuda. Sanāca dusmas un domāju ok, brakšu kā ir. lai kūp kamēr nokūpēs. Un tavu brīnumu.. dūmošana pamazām kļuva mazāka un mazāka. Tagad nu jau mēnesis nobraukāts un vairs nedūmo

Un pēdējā nedēļas nogalē sanāca beidzot izbraukt mazā atpūtas tripiņā ar pārnakšnošanu un dažiem maziem stāviem celiņiem.



Nākamajā dienā sailgojāmies atkal pēc sniega un tika atrasts piemērota stāvuma nebraucams celiņš. No nulles uz kādi 900 metri. No pavasara atpakaļ ziemā.



Atpakaļceļā laižoties lejup pa serpentīnu atkal nodomāju, ka laiks papētīt sīkāk ko tur tie vācu T3 guru raksta par pārbūvi uz Audi bremzēm. Nav diezko viegli to resnuli novaldīt brīvajā ripojienā..
Offtopicā - sudraba buss tika mazliet safrišināts vasaru gaidot. Darbarūķis, bet ar gadiem kļūst tik labāks un labāks.




Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
Re: VW T3 Westfalia


Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.
Re: VW T3 Westfalia

Ar dūmošanu varbūt ir tā, ka tiešām turbīna bija pie vainas. Vienīgi viss izpūtējs bija piedzīts ar eļļu un tāpēc arī pēc remonta dūmoja, kamēr viss izdega ārā.
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!
Re: VW T3 Westfalia
vov. šitādu projektu redzu pirmo reizi. skaisti un veiksmi turpmākajos darbos.
Re: VW T3 Westfalia
Jā bija doma par to pašu, bet tā dūmošana bija tikai konkrētos brīžos. Piestartējot motoru nekāda dūma nebija, pabraucu kādas 5 minūtes un sāk dūmot uz mazu brīdi un tad atkal viss normāli. Bet nu tagad šķiet atkal ir ok.psih-arno wrote:![]()
Ar dūmošanu varbūt ir tā, ka tiešām turbīna bija pie vainas. Vienīgi viss izpūtējs bija piedzīts ar eļļu un tāpēc arī pēc remonta dūmoja, kamēr viss izdega ārā.

Paldies, veiksme tiešām noderēs, jo darbi pie ši aparāta drošivien nebeigsies nekad - mūžīgais projekts.Kāsīts wrote:vov. šitādu projektu redzu pirmo reizi. skaisti un veiksmi turpmākajos darbos.
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
Re: VW T3 Westfalia
Interesē, no kāda materiāla un kādā veidā tika izgatavota tā konsole? Izskatās ļoti prezīzi uztaisīta.
Re: VW T3 Westfalia
+1Vents S wrote:Interesē, no kāda materiāla un kādā veidā tika izgatavota tā konsole? Izskatās ļoti prezīzi uztaisīta.
Kā vienmēr - galvassegu nost, kāju virsū!

500eur alpians
Re: VW T3 Westfalia
Thanks.GG. wrote:+1Vents S wrote:Interesē, no kāda materiāla un kādā veidā tika izgatavota tā konsole? Izskatās ļoti prezīzi uztaisīta.
Kā vienmēr - galvassegu nost, kāju virsū!
Par to konsoli... sākās tas viss kā prototips. Sākumā no papīra piemērīšanai un, tad nobeigt ar kautko iekš stiklšķiedras. Nekad nēsmu ar stiklašķiedru strādājis, tāpēc īstas kaidrības nebija ko un kā. Domāju sākšu ar pamatformu. To iesāku taisīt no plānākā MDF materiāla. Forma sanāca salīdzinoši sakarīga. Pēc pāŗs gruntējieniem (kā to var redzēt bildē), forma sāka tīri sakarīga izskatīties un rokās ielauzās slinkums - stiklašķiedras forma var pagaidīt, nodomāju. Protams, ar laiku domāju to uztaisīt vieglākā, pieklājīgākā materiāla, bet šobrīd ir ok. Tagad var iztestēt un redzēt ko vēl vajadzētu formai pielabot.
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
Re: VW T3 Westfalia
Pēcbrīvdienu updeits. Pēc vairākiem izbraucieniem dienvideiropas virzienā uz Balkāniem, Rumāniju, Grieķiju, Turciju bija vēlme pamēģināt mazliet citu maršrutu. Tā vietā, lai dotos uz nepazīstamām vietām, doma bija apciemot draugus un radus rietumēēēropā. Tā nu sanāca kopumā noripināti 10.458km gan pa lielielceļiem, gan pa neceļiem. Lielākais prieks šoreiz par automobīli - praktiski nekādu teknisku pārsteigumu, izņemot vienu mazu epizodi ar aizsistu degvielas filtru, bet tas nu varēja atgadīties jebkuram, tākā šoreiz prieks un gods busam! Vidējais patēriņs 7.2L/100km, galīgi nevar sūdzēties ņēmot vēro, ka busa airodinamika tomēr līdzvērtīga leduskapja airodinamikai..
Šākām rietumnorvēģijā ar pirmo pitstopu Latvijā. Kopumā sanāca pabūt Zviedrijā, Lietuvā, Polijā, Vācijā, Luksemburgā, Beļģijā, Francijā, Anglijā un Skotijā.

Stokholmas laiva jau gaida.

Nākamais pieturpumkts bija Vācija - rajonā ap Nunberg. Cerētā karstuma un saules vietā Vācija mūs sagaidīja ar pamatīgu lietu.

Tad mazs līkumiņš caur Luksemburgu pirms devāmies uz Lilli Francijā. Tur pāris dienas gar Francijas ziemeļkrastu.

Un tad pāri kanālam uz Angliju. Šī man bija pirmā reize "pa nepareizo ceļa pusi".. Baigi gribējās pamēģināt kā ir un jātzīst, ka nebija tik traki. Tik pirmajā dienā Londonā sagadījās vienu krustojumu izbraukt pa latvisko pusi. Par laimi bez cietušajiem. Bet tā piešauties var tīri ātri.
Sanāca ar pavizināties pa pašu Londonu krustu šķērsu, par ko tad arī saņēmu diezgan sālītu rēķinu, jo izrādas bija kautkāds centra nodoklis, par kuru neko nezināju.. Bet nu jātzīst, ka Londona salīdzinot piemēram ar Stambulu, ir daudz par daudz labi organizēta un visnotaļ garlaicīga braukšana.
Size matters...



Prieks tikt prom no lielpilsētas uz vientuļiem ceļiem...

Fantastiski mazi, līkumoti celiņi.

Un pa kādam mazam iestrēdzienam...

Līdz pēkšņi ganrīz nekurienē iestājās motorklusums. Kautkur savā zemē tas šķistu vien sīkums, bet esot tik tālu prom no civilizācijas.. daudz nevajag, lai iestātos panika.

Atklājās, ka caurulīte uz filtru aizgājusi ciet ar kautkādu netīrumu. Sūknis bija, protams, sarijies gaisu un palaižana izvērtās parvisnotaļ interesantu atrakciju. Bet beigās sanāca. Tā ar vienīgā ķibele visā braucienā.
Te mazs gabaliņš no tā, kas bija aizdambējis degvielas padevi.

Sanāca pabūt arī Lielbritānijas augtākajā kalnā Ben Nevis.

Alus un limonāde

Labi, ka ne pret kalnu.. 25% laikam stavākais ko līdzšim ir sanācis braukt.

Savdabīgs skaistums

Pats Skotijas gals. Šeit nu par skatu nevarēja sūdzēties


"Pasaules beigas" un tas atpakaļ ceļš uz Latviju.

4 gadu jubilejas mītings VW T3 busiem Latvijā

..un vasara beigusies


Šākām rietumnorvēģijā ar pirmo pitstopu Latvijā. Kopumā sanāca pabūt Zviedrijā, Lietuvā, Polijā, Vācijā, Luksemburgā, Beļģijā, Francijā, Anglijā un Skotijā.

Stokholmas laiva jau gaida.

Nākamais pieturpumkts bija Vācija - rajonā ap Nunberg. Cerētā karstuma un saules vietā Vācija mūs sagaidīja ar pamatīgu lietu.

Tad mazs līkumiņš caur Luksemburgu pirms devāmies uz Lilli Francijā. Tur pāris dienas gar Francijas ziemeļkrastu.

Un tad pāri kanālam uz Angliju. Šī man bija pirmā reize "pa nepareizo ceļa pusi".. Baigi gribējās pamēģināt kā ir un jātzīst, ka nebija tik traki. Tik pirmajā dienā Londonā sagadījās vienu krustojumu izbraukt pa latvisko pusi. Par laimi bez cietušajiem. Bet tā piešauties var tīri ātri.
Sanāca ar pavizināties pa pašu Londonu krustu šķērsu, par ko tad arī saņēmu diezgan sālītu rēķinu, jo izrādas bija kautkāds centra nodoklis, par kuru neko nezināju.. Bet nu jātzīst, ka Londona salīdzinot piemēram ar Stambulu, ir daudz par daudz labi organizēta un visnotaļ garlaicīga braukšana.
Size matters...



Prieks tikt prom no lielpilsētas uz vientuļiem ceļiem...

Fantastiski mazi, līkumoti celiņi.

Un pa kādam mazam iestrēdzienam...

Līdz pēkšņi ganrīz nekurienē iestājās motorklusums. Kautkur savā zemē tas šķistu vien sīkums, bet esot tik tālu prom no civilizācijas.. daudz nevajag, lai iestātos panika.

Atklājās, ka caurulīte uz filtru aizgājusi ciet ar kautkādu netīrumu. Sūknis bija, protams, sarijies gaisu un palaižana izvērtās parvisnotaļ interesantu atrakciju. Bet beigās sanāca. Tā ar vienīgā ķibele visā braucienā.
Te mazs gabaliņš no tā, kas bija aizdambējis degvielas padevi.

Sanāca pabūt arī Lielbritānijas augtākajā kalnā Ben Nevis.

Alus un limonāde

Labi, ka ne pret kalnu.. 25% laikam stavākais ko līdzšim ir sanācis braukt.

Savdabīgs skaistums

Pats Skotijas gals. Šeit nu par skatu nevarēja sūdzēties


"Pasaules beigas" un tas atpakaļ ceļš uz Latviju.

4 gadu jubilejas mītings VW T3 busiem Latvijā

..un vasara beigusies


Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!