Ch: 325i e46
Ch: 325i e46
Jāatrāda jaunais dailydriver's.
Viss sākās ar to, ka e36 tourings sāka likties morāli saguris un izdomāju atkal pamēģināt e46, bet šoreiz jau ne-šujmašīnu un ne automātu. Kā prasības izvirzīju - lai nav nav dīzelis, lai nav automāts, lai nav X'ss un lai nav kabriolets. Ļoti gribēju 330i ar manuāli, bet piedāvājumā nebija pilnīgi neviena normāla auto. Izdomāju, ka laikam nebūs, uzliku e36 atpakaļ coilus un Mtech 3 stūrīti utt līdz vienu dienu powerā atrakstīja kawaracer un ziņoja, ka čalim, no kā ņēmu to savu e36 touringu uz tirdziņu ienācies šis te auto. Bija bish uzsista aizmugure un nošvīkāti abi pasažiera puses spārni un aizm.durivs, bet apskatot tika atzīts par labu esam un vienojāmies ar pārdevēju, ka auto saņēmšu jau sataisītu. Bija mazliet bail par to kā nu būs nokrāsots, bet tiekoties csdd pamanīju, ka nokrāsots lieliski Piereģistrēju (auto atnāca no Vācijas), ar nullīti izgāju skati un tagad vizinos laimīgs.
BMW 325i Touring
11.2003.
5gang manual
Topaz Blau Metallic
Rūpnīcas Mpačka, Xenons, HK muzončiks, kruīzs, parkingi, klima, alcantara salons, no rūpnīcas bijis pats mazākais navi, forša krāsa un vēl viskkas.
Pagaidām liekas lielisks ikdienas auto. Daaudz ērtāks par e36 un dinamika liekas stipri līdzīga kā šī auto priekšgājējam - e36 328i touringam. Ļoti patīk krāsa, HK mūzika, kruīza esamība, gaitas īpašības utt.
Par nākotnes plāniem, divi toch zināmie punkti:
1. Hitlerpaka
2. Sataisīt visus sīkumus - BMW značoks priekšā sadilis, haubes atvēršanas mehānismam nolūzusi atsperīte (tāpēc caur nāsīm visu laiku torčī tas atvēršanas rokturis ), šofera logam plastmasiņās, kas staigā pa sliedēm jāsamaina, jādabon trūkstošais durvju moldings un vēl kkas bija, bet neatceros vairs kas.
Tad tālāk sazīmēt labas ziemenes ar diskiem un novizināties ziemu.
Uz pavasari lowz, diski un vēl šis tas.
Negribas taisīt padjobku Omulim, bet ļoooooti gribu BBS CH R18 un gaiši brūno ādas salonu ar melnā koka apdari.
Kaut kā tā.
Viss sākās ar to, ka e36 tourings sāka likties morāli saguris un izdomāju atkal pamēģināt e46, bet šoreiz jau ne-šujmašīnu un ne automātu. Kā prasības izvirzīju - lai nav nav dīzelis, lai nav automāts, lai nav X'ss un lai nav kabriolets. Ļoti gribēju 330i ar manuāli, bet piedāvājumā nebija pilnīgi neviena normāla auto. Izdomāju, ka laikam nebūs, uzliku e36 atpakaļ coilus un Mtech 3 stūrīti utt līdz vienu dienu powerā atrakstīja kawaracer un ziņoja, ka čalim, no kā ņēmu to savu e36 touringu uz tirdziņu ienācies šis te auto. Bija bish uzsista aizmugure un nošvīkāti abi pasažiera puses spārni un aizm.durivs, bet apskatot tika atzīts par labu esam un vienojāmies ar pārdevēju, ka auto saņēmšu jau sataisītu. Bija mazliet bail par to kā nu būs nokrāsots, bet tiekoties csdd pamanīju, ka nokrāsots lieliski Piereģistrēju (auto atnāca no Vācijas), ar nullīti izgāju skati un tagad vizinos laimīgs.
BMW 325i Touring
11.2003.
5gang manual
Topaz Blau Metallic
Rūpnīcas Mpačka, Xenons, HK muzončiks, kruīzs, parkingi, klima, alcantara salons, no rūpnīcas bijis pats mazākais navi, forša krāsa un vēl viskkas.
Pagaidām liekas lielisks ikdienas auto. Daaudz ērtāks par e36 un dinamika liekas stipri līdzīga kā šī auto priekšgājējam - e36 328i touringam. Ļoti patīk krāsa, HK mūzika, kruīza esamība, gaitas īpašības utt.
Par nākotnes plāniem, divi toch zināmie punkti:
1. Hitlerpaka
2. Sataisīt visus sīkumus - BMW značoks priekšā sadilis, haubes atvēršanas mehānismam nolūzusi atsperīte (tāpēc caur nāsīm visu laiku torčī tas atvēršanas rokturis ), šofera logam plastmasiņās, kas staigā pa sliedēm jāsamaina, jādabon trūkstošais durvju moldings un vēl kkas bija, bet neatceros vairs kas.
Tad tālāk sazīmēt labas ziemenes ar diskiem un novizināties ziemu.
Uz pavasari lowz, diski un vēl šis tas.
Negribas taisīt padjobku Omulim, bet ļoooooti gribu BBS CH R18 un gaiši brūno ādas salonu ar melnā koka apdari.
Kaut kā tā.
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch: 325i e46
Nu congrats!
Kritiski vajag citus diskus :borbet_B:
Kritiski vajag citus diskus :borbet_B:
Ja vajag novadīt, sarīkot un jebko izdarīt ar pasākumu, vai kautko noreklamēt - PM
- howitzer
- M30
- Posts: 28620
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch: 325i e46
Ar R18 tieši būs bik augstāks un ērtāk varēs vizināties.
M3 reduktoru un saies grabēdams! Un jā - laikam apsveicu...
M3 reduktoru un saies grabēdams! Un jā - laikam apsveicu...
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- howitzer
- M30
- Posts: 28620
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch: 325i e46
Kurš tad tos ievēro...
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Ch: 325i e46
starp r15 un r19 pamatīgi mainās, kaut vai ievēro izmērus un diametrs riepai vienāds. joks jau tāds, ka r15 baloni pamatīgi iesēžas.kars wrote:Mašīnas augstums nemainās vienalga vai r15 vai r19, ja ievēro oem riepu izmērus
želejmobīlis tā jau... kā jau želejmobīlis. Tā jau foršs, bet... liekas pārāk ikdienišķs.
Re: Ch: 325i e46
Piedod, nepareizi izteicos - vajag platākus, skaistus r18/r19 un samazināt wheelgapu.
Re: Ch: 325i e46
Jā, izskatās viņš pabriesmīgi, bet skaņas kvalitātes un funkcionalitātes ziņā liekas labākais ar ko jebkad esmu sastapies ieksh auto. Kopā ar Harman Kardon vispār lovīteHancels wrote:
Tik tas mafons...
Sodit slidgultnus uz spiediena
- omulis
- Moderators
- Posts: 5810
- Joined: 11 Jun 2004, 11:17
- Location: Ādaži, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ch: 325i e46
Cik maksāja?
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
Re: Ch: 325i e46
Topiks galīgi nogrimis.
Nekas baigi daudz arī nenotiek - auto turpina lieliski pildīt dailydrivera funkcijas.
Nesen uztaisīju apkopīti hadenei un apkopi gāzei. Tfu tfu tfu, nekādi nopietni remonti nav bijuši.
Kā arī:
- ar skatu nākotnē uzstādīju tumšā koka apdari salonam
- R18 style216 tupeles
- V-Max coili (paldies waldmenz)
Tagad jāpaspēlējas ar flančiem/riepām, jo aizmugurē ar fitmentu nav labi.
Jajāa, man ar prātā šaudās visādas stulbas domas par R19 ar izolenēm un pienācīgu lowz, bet tas tomēr ir ikdienas auto un ikdienas maršrutā ir bruģis, sliedes utt.
Šodien uzfotkāju pāris bildes ar savu septīto aifounu:
Nekas baigi daudz arī nenotiek - auto turpina lieliski pildīt dailydrivera funkcijas.
Nesen uztaisīju apkopīti hadenei un apkopi gāzei. Tfu tfu tfu, nekādi nopietni remonti nav bijuši.
Kā arī:
- ar skatu nākotnē uzstādīju tumšā koka apdari salonam
- R18 style216 tupeles
- V-Max coili (paldies waldmenz)
Tagad jāpaspēlējas ar flančiem/riepām, jo aizmugurē ar fitmentu nav labi.
Jajāa, man ar prātā šaudās visādas stulbas domas par R19 ar izolenēm un pienācīgu lowz, bet tas tomēr ir ikdienas auto un ikdienas maršrutā ir bruģis, sliedes utt.
Šodien uzfotkāju pāris bildes ar savu septīto aifounu:
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch: 325i e46
ja doma par r19 tad šos! http://s359.photobucket.com/user/golden ... 0.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0