Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
- petka17
- Posts: 6661
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Kādu laiku bija maximum sagruz un neko nedarīju, tā teikt mūza bija pametusi un dzīvojot intensīvu austrumeiropas dzīvesveidu nesanāca aizšaut uz Meksiku....
Par laimi BIGezix vecgada vakarā galdā uzlika mārruktu šņabi, kuru dzerot ir sajūta, ka tu veic organisma atjaunojošas darbības un līdz ar to ar jauno gadu sāka parādīties vēlme kaut ko pašeptēt. Vairāk bildes būs, kas būšu beidzis likt ielāpus, bet nedaudz ieskatam no pricesa:
Šis cobers burtiski sastāvēja no uznesta šrodeka
Šī daļa tur atboiņiku un bija nedaudz piekolhozēts klāt arī lifta kits ar papildus atsperi, kas uz to turējās. Šī detaļa arī turējās tikai uz uznesta materiāla.
Ja kādam skatē ieliek divi par to, ka nav metāla - drīkst izmantot šīs divas bildes, jo tas auto turās kopā un tika gājis skati gadiem.
Par laimi BIGezix vecgada vakarā galdā uzlika mārruktu šņabi, kuru dzerot ir sajūta, ka tu veic organisma atjaunojošas darbības un līdz ar to ar jauno gadu sāka parādīties vēlme kaut ko pašeptēt. Vairāk bildes būs, kas būšu beidzis likt ielāpus, bet nedaudz ieskatam no pricesa:
Šis cobers burtiski sastāvēja no uznesta šrodeka
Šī daļa tur atboiņiku un bija nedaudz piekolhozēts klāt arī lifta kits ar papildus atsperi, kas uz to turējās. Šī detaļa arī turējās tikai uz uznesta materiāla.
Ja kādam skatē ieliek divi par to, ka nav metāla - drīkst izmantot šīs divas bildes, jo tas auto turās kopā un tika gājis skati gadiem.
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Šīs bildes iedvesmo ka man mersis nav vel galīgi līķī
Dvj veiksmi, lāpi tik ciet tos caurumus
Dvj veiksmi, lāpi tik ciet tos caurumus
Volvo 142 zila kaste - pazuda Latgalē
Volvo 960 m52b30 zaļā misen - zem preses
volkSWAGen GOLF3 sinhronizācijas pasākumi
BMW e34 m52 stroker hujoker 3BLE0
Volvo 240 bomžwagon Snaige
mercedes benz R107 lielākā dzīves kļūda
Volvo 960 m52b30 zaļā misen - zem preses
volkSWAGen GOLF3 sinhronizācijas pasākumi
BMW e34 m52 stroker hujoker 3BLE0
Volvo 240 bomžwagon Snaige
mercedes benz R107 lielākā dzīves kļūda
- petka17
- Posts: 6661
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Paldies par iedvesmojošo runu
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17045
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Varētu tevi iespundēt garāžā un piegādāt mārutku uzlējumu līdz nirklim, kad viss gatavs.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- petka17
- Posts: 6661
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
YES PLIS!!!
Es to sauktu par SPA kūri organismam
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- petka17
- Posts: 6661
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Nu tā, visi baigi kko apdeito, tad nu es arī kko apdeitošu.
Brīdinājums 1 būs pipec gari, bildes daudz stāsts gaļimijs un jā šito dzejojot man ir blakus glāze ar aukstu bet sildošu dzērienu
Brīdinājums 2 Šis ir mopēdu posts, jo auto gae
2022 sezona mopēdiem iesākās mierīgi. Mopēds uzvedās labi 0 sūdzības (nevis tā kā vidējam BMW īpašniekam #e90laif)
Tas viss protams aprāvās ar pirmo CRASH. Izskrēja nekurienes vidū krancis no pamestas mājas un es, savā nepieredzējušajā brauktprasmē, mēģināju izvairīties, ne tā iedevu čadu, dubļi, skila trūkums un ierāvu grāvī pārrāvu pāri ragiem un mocis vēl uzmeta kūleni uzkrītot man virsū... Tā nu es pagulēju grāvī domādams, ka pezdā, tas krancis vēl nāks un sakodīs mani Bet tas nenotika. Sapratu, ka kājas un rokas vēl safe, piecēlos, izstūmu mopēdu no grāvja un devos mājās (vēl kādi 2km offroad līdz grantiniekam). Lieki piebilst ka vairākas vietas lika noprast par damage, bet paldies adrenalīnam. Bet nu pie garāžas jau likās pezda. Tiku mājās, aizbraucu sabildēt, lauzts nekas nebija, bet nu 3-4 dienas uz kruķiem kamēr uztūkums atlaida.
Kā saka - ir motociklisti, kas ir krešojuši un tādi kas vēl to izdarīs. So that box is checked.
Šeit bilžu gaps, jo sasitu telefonu ar bildēm un glitch in the matrix - google nav sakopējusi...
Mocim nekas traks - saliekts stūres tiltiņš un vēl šis tas aplauzts, bet visu easy sataisīja Rascal Moto par pieņemamu ciparu.
Pārējā sezona not too eventful. Pavadīju baudot dabu
BMW mopēds ir super uzticams un viegli kopjams. braucu visur un visādi, nekas viņam nekaiš
Izbraucieni gan solo, gan mazās grupās gan lielākās. Karoč bauda braukt
Lēnām pa sezonu braucot sāku saprast, ka 1994. gada BMW F650 bez GS ir par īsu un vajadzētu kko nopietnāku. Labāki amīši, mazāks svars un vairāk braukšanas baudas ir tas kas ir nepieciešams.
Tā nu 2022 gada rudenī manā garāžā pavērās šāds skats:
Iegādājos 2010. gada KTM 690 Enduro R
150kg
63hp
Tajā brīdī likās, ka mocis ir bomba un mana dzīve ir izdevusies, žēl ka tad vēl nezināju cik ļoti es kļūdos...
Turpat arī sezonas beigas un sniegs. Te abi kopā tiek vesti uz ziemošanas vietu.
Pa lielam sezonas beigas un vēl mazs aplītis pa lauku ziemas vidū (bija fun)
Brīdinājums 1 būs pipec gari, bildes daudz stāsts gaļimijs un jā šito dzejojot man ir blakus glāze ar aukstu bet sildošu dzērienu
Brīdinājums 2 Šis ir mopēdu posts, jo auto gae
2022 sezona mopēdiem iesākās mierīgi. Mopēds uzvedās labi 0 sūdzības (nevis tā kā vidējam BMW īpašniekam #e90laif)
Tas viss protams aprāvās ar pirmo CRASH. Izskrēja nekurienes vidū krancis no pamestas mājas un es, savā nepieredzējušajā brauktprasmē, mēģināju izvairīties, ne tā iedevu čadu, dubļi, skila trūkums un ierāvu grāvī pārrāvu pāri ragiem un mocis vēl uzmeta kūleni uzkrītot man virsū... Tā nu es pagulēju grāvī domādams, ka pezdā, tas krancis vēl nāks un sakodīs mani Bet tas nenotika. Sapratu, ka kājas un rokas vēl safe, piecēlos, izstūmu mopēdu no grāvja un devos mājās (vēl kādi 2km offroad līdz grantiniekam). Lieki piebilst ka vairākas vietas lika noprast par damage, bet paldies adrenalīnam. Bet nu pie garāžas jau likās pezda. Tiku mājās, aizbraucu sabildēt, lauzts nekas nebija, bet nu 3-4 dienas uz kruķiem kamēr uztūkums atlaida.
Kā saka - ir motociklisti, kas ir krešojuši un tādi kas vēl to izdarīs. So that box is checked.
Šeit bilžu gaps, jo sasitu telefonu ar bildēm un glitch in the matrix - google nav sakopējusi...
Mocim nekas traks - saliekts stūres tiltiņš un vēl šis tas aplauzts, bet visu easy sataisīja Rascal Moto par pieņemamu ciparu.
Pārējā sezona not too eventful. Pavadīju baudot dabu
BMW mopēds ir super uzticams un viegli kopjams. braucu visur un visādi, nekas viņam nekaiš
Izbraucieni gan solo, gan mazās grupās gan lielākās. Karoč bauda braukt
Lēnām pa sezonu braucot sāku saprast, ka 1994. gada BMW F650 bez GS ir par īsu un vajadzētu kko nopietnāku. Labāki amīši, mazāks svars un vairāk braukšanas baudas ir tas kas ir nepieciešams.
Tā nu 2022 gada rudenī manā garāžā pavērās šāds skats:
Iegādājos 2010. gada KTM 690 Enduro R
150kg
63hp
Tajā brīdī likās, ka mocis ir bomba un mana dzīve ir izdevusies, žēl ka tad vēl nezināju cik ļoti es kļūdos...
Turpat arī sezonas beigas un sniegs. Te abi kopā tiek vesti uz ziemošanas vietu.
Pa lielam sezonas beigas un vēl mazs aplītis pa lauku ziemas vidū (bija fun)
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- petka17
- Posts: 6661
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Turpinājums...
2023. gada sezona iesākās AWESOME!!!!!
F650 tika pārdots
Nedaudz žēl bija, bet tikai līdz brīdim, ka pamanīju, ka motors sācis dūmot... ohh well. Nopirka krievelis, tā ka no regrets
Tikmēr kācis ahujennijs un sezonu atklāju vēl stipri agri
Šeit bilde tapusi oficiālā sezonas atklāšanas braucienā. Biju sazīmējis tik labu maršrutu, ka viens no džekiem pateica, ka manis zīmētus maršrutus vairs nekad nebrauks
Tad nu viena brauciena ietvaros kācis sāka parādīt kas viņš ir. Pilnīgi randomā pazūd uzgrieznis un sāk tecēt eļļa
Biki ļozene un ceļš var turpināties
Neliela atkāpe no pašas braukšanas, bet nu vēl par braukšanu.
2023. gada augustā bija plānots lielāks trips uz ārzemēm (ārpus ES) un vairs nebija izejas - jāliek pravas. Pilns entuziasma sāku šo procesu kamēr ārā vēl bija sniegs un auksts. Vismaz netraucēs braukšanai.
Pieteicos A kategorijai skolā un tad jau iepisiens NR1 - vairs nav attālinātas video lekcijas. Nu neko, klātienē jāiet klausīties pilnīgi bezjēdzīgas 16h or whatever.
Nesavācas grupa vienreiz, otrreiz, un trešajā es jau zajebal un aizgāju uz citu. Tur bled atkal tas pats. Es WTF, kā? Beigās tomēr savāc grupu 2 cilvēkiem. Tā nu es 3 faking sestdienas pavadīju klausoties pilnīgi bezjēdzīgu huiņu no motobraucēja, kas saprot mazāk kā es un es nesaprotu daudz. No tām stundām labi ja 20% vispār bija par moto braukšanu un tas pasniedzējs pats nevarēja nolikt CSDD eksāmenu. Es biju pilnīgā ahujā. Kā bled vispār?
Karoč man jau zajebal absolūti, vismaz medicīniskā bija +/- interesanta. Pārējais viss pilnīgi zemē nosmests laiks un nauda. Pīzdbols par nemācēja pastāstīt kā ķēdi spriegot un kā zināt vai viņai pezda. Vispār nesaprotu kāpēc tas teorijas kurss vajadzīgs un CSDD ir absolūtu pidaru kantoris. Jā, sorry par manu valodu, bet tādu bezjēdzīgu sūdu es nebiju sen redzējis.
Karoč, tad sākās braukšanas, kko pabraucu, sapratu, ka ar to ar ko jāliek eksāmens es nepis nemāku braukt. Lieki piebilst, ka uz apmācību laukumu braucu ar savu moci Ar savu moci visas figurās izņemot bremzēšanu varēju ez pez izpildīt 5 min. Nu bremzēšanu bija jāpamācās. Pirmajā reizē uz to arī izkritu, bet nu ar otro nākamajā dienā arī noliku. Vai es izejot šo apmācību kļuvu par labāku braucēju - NĒ. Visa tā kārtošana ir absolūts birokrātisks izdomājums un vai nu tu proti braukt un novērtēt satiksmi vai neproti, bet apmācība un eksāmens to nekādā veidā ne iemāca ne pārbauda #LLP, bet nu ok. Plus vēl tās CSDD rindas - lai viņi visi iet dirst
Karoč, pravas ap Jāņiem rokā un priecīgs braucu. 29. jūlijā paredzēts starts moto tripā uz ... Karoč tālu (būs turpinājums)
Bet tieši pēc Jāņiem Kācis parāda savas īstās krāsas (GAE). Braucot sāku saklausīt ko nelāgu, aizbraucu pakonsultēties uz Rascal Moto un viss skaidrs - zvana klanis.
Situācija diezgan sērīga, <5 nedēļām līdz izbraukšanai tripā, nauda ne pārāk daudz, jo tripā vajadzēs un klanis kas mēģina tikt ārā. Paldies Rascal Moto par atbalstu gan morāli gan praktiski. Izlēmu taisīt pats.
Brīdinu, bilžu man no tā visa ir pavisam maz. Ja kādam ir kkas (atmet PM).
Lieki piebilst, ka es moča motoru nekad nebiju jaucis. Neko nezināju un vienīgais kas mani uzmundrināja bija KTM manuālis un Alekša (Rascal Moto) iedrošinājums.
Hronoloģiski:
29.06.2023
Atverot skaidrs, ka klanim pipec, bet pie reizes vesala kaudze sagatavošanās darbu. Izrādās, ka 2010 KTM 690 nevar dabūt klaņa remontkomplektu, līdz ar to dabūju sūtīt kloķeni ar klani uz vāciju uz restaurāciju (tagad varu piedāvāt citiem šo pakalpojumu ). Pie reizes atjaunots nikasils cilindram un jauns WOSSNER virsulis. Ja jau kapitalka, tad uz pilnu banku. Lieki piebilst, ka šo samenedžēt 4 nedēļās bija samērā izaicinoši
Paralēli apkope gultņiem, amjiem utt. Papildus tam, #paldiesKTM par lielisko elektrisko instalāciju, kas, protams, bija pārberzta 10 vietās.
01.07.2023
Protams, ka pie reizes arī galvai remonts (slīpēšanas), bet tas jau vairs pat nav nekas
16.07.2023 (2 nedēļas līdz izbraukšanai
Laimīgas sakritības ietvaros man izdevās visu dabūt ļoti ātrā laika periodā
21.07.2023
Diemžēl 29 jūlijā es vēl nebiju gatavs startam, bet ļoti tuvu. Daļa no paredzētās kompānijas gan aizdevās tripā un man izpalika iespēja braukt ar busu uz Rumāniju, nu neko
29.07.2023
Es vēl pēdējos apdeitus veicu, kad bija jābūt ceļā, bet nekas, viss iet uz priekšu. Veiksmīgi tas viss sakrita ar to, ka izvācos no dzīvokļa, bet tas huiņa.
Kā īsts bezpajumtnieks (bez mājvietas) 2023. gada 1. augustā tapa šī bilde kaut kur Polijā uz bāņa
Tiem kas saprot kko - Jā mantas tur ir sen par daudz, bet es esmu ekstāzē, ka vispār kustu uz priekšu.
2023. gada sezona iesākās AWESOME!!!!!
F650 tika pārdots
Nedaudz žēl bija, bet tikai līdz brīdim, ka pamanīju, ka motors sācis dūmot... ohh well. Nopirka krievelis, tā ka no regrets
Tikmēr kācis ahujennijs un sezonu atklāju vēl stipri agri
Šeit bilde tapusi oficiālā sezonas atklāšanas braucienā. Biju sazīmējis tik labu maršrutu, ka viens no džekiem pateica, ka manis zīmētus maršrutus vairs nekad nebrauks
Tad nu viena brauciena ietvaros kācis sāka parādīt kas viņš ir. Pilnīgi randomā pazūd uzgrieznis un sāk tecēt eļļa
Biki ļozene un ceļš var turpināties
Neliela atkāpe no pašas braukšanas, bet nu vēl par braukšanu.
2023. gada augustā bija plānots lielāks trips uz ārzemēm (ārpus ES) un vairs nebija izejas - jāliek pravas. Pilns entuziasma sāku šo procesu kamēr ārā vēl bija sniegs un auksts. Vismaz netraucēs braukšanai.
Pieteicos A kategorijai skolā un tad jau iepisiens NR1 - vairs nav attālinātas video lekcijas. Nu neko, klātienē jāiet klausīties pilnīgi bezjēdzīgas 16h or whatever.
Nesavācas grupa vienreiz, otrreiz, un trešajā es jau zajebal un aizgāju uz citu. Tur bled atkal tas pats. Es WTF, kā? Beigās tomēr savāc grupu 2 cilvēkiem. Tā nu es 3 faking sestdienas pavadīju klausoties pilnīgi bezjēdzīgu huiņu no motobraucēja, kas saprot mazāk kā es un es nesaprotu daudz. No tām stundām labi ja 20% vispār bija par moto braukšanu un tas pasniedzējs pats nevarēja nolikt CSDD eksāmenu. Es biju pilnīgā ahujā. Kā bled vispār?
Karoč man jau zajebal absolūti, vismaz medicīniskā bija +/- interesanta. Pārējais viss pilnīgi zemē nosmests laiks un nauda. Pīzdbols par nemācēja pastāstīt kā ķēdi spriegot un kā zināt vai viņai pezda. Vispār nesaprotu kāpēc tas teorijas kurss vajadzīgs un CSDD ir absolūtu pidaru kantoris. Jā, sorry par manu valodu, bet tādu bezjēdzīgu sūdu es nebiju sen redzējis.
Karoč, tad sākās braukšanas, kko pabraucu, sapratu, ka ar to ar ko jāliek eksāmens es nepis nemāku braukt. Lieki piebilst, ka uz apmācību laukumu braucu ar savu moci Ar savu moci visas figurās izņemot bremzēšanu varēju ez pez izpildīt 5 min. Nu bremzēšanu bija jāpamācās. Pirmajā reizē uz to arī izkritu, bet nu ar otro nākamajā dienā arī noliku. Vai es izejot šo apmācību kļuvu par labāku braucēju - NĒ. Visa tā kārtošana ir absolūts birokrātisks izdomājums un vai nu tu proti braukt un novērtēt satiksmi vai neproti, bet apmācība un eksāmens to nekādā veidā ne iemāca ne pārbauda #LLP, bet nu ok. Plus vēl tās CSDD rindas - lai viņi visi iet dirst
Karoč, pravas ap Jāņiem rokā un priecīgs braucu. 29. jūlijā paredzēts starts moto tripā uz ... Karoč tālu (būs turpinājums)
Bet tieši pēc Jāņiem Kācis parāda savas īstās krāsas (GAE). Braucot sāku saklausīt ko nelāgu, aizbraucu pakonsultēties uz Rascal Moto un viss skaidrs - zvana klanis.
Situācija diezgan sērīga, <5 nedēļām līdz izbraukšanai tripā, nauda ne pārāk daudz, jo tripā vajadzēs un klanis kas mēģina tikt ārā. Paldies Rascal Moto par atbalstu gan morāli gan praktiski. Izlēmu taisīt pats.
Brīdinu, bilžu man no tā visa ir pavisam maz. Ja kādam ir kkas (atmet PM).
Lieki piebilst, ka es moča motoru nekad nebiju jaucis. Neko nezināju un vienīgais kas mani uzmundrināja bija KTM manuālis un Alekša (Rascal Moto) iedrošinājums.
Hronoloģiski:
29.06.2023
Atverot skaidrs, ka klanim pipec, bet pie reizes vesala kaudze sagatavošanās darbu. Izrādās, ka 2010 KTM 690 nevar dabūt klaņa remontkomplektu, līdz ar to dabūju sūtīt kloķeni ar klani uz vāciju uz restaurāciju (tagad varu piedāvāt citiem šo pakalpojumu ). Pie reizes atjaunots nikasils cilindram un jauns WOSSNER virsulis. Ja jau kapitalka, tad uz pilnu banku. Lieki piebilst, ka šo samenedžēt 4 nedēļās bija samērā izaicinoši
Paralēli apkope gultņiem, amjiem utt. Papildus tam, #paldiesKTM par lielisko elektrisko instalāciju, kas, protams, bija pārberzta 10 vietās.
01.07.2023
Protams, ka pie reizes arī galvai remonts (slīpēšanas), bet tas jau vairs pat nav nekas
16.07.2023 (2 nedēļas līdz izbraukšanai
Laimīgas sakritības ietvaros man izdevās visu dabūt ļoti ātrā laika periodā
21.07.2023
Diemžēl 29 jūlijā es vēl nebiju gatavs startam, bet ļoti tuvu. Daļa no paredzētās kompānijas gan aizdevās tripā un man izpalika iespēja braukt ar busu uz Rumāniju, nu neko
29.07.2023
Es vēl pēdējos apdeitus veicu, kad bija jābūt ceļā, bet nekas, viss iet uz priekšu. Veiksmīgi tas viss sakrita ar to, ka izvācos no dzīvokļa, bet tas huiņa.
Kā īsts bezpajumtnieks (bez mājvietas) 2023. gada 1. augustā tapa šī bilde kaut kur Polijā uz bāņa
Tiem kas saprot kko - Jā mantas tur ir sen par daudz, bet es esmu ekstāzē, ka vispār kustu uz priekšu.
Last edited by petka17 on 10 Feb 2024, 03:01, edited 1 time in total.
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- andrams
- Posts: 401
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Salabo datumus pie bildēm, a to man jau liekas, ka redzu nākotni
Un, turpinājums vajag. Bet tas jau laikam atsevišķs posts par visu tripu - pieļauju, ka nekurienē
Un, turpinājums vajag. Bet tas jau laikam atsevišķs posts par visu tripu - pieļauju, ka nekurienē
- petka17
- Posts: 6661
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Turpinājums 2
Karoč, iespējams, mans līdz šim lielākais izaicinājums - brauciens uz Albāniju.
Šis trips jau bija iesācis ar mega flešbakiem no Supras, kad tieši pirms brauciena pārlasīju motoru un ar svaigi saliktu dodos daudzu tūkstošu km tripā, plus atceramies - motoru ir salicis diletants, kas to dara pirmo reizi EVER.
Bildēs redzamā aitāda ir cerība, ka ānuss neprolapsēs pirms laika
Karoč plāns vienkāršs - saķert džekus, kas izbrauca 29.07.2024 (nesanāca). Sākumā laižam uz Rumāniju. Rumānija ir kā moto paradīze, noteikumu Balkānos praktiski nav priekš moto braucējiem un daba brīvi pieejama bez norobežojumiem.
Jau tripa sākumā top skaidrs, ka 690 Enduro ar mantām un krūmu riepām nav nekāds šosejas karalis... Uz šosejas pēc 120 purina moci tā ka ātri vien var pārtraukt braucienu.
Vismaz saldējums palīdz
2. dienā šķersojam divatā Rumānijas robežu
Pirmajā vakarā maksimāls iepisiens uz mana ceļabiedra rēķina mēģinot uzbraukt kalnā pa akmeņu upi (#Paldies_Arturo).
Pirmo nakti beigās pavadam izcirtumā ceļa malā. Vismaz malka cik uziet un blakus upe. Var iedzert alu un baudīt silto/kasto laiku. Pārsteidzoši Rumānijā nav odu un attiecīgi var pliku kuli sēdēt pie ugunskura
Nākamajā dienā dodamies iekarot kalnus, nu jau pa gaismu
Šis ir legit ceļš, kas savieno vienu čigānu ciemu ar citu.
Skati vienkārši fenomenāli ceļā uz virsotni
Augšā vēl labāk
Tālumā Ukraina:
Ap šo brīdi top skaidrs, ka Rumānija augustā ir kļūda (silly me - es jau to zināju).
Manam ceļabiedram palika sūdīgi un šajā dienā džeks galīgi pamiris. Nekas, lēnām kustam uz priekšu apskatot burvīgu dabu un skatus.
Diemžēl te top arī skaidrs, ka ir tehniski feili saistībā ar moča sagatavošanu un klausoties Atmobenzin ieteikumus esmu uzlicis galīgi nepiemērotu zobratu attiecību, kas rezultējās ar to, ka tehniski braucamajos kalnos mans sajūgs ir pezda. Līdz ar to jāizvēlas nākamā naktsmītne uzmanīgi, kā arī mega offroads nespīd. Tā kā ir 5diena un tuvākais dīleris ar sajūgu tālu, tad braucam uzmanīgi. Šajā vakarā veiksmīgi googlemaps atrodu lielisku spotu, ko es vēlēos kādreiz piepildīt - raktuves.
Tā kā raktuvju upe nelikās īpaši uzrunājoša, tad eju dušā ar alu #atmobenes_duša
Raktuvēs ceļa biedram galīgi pezda un es palieku viens dzet alu un baudīt lieliskos skatus. Naktī mūs arī gandrīz nopūš ar teltīm no kalna kores, tā ka nakts vidū bija jāceļas un jāmeģina nostiprināt klintī telts. Tomēr bija tā vērts, ceļa biedrs izdzīvojis saules dūrienu un varam turpināt.
Ar visu slīdošo sajūgu izbraucu Maramures kalnu pāreju
Tālāk kustēju uz Bukarestes pusi. Nebija gluži plānots, bet paldies ktm-exc.ro, kuriem vienīgajiem bija sajūga kits uz vietas. Paldies arī lieliskajam īpašniekam, kas palīdzēja ne tikai ar detaļām, bet arī ar štrumiem lai tiktu tālāk uz priekšu.
Tālāk nedaudz no TransAlpina, Strategica un Route 66c kalnu pārejām
Tālāk ceļš aizveda uz Serbiju. Iesaku katram nobraukt gar Danubes upi, skaisti skati un lieliskas vietas
Serbija nav pārāk interesanta valsts. Ceļi labi, bet visur citur ir foršāk kā tur. Redzēt nav diži ko.
Tā kā kācis mani ir bijis pievīlis jau pirms brauciena un ap šo brīdi es no motora esmu dzirdējis visas iespējamās skaņas, kas raisa man paniku, bija jānotiek kaut kam, kas pestītu manu dvēseli
Braucot pa Serbijas kalnu takām nejauši iemaldamies klosterī. Iepazīstam Amerikāņu mūķeni, kas apstāsta mums par dzīvi serbu pareizticīgo klosterī un pacienā ar kūciņu. Iepazīstamies arī ar vietējo mūku, kas palīdz mūķenēm izdzīvot. Tomēr pirms došanās mājās, mūks (turpmāk svētais tēvs), mums lūdz vai varam viņu novest lejā līdz tuvākajai civilizācijai, jo viņam vajag pie zobārsta. Mēs protams nevaram atteikties. Lieki gan piebilst, ka esam ar močiem, mantām un tuvākā civilizācija ir 20km attālumā un pirmie 10km ir pa offroad Tomēr izsniedzam svētam tēvam saulenes lai kukaiņi acīs nelido, kasku nevajag un braucam lejā. Pēc šī uzdevuma parunājam un iepazīstam nedaudz radikāli noskaņotā serbu svētā tēva vēsturi un politisko skatījumu. Tā ar pārliecību, ka mūsu tālākais ceļojums ir svētīts un nekas slikts vairs nevar notikt, atstājam svēto tēvu benzīntankā stupēt un turpinām mūsu piedzīvojumu
Pēc Serbijas pāris dienas sanāca pačilot Maķedonijā (Skopje).
Maķedonija diezgan lieliska. Labs konstrasts starp pilnīgu misseni un bagātīgu vēsturi.
Maķedonijā rodās vēlme fočēt ar filmiņu un tūristu tirdziņā gadījās ieķert Zenit kameru, kas nebija tik laba kā solīja
Šajā bildē ir nelielas izmaiņas manā setapā. Salūza kācim bagūža rāmis un nācās avadīties no trusty degvielas kanniņas un aitādas, kas sargāja manus baigos vaigus #paldies_KTM
Fun fact, tas ir pie Lake Ohrid, kur no kalna kores ir redzamas Maķedonija, Albānija un Grieķija
Nākamo nakti pavadīju Albānijas kalnos netālu no čigāna fermas.
Albānijā ceļi mijās ar pipec offroad un negaidīti gludu asfaltu. Jābūt gatavam uz visu
Kartē biju nopeilējis maģistrālu ceļu, kas savieno divas puses valstij un pa vidu kalni. Nedaudz navigācijas errors un šo ceļu ir būvējuši romieši. On average - labāks kā maģistrālā kalnu pāreja. Šajā dienā pavadīju visu dienu pa akmeņu ceļu
Uzbraucot uz bruģētā tilta biju gatavs bučot zemi ar cerību, ka tas ir beidzies (I was so wrong)
Tālāk ceļs veda no Albānijas dienvidiem uz burvīgo Melnkalni. Nevienam neiesaku šo ceļu veikt ar auto - tikai moto. Citādi visu sabojās stāvēšana korķī. Ar moto korķu nav. Galvenais nemīzt
Pēc Melnkalnes nonācu skaistajā, bet skumīgajā Bosnija un Hercogvīna. Iebraukšana sanāca no Serbska puses un jau sākumā sametās šķermi, jo visru Z burti un atbalsts krieviem. Serbijā nekā tāda nebija, bet Serbska republic bija max skarbi. Bosnijas serbi ir retārdi, bet neko darīt. Max ātri tinos prom un neko nesafočēju. Nebija tā sajūta...
Citādi Hercogvīnas daļa brīnišķīgi skaista un budžetam iedvesmojoša. Iesaku izbraukt ar vilcienu, kas iet gar upi un ezeriem. Skati lieliski, ceļš labs.
Lieki piebilst, ka ap šo brīdi ir pagājušas gandrīz 3 nedēļas un visu laiku +40 un vairāk grādi uz moča, saulē un ekipējumā. Fiziskais sāk rādīt savu un lēnām kustos uz ziemeļiem, kur ir aukstāks. Palieku nakti Horvātijā pie robežas ar Hercogvīnu (Slavonski Brod), no rīta pieceļos apņēmības pilns kustēt uz ziemeļu pusi. Mērķis Balatona ezers un viens apskates objekts
Lieki teikt, ka Balatona ezers nebija vilinošs. Pie apskates objekta es apstājos, sapratu, ka es karstuma dēļ vairs nespēju nokāpt no moča un nolēmu braukt reāli uz augšu. Moš zakopani, tatriem or smthing. Lai nu kā sanāk. Sanāca max neveiksmīgi. Labi braucās un naktī attapos polijā uz bāņa bez naktsmājām. Tā bez dižiem varinatiem un ar nedaudz sajūtu, ka pietiek sanāca braukt tālāk līdz nolūztu:
<1h pagulēju šādā setupā benzīntankā pie fūristiem
Bet ar to visu sanāca, ka no pēdējās naktsmītnes Slavonski Brod es atbraucu mājās praktiski vienā pūtienā (pēc timeline sanāca >2k km). Iron but challange izpildīts
Šādā variantā braukt neiesaku, not fun, but only funny.
Tālāk pāris bildes no zenit:
Kopsavilkumā sanāca 3 nedēļās 8+k km uz mopēda. Atceramies KTM 690 Enduro beņķis ir dēlis apvilkts ar lupatu
Rezumē, sanāca mega labi. Iesaku Balkānus visiem pirms tie ir kļuvuši civilizēti.
Balkānos nevar ticēt, ka kalnos ir ceļš pat ja pretī brauc Dacia. Čigāns ar Dacia>>>>Jebkurš vietējais ofrouists. Viņi spēj visu
Es gribu zastava
Balkāni ir mega konstrastaina vieta kur mijās absolūta nabadzība ar mērenu pārticību un reālu pārticību.
Nebrauciet vasarā - pakaļā karsts
Albānijā beņa 2EUR litrā
Izvēlieties komfortablāku tehniku
Es varētu sarakstīt interesantāk un skaistāk, bet tad šis apdeits prasītu nevis 4h bet 10 dienas. Piedodiet - nav tā vērc
Pie alus glāzes var pajautāt to kas interesē
Karoč, iespējams, mans līdz šim lielākais izaicinājums - brauciens uz Albāniju.
Šis trips jau bija iesācis ar mega flešbakiem no Supras, kad tieši pirms brauciena pārlasīju motoru un ar svaigi saliktu dodos daudzu tūkstošu km tripā, plus atceramies - motoru ir salicis diletants, kas to dara pirmo reizi EVER.
Bildēs redzamā aitāda ir cerība, ka ānuss neprolapsēs pirms laika
Karoč plāns vienkāršs - saķert džekus, kas izbrauca 29.07.2024 (nesanāca). Sākumā laižam uz Rumāniju. Rumānija ir kā moto paradīze, noteikumu Balkānos praktiski nav priekš moto braucējiem un daba brīvi pieejama bez norobežojumiem.
Jau tripa sākumā top skaidrs, ka 690 Enduro ar mantām un krūmu riepām nav nekāds šosejas karalis... Uz šosejas pēc 120 purina moci tā ka ātri vien var pārtraukt braucienu.
Vismaz saldējums palīdz
2. dienā šķersojam divatā Rumānijas robežu
Pirmajā vakarā maksimāls iepisiens uz mana ceļabiedra rēķina mēģinot uzbraukt kalnā pa akmeņu upi (#Paldies_Arturo).
Pirmo nakti beigās pavadam izcirtumā ceļa malā. Vismaz malka cik uziet un blakus upe. Var iedzert alu un baudīt silto/kasto laiku. Pārsteidzoši Rumānijā nav odu un attiecīgi var pliku kuli sēdēt pie ugunskura
Nākamajā dienā dodamies iekarot kalnus, nu jau pa gaismu
Šis ir legit ceļš, kas savieno vienu čigānu ciemu ar citu.
Skati vienkārši fenomenāli ceļā uz virsotni
Augšā vēl labāk
Tālumā Ukraina:
Ap šo brīdi top skaidrs, ka Rumānija augustā ir kļūda (silly me - es jau to zināju).
Manam ceļabiedram palika sūdīgi un šajā dienā džeks galīgi pamiris. Nekas, lēnām kustam uz priekšu apskatot burvīgu dabu un skatus.
Diemžēl te top arī skaidrs, ka ir tehniski feili saistībā ar moča sagatavošanu un klausoties Atmobenzin ieteikumus esmu uzlicis galīgi nepiemērotu zobratu attiecību, kas rezultējās ar to, ka tehniski braucamajos kalnos mans sajūgs ir pezda. Līdz ar to jāizvēlas nākamā naktsmītne uzmanīgi, kā arī mega offroads nespīd. Tā kā ir 5diena un tuvākais dīleris ar sajūgu tālu, tad braucam uzmanīgi. Šajā vakarā veiksmīgi googlemaps atrodu lielisku spotu, ko es vēlēos kādreiz piepildīt - raktuves.
Tā kā raktuvju upe nelikās īpaši uzrunājoša, tad eju dušā ar alu #atmobenes_duša
Raktuvēs ceļa biedram galīgi pezda un es palieku viens dzet alu un baudīt lieliskos skatus. Naktī mūs arī gandrīz nopūš ar teltīm no kalna kores, tā ka nakts vidū bija jāceļas un jāmeģina nostiprināt klintī telts. Tomēr bija tā vērts, ceļa biedrs izdzīvojis saules dūrienu un varam turpināt.
Ar visu slīdošo sajūgu izbraucu Maramures kalnu pāreju
Tālāk kustēju uz Bukarestes pusi. Nebija gluži plānots, bet paldies ktm-exc.ro, kuriem vienīgajiem bija sajūga kits uz vietas. Paldies arī lieliskajam īpašniekam, kas palīdzēja ne tikai ar detaļām, bet arī ar štrumiem lai tiktu tālāk uz priekšu.
Tālāk nedaudz no TransAlpina, Strategica un Route 66c kalnu pārejām
Tālāk ceļš aizveda uz Serbiju. Iesaku katram nobraukt gar Danubes upi, skaisti skati un lieliskas vietas
Serbija nav pārāk interesanta valsts. Ceļi labi, bet visur citur ir foršāk kā tur. Redzēt nav diži ko.
Tā kā kācis mani ir bijis pievīlis jau pirms brauciena un ap šo brīdi es no motora esmu dzirdējis visas iespējamās skaņas, kas raisa man paniku, bija jānotiek kaut kam, kas pestītu manu dvēseli
Braucot pa Serbijas kalnu takām nejauši iemaldamies klosterī. Iepazīstam Amerikāņu mūķeni, kas apstāsta mums par dzīvi serbu pareizticīgo klosterī un pacienā ar kūciņu. Iepazīstamies arī ar vietējo mūku, kas palīdz mūķenēm izdzīvot. Tomēr pirms došanās mājās, mūks (turpmāk svētais tēvs), mums lūdz vai varam viņu novest lejā līdz tuvākajai civilizācijai, jo viņam vajag pie zobārsta. Mēs protams nevaram atteikties. Lieki gan piebilst, ka esam ar močiem, mantām un tuvākā civilizācija ir 20km attālumā un pirmie 10km ir pa offroad Tomēr izsniedzam svētam tēvam saulenes lai kukaiņi acīs nelido, kasku nevajag un braucam lejā. Pēc šī uzdevuma parunājam un iepazīstam nedaudz radikāli noskaņotā serbu svētā tēva vēsturi un politisko skatījumu. Tā ar pārliecību, ka mūsu tālākais ceļojums ir svētīts un nekas slikts vairs nevar notikt, atstājam svēto tēvu benzīntankā stupēt un turpinām mūsu piedzīvojumu
Pēc Serbijas pāris dienas sanāca pačilot Maķedonijā (Skopje).
Maķedonija diezgan lieliska. Labs konstrasts starp pilnīgu misseni un bagātīgu vēsturi.
Maķedonijā rodās vēlme fočēt ar filmiņu un tūristu tirdziņā gadījās ieķert Zenit kameru, kas nebija tik laba kā solīja
Šajā bildē ir nelielas izmaiņas manā setapā. Salūza kācim bagūža rāmis un nācās avadīties no trusty degvielas kanniņas un aitādas, kas sargāja manus baigos vaigus #paldies_KTM
Fun fact, tas ir pie Lake Ohrid, kur no kalna kores ir redzamas Maķedonija, Albānija un Grieķija
Nākamo nakti pavadīju Albānijas kalnos netālu no čigāna fermas.
Albānijā ceļi mijās ar pipec offroad un negaidīti gludu asfaltu. Jābūt gatavam uz visu
Kartē biju nopeilējis maģistrālu ceļu, kas savieno divas puses valstij un pa vidu kalni. Nedaudz navigācijas errors un šo ceļu ir būvējuši romieši. On average - labāks kā maģistrālā kalnu pāreja. Šajā dienā pavadīju visu dienu pa akmeņu ceļu
Uzbraucot uz bruģētā tilta biju gatavs bučot zemi ar cerību, ka tas ir beidzies (I was so wrong)
Tālāk ceļs veda no Albānijas dienvidiem uz burvīgo Melnkalni. Nevienam neiesaku šo ceļu veikt ar auto - tikai moto. Citādi visu sabojās stāvēšana korķī. Ar moto korķu nav. Galvenais nemīzt
Pēc Melnkalnes nonācu skaistajā, bet skumīgajā Bosnija un Hercogvīna. Iebraukšana sanāca no Serbska puses un jau sākumā sametās šķermi, jo visru Z burti un atbalsts krieviem. Serbijā nekā tāda nebija, bet Serbska republic bija max skarbi. Bosnijas serbi ir retārdi, bet neko darīt. Max ātri tinos prom un neko nesafočēju. Nebija tā sajūta...
Citādi Hercogvīnas daļa brīnišķīgi skaista un budžetam iedvesmojoša. Iesaku izbraukt ar vilcienu, kas iet gar upi un ezeriem. Skati lieliski, ceļš labs.
Lieki piebilst, ka ap šo brīdi ir pagājušas gandrīz 3 nedēļas un visu laiku +40 un vairāk grādi uz moča, saulē un ekipējumā. Fiziskais sāk rādīt savu un lēnām kustos uz ziemeļiem, kur ir aukstāks. Palieku nakti Horvātijā pie robežas ar Hercogvīnu (Slavonski Brod), no rīta pieceļos apņēmības pilns kustēt uz ziemeļu pusi. Mērķis Balatona ezers un viens apskates objekts
Lieki teikt, ka Balatona ezers nebija vilinošs. Pie apskates objekta es apstājos, sapratu, ka es karstuma dēļ vairs nespēju nokāpt no moča un nolēmu braukt reāli uz augšu. Moš zakopani, tatriem or smthing. Lai nu kā sanāk. Sanāca max neveiksmīgi. Labi braucās un naktī attapos polijā uz bāņa bez naktsmājām. Tā bez dižiem varinatiem un ar nedaudz sajūtu, ka pietiek sanāca braukt tālāk līdz nolūztu:
<1h pagulēju šādā setupā benzīntankā pie fūristiem
Bet ar to visu sanāca, ka no pēdējās naktsmītnes Slavonski Brod es atbraucu mājās praktiski vienā pūtienā (pēc timeline sanāca >2k km). Iron but challange izpildīts
Šādā variantā braukt neiesaku, not fun, but only funny.
Tālāk pāris bildes no zenit:
Kopsavilkumā sanāca 3 nedēļās 8+k km uz mopēda. Atceramies KTM 690 Enduro beņķis ir dēlis apvilkts ar lupatu
Rezumē, sanāca mega labi. Iesaku Balkānus visiem pirms tie ir kļuvuši civilizēti.
Balkānos nevar ticēt, ka kalnos ir ceļš pat ja pretī brauc Dacia. Čigāns ar Dacia>>>>Jebkurš vietējais ofrouists. Viņi spēj visu
Es gribu zastava
Balkāni ir mega konstrastaina vieta kur mijās absolūta nabadzība ar mērenu pārticību un reālu pārticību.
Nebrauciet vasarā - pakaļā karsts
Albānijā beņa 2EUR litrā
Izvēlieties komfortablāku tehniku
Es varētu sarakstīt interesantāk un skaistāk, bet tad šis apdeits prasītu nevis 4h bet 10 dienas. Piedodiet - nav tā vērc
Pie alus glāzes var pajautāt to kas interesē
- Rating: 25%
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- petka17
- Posts: 6661
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Done
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Zbis piedzīvojums, traģikomiski par A kategorijas epopeju
P.S. LV maza un esmu 99% drošs, ka moto grupa, ko nesaķēri bija mana kolēģa organizēta, jo viņš tieši ar moču pilnu treli tajos datumos aizlaidu uz Albāniju
P.S. LV maza un esmu 99% drošs, ka moto grupa, ko nesaķēri bija mana kolēģa organizēta, jo viņš tieši ar moču pilnu treli tajos datumos aizlaidu uz Albāniju
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
- petka17
- Posts: 6661
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Nu tie ko mēģinājām saķert arī beigās neaizbrauca ar trali, jo mēs nepaspējām... karoč tur fakaps
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Ameizing!
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- howitzer
- M30
- Posts: 28636
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Petka mauc ar GPS kā Otrās labākās armijas pilots.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- howitzer
- M30
- Posts: 28636
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Bet...
Es visu izlasīju un tas tikai apstiprināja manas aizdomas, ka bleg zbal jāpērk mopēds.
Man jau tā unreali patīk outdoors un daba, un mopēds šitajā visā šķiet kā kulaks uz aci.
Superīgs brauciens un superīgas bildes - Tu reāli pārdevi man šito pasākumu!
Es visu izlasīju un tas tikai apstiprināja manas aizdomas, ka bleg zbal jāpērk mopēds.
Man jau tā unreali patīk outdoors un daba, un mopēds šitajā visā šķiet kā kulaks uz aci.
Superīgs brauciens un superīgas bildes - Tu reāli pārdevi man šito pasākumu!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- AtmoBenzin
- Posts: 11933
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Skaistas bildes, ātrais stāsts arī super, paldies!
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Bomba vecīt!
Mans pilnīgi būt gotovs pieteikties A kategorijai. Man ar močiem un cigaretēm ir tā - patīk ka citiem ir un lieto, bet pats nē.
Kaut gan tagad varētu būt uzdevums un tieši kādu enduro moci.
Stāsts mini grāmatas vērts.
Mans pilnīgi būt gotovs pieteikties A kategorijai. Man ar močiem un cigaretēm ir tā - patīk ka citiem ir un lieto, bet pats nē.
Kaut gan tagad varētu būt uzdevums un tieši kādu enduro moci.
Stāsts mini grāmatas vērts.
- UldisUldis
- Posts: 4533
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
A kat. jau noliku sen, bet mopēdam saņēmies vēl neesmu. Gandrīz jau paņēmu kredžu Tenerei
Šādi stāsti liek domāt, ka tas nebūtu dzīves sliktākais lēmums. Respect par skrūvēšanu, braukšanu un visu kopā
Šādi stāsti liek domāt, ka tas nebūtu dzīves sliktākais lēmums. Respect par skrūvēšanu, braukšanu un visu kopā
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Petka Leone III, F650 , Kācis un citas lamatas, kuras nelien nekur
Hvz, man kārtojot A kategoriju teoriju klausīties bija interesanti un jēdzīgi, bet nu tas varbūt tāpēc, ka es tajā brīdī pat nebiju sēdējis uz moča Mācījos pie Goblina, braukšanas nodarbības arī bija interesantas
Par KTM bēdām raudāju, protams
Par KTM bēdām raudāju, protams
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.