Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Paldies visiem par labajiem vārdiem.
Pagaidām tīri labi iztiekam ar A3. Kad paaugsies, tad būs jāpērk kāds Sharans.
Pagaidām tīri labi iztiekam ar A3. Kad paaugsies, tad būs jāpērk kāds Sharans.
- howitzer
- M30
- Posts: 28578
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Jaunajām ģimenem vajag kaut ko drošāku.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... lghfc.html
šis + gan jau tur ir kaut kāda recepte, kur galā dabūt 250zs pie 9500 rpm un bonusā uz gāzītes.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... lghfc.html
šis + gan jau tur ir kaut kāda recepte, kur galā dabūt 250zs pie 9500 rpm un bonusā uz gāzītes.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- howitzer
- M30
- Posts: 28578
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Nefilosofē, viss tur ir droši.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Sveiki biedri! Pienacis laiks laikam arī šeit noslaucīt putekļus un kko iepļūtīt jaunu par Hondu. Pat nziinu ar ko lai sāku, bet šķiet pirmais bija dzinēja maiņa no vecā 1.5 non-VTEC un 1.6 VTEC soch.
Tā tad. Nopirku D16Y8 dzinēju no 2000.gada Civic kupejas ar 150k km nobraukumu. Dzinējs tiešām stīga. Bijis ar automātu, eļļu praktiski neēda, nekūpēja un zem vārstu vāka viss smuki tīrs.
Bilde vel ar veco 1.5 dzineju.
Nu jau ata leģenda. Tagad motors atrodas citā Civica no Liepājas.
Tad sāku visu darīt, lai jauno dzinēju iemestu virsbūve. Dzinēja kronšteini paliek tie paši, tik zobenes aizsargs bišk jāpafrēze bija un viss. Tā kā jaunais diznējs nācis no obd2 pravotkas, bet man obd1, tad apkari visu saliku no sava. Viss pa lielam p&p, tik stūres pastūzim kronšteinam nācas nozāģēt vienu daļu. Sadalītājs bija jāliek no OBD2. Hondai dzinēja pagrizienus ņem no sadalītāja. VTEC sadalītajam ir divas atzīmes. Kad brauc bez vētaka un kad brauc ar viņu iekikotu, tāpēc mans vecais obd1 nederēja no noVTEC. Bet nu tur reāli bija jāpārlode štekeris no obd1 un papildus vads jāuzvelk tahometra.
Mana laboratorija.
Nahrenizeju lieko termo tukšgaitas stabilizātoru un savilku jaunas caurules.
Tad izdomaju, ja jau viss mētājas uz zemes, jāiedot atvieglināt spararatu. Diemžel virpotājs tāds dīvains un nesaprata manu vēlmi. Plusā virsmu nemaz neizlīdzinaja. Bet nu ar šo tuningu nometa 1,6kg un salona viņš vel nav ienācis arī pie 8k rpm.
Pie reizes ari tika uzlikts vieglags skriemelis, kuru palīdzību arī sanāca 1,8kg nomest. Kopā no kloķenes tika nomestas 3,4kg rotejošās masas.
Tad protams bija jānokrāso dzeltens vārstu vāks.
Tad viss iekrāmēts virsbūvē un atlicis bija tik sakārtot vadību un pravotku.
Ta ka man bija non VTEC vadība, bet P06 vadība ir programējama, nācās tik ielodēt "mikroshēmas" lai vadības blokā būtu VTEC funkcija.
Kad viss tika salodēts, nācas ierakstīt čipā programu. Pa Ventspili ripoja viena Honda, kurai bija dzinējs kā man, tik paaudzes vecāks, bet ar regulētu vadību. Paņēmu nokopēju viņa čipu un ierakstīju savā. Ar viņa čipu ierobežotājs pie 7,9k rpm. Tad tik atlika piespraust vadību un no vadības aizvilkt vienu vadu līdz VTEC solenoīdam. Bildē čipu lasītājs/rasktītājs.
Uzstādiju ārī kartera ventilāciju. Braucot ar viņu atmosfēra, dēļ kondensāta eļļās korķis dzīvoja šmekā. Uzdtādot šādi, viss smuki tīrs un ēļļas ķērājs smuki pildās ar kondensātu.
Motora ielieta eļļa uz estra bāzes. Šiem motoriem kloķēnes vārgas un ir arī švaks eļļas pumpis oŗģināli. Tāpēc ielēju šādu eļļu un tfu tfu, vel viss ok, kaut griežu 8k rpm.
Dzinējs pēc visa ši iet ok, bet kkas dažreiz nepatīk viņam apgriezienos. Laikam būs jāsamaina degvielas pumpis ar sprauslām.
Tad braukajot pamaniju, ka paklājs blakussēdētājam viss taukains, tā tad antifrīzs. Izskatījas, ka tur kkadas lapas sakrājušas bija un tas kkā kļuva mitras un viss sapuja. Pie reizes ar samainīts salona filtrs. Orģinali viņam viņš nav. Man ielikts no nākamas paaudzes. Lai samainītu filtru, jāizjau 1/3 panelis.
Ielikt ārī maģis ar BT, kas izmanto teleofona ekrānu, ka savu. Plusā viņā integrēts telefonā turāmais.
Turpinājums sekos... (jau top)
Tā tad. Nopirku D16Y8 dzinēju no 2000.gada Civic kupejas ar 150k km nobraukumu. Dzinējs tiešām stīga. Bijis ar automātu, eļļu praktiski neēda, nekūpēja un zem vārstu vāka viss smuki tīrs.
Bilde vel ar veco 1.5 dzineju.
Nu jau ata leģenda. Tagad motors atrodas citā Civica no Liepājas.
Tad sāku visu darīt, lai jauno dzinēju iemestu virsbūve. Dzinēja kronšteini paliek tie paši, tik zobenes aizsargs bišk jāpafrēze bija un viss. Tā kā jaunais diznējs nācis no obd2 pravotkas, bet man obd1, tad apkari visu saliku no sava. Viss pa lielam p&p, tik stūres pastūzim kronšteinam nācas nozāģēt vienu daļu. Sadalītājs bija jāliek no OBD2. Hondai dzinēja pagrizienus ņem no sadalītāja. VTEC sadalītajam ir divas atzīmes. Kad brauc bez vētaka un kad brauc ar viņu iekikotu, tāpēc mans vecais obd1 nederēja no noVTEC. Bet nu tur reāli bija jāpārlode štekeris no obd1 un papildus vads jāuzvelk tahometra.
Mana laboratorija.
Nahrenizeju lieko termo tukšgaitas stabilizātoru un savilku jaunas caurules.
Tad izdomaju, ja jau viss mētājas uz zemes, jāiedot atvieglināt spararatu. Diemžel virpotājs tāds dīvains un nesaprata manu vēlmi. Plusā virsmu nemaz neizlīdzinaja. Bet nu ar šo tuningu nometa 1,6kg un salona viņš vel nav ienācis arī pie 8k rpm.
Pie reizes ari tika uzlikts vieglags skriemelis, kuru palīdzību arī sanāca 1,8kg nomest. Kopā no kloķenes tika nomestas 3,4kg rotejošās masas.
Tad protams bija jānokrāso dzeltens vārstu vāks.
Tad viss iekrāmēts virsbūvē un atlicis bija tik sakārtot vadību un pravotku.
Ta ka man bija non VTEC vadība, bet P06 vadība ir programējama, nācās tik ielodēt "mikroshēmas" lai vadības blokā būtu VTEC funkcija.
Kad viss tika salodēts, nācas ierakstīt čipā programu. Pa Ventspili ripoja viena Honda, kurai bija dzinējs kā man, tik paaudzes vecāks, bet ar regulētu vadību. Paņēmu nokopēju viņa čipu un ierakstīju savā. Ar viņa čipu ierobežotājs pie 7,9k rpm. Tad tik atlika piespraust vadību un no vadības aizvilkt vienu vadu līdz VTEC solenoīdam. Bildē čipu lasītājs/rasktītājs.
Uzstādiju ārī kartera ventilāciju. Braucot ar viņu atmosfēra, dēļ kondensāta eļļās korķis dzīvoja šmekā. Uzdtādot šādi, viss smuki tīrs un ēļļas ķērājs smuki pildās ar kondensātu.
Motora ielieta eļļa uz estra bāzes. Šiem motoriem kloķēnes vārgas un ir arī švaks eļļas pumpis oŗģināli. Tāpēc ielēju šādu eļļu un tfu tfu, vel viss ok, kaut griežu 8k rpm.
Dzinējs pēc visa ši iet ok, bet kkas dažreiz nepatīk viņam apgriezienos. Laikam būs jāsamaina degvielas pumpis ar sprauslām.
Tad braukajot pamaniju, ka paklājs blakussēdētājam viss taukains, tā tad antifrīzs. Izskatījas, ka tur kkadas lapas sakrājušas bija un tas kkā kļuva mitras un viss sapuja. Pie reizes ar samainīts salona filtrs. Orģinali viņam viņš nav. Man ielikts no nākamas paaudzes. Lai samainītu filtru, jāizjau 1/3 panelis.
Ielikt ārī maģis ar BT, kas izmanto teleofona ekrānu, ka savu. Plusā viņā integrēts telefonā turāmais.
Turpinājums sekos... (jau top)
- UldisUldis
- Posts: 4504
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Sacīts, darīts
Nesaprotu, kāpēc salona radiatorus vienmēr iemontē tā, ka vai nu viss jānojauc vai jāsalauž rokas, lai viņus nomainītu. Tikko nomainīju ķieģelim, atkārtot negribas.
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Tad man vienu vakaru Whatappa kkads sveš numurs atsūta, ka esot redzējis, ka mana Honda iebauc sarkans Passats un aizbrauc. Es protams skrienu lejā un saucu policiju.
Policija atbrauca, visu safočeja, pierakstija liecinieku liecības un aizbrauca. Pats uzreiz apzvaniju visus krāsotaju, ja nu brauc kkāds sarkans Passats, tad lai dod pa muti un zvana man. Bet nakama rīta braucot uz darbu pamanu ķiršu sarkanu Jettu apskrāpētu un uz aizmugurēja bampera moldingu zilo krāsu. Protams zvaniju Policijai un ta pēc tam visu nokārtoja.
Tad apdrošināšana apstiprināja tāmi ar bampera krašošanu un labas puses šāna. Bamperi esošo remontēt negirbēju, bet gribēju citu oem lietotu bamperi. Sāku meklēt to, bet nekas neuzpeldēja, kurš būtu labaks par manu esošo. Tā kā pēc nedēļas jāprecās, Honda būs kāzu mašina, sasildijušo pašu un iztaisnoju. Braucu vel ar viņu tagad, jo bampers vel nav atrasts.
Tad sapucēju tačku priekš kāzam un kāzu fotosesijas.
Tas atlikusī vasara nekas tāds īsti netika darīts, tik braucu un kaifoju.
Šeit vedu bērnu gultiņu uz laukiem.
Šeit ar vietējo tūner baudot JDM saulrietu.
Te kāzu dienā iebraucu apmalē.
Turpinājums sekos.. (jau top)
Policija atbrauca, visu safočeja, pierakstija liecinieku liecības un aizbrauca. Pats uzreiz apzvaniju visus krāsotaju, ja nu brauc kkāds sarkans Passats, tad lai dod pa muti un zvana man. Bet nakama rīta braucot uz darbu pamanu ķiršu sarkanu Jettu apskrāpētu un uz aizmugurēja bampera moldingu zilo krāsu. Protams zvaniju Policijai un ta pēc tam visu nokārtoja.
Tad apdrošināšana apstiprināja tāmi ar bampera krašošanu un labas puses šāna. Bamperi esošo remontēt negirbēju, bet gribēju citu oem lietotu bamperi. Sāku meklēt to, bet nekas neuzpeldēja, kurš būtu labaks par manu esošo. Tā kā pēc nedēļas jāprecās, Honda būs kāzu mašina, sasildijušo pašu un iztaisnoju. Braucu vel ar viņu tagad, jo bampers vel nav atrasts.
Tad sapucēju tačku priekš kāzam un kāzu fotosesijas.
Tas atlikusī vasara nekas tāds īsti netika darīts, tik braucu un kaifoju.
Šeit vedu bērnu gultiņu uz laukiem.
Šeit ar vietējo tūner baudot JDM saulrietu.
Te kāzu dienā iebraucu apmalē.
Turpinājums sekos.. (jau top)
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Tad tika uzmērīti jaunie diski un iedzīts ziemas miegā pie sētas..
Pienāca ziema un sazīmēju garāžu, kur tika ar aizvests beidzot.
Tā kā man salona kkur no aizmugures gāzās ūdenis, tad tā bija lieta, ko gribēju atrisināt pa ziemu. Iepriekš jau cīnijos pie lukturu vietām, bet tās sataisot, tecēja tā pat. Tad tika netīšām atklāts, ka zem jumta līstēm galos ir mastikā plaisas.
Viss satīrīts, sagrutēts, ar šuvju mastiku sasmērēts, sakrāsots un pāri vel vasks.
Tad atklāju, kāpē nestrāda centrāla atlēga un šofera durvju logs. Iemesls, jo pirmos divus gadus braucu bez paspārniem..... Sadabūt štekeri nevarēju, tāpēc pagaidam salodēju pa taisno vadus.
Pēc tam sapūtu grīdu un neredzamāš daļas ar vasku..
Uzstādīta arī 933 motosport aizmugurēja atsaite.
Tad izmazgāju paklāju no antifrīza.
Salaboju nolauzto priekšeja bampera stipirnājumu, izņemu H4 LED spuldzes, pasūtiju laikam pēdējas aizmugurējas ārējas lampas kas pieejamas eiropa, kkad senāk arī caur foruma lietotāju no AutoMetro pasūtiju US priekšejos pagriezienus, saliku salonu, vienu caurumu aizmetināju, uzliku no čoma diskus, kas nelien ārpus arkam un braucu uz TA. Tā ka bija doma, ka neiziešu, papildu bremžuguni spoileri nepievienoju un SRS klūdu nenodzēsu. Bet TA vienīgie 1nieki bija par viņiem, par ko nenormāli gruzijos.
USDM, JDM amber un uz mašīnas EDM pagriezieni.
Tad vnk kaifoju un braukaju līdz palika zb. Nu nekam neder sēdināta divdurvju tačka, ja tev katru dienu jāved divi mazie uz dārziņu. Sāku diez gan maz braukāt ar viņu, bet tas ir tik pozitīvi.
Resns dupsis.
Tad vienu ritu braucot uz darbu, pārluzā izpūtejs un iziemoju viņu jau laicīgi. Tad kamēr viņš mētājas, pasūtiju Spoon Sport lūpu un Spoon Sport spoguļus.
Pagaidām gaidu uzlimi ONE1, lai varētu krāsot lūpu un bišk modificēt, ka man labāk patīk.
Aaa vel Spoon Sport stures centriņš. Pa lielam būs Spoon Sport replika, bet vienkrāsaina. Nebūs dzelten zilais vai zils ar melnu haubi (varbūt nebūs melna haube), bet tā visas uzlīmes u.t.t plānojas no Spoon Sport.
Tagad mašina stāv vel nomesta. Jasagaida uzlīme, jāsakrāso lūpa ar bamperi, jānomaina izplūde un tad jādzen uz garāžu..
Uz nakamo sezonu arī doma stirpi vairāk nosēdināt, jo nu vairs viņs netiks lieots kā daily vasarā, tāpēc ar varēs paciest to.. Pagaidām viss, paldies par uzmanību.
Pienāca ziema un sazīmēju garāžu, kur tika ar aizvests beidzot.
Tā kā man salona kkur no aizmugures gāzās ūdenis, tad tā bija lieta, ko gribēju atrisināt pa ziemu. Iepriekš jau cīnijos pie lukturu vietām, bet tās sataisot, tecēja tā pat. Tad tika netīšām atklāts, ka zem jumta līstēm galos ir mastikā plaisas.
Viss satīrīts, sagrutēts, ar šuvju mastiku sasmērēts, sakrāsots un pāri vel vasks.
Tad atklāju, kāpē nestrāda centrāla atlēga un šofera durvju logs. Iemesls, jo pirmos divus gadus braucu bez paspārniem..... Sadabūt štekeri nevarēju, tāpēc pagaidam salodēju pa taisno vadus.
Pēc tam sapūtu grīdu un neredzamāš daļas ar vasku..
Uzstādīta arī 933 motosport aizmugurēja atsaite.
Tad izmazgāju paklāju no antifrīza.
Salaboju nolauzto priekšeja bampera stipirnājumu, izņemu H4 LED spuldzes, pasūtiju laikam pēdējas aizmugurējas ārējas lampas kas pieejamas eiropa, kkad senāk arī caur foruma lietotāju no AutoMetro pasūtiju US priekšejos pagriezienus, saliku salonu, vienu caurumu aizmetināju, uzliku no čoma diskus, kas nelien ārpus arkam un braucu uz TA. Tā ka bija doma, ka neiziešu, papildu bremžuguni spoileri nepievienoju un SRS klūdu nenodzēsu. Bet TA vienīgie 1nieki bija par viņiem, par ko nenormāli gruzijos.
USDM, JDM amber un uz mašīnas EDM pagriezieni.
Tad vnk kaifoju un braukaju līdz palika zb. Nu nekam neder sēdināta divdurvju tačka, ja tev katru dienu jāved divi mazie uz dārziņu. Sāku diez gan maz braukāt ar viņu, bet tas ir tik pozitīvi.
Resns dupsis.
Tad vienu ritu braucot uz darbu, pārluzā izpūtejs un iziemoju viņu jau laicīgi. Tad kamēr viņš mētājas, pasūtiju Spoon Sport lūpu un Spoon Sport spoguļus.
Pagaidām gaidu uzlimi ONE1, lai varētu krāsot lūpu un bišk modificēt, ka man labāk patīk.
Aaa vel Spoon Sport stures centriņš. Pa lielam būs Spoon Sport replika, bet vienkrāsaina. Nebūs dzelten zilais vai zils ar melnu haubi (varbūt nebūs melna haube), bet tā visas uzlīmes u.t.t plānojas no Spoon Sport.
Tagad mašina stāv vel nomesta. Jasagaida uzlīme, jāsakrāso lūpa ar bamperi, jānomaina izplūde un tad jādzen uz garāžu..
Uz nakamo sezonu arī doma stirpi vairāk nosēdināt, jo nu vairs viņs netiks lieots kā daily vasarā, tāpēc ar varēs paciest to.. Pagaidām viss, paldies par uzmanību.
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15200
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- AtmoBenzin
- Posts: 11910
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
paga, tad te beidzot tikts pie slavenā vtec yo?!
Ar to noteikti apsveicu!
Ar to noteikti apsveicu!
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Šis ir mazais VTEC. Īsto VTEC mūsu grādos vairs nedabūt.AtmoBenzin wrote: ↑27 Nov 2021, 22:45 paga, tad te beidzot tikts pie slavenā vtec yo?!
Ar to noteikti apsveicu!
- howitzer
- M30
- Posts: 28578
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Es vienmēr ar smaidu atveru šī topika jaunumus un nekad neesmu vīlies!
Pastāsti biš vairāk par veco vs jauno dzinēju un kā šļifujet.
Pastāsti biš vairāk par veco vs jauno dzinēju un kā šļifujet.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Tusējot pa Baltijas stance un citiem auto pasākumiem atceros vienu līdzīgu hondu kam 2018 gada zem haubes bija 2.0 2 sadaleņu matars ar blec dirsas lieluma turbo un 600hp.
Vizuāli auto bija neuzkrītošs , priekš želejniekiem vispār ka kkads deff Čivičš , 2019.gadā jau to pašu auto redzēju ar 2.2 atmo un saimnieks teica ka izspieda 240hp un esot stāvus laimīgs jo beidzot auto ir baudāmi braucošs .. tad pamazām sāku saprast to ka tam tie auto ir domāti.
Prieks ka šo knisli vēl neesi pametis novārtā un vēl činī, ņemot vērā, ka tev uzreiz izkrita dubultais JackPot ģimenes dzīvē
Vizuāli auto bija neuzkrītošs , priekš želejniekiem vispār ka kkads deff Čivičš , 2019.gadā jau to pašu auto redzēju ar 2.2 atmo un saimnieks teica ka izspieda 240hp un esot stāvus laimīgs jo beidzot auto ir baudāmi braucošs .. tad pamazām sāku saprast to ka tam tie auto ir domāti.
Prieks ka šo knisli vēl neesi pametis novārtā un vēl činī, ņemot vērā, ka tev uzreiz izkrita dubultais JackPot ģimenes dzīvē
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17021
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Ļoti labi, ļoti! Un jā - izglīto cilvēkus par dzinēju atšķirībām.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- petka17
- Posts: 6606
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Cik kādreiz dzirdēts no Gondistiem, turbo civic pa lielam nepis neiet, līdz iepūš turbīna, iekiko VTEC un tad ar sagrieztiem riteņiem, skaisti spolējot iepis taisni apmalē .-AF- wrote: ↑29 Nov 2021, 00:21 Tusējot pa Baltijas stance un citiem auto pasākumiem atceros vienu līdzīgu hondu kam 2018 gada zem haubes bija 2.0 2 sadaleņu matars ar blec dirsas lieluma turbo un 600hp.
Vizuāli auto bija neuzkrītošs , priekš želejniekiem vispār ka kkads deff Čivičš , 2019.gadā jau to pašu auto redzēju ar 2.2 atmo un saimnieks teica ka izspieda 240hp un esot stāvus laimīgs jo beidzot auto ir baudāmi braucošs .. tad pamazām sāku saprast to ka tam tie auto ir domāti.
Prieks ka šo knisli vēl neesi pametis novārtā un vēl činī, ņemot vērā, ka tev uzreiz izkrita dubultais JackPot ģimenes dzīvē
B20 VTEC kādreiz bija diezgan cool matars, tāpāt H22 SWAP...
kiviča topix neliek vilties
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Kas ir ar K20/K24 matariem? Tos nevar ielikt šitajās kastēs, vai arī pārāk liels čakars un izmaksas attiecībā pret ieguvumu?
- petka17
- Posts: 6606
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Nebija tā, ka K sērija stāv otrādāk?
Bet citādi laikam kronšteini un bremžu tests.
B20 bloks ar C16 vai B18 galvu ir plug n play
Bet citādi laikam kronšteini un bremžu tests.
B20 bloks ar C16 vai B18 galvu ir plug n play
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8