arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8744
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Tādu kā siltumnīcām, bet noteikti ir labākas alternatīvas.
Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Sākumā arī neko neredzēsi, nevienmērīgs dilums vēlāk parādās redzams. Domāju ka ir vērts pamēģināt regulēt sagāzumu / savērsumu, gan riepas ilgāk kalpos, gan labāku saķeri dabūsi.arniks8 wrote: ↑21 May 2025, 15:04Regulēt jau var, bet es nezinu vai ir vērts braukt kko mēģināt, jo salīdzinot ar stocku man viņš ir krietni zemāks, nav gluži e30 piekare kur tas ir neizbēgami, bet gan jau tāpat ir kāda robeža cik ko var. Kādi 1.5-2k tagad ir norullēti ar esošajām riepām, pagaidām neesmu ievērojis ka iekšpuse būtu izteikti vairāk nodilusi.
Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Un lai tā plēve tiešām apturētu mitrumu, tad pilnīgi visur apkārt ir jābūt pielīmētam, ieskaitot ap caurumiem, kā piemēram vadi, tumbas utt.
Bieži tiek izmantota butila lenta (var arī mastiku) lai tās mitruma barjeras pielīmētu. Laba noturība pret mitrumu, saglabājas elastīga kas nozīmē ka neatlīp tik drīz.
Bieži tiek izmantota butila lenta (var arī mastiku) lai tās mitruma barjeras pielīmētu. Laba noturība pret mitrumu, saglabājas elastīga kas nozīmē ka neatlīp tik drīz.
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1251
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Tevi eļļas spiediena mērierīce nesatrauc? 

J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8744
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
M113 nenāca ar spidometra spiediena dačiku

- petka17
- Posts: 7108
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Eļļas spiediena dačiks var tikai radīt negatīvas emocijas
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Hmz vai negribi ieķert donorējano?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/m ... golbb.html
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/m ... golbb.html
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8744
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Drīzāk mans varētu būt donors šitamGirtzB wrote: ↑05 Jun 2025, 13:38 Hmz vai negribi ieķert donorējano?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/m ... golbb.html

- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8744
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Atgriežamies pavasarī.
Pēc vārstu vāku tīrīšanas un kartera ventilācijas sakārtošanas gribēju profilaktiski iztīrīt virzuļus/degkameras, kā arī pašu dzinēju, jo bija skaidrs ka eļļa nav kārtīgi mainīta utt.
, prinicpā uzreiz pēc ieplūdes elkoņa blīvju nomaiņas iegāzu sprauslu/degkameras tīrītāju

Un tad nedēļas nogalē piegāzu tīrītāju eļļai

Bik gliteris

Eļļas filtrs bija nenormāli pilns ar sūdiem


aww yeah, ražots fāterlandē, pagaidām ar eļļas filtru nav laikam sanācis made in china iepisiens.

Pēc tīrīšanas beidzot pazuda troksnis no kreisās bankas priekšpuses, droši vien kompensators grabēja, tgd liekas ka nedaudz ķēde žvadz starp abām bankām, bet cik palasīju internetos, tas ir normāli m113 un dzinējs pats par sevi ir trokšņains, nu katrā gadījumā salīdzinot kad viņu nopirku, tagad ir krietni klusāks.
Neilgi pēc tam gribēju arī nomērīt kompresiju un vel ar destilētu ūdeni papūst ieplūdē(kā darīju melnajai jettai), lai papildus patīrītu. Gribēju uztaisīt pirms un pēc fotkas iebāžot kameru cilindros, nu arī pačekot kāda vispār kompresija.
Izskrūvēju pa 4 svecēm no katras bankas un biju nepatīkami pārsteigts


Kad biju ziemā čekojis sveces, nekā tāda nebija


Samērīju kompresiju, visas bildes nelikšu, 10% robežā starp cilindriem neiekļāvās
, pārāk zema nevienā nebija. Stipri vairāk eļļainajiem cilindriem kompresija bija augstāka un tie arī bija virs tiem 10%.



Vienā vietā vārstu vāks tomēr sācis nedaudz laist garām

Samainīju filtra kastei klipšu gumijas un uzliku iztrūkstošo klipsi, tagad filtra kaste ir kārtīgi tiot virsū

Diemžēl fotkas no cilindriem palika citā datorā un visu laiku aizmirstu pārkopēt, bet rezumē, visi uzšvīkāti un vissūdīgākie bija 4. cyl, 5. cyl un laikam 1. cyl, sanāca korelācija ar tām aizdirstajām svecēm, paņēmu ar skrūģi nokasīju visu huiņu un arī samainīju pa vietām. Tīrīšana ar ūdeni te praktiski nedeva nekādus rezultātus, tikai droselei tuvākie cilindri kko dabūja, uz jettai uz 4cyl gan forši strādāja.
Pēc visām šīm darbībām sāka hujovi motors strādāt, patēriņš arī aizgāja dirsā(no ~12.7 uz 16+), tā kā sāk tuvoties skate un atvaļinājumā vajadzēs taisīt jettu. Pačekoju kļūdas

Vietām mainītā tīrā svece atkal aizdirsta

Notīrīju

Svečvadus jau ziemā biju pārbaudījis, bet tā kā sveces skrūvēju ārā, tad nočekoju vēlreiz, tagad bija viens svečvads pilnībā noklājies. Samainīju svečvadu un kādas 3-4 sveces. Palika puslīdz ok, šķiet ka vairs detonācijas kļūdas neleca ārā

Aizbraucu uz skati un dabūju 2 par atgāzēm, pa siltajiem darba dienu vakariem hujārīju riņķī un skatījos datus utt., sveces vairs ciet nedirsās. Iedomājos pačekot kāds ir 0-100 laiks, jo likās ka neiet kā vajag

Lēnāk kā melnā jetta
, mafa rādījumus biju skatījies, bet neko aizdomīgu neredzēju, brīdī kad iegooglēju cik tad tukšgaitā būtu jābūt(kkas ap 5), sapratu ka nav labi

Kreisajai bankai arī krietni treknāks degmaisījums un par treknu

Arī hvz cik tā zonde akurāti ko rāda, kļūdas par viņām bija, tjip pēc voltu līknēm izskatījās ka kko šancē, bet būs jāmaina.

Pa taisno ar brake cleaneri padarbināju, lai mēģinātu patīrīt sprauslas


Samainīju mafu, un pavisam cita lieta

Uzmainīju zondes, tikai labai bankai vītne pizdā, kaut kā jauno iemocīju

Bik atgūta jauda, bet joprojām par lēnu

lambdas mērījumi it kā baigi nemainījās, bet nu tagad atkal viss ok kā pirms iegāzu degvielas tīrītāju. Mana spekulācija ka ar vakuuma sūcēm no ieplūdes elkoņa mafs rādīja akurātāk(ar visu to ka bija pizdā), tobiš kko salaboju, un izveidoju sūdus, jo sāka degvielu gāzt iekšā. Neatceros kāpēc, bet izdomāju ielīst pie vadības bloka un tur suprise suprise, AMG vadības bloks

Uz ieplūdnieka arī kkādas AMG nakļenes

Iedomājos iegooglēt sprauslu kodu, nu bet, protams, ka AMG sprauslas arī
, šajā brīdī es sāku štukot vai vispār varēšu iziet atgāzes, bet nu cerēju ka pēc sensoru maiņas saies, jo viss it kā bija normāli, skaidrs gan ka jāskatās kāpēc kreisajai bankai treknāks maisījums.

Vadības bloku kastē ieraudzīju šo caurumu, varbūt ka no šejienes man mitrums tiek salonā

Izrādās abs bloks no w202

Nu [censored] nahujam ir tiptronic pārslēgs ja ir EGS51 vadības bloks(vecais 4-3-2-1). Nē nu labi, tas nozīmē ka varu plug n play ielikt pareizo pārslēgu, bet nu tāds [censored] filosofu akmens tas swapotājs, "tik vadi jāpieliek un +/- strādās", tur nekas nevar strādāt, jo priekš tā ir EGS52 bloks

Eleganta bloku nostiprināšana ar flakoniņa korķīti

Jāmaina kārbai vadu puļķis, sāk jau nedaudz eļļu pūst garām

Fantastiski
, elektriķis viņš arī ir

Nav pat pielodēts

Sāku štukot kā puslīdz normāli tos blokus tur nostiprināt

Paņēmu kkādus sen printētus pārpalikumus ar ko nostiprināt blokus starp kastes ribām


Kaut kāda nebūt kārtība ieviesta

Praktisks auto ričuku var aizvest

Kolēģis korveti ieķēra, tas auto ir nāvējošs, paspēju jau gandrīz piedirst bikses pusgāzītē ar ieslēgtu saķeres kontroli, mersis salīdzinoši ez pez uz relaksiem

Izrādās ka roku balstam ir apgaismojums

Skaidrs

Lai gan tas gāzes amītis ir R129 only detaļa, var brīvi dabūt, laikam kkāds dvacārs, padārgi priekš tāda maza sūda, bet nav arī tik traki

oh shit, stabilus ir pat oem

Beidzot nav jāizmanto abas rokas, lai atvērtu
. Kamēr es šito darīju viens džeks ejot garām noteica: "Apsveicu Tevi ar foršu, bet problemātisku prikumu" vai tml.
» Skatīties Youtube
Tā kā biju nocēlis cieto jumtu pa pāris siltajām dienām, atkal solīja lietanu un vētru, noplēsu veco nokaltušo skoča remontējumu

Salīmēju siltumnīcu plēvi

Uztaisīju tādu kā kanālu, lai notek garām kur diegi trūkst, rezultātā šitas strādā, visu lietano periodu nomaucu, mīkstais jumts par brīnumu netek un laikam ir hermētiskāks par cieto

Pašā Jūnija sākumā uznāca atkal siltums un gribēju turpināt beņķu tīrīšanu

Nereāls pisaks, da nu [censored] to ādu, ja varētu dabūt es uzswapotu lupatas beņķus

Saspotots velviens R129

Pienāca atvaļinājums, sāku intensīvi jettu skrūvēt, mersis tika pielietots kā express detaļu sagādes auto. Tuvojās atkārtotās skates diena, aizbraucu ar domu ka būs melnā lapa, bet atgāzes sagāja
Atnāca no aļika ultraskaņas tīrītājs, bildē gan ir jettas sprausla, bet nu process tāds pats, ielēju karbiķu tīrītāju un pieliktu sprauslu testeri, kas viņas ciklē kamēr tīrās un iztīrīju visas 8 sprauslas.

Ņemot nost sprauslas, pāris sprauslām cepures ar blīvēm iekrita kanālos
. Tā kā bija brīvdienas pirms Jāņiem, skaidrs ka nedabūšu ieplūdes blīves ja noņemšu kolektoru. Kolektors ir divdaļīgs, skatos ka ieplūdes portiem būtu pieeja ja noceltu augšu un augšai nav blīves, bet jāsēdina uz germetix 

Nocēlu augšu, izzvejoju blīves un cepures, par laimi ieplūdes vārsti bija palikuši ciet

Satīrīju visu, liekot kopā likās ka nebūs labi, baigi viss traucē un tā, bet nu saliku. Pagaidu uz germetix ka nožūst, šķilu, pielec un noslāpst
. Nu ok, mošk gaiss reikā, šitā vairākas reizes līdz arī paturu gāzi un neslāpst, palaižot gāzi vaļā uzreiz nopampst. Skaidrs, nekas tur [censored] nenoblīvējās
. Nu ok, jārauj nost kolektoru un jāliek uz galda

Bruņurupuča čaula

Tipiska šī kolektora problēma ir klapju vakuuma truba, kas sabrūkt un kuru MB nepiedāvā, tjip kolektors jāmaina, ja sapisās
, mana jau sākusi tecēt un ir arī plaisa, bet bildē plaisu laikam nevar saskatīt

Sāku ar scotch brite tīrīt un sapratu ka draugi nav labi



Beigās sapratu ka jānorauj skaida, paņēmu P800 smilšpapīru un klucīti un izslīpēju plaknes, šim no pabeigta nav bildes.

[censored] vajag likt blīvgredzenu ja ir germetix blivgredzens

Baigā lufte klapēm, bet nu it kā līdz galam atveras abas puses
» Skatīties Youtube
Apakšējai čaulai izņēmu kanālus, lai var savērptajai plaknei skaidu noraut

Šeit tiek ņemts vakuums kolektora klapēm, tāds pastulbs dizains, bet izmantojot 2 trubas var nomainīt vakuuma trubu, protams, iztīrīts no eļļas, diezgan daudz eļļa tur bija iekšā tajā kambarī

Neatceros vai šis bija gala rezultāts vai procesā, bet sākumā bija diezgan liela šķirba, katra kolektora puse izliekusies savā virzienā


Pa galdu darbojoties laikam sanācis iesist vai arī tas no iepriekšējā darboņa

Uzškurīju un uzliku divkomponentu līmi. Gan vārstu vāki, gan kolektors ir diezgan trausli, viņi ir mega viegli no kkāda alu sakausējuma, bet tā erozija utt. man jau bik zb, ļoti daudz laiku vajag visu satīrīt

Cik nu var saslīpēts, negribēju arī pārāk traki aizrauties, jāsēdina kanāli atpakaļ uz germetix

Cik skatījos visi liek uz nereāli treknas germetix kārtas ko pēc iepriekšējās neveiksmes es arī izdarīju, man raustījās nedaudz čuriņa ka psc izspiedīs, bet vietām nekas daudz neizlīda

To kas izspiedās pie ieplūdes portiem noslaucīju, iebāzu arī kameru iekšā pašā kolektorā pačekoju ka bija ok, nebija nekas daudz izspiedies. Atsāju nožūt kādas 5 dienas, jo mm ar iekšējo kanti tur ir dahujā. No kopā likšanas fotkas nav, bet uz galvas arī nedaudz bija erozija, iepriekšējais tur bija ar germetix pisies, es akurāti plānā kārtā uzliku permatex 300 ko tjip var uz galvas blīves smērēt, lai palīdz noblīvēt problemātiskās vietas uz kolektora un galvas.

Secināju ka viena nolauztā klipša dēļ elkonis var šļukt nost no kolektora fiksēšanas vietas, pieliku savilcēju.

Uzvara, viss strādā un nav gigantiska vakuuma sūce
, pēc sprauslu tīrīšanas tagad arī abām bankām adaptācija ir gandrīz ideāli vienmērīga -3 līdz -5 robežā(screenshotu gan neuztaisīju), biju karosam uzrakstījis vai mošk var šitam ECU pāršūt kartes(likt citu bloku būtu problemātiski, sakodēt tur visu), bet viņš teica ka ar šiem neņemas, gan jau arī neviens cits kantoris to nedara, nu lab [censored] brauks kā ir, skatei cauri tiek
, zajebisais dailys, neironiski pēc 2. golfa tik lēti it's unreal

Pēc vārstu vāku tīrīšanas un kartera ventilācijas sakārtošanas gribēju profilaktiski iztīrīt virzuļus/degkameras, kā arī pašu dzinēju, jo bija skaidrs ka eļļa nav kārtīgi mainīta utt.


Un tad nedēļas nogalē piegāzu tīrītāju eļļai

Bik gliteris


Eļļas filtrs bija nenormāli pilns ar sūdiem



aww yeah, ražots fāterlandē, pagaidām ar eļļas filtru nav laikam sanācis made in china iepisiens.

Pēc tīrīšanas beidzot pazuda troksnis no kreisās bankas priekšpuses, droši vien kompensators grabēja, tgd liekas ka nedaudz ķēde žvadz starp abām bankām, bet cik palasīju internetos, tas ir normāli m113 un dzinējs pats par sevi ir trokšņains, nu katrā gadījumā salīdzinot kad viņu nopirku, tagad ir krietni klusāks.
Neilgi pēc tam gribēju arī nomērīt kompresiju un vel ar destilētu ūdeni papūst ieplūdē(kā darīju melnajai jettai), lai papildus patīrītu. Gribēju uztaisīt pirms un pēc fotkas iebāžot kameru cilindros, nu arī pačekot kāda vispār kompresija.
Izskrūvēju pa 4 svecēm no katras bankas un biju nepatīkami pārsteigts



Kad biju ziemā čekojis sveces, nekā tāda nebija



Samērīju kompresiju, visas bildes nelikšu, 10% robežā starp cilindriem neiekļāvās




Vienā vietā vārstu vāks tomēr sācis nedaudz laist garām


Samainīju filtra kastei klipšu gumijas un uzliku iztrūkstošo klipsi, tagad filtra kaste ir kārtīgi tiot virsū

Diemžēl fotkas no cilindriem palika citā datorā un visu laiku aizmirstu pārkopēt, bet rezumē, visi uzšvīkāti un vissūdīgākie bija 4. cyl, 5. cyl un laikam 1. cyl, sanāca korelācija ar tām aizdirstajām svecēm, paņēmu ar skrūģi nokasīju visu huiņu un arī samainīju pa vietām. Tīrīšana ar ūdeni te praktiski nedeva nekādus rezultātus, tikai droselei tuvākie cilindri kko dabūja, uz jettai uz 4cyl gan forši strādāja.
Pēc visām šīm darbībām sāka hujovi motors strādāt, patēriņš arī aizgāja dirsā(no ~12.7 uz 16+), tā kā sāk tuvoties skate un atvaļinājumā vajadzēs taisīt jettu. Pačekoju kļūdas


Vietām mainītā tīrā svece atkal aizdirsta

Notīrīju

Svečvadus jau ziemā biju pārbaudījis, bet tā kā sveces skrūvēju ārā, tad nočekoju vēlreiz, tagad bija viens svečvads pilnībā noklājies. Samainīju svečvadu un kādas 3-4 sveces. Palika puslīdz ok, šķiet ka vairs detonācijas kļūdas neleca ārā

Aizbraucu uz skati un dabūju 2 par atgāzēm, pa siltajiem darba dienu vakariem hujārīju riņķī un skatījos datus utt., sveces vairs ciet nedirsās. Iedomājos pačekot kāds ir 0-100 laiks, jo likās ka neiet kā vajag

Lēnāk kā melnā jetta



Kreisajai bankai arī krietni treknāks degmaisījums un par treknu

Arī hvz cik tā zonde akurāti ko rāda, kļūdas par viņām bija, tjip pēc voltu līknēm izskatījās ka kko šancē, bet būs jāmaina.

Pa taisno ar brake cleaneri padarbināju, lai mēģinātu patīrīt sprauslas


Samainīju mafu, un pavisam cita lieta


Uzmainīju zondes, tikai labai bankai vītne pizdā, kaut kā jauno iemocīju

Bik atgūta jauda, bet joprojām par lēnu

lambdas mērījumi it kā baigi nemainījās, bet nu tagad atkal viss ok kā pirms iegāzu degvielas tīrītāju. Mana spekulācija ka ar vakuuma sūcēm no ieplūdes elkoņa mafs rādīja akurātāk(ar visu to ka bija pizdā), tobiš kko salaboju, un izveidoju sūdus, jo sāka degvielu gāzt iekšā. Neatceros kāpēc, bet izdomāju ielīst pie vadības bloka un tur suprise suprise, AMG vadības bloks


Uz ieplūdnieka arī kkādas AMG nakļenes

Iedomājos iegooglēt sprauslu kodu, nu bet, protams, ka AMG sprauslas arī


Vadības bloku kastē ieraudzīju šo caurumu, varbūt ka no šejienes man mitrums tiek salonā


Izrādās abs bloks no w202


Nu [censored] nahujam ir tiptronic pārslēgs ja ir EGS51 vadības bloks(vecais 4-3-2-1). Nē nu labi, tas nozīmē ka varu plug n play ielikt pareizo pārslēgu, bet nu tāds [censored] filosofu akmens tas swapotājs, "tik vadi jāpieliek un +/- strādās", tur nekas nevar strādāt, jo priekš tā ir EGS52 bloks


Eleganta bloku nostiprināšana ar flakoniņa korķīti


Jāmaina kārbai vadu puļķis, sāk jau nedaudz eļļu pūst garām

Fantastiski


Nav pat pielodēts


Sāku štukot kā puslīdz normāli tos blokus tur nostiprināt

Paņēmu kkādus sen printētus pārpalikumus ar ko nostiprināt blokus starp kastes ribām


Kaut kāda nebūt kārtība ieviesta

Praktisks auto ričuku var aizvest


Kolēģis korveti ieķēra, tas auto ir nāvējošs, paspēju jau gandrīz piedirst bikses pusgāzītē ar ieslēgtu saķeres kontroli, mersis salīdzinoši ez pez uz relaksiem


Izrādās ka roku balstam ir apgaismojums

Skaidrs


Lai gan tas gāzes amītis ir R129 only detaļa, var brīvi dabūt, laikam kkāds dvacārs, padārgi priekš tāda maza sūda, bet nav arī tik traki

oh shit, stabilus ir pat oem


Beidzot nav jāizmanto abas rokas, lai atvērtu


» Skatīties Youtube
Tā kā biju nocēlis cieto jumtu pa pāris siltajām dienām, atkal solīja lietanu un vētru, noplēsu veco nokaltušo skoča remontējumu

Salīmēju siltumnīcu plēvi

Uztaisīju tādu kā kanālu, lai notek garām kur diegi trūkst, rezultātā šitas strādā, visu lietano periodu nomaucu, mīkstais jumts par brīnumu netek un laikam ir hermētiskāks par cieto


Pašā Jūnija sākumā uznāca atkal siltums un gribēju turpināt beņķu tīrīšanu

Nereāls pisaks, da nu [censored] to ādu, ja varētu dabūt es uzswapotu lupatas beņķus


Saspotots velviens R129

Pienāca atvaļinājums, sāku intensīvi jettu skrūvēt, mersis tika pielietots kā express detaļu sagādes auto. Tuvojās atkārtotās skates diena, aizbraucu ar domu ka būs melnā lapa, bet atgāzes sagāja

Atnāca no aļika ultraskaņas tīrītājs, bildē gan ir jettas sprausla, bet nu process tāds pats, ielēju karbiķu tīrītāju un pieliktu sprauslu testeri, kas viņas ciklē kamēr tīrās un iztīrīju visas 8 sprauslas.

Ņemot nost sprauslas, pāris sprauslām cepures ar blīvēm iekrita kanālos



Nocēlu augšu, izzvejoju blīves un cepures, par laimi ieplūdes vārsti bija palikuši ciet

Satīrīju visu, liekot kopā likās ka nebūs labi, baigi viss traucē un tā, bet nu saliku. Pagaidu uz germetix ka nožūst, šķilu, pielec un noslāpst



Bruņurupuča čaula

Tipiska šī kolektora problēma ir klapju vakuuma truba, kas sabrūkt un kuru MB nepiedāvā, tjip kolektors jāmaina, ja sapisās


Sāku ar scotch brite tīrīt un sapratu ka draugi nav labi




Beigās sapratu ka jānorauj skaida, paņēmu P800 smilšpapīru un klucīti un izslīpēju plaknes, šim no pabeigta nav bildes.

[censored] vajag likt blīvgredzenu ja ir germetix blivgredzens


Baigā lufte klapēm, bet nu it kā līdz galam atveras abas puses
» Skatīties Youtube
Apakšējai čaulai izņēmu kanālus, lai var savērptajai plaknei skaidu noraut


Šeit tiek ņemts vakuums kolektora klapēm, tāds pastulbs dizains, bet izmantojot 2 trubas var nomainīt vakuuma trubu, protams, iztīrīts no eļļas, diezgan daudz eļļa tur bija iekšā tajā kambarī

Neatceros vai šis bija gala rezultāts vai procesā, bet sākumā bija diezgan liela šķirba, katra kolektora puse izliekusies savā virzienā



Pa galdu darbojoties laikam sanācis iesist vai arī tas no iepriekšējā darboņa


Uzškurīju un uzliku divkomponentu līmi. Gan vārstu vāki, gan kolektors ir diezgan trausli, viņi ir mega viegli no kkāda alu sakausējuma, bet tā erozija utt. man jau bik zb, ļoti daudz laiku vajag visu satīrīt

Cik nu var saslīpēts, negribēju arī pārāk traki aizrauties, jāsēdina kanāli atpakaļ uz germetix

Cik skatījos visi liek uz nereāli treknas germetix kārtas ko pēc iepriekšējās neveiksmes es arī izdarīju, man raustījās nedaudz čuriņa ka psc izspiedīs, bet vietām nekas daudz neizlīda

To kas izspiedās pie ieplūdes portiem noslaucīju, iebāzu arī kameru iekšā pašā kolektorā pačekoju ka bija ok, nebija nekas daudz izspiedies. Atsāju nožūt kādas 5 dienas, jo mm ar iekšējo kanti tur ir dahujā. No kopā likšanas fotkas nav, bet uz galvas arī nedaudz bija erozija, iepriekšējais tur bija ar germetix pisies, es akurāti plānā kārtā uzliku permatex 300 ko tjip var uz galvas blīves smērēt, lai palīdz noblīvēt problemātiskās vietas uz kolektora un galvas.

Secināju ka viena nolauztā klipša dēļ elkonis var šļukt nost no kolektora fiksēšanas vietas, pieliku savilcēju.

Uzvara, viss strādā un nav gigantiska vakuuma sūce



