Kad pirmie iespaidi bija pārliecinoši tad sāku mazgāt motortelpu un ķerties daļēji pie vizuālā sakārtošanas.
Sākumā bija šādi.




Tad sāku ņemt nost detaļas, lai var samazgāt.
Komutātoru pirms mazgāšanas noņēmu, sasmērēju ar termopastu no aizmugures un kontaktu smēri (btw visiem kontaktiem izmantoju Liqui Moly battery/poli vai kā viņu sauc. Balts iepakojums ar ziliem burtiem, var iegooglēt. Ļoti laba smērviela. Ir arī pūšamais flakons. )

Kad viss bija nožuvis tad noskrūvēju detaļas kuras vizuāli nepatika.
Bildē piemēram - logu šķidruma bačokam stiprinājums.
Bija vēl daži mazi sīkumi, kurus pārcinkoju vai atdevu uz pulverkrāsu.

Vārstu vāku arī noņēmu - suloja blīve un gribējās sakopt.


Šajā etapā, kaut kur visam pa vidu nomainīju:
- praktiski visas eļļas/šķidrumus. Palika samainīt DOT'u un stūres eļļu;
- gaisa filtru;
- lielo dzesēšanas radiatoru (mazliet sūcās);
- celiņsiksnu ar diviem piedziņas skriemeļiem;
- pasūtīju jaunu oriģinālo tosola izplešanās trauku (ar domu, lai viss svaigāk izskatās), bet tas atnāca precīzi tādā pašā tonī kā esošais. atstāju plauktā pagaidām;
- mainot raģiku, bija nedaudz jāpielej kārbas eļļa, jo dzese iet caur lielo raģiku. pielēju ko vajadzēja - apmēram 0.5 litri, bet tagad nepatīk kā slēdzās

- iespējams vēl kas, ko neatceros uzreiz.....
Palika samainīt - lielā dzeses ventilatora sajūgu/muftu un pēc 200km pa šoseju - sāka gaudot rullītis un pāris mazi sīkumi.
Gaisa filtra kasti arī atdevu uz pulveri. Beigās skats palika labāks.
Bildē vēl vecais aķītis, vecais radiators, tas sāka tecēt uz pašām beigām, pusstundu pirms skates...nu kā parasti.


Kas interesanti - atsvaidzinot motortelpu pievērsu uzmanību iepriekš izmantotajām detaļām un rodas pamatotas aizdomas ka auto bijis apkopts pie dīlera.
Pagaidām viss ko esmu ņēmis nost bijis ar mercedes logo. Pat vārstu vāka blīve bija oriģināla. Visi drošinātāji, gaisa filtrs ( 12 gadus vecs, bet oriģināls), korķi, bačoki motoriņi utt.
Priecē samorezu un sarkanā hermētiķa neesamība.
