HaL jaunais projekts BMW M240i
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Tagad ir podOEM - vecā ādiņa
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Un pēdējais dārgais upgrade šogad
Auto ir aprīkots ar adaptīvajiem amortizatoriem. Attiecīgi mēs varam braukt komfortā kad gribam un arī cieti kad gribam. TEORIJĀ. Ja atceraties, tad es uzstādīju Eibach atsperes, lai auto augstumu nedaudz piezemētu tuvāk asfaltam.
Tas daudz stabilitātei nepalīdzēja, tāpēc uzstādīju H&R stabilizatorus, kas palīdzēja ļoti. Tomēr līdz galam nav labi.
Principā šis komplekts der lielākajai daļai braucēju. Bet es esmu lašara
Mana skatījumā esošajā setup ir 2 problēmas:
1) Auto purns ir nedaudz pa zemu un dirsa ir nedaudz par augstu
2) Auto purns ir nedaudz par mīkstu. To atrisina SPORT režīms, bet visu laiku braukt SPORT režīmā arī stulbi, jo drosele paliek ļoti jūtīga un auto pilsētā sanāk raustīt.
Tam ir risinājums
Dārgs gan

KW DDC koiloveri. KW koiloveri ir GO-TO ļoti lielai daļa braukšanas entuziastu, kas ir pārāk nabadzīgi, lai liktu Ohlins
bet grib pietiekami labu rezultātu.
Kas ir tas DDC? Šie koiloveri pieslēdzas OEM regulējamo amortizatoru vadībai un auto NEKAS nemainās - nospiežot SPORT tiek balstiekārta padarīta stingrāka.
Auto ir stingrāks jau standarta iestatījumos un vēl daudz stingrāks SPORT, attiecīgi ir ieguvumi vadībā + protams iespēja regulēt auto augstumu.
Ar mūsu foršo Rode racing palīdzību KW sagādāti un turpat arī uzstādīti. Paveicās, ka bija laba atlaide KW un varēja pāris simtus ietaupīt.

Pirms:

Un ZIEMAS BEZCEĻU IEKAROTĀJA REŽĪMS JEEEEJ:

Auto ir aprīkots ar adaptīvajiem amortizatoriem. Attiecīgi mēs varam braukt komfortā kad gribam un arī cieti kad gribam. TEORIJĀ. Ja atceraties, tad es uzstādīju Eibach atsperes, lai auto augstumu nedaudz piezemētu tuvāk asfaltam.
Tas daudz stabilitātei nepalīdzēja, tāpēc uzstādīju H&R stabilizatorus, kas palīdzēja ļoti. Tomēr līdz galam nav labi.
Principā šis komplekts der lielākajai daļai braucēju. Bet es esmu lašara
Mana skatījumā esošajā setup ir 2 problēmas:
1) Auto purns ir nedaudz pa zemu un dirsa ir nedaudz par augstu
2) Auto purns ir nedaudz par mīkstu. To atrisina SPORT režīms, bet visu laiku braukt SPORT režīmā arī stulbi, jo drosele paliek ļoti jūtīga un auto pilsētā sanāk raustīt.
Tam ir risinājums

KW DDC koiloveri. KW koiloveri ir GO-TO ļoti lielai daļa braukšanas entuziastu, kas ir pārāk nabadzīgi, lai liktu Ohlins
Kas ir tas DDC? Šie koiloveri pieslēdzas OEM regulējamo amortizatoru vadībai un auto NEKAS nemainās - nospiežot SPORT tiek balstiekārta padarīta stingrāka.
Auto ir stingrāks jau standarta iestatījumos un vēl daudz stingrāks SPORT, attiecīgi ir ieguvumi vadībā + protams iespēja regulēt auto augstumu.
Ar mūsu foršo Rode racing palīdzību KW sagādāti un turpat arī uzstādīti. Paveicās, ka bija laba atlaide KW un varēja pāris simtus ietaupīt.

Pirms:

Un ZIEMAS BEZCEĻU IEKAROTĀJA REŽĪMS JEEEEJ:

Life is what happens while you're busy making other plans
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1263
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Pastāsti par to kameru. Es tā kā arī uz to skatījos bet nesapratu, kāds reāls pielietojums? Tikai kā videoreģistrators, vai var kaut ko vēl izspiest no tās ar OEM resursiem?
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Videoreģistrators. Var piepirkt klāt arī kameru uz aizmugurējā stikla un parking mode (vadi, lai pievienotos aķītim un rakstītu arī pēc tam, kad auto aizmieg).J.K.jr.bad. wrote: ↑03 Dec 2025, 18:34 Pastāsti par to kameru. Es tā kā arī uz to skatījos bet nesapratu, kāds reāls pielietojums? Tikai kā videoreģistrators, vai var kaut ko vēl izspiest no tās ar OEM resursiem?
Dziļākas domas tur nav
Man vienkārši riebjas tie sūdi, ka stiprina logā vienkārši.
BMW ir arī OEM look pieejams

Bet es netaisos maksāt 400 EUR par kameru
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Nē
Nākontē gribās uzlikt šāda paša stila zīmola diskus, attiecīgi siekalojos uz BBS CI-R

Arī nē
Life is what happens while you're busy making other plans
- UldisUldis
- Posts: 5075
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Varēs ierakstīt arī trackdayus ar to kameru 
Bet nu stūre tagad 100x labāka, pirms tam izskatījās pēc alibaba varianta. Vēl kādi uzlabojumi paredzēti? Līdz šim viss bijis ar vērienu
Bet nu stūre tagad 100x labāka, pirms tam izskatījās pēc alibaba varianta. Vēl kādi uzlabojumi paredzēti? Līdz šim viss bijis ar vērienu
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Būs noteiktiUldisUldis wrote: ↑04 Dec 2025, 14:57 Varēs ierakstīt arī trackdayus ar to kameru
Bet nu stūre tagad 100x labāka, pirms tam izskatījās pēc alibaba varianta. Vēl kādi uzlabojumi paredzēti? Līdz šim viss bijis ar vērienu![]()
Tagad pa lielam var braukt
Gribas:
1) M4/MPerformance sēdekļus
2) Karbona ieplūdi
3) Metāla Ieplūdes kolektoru ar lielāku IC
4) BBS CI-R
BET tas viss vairs nav degošā formātā, attiecīgi lēnu garu pa sīkumam.
Life is what happens while you're busy making other plans
- VuskansDavis
- Posts: 2473
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Ne ne! Tagad pa ziemu es vairs neko nedarīšu. Kaut ko sākšu domāt par nākamajiem modiem pavasarī.
Ā nē, viens tūnings būs - vajag jaunu akumulatoru
Ā nē, viens tūnings būs - vajag jaunu akumulatoru
Life is what happens while you're busy making other plans