Tas daļēji, jo cilvēki, kas brauc ar BMW bieži pievērš vairāk uzmanības. Iesēžoties citu cilvēku auto, kam 'tik lej un brauc' vienmēr pēc īsa brauciena jau varu iedot sarakstu ar problēmām.UldisUldis wrote: ↑06 Dec 2025, 12:55 Man patīk, ka BMW pasaulē bez remonta nobraukt vienu eļļas maiņas intervālu ir sava veida sasniegums![]()
ttd autisma anarhija
Re: ttd autisma anarhija
Re: ttd autisma anarhija
Var būt ar Tevi tā ir, bet pāris dienas atpakaļ kolēģis žēlojās, ka X5 liela daļa hadenes + reduktors jāmaina. Tā bija atbilde uz jautājumu, kāpēc sācis ar velo uz šanci braukt. Tagad tā braukšot vēl ilgi.
- howitzer
- M30
- Posts: 29382
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: ttd autisma anarhija
Jo konstanti nedzerot nervu zāles un nepievēršot uzmanību vislaik, notiek viss tas, kas Tev, kad ar semaku paliec ielas vidū.ttd wrote: ↑06 Dec 2025, 16:00Tas daļēji, jo cilvēki, kas brauc ar BMW bieži pievērš vairāk uzmanības.UldisUldis wrote: ↑06 Dec 2025, 12:55 Man patīk, ka BMW pasaulē bez remonta nobraukt vienu eļļas maiņas intervālu ir sava veida sasniegums![]()
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: ttd autisma anarhija
Braucu ar bmw ikdienā kopš 2018 gada, ar e39 nobraukti 140k km uz ceļa paliku 1 reizi, kad ar ceturtdaļ bāku noslāpa, jo izrādījās ka sūknis bākā ir beidzies, bet pat tad tas notika tieši blakus DUS, divi garāmgājēji pienāca palīgā tos 100 metrus aizstumt, un viss kedā. Pēc tam protams arī sūkni nomainīju.howitzer wrote: ↑06 Dec 2025, 16:28Jo konstanti nedzerot nervu zāles un nepievēršot uzmanību vislaik, notiek viss tas, kas Tev, kad ar semaku paliec ielas vidū.ttd wrote: ↑06 Dec 2025, 16:00Tas daļēji, jo cilvēki, kas brauc ar BMW bieži pievērš vairāk uzmanības.UldisUldis wrote: ↑06 Dec 2025, 12:55 Man patīk, ka BMW pasaulē bez remonta nobraukt vienu eļļas maiņas intervālu ir sava veida sasniegums![]()
![]()
Ar e61 tūlīt būs 150k km nobraukti un tas nav nekur palicis. Nav arī dingi iedarbinot, nedz arī mūžīgais warning trīsstūris panelī. Remonti principā arī ir eļļas maiņas un piekare, nekas vairāk vai mazāk kā jebkuram citam auto. Principā sanāk teju 300k km un 1 reizi paliks uz ceļa, bet tāpat tālāk pats aizbrauca, tā kā hvz kur tur nervu zāles vajadzīgas.
Re: ttd autisma anarhija
E6x bez triangle
of poor un bez Ding ding dong pie iedarbināšanas ir diezgan liels Flex.
Man ar bijuši visādi veci bmw, ļoti maz problēmu kopumā.
Vecus bmw jāmāk nopirkt un īstajā laikā pārdot - pirms parādās dārgās problēmas.
Man ar bijuši visādi veci bmw, ļoti maz problēmu kopumā.
Vecus bmw jāmāk nopirkt un īstajā laikā pārdot - pirms parādās dārgās problēmas.
Кто разбирается тот разбирается...
Re: ttd autisma anarhija
Vot cik ļoti jānemīl sevi lai pēkšņi visa hadene nojuktu, besi jau viena mezgla skaņas kur vēl visa hadene.
nepelnu tik daudz, lai brauktu ar vecām mašīnām
Re: ttd autisma anarhija
Jā, tas nenotiek vienas nedēļas vai mēneša laikā...
Kaut kā vienmēr ir licies, ka prātīgāk ir sataisīt lietas uz reiz, reizēm varbūt pat preventīvi, nevis vilkt garumā līdz tehniskajā apskatē izrāž pa pilnu programmu vai arī līdz tas auto nav braucams. Un kad beigās saproti, ka tas auto nav braucams, protams laiks spiež jo zb velosipēds vai sabiedriskais transports, visam kas jātaisa naudas pēkšņi arī nav un bez nervu zālēm neiztikt. Bet tādi gadījumi parasti arī no kļūdām nemācās, pēc laika būs tas pats stāsts.