Neviens ar mani nekomunicē

Nu nekas, laižam monologu
Pavis tuvojas, lēnu garu jāsāk gatavoties. Neko pa ziemu neesmu darījis, tikai braucis bez lielas bēdas ar vidējo patēriņu ~10 litriem. Bet nu pavis tomēr tuvojas
Tā kā ir vājprātīgs R19 disku trūkums (nezinu gan kāpēc tik ļoti rāvos uz R19

), biju noskatījis OZ Indy HLT diskus. Tomēr vienu rītu iemetot acis SS.lv pamanu, ka tirdziņā ir atnākuši OEM R19, kuri patīk, bet maksā neadekvātu kosmosu par labu stāvokli. Pat apjāti sākas ap 1k EUR. Un tas cipars, par ko ielikti, stipri nereāls! Zvanu un braucu uz Jelgavu pakaļ. Viss čotka, čalis saka, ka aptuveni saprot disku vērtību, bet daudz dalbajobu, kuri uz MINI liek R19 LV nav. Nu viens ir
Auto rezultātā izskatīsies šādi:

Nu bez zaļās krāsas, protams!
Un lēnu garu turpinām Stage2 būvi, lai pret vasaru potenciāli arī to pabeigtu!
Viena no eko-šmeko un komforta lietām, ko BMW/MINI izdarīja - truba no gaisa kastes līdz turbīnai (boost pipe) ir plastmasas ar restriktoru, kas samazina skaņas nākošās no motortelpas. Lieki, protams!
Noņemta izskatās šādi:
Tas ir risinājums, kas nav ļoti dārgs un izskatās šādi:
Tas ir Forge Motorsport High Flow Intake Hardpipe, kura instalācija teorētiski ir diezgan viegla!
Nedaudz jāpajauc
Bet nu [censored]

to trubu izmānīt ārā ir tik grūti, pirksti jēli. Instrukcijā pat nebija teikts, ka jānoņem plastmasas pie stikla, bet es pat to izdarīju un tāpat pamatīgi nojājos.
Jauno ielikt diezgan viegli:
Un saliekam visu atpakaļ:
Šeit nekāda jaudas upgrade nav, ir skaļāka ieplūdes skaņa, kas ir forši, bet galvenais jau, ka nav riska, ka šis plastmasas brīnums saplīsīs, jo Forge ir alumīnija izstrādājums.