arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12189
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by ttd »

Vetstit, viss oki?
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29275
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by howitzer »

Veel kontentu pls. <3
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8730
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

ttd wrote: 16 Apr 2025, 01:13 Vetstit, viss oki?
Kādā ziņā?
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8730
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

Lai noņemtu sēdekļa moduli nācās arī noņemt viņa koka apdari, kas bija redzējusi labākas dienas

Image

Image

Image

Image

Kasjaki dahujā un vel mazliet. Tās plaisas vel būtu pofig, bet pa visu perimetru koks no alumīnija bāzes līmējas vaļā, piedevām arī starp pašu koku sāk atdalīties slāņi :susnaks:. Plastmasas stiprinājumus ez pez no bāzes var noņemt, manam tur viss ir vesels, cik sapratu tad mēdz būt bieži salauzti stiprinājumi, cenas neatceros, bet arī dārgi priekš tādiem maziem sūdiem, prātīgi ņēmu nost un uzreiz saliku pa ikea trauciņiem un skapī iekšā :D. Protams, ka angliski info par remontēšanu nav, paskatījos generic koka remonta vidakus un nospriedu ka vajag mazāk filosofing un vairāk darboties.

Image

Ar celtniecības fēnu sildīju alumīnija bāzi vismaz nebija jāiespringst ka sadedzināsu laku vai tml., man priekš 3D printera ir ļoti plāna lāpstiņa ar ko nokasīt detaļu pēc printēšanas, ar šo ļoti labi varēja lēnām un prātīgi kasīt nost koku, ja pareizi atceros var dabūt jaunu šo daļu pa ~80, bet tad nepasētu raksts ar pārējo salona koku.

Image

Pa perimetru lielākoties ļoti viegli nāca vaļā, jo līme bija galīgi pipec, bet vidus gan diezgan cieši turējās. Ar trīcošu ānīti lēnām no visām pusēm bakstīju, līdz nocēlu

Image

Image

Sanāca nedaudz damage no šīs puses, bet par laimi no otras to neredz

Image

Jāsāk ar paša koka remontu

Image

Image

Image

Šī nebija laba ideja, kad taisīju vaļā no galda, izspruka no rokām un nokrita zemē :aiwa:

Image

Image

Image

Labi, sūds jautājums, salīmēs. Nākošā kļūda, par daudz superlīmes un viens ģēnijs izdomāja ka ieliekot starpā salveti finieris nepieķersies un salveti ez pez varēs nokasīt :emo:

Image

Ok, salīmēju

Image

:aiwa:

Image

Image

šis sanāca ok

Image

atkal pielipa :susnaks:

Image

Te cik varēju sabakstīju līmi iekšā ar irbulīti

Image

Image

Saspiedu un vel pēc tam ārpusi nosmērēju

Image

Image

Ar tehnisko spirtu un salveti mēģināju veco līmi noņemt, bet lāgā nenāca nost, tad mēģināju ar 400 smilšpapīru, bet arī tā sūdīgi. Iedvesmojos no Saimona Fordvīra miseņu vidakiem un pamēģināju scotchbrite - bingo

Image

Image

Jau tuvu

Image

done

Image

Pirms līmēšanas atpakaļ jāizdomā kā un kur likt spriegojumu. Cik netā atradu ļoti labi derot divkomponentu līme, tik ir kādas 5min laika visu salikt, tāpēc priekšlaicīgi visa procedūra jāizdomā.

Image

Image

Pietrūkst piespēdējspēka vidū

Image

Beigās nonācu pie slēdziena ka jāsaliek būs šādi

Image

Vajadzēs kārtīgi nopozicionēt, lai pēc tam nav šāda kļūda

Image

Image

Pozīcija atrasta, pa visu perimetru ieliktas atzīmes, lai varu sekot līdz vai viss ir čotka

Image

Sasmērēju, uzliku virsū. Visu iesāku ar tiem 3 dzeltenajiem knaģiem, lai varētu nolikt atzīmes pa vietām un uzlikt pirmo spaili. Kamēr testēju un nebija līme starpā viss bija labi, līmes dēļ ar 3 vien nepietika, koks šļuka nost tiklīdz spiedu pirmo spaili :emo:

Image

Gāja ļoti hujovi, ar visiem atzīmētajiem punktiem knapi sanāca aptuveni nolikt pozīcijā :aiwa:, vidū tomēr pietrūkst spriegums

Image

pieliku papildus, lai piespiež, šajā brīdī hvz kas tur sanāks jāgaida un redzēšu :emo:

Image

Protams :aiwa:

Image

Image

Image

Image

oh well.... Tagad zināšu ka līmējot koku obligāti kārtīgi ar kanģiem jāapgādājas nevis lol pietiks ar mammas šūšanas knaģiem ko viņa mājās atrada :susnaks:

Image

Bez atzīmēšanas būtu bijis pilnīgs pizģets

Image

Salīmēju pēdējo daļu

Image

Tur kur nāk sēdekļa modulis, tur viegli pieslīpēs to kas iet pāri malām. nopietnāka problēma ir šī. Sākumā domāju to alumīniju noslīpēt līdz kokam, bet pieliekot uz mašīnas secināju ka tad būs šķirba. Izdomāju ka šo sačinīšu pašās beigās - aizbraukšu uz krāsu bodi, piemeklēšu toni, nokrāsošu to malu un pa virsu uzklāšu laku/caurspīdīgu plastmasu no kā taisīju emblēmas.

Image

Pēc līmēšanas visu augšējo kārtu vajadzēs sačinīt

Image

Image

Image

Tagad ka pielīmēts var sākt remontēt to ko sapisu

Image

Izskatās ka vajadzēs noņemt visu lakas kārtu un uzlikt jaunu, bet būs ok

Image

Šeit tomēr ap plaisu viena daļa nebija līdz galam piespiedusies pie alumīnija

Image

Mēģināju ar superlīmi dabūt pielabot

Image

Image

Bet kkā nežuva, nācās piespiest

Image

Bļed ģēnijs, cik var kāpt uz viena un tā paša grābkļa :emo:

Image

Saliku tagad uz divkomponentu līmes un nosmērēju finieri ar smēri kas bija pa rokai. Nu beidzot nepieķērās, ātrāk jau nevarēja izdomāt ne :D

Image

Izslīpēju vecās līmes paliekas, švīkas utt.

Image

Apnika braukt ar karājošos slēdžu bloku un pagaidām ieliku atpakaļ, jāizdomā kādu laku utt. izmantot sūdīgajai vietai un varēs pabeigt. Ar rezultātu neesmu apmierināts, varēja būt dahujā labāk ja es būtu pagaidījis un apgādājies ar nepieciešamajiem štrumiem, bet nevarēju nociesties un taisīju ar to kas bija pieejams, nu un arī kasjaki līmējot :aiwa:, beigās jau būs ok, bet zinu ka noteikti varēju uztaisīt labāk.
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
ray112
Posts: 5258
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by ray112 »

Izrādās fast & furious nemelo, ar auto atpakaļgaitā var pabraukt uz 100-200, MB dirsa tam ir apliecinājums :D
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29275
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by howitzer »

Šitie sīko sūdu remonti ir viskrutākie. Nav, ko darīt - aizej, noņem kaut kādu random detaļu un sāc biki kimerēties. Love!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8730
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

jep, arī gandarījums ka pa tiem sīkumiem nav kosmosu jāatstāj :D. Ja es neremontētu pats, bet vestu remontēt pie kāda kas to sačinītu/pirktu citu lietotu, sēdekļa slēdža reģions varētu potenciāli nostāties uz ~200-400 eiro atkarībā cik tur darbu jāiegulda/pa cik var ieķert citas detaļas. Man tur līmes + w210 slēdzis maksāja 10x mazāk :D, te nu arī uzskatāms piemērs R129 uzturēšanas "dardzībai", ja remontē pats tad ir ok, ja jāved kādam remontēt, tad :bling:
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
RaL
Posts: 107
Joined: 03 Feb 2019, 21:17
Location: Pierīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by RaL »

no pēdējiem postiem nevar saprast, cik daudz ir to remontējamo detaļu.
Tā kā nav kopskata (vai varbūt palaidu garām), tad ieraugot šīs 2 detaļas/pozīcijas, liekas, ka tur viss ir slikti salonā un, ja tādu detaļu daudz, tad visu sakopt ir :emo:
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29275
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by howitzer »

arniks8 wrote: 16 Apr 2025, 15:49 te nu arī uzskatāms piemērs R129 uzturēšanas "dardzībai", ja remontē pats tad ir ok, ja jāved kādam remontēt, tad :bling:
Tas ir arī uzskatāms piemērs, kad ir iegādāts auto, kuru nav nepieciešams atjaunot muzeja eksponāta statusā un dažnedažāds, funkcionāls gateris ir pieļaujams un atbalstāms. :]

Image
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8730
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

RaL wrote: 16 Apr 2025, 16:29 no pēdējiem postiem nevar saprast, cik daudz ir to remontējamo detaļu.
Tā kā nav kopskata (vai varbūt palaidu garām), tad ieraugot šīs 2 detaļas/pozīcijas, liekas, ka tur viss ir slikti salonā un, ja tādu detaļu daudz, tad visu sakopt ir :emo:
Ja absolūti visu jāmaina dēļ neatgriezeniskiem bojājumiem tad ir pizdā jebkurā gadījumā :D. Man tur vel šis tas jālabo, beeeet to es arī varēšu sačinīt el cheapo un kopumā stāvoklis ir apmierinošs, tur gan prioritāte tam ir krietni zemāka, no sērijas sīki defekti kas ātrumu nemazina tm
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17276
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by Juzix »

Par to galdniecību.
1kārt - salvete ir sūds un der tikai eMku motoru remontā. Šeit avīze vai parasts rakstāmpapīrs 2-3 kārtās.
2kārt - kapēc Tu nenoravēji to šponu nost, neizmeti laukā un nenopirki jaunu biezo riekstkoka māzera šponu un neuzlīmēji jaunu?
https://intarsija.lv/lv/mazeru-nazfinie ... mzers.html
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
petka17
Posts: 7103
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by petka17 »

Juzix wrote: 22 Apr 2025, 14:55 Par to galdniecību.
1kārt - salvete ir sūds un der tikai eMku motoru remontā. Šeit avīze vai parasts rakstāmpapīrs 2-3 kārtās.
2kārt - kapēc Tu nenoravēji to šponu nost, neizmeti laukā un nenopirki jaunu biezo riekstkoka māzera šponu un neuzlīmēji jaunu?
https://intarsija.lv/lv/mazeru-nazfinie ... mzers.html
Jo viņš ar melnām rokām skrūvē traktoru peļķē ziemā, nevis siltā darbnīcā, tīrām rokām ostījis vecu zirgu kaulu līmi pie preses
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8730
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

Juzix wrote: 22 Apr 2025, 14:55 Par to galdniecību.
1kārt - salvete ir sūds un der tikai eMku motoru remontā. Šeit avīze vai parasts rakstāmpapīrs 2-3 kārtās.
2kārt - kapēc Tu nenoravēji to šponu nost, neizmeti laukā un nenopirki jaunu biezo riekstkoka māzera šponu un neuzlīmēji jaunu?
https://intarsija.lv/lv/mazeru-nazfinie ... mzers.html
Par pirmo ņemšu vērā, noderēs pie otra :cool:
Par tādu opciju nezināju, kad vairs nebūs original glābjams, tad varēs uzlikt tādu :naac:
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8730
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

Tuvojoties sezonai vajadzēja laicīgi apkopes sīkumus izdarīt

awww yeahhh

Image

Image

Jauni hengst filtri, šoreiz netrāpijās Vācijā ražoti, bet nu vismaz ir EU nevis Ķīna.

Image

Image

Trūkst viena klipša kas notur filtra kasti, vajadzēs kkur dabūt

Image

Tipiskā M113/M112 problēma ar tekošiem vārstu vākiem

Image

Tā kā R129 ir oldschool drošinātāji, iegādājos uzreiz rezervi, jo tā vienkārši bodē uz vietas nenopirkt :D

Image

Noraujot apšuvumu un gumiju var redzēt kur ticis ievārīts aizmugurē

Image

Bagana lampiņa nebija pievienota, pievienojot sāka strādāt, hmmmm kāpēc gan tā varētu būt xD

Image

Nu skaidrs kāpēc atvienota :aiwa:, bik sapista daļa, kas piespiež mikroslēdzi un izslēdz, tobiš viņa ir always on. Trūkst arī vāciņš šai funkcijai https://youtu.be/Xcaoiul98zw?si=l8PXJANmhG9zxJbA&t=1414

Image

Centralka - ar aizdedzes atslēgu swapa dēļ durvis nevar aizslēgt, jo tur jau ir kā w210, w208, w203, u.c. atslēga, kas veic datu apmaiņu or some shit kad ieliec viņu slēdzenē, R129 no rūpnīcas aizdedzes atslēga nāca tikai "switchblade" atslēga, tjip kā mk4 golfam u.c., fun fact, iegādājoties R129 jaunu līdzi nāca ap kādām 5 gandrīz dažādām atslēgām :D, lai bomārs kas pie dārgā restorāna parko tavā vietā auto netiktu baganā, un pat faking durvju kabatās un rokubalsta nodalījumā un nenopizģītu dirol košļenes :naac:. Baganam un šofera durvīm kkāda "parastā" atslēga kas nāca līdz neder, fiziski atslēgt/aizslēgt var tikai pasažiera durvi. Ir kkāda pults aftermarket signalizācijai un tā strādā un aizslēdz/atslēdz oem centralku. Tā kā akumulators ir bagāžniekā, šaizes gadījumā varētu nemaz netikt iekšā baganā. Izņēmu bagana slēdzeni, mēģināju atjaukt, bet man neizdevās

Image

Image

Skatos ka var nopirkt setus ar slēdzenēm un atslēgām pa ~300 eiro. Iedevu slēdzeni atslēdzniekam un manu atslēgu, pa 70 eiro(mošk mani appisa, bet [censored], tāpat lētāk :D ) slēdzeni atvēra un pievīlēja pie manas atslēgas. Tagad šaizes gadījumā es vismaz varu piekļūt gan salonam, gan baganam, kkad vajadzēs arī pievīlēt šofera durvju slēdzeni, protams, izveidota arī rezerves atslēga. Es nesaprotu kāpēc iepriekšējais īpašnieks šito neizdarīja, īpaši tāpēc ka viņam jau bija gadījies ka auto aizslēgts, aķis nosēdās un motortelpā nav piepīpējamiem punkti, tas pats gaterists, kas viņu visu laiku "remontēja" esot pisies un no apakšas kkur 12v licis, lai varot atslēgt :reeka:, piepīpēt šito auto nav labi, jo var gadīties ka kāds no blokiem aiziet pie dieviem.

Ņemot vērā ka ir indikācija par diezgan sūdīgu (ne)apkopšanu, tad nu sāku čekot tādas random lietas kā roļikus un skriemeļus
» Skatīties Youtube

» Skatīties Youtube

» Skatīties Youtube

Ok, būs jāmaina spriegotājs, ūdenssūknis, bet to vēlāk.

Pačekoju salona gaisa filtru, protams, kā gan savādāk

Image

Vismaz pirms 100 gadiem piebalgā kko normālu arī uzlika :D

Image

Fitments gan tāds sūdīgs, paliek sprauga :?

Image

Noņēmu pa kādai svecei, tās tiešām arī ir tikušas mainītas, bet var redzēt ka eļļa garšo motoram :aiwa:

Image

Sveces pat ir pareizās ieliktas :o

Image

Svečvadi, protams, izskatās ka ir oriģinālie, bet nu par laimi cik pamērīju, tad ar tiem viss ok. Varbūt vajadzētu kaut kad spoles notestēt profilaksei, bet tā savādāk neredzu iemeslu te pievērst uzmanību.

Image

Uztaisīju priekš diagnostikas tooli, bet, pēc shēmas trūkst kkādi pini kam būtu jābūt, ABS u.c. neko neatbild. Būs ielikts štekeris ar vadiem no w220, respektīvi diagnosticēt varu tikai ECU ar ELM327 :susnaks:. Šo būs obligāti jāatrisina.

Image

Turn100 u.c. kas braukuši vienu no pirmajām lietām minēja ka gāzes pedālis jocīgs un tā arī bija, kickdown slēdzi vispār nevarēja saprast vai esi nospiedis un bija pedālis ellē indijā jāiespiež, lai tas notiktu. Sēdēju un spaidīju pedāli, štukoju. Beigās nonācu pie šāda secinājuma :D

Image

pedālis kustās divos virzienos un kājslauķis zem pedāļa neļāva viņam kustēties kā pienākas.

Image

Nu jau ir neizsakāmi labāk, bet tāpat liekas ka kkas nav, uzliku telefonu pie potenciometra un, protams, gājiens nav kā vajag, spiežot kickdown slēdzi visa kustība notiek lokoties bleķiem :D
» Skatīties Youtube

Pēc interwebu informācijas viņam būtu jāregulējas, bet tas, protams, nav R129 slēdzis un nekas tur neregulējas :D, izņēmu slēdzi, lai noņemtu parametrus, pie reizes pārbaudīju

Image

Image

kvalitatīvi :lol:

Image

Noņēmu parametrus

Image

Iebāzt atpakaļ viņu gan bija pizģets, dabūju paplēst tepiķi

Image

Un uztaisīju modeli pagarinājumam, ja interesē kā izveides process aptuveni izskatās, tad var spoilerī palasīt sīkāk. Diezgan vienkārši pēc bildes ir uztaisīt gana precīzu modeli visdažādākajām vajadzībām, fusion360 softam(viegli apgūt un strādāt, fīčas arī labas) agrāk varēju piekļūt tikai pateicoties studentu licencei, ko kā students varēju dabūt, bet tagad pat ir iespējams bezmaksas dabūt kontu kamēr tjip netaisi projektus ar kuriem pelni naudu, diezgan ok printerus arī var mūsdienās ieķert pa saprātīgu naudu un to var izmantot dajebkam. Ļoti vērtīgs rīks auto entuziastam. Saprotot pāris konceptus kā var manipulēt ar griezšanas rīkiem uz primitīvām figūrām var ļoti viegli tikt no fotkas līdz gatavai detaļai, it īpaši ja softs ir bezmaksas, pamācības arī ir dahujā, diezgan viegli ielēkt šajā tēmā un sevi apmācīt.
Spoiler
Show

fusion var pievienot attēlus no kā veidot skices, vajag pēc iespējas precīzāk uzfočēt, lai būtu labāks rezultāts. Pēc tam fotkai pamaina mērogu, pozīciju un leņķi, lai čotka sapas ar iepriekš izveidotu skici 1:1 izmēram

Image

Pēc nomērītajiem parametriem var atilkt līnijas utt, lai būtu vieglāk veidot un iekļautos nomērītajos parametros

Image

Image

Image

Pēc 2d skices var izveidot 3d objektu jau ar diezgan precīziem izmēriem, izliekumiem utt.

Image

Tagad mums ir "spogulis" no daļas kurai jāuzliek pagarinājums

Image

Noliekam pozīcijā

Image

Un izgriežam formu kur viņu stiprināt

Image

Parasti vajag paredzēt nedaudz tolerances, jāatstāj arī vieta divpusējai ļozenei/līmei, kā arī virsma nav ideāli plakana, būs vajadzīga vieta kur nogriezt materiālu

Image

Taisam aptuveni skici augšai, šeit vairs nav jābūt tik precīzi, jo te ieguļas pedālis

Image

Image

No skices uztaisam 2d plakni, tas būs griezšanas rīks

Image

Paštukoju par to cik lielu pagarinājumu taisīšu, ja atmiņa neviļ, tad bija ap 5cm. Ja tas nederēs, tad to beigās var gana viegli pielabot. Griežam nost

Image

Image

Image

Sienas nav diez ko biezas, šķiet ap 2mm, SLA printējumi arī neizceļas ar stiprību, noteikti noderēs sānu nostiprināšana

Image

Image

Image

Pačekojam izmērus vai ir ok

Image

Līdzīgi kā iepriekš ar 2d skici izveidojam stirpības ribu

Image

ctrl+c -> ctrl+v, nedaudz izratojam

Image

Sāk jau pēc kaut kā izskatīties

Image

Iekļāvu 0.25mm toleranci uz katru pusi, lai nav tā ka neiet virsū uz slēdža

Image

Izdomāju ka sienu vajag biezāku, to var uz atbalsta rēķina paplašināt

Image

Kārtējā 2d plakne priekš griezšanas

Image

Image

Done, var mēģināt printēt un skatīties kas sanāk/nesanāk, jo bieži vien izprintējot pirmo nākas secināt ka kko jāpamaina, šajā gadījumā hvz vai pietiek ar 5cm, tobiš vai vajadzēs vairāk/mazāk

Image

Sagatavošana printēšanai

Image

Image

Pārbaudām vai pietiek atbalsti, tālāk tik paliek iekurbulēt printeri un pačekot kas sanāk.

Image
Izprintēju

Image

Pielīmīju ar divpusējo 3m līmlenti un aleluja, tagad var kārtīgi uzdot ogles kad vajag 8), uztrāpīju diezgan labi ar izmēriem, neprasās neko mainīt.

Image

Image

Tuvojās 14. marts, diena kad ziemas acajnajam beigsies skate, sāls +/- ar lietu aizskalota - jāvēlk ārā kaupīte un siltākā laikā jāsalabo grāvja sekas, lai var nākošajā ziemā atkal kko salauzt :naac:. Izvilku SL'u, tomēr vienīgai no 5 auto ar skati xD. Braucu, un sāka atgriezties aukstums un sniegs, teikšu pavisam godīgi, 300hp V8 bez traction ap 0-3 grādiem slapjā laikā uz 2mm lisselin vecām sunfull riepām brīžiem bija sketchy, paspēju jau gandrīz iedriftēt fūrē izbraucot no krustojuma :emo:

Image

Viena no primajām lietām ko uzreiz vajadzēja izdarīt - eļļas maiņa

Image

:?

Image

Eļļa dahujā :D

Image

Bija majonēze, bet tas bija kondensāta dēļ, notīrīju korķi un kopš tā laika nekas nav parādījies

Image

[censored] :susnaks:, neatceros vai šo pa tumsu pirms iegādes kārtīgi pamanīju

Image

Iečekoju apakšu, es jau guļot uz kartona pie pirmās auto apskates redzēju ka izpūtējs kolhoz, bet nu [censored] no cik dažādiem diametriem viņš ir salikts :reeka:, šis ir "būvēts" izpūtējs, es pis kā tas gaterists(ex ex īpašnieks un ieprirkšējā īpašnieka Vasījis lasīt megaņix) grillēja čuvaku :reeka:

Image

Image

Izpūtējs būs jāpārtaisa, pēc Y pipe nav vairāk par 63mm un ir kkāds šķiet 55mm gabals. Pēc google atrodamajām tabulām ar 1 trubu prasās uz ~76mm, stock izplūdes kolektors(lasīt gavno čuguna pagale) savienojuma vietā ar izpūtēju ir ar tikai 40mm iekšējo diametru, uzliekot "shorty" izplūdes kolektoru uz atmo var dabūt +25hp, uz kompresuhām 50+, jaudas guvums esot absolūti visā diapazonā, no čainīzeriem pa lēto var dabūt renntech kopiju, kas esot diezgan labs dizains, rezultātā varētu pat būt m119 jauda.

Image

Cietās līnijas nav sapuvušas

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Nedaudz sulo redAktors

Image

Bingo bango, šī ir ASD līnija, tobiš ir saglabājies 320tā LSD reduktors, cik ļoti viņš bloķē salīdzinot ar oem ir labs jautājums, bet manas aizdomas ka kkas tiek bloķēts izrādījās patiesas :D

Image

Gliemežpārvadam patiešām arī kkas ir ticis darīts, viena no retajām lietām, kas tikusi ok izdarīta :D

Image

Tipiski ka tek kloķenes saļņiks, kurš gan to maina pirms liek motoru mašīnā :aiwa:

Image

Motora apakša nedaudz mitra, bet ir ok, varētu būt vārstu vāku dēļ

Image

Kopumā apakša izskatījās krietni labāk kā biju guļot uz kartona izčekojis rudenī

Beidzot samainīju salona filtru

Image

Es biju ahujā kad sapratu ka nosedzošo daļu var atjaukt, lai kārtīgi iztīrītu, esmu pārsteigts par to cik daudz visu ko var izjaukt pirmreizinātājos, ir tāda sajūta ka tika padomāts, lai pēc iespējas varētu visādus sīkumus apkopt

Image

Vecais 100ah aķītis knapi ielīda un bija pamatīgs pisaks viņu izcelt, tā kā tas pa ziemu noklājās izdomāju ielikt mazāku, nav tur tik liels vajadzīgs, nopirku 85ah, kronšteins, protams, ka nav, jāuztaisa, nezinu cik maksā, bet droši vien nemaz nav vērts skatīties :D

Image

Tas pats ZIL durvju gabals no kā metināju passātam sliekšņus :D

Image

Image

Image

Izskatās pēc ķep ļep sūda, jo tā arī ir, bet [censored], funkciju pilda :naac:

Image

Radiatora truba rīvējas

Image

Image

fix'd :naac:

Image

Izskatās ka paduškas pezdā

Image

Tas šoreiz viss, bet man vel kontents ir dahujā :emo:
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
juriz
Posts: 350
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by juriz »

Dod vēl, un nepazaudēt degsmi.
User avatar
UldisUldis
Posts: 4998
Joined: 22 Jan 2015, 16:58
Location: Smiltene, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by UldisUldis »

juriz wrote: 25 Apr 2025, 07:29 Dod vēl, un nepazaudēt degsmi.
This.

Mersis ir pareizajās rokās :cool:
User avatar
petka17
Posts: 7103
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by petka17 »

Kontents lielisks!!!

Lūgums dot vēl!

Un if it works, it aint stupid
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17276
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by Juzix »

Bilžu grāmata
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8730
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

Bija zajebal ka pietrūkst vieta salonā, atbrīvojos no šitiem pričendāļiem

Image

Laiks vel nebija diez ko silts, bet besīja ka josta normāli nenāk atpakaļ līdz ar to aizverot durvis mēdza tikt iespiesta starp sēdekli un apšuvumu

Image

Pamērcēju un patīrīju, prasās vel, nu vismaz puslīdz josta nāk atpakaļ, kad atnāks žarons, tad vajadzēs diezgan pamatīgi visu salonu iztīrīt.

Image

Image

Uztaisīju spectooli radio izņemšanai

Image

Image

awww yeah, mums ir kods 8)

Image

Ievadu kodu, tjip visam tā kā vajadzētu iet, bet ir klusums, pačekoju ka tumbām vadi it kā ir. Iebāzu maģi passātā un tur viss strādā, bija arī pielikts BT uztvērējs pie cd changer, kas, protams, nestrādā, jo šim maģim nav aux in pie cd changera un tas sūds ir konstanti ieslēgts un rij strāvu xD

Image

Lai gan biju jau pa ziemu regulējis šofera durvij bundžā fiksatoru slēdzenei, lai durvis nav tik traki jācērt(tupa izbīdīju max uz āru), netā atradu info ka var regulēt jumtu gan priekšā, gan aizmugurē. Man tas jumts nepieguļ kā vajag, braucot uz 100 pa šossē labajā pusē pūta vējš gar gumiju, kko pieregulēju un vairs garām nepūš, kā arī šofera durvi var vel labāk aizvērt, šis bija tā hujovi uz ātro, bet vajadzēs kārtīgi visu pārregulēt

Image

Kad pirmo reizi mašīnu apskatīju, tad tepiķus čamdīju un viss bija sauss, varēja redzēt ka mašīna bija nupat bijusi moikā, nospriedu zajebis. Tagad lietojot sapratu ka zajebis nav un ir bikin akvārijs :emo:

Image

Pa ziemu biju štukojis ko darīt ar stūri, jo nu tā baranka izskatījās pēc slav racing team, tehniski varētu uzlikt w210 prefa stūri, manējam kā reiz pēc gada vajadzēja kkam tādām būt no zavoda, beeeet cik nu atradu, tad viņas ir ar aptuveni 39 vai 40 cm diametru. Tuninga stūrei laikam bija ~37.xx vai 38, pēc w210 ziemas drifta sesijām nospriedu ka šim auto vajadzētu ko mazāku, lai var vieglāk savākt, tomēr saķeres kontroles nav un slapjā laikā diezgan ātri mēdz aiziet slīpi. Štukoju ko ņemt, biju jau tā kā izdomājis par variantu tik prasījās izdomāt izmēru un iznesumu, bet tad uzzināju ka aļikā var dabūt nardi repliku pa ~68 eiro, diametrs čut mazāks kā biju domājis, bet nu pa tādu cenu var pamēģināt.

Image

Vecā izskatījās šādi

Image

350mm diezgan labs izmērs krāmēšanai utt., bet spidometrā vairs neko neredz :D, bildēs izskatās resnāka kā dzīvē, tonis arī bildēs vairāk atšķiras no pārējā salona koka, bet dzīvē ir diezgan zbis, ja neskaita ka neredz ātrumu :D

Image

Image

Viena no lietām ko negribēju ilgi marinēt - ūdenssūknis un spriegotājs. Tā kā man iepriekš nebija bijusi mašīna ar žiguļa propeleru, sapratu ka nevaru to sūdu atskrūvēt :aiwa:

Image

Protams, ka mēģinot to sūdu atskrūvēt nolauzu ščupu

Image

Radiators sulo, jo tajā ir maza plaisa, bačoks ir gana ietilpīgs ka nav jāuztraucas, bet kkad jāpieķeras un jāsalabo

Image

Image

Protams, ka rīvējas trubas :susnaks:

Image

Image

INA spriegotāja kastē bija kkāds litens sūds :aiwa:, tjip varēja jau vest atpakaļ un samainīt, bet vecajam gultnis bija diezgan pizdā + pats spriegotājs ķērās, tāpēc uzliku to pašu.

Image

bik crusty

Image

Kārtīgi visu satīrīju ar scotch brite + brake cleaner, iepriekš nebiju lāgā pielietojis, šīm lietām baigi labi noder.

Image

Sūknis gan ir INA un ražots kkur eirpoā, blīves gan bija vairāk kā vajag ieliktas

Image

Sāku jau likt sūkni virsū un gribēju vispirms pielikt lielo skrūvi, bet tā neiet iekšā, bik pačakarējos un izņēmu sūkni ārā, lai pačekotu :wtf:

Image

Nu ok, izsitu šito ārā, uzliku no vecā sūkņa viss gerai, torqued to spec

Image

Ja jau antifrīzs nolaists, var pie reizes drošībai samainīt termostatu, continental kastē kaut kāds MotoRad sūds, ražots Izraēlā, checks out, jūdi atkal mani apiš uz naudu :aiwa:

Image

Image

Ja es oem termostatu nebūtu jau noņēmis, tad nebūtu mainījis, bet tur viss crusty, jāsatīra un blīve pizdā, tad nu beigās nomainīju, bet atstāju oem kastē un visticamāk likšu atpakaļ kad šitas sūds noklāsies. Oem arī atveras pie 80*(kā visiem tā laika mb bija paredzēts), tagad var nopirkt tik tādus kas pie 88* atveras. Done, vajadzēs gan kkad to žiguļa propeleru amputēt, no kondiškas elektriskie ventilatori priekšā ir, būs jāsaštuko termoslēdzi un jāpieslēdz pie jau uzliktā releja.

Image

Samainīju bagana amīšus, par spīti tam ka tie ir R129 specifiski, varēja easy pa lēto dabūt

Image

Image

Kad bija pāris kārtīgi siltās dienas, pamēģināju noņemt jumtu, ir pa kaifu un kārtīgi dzird dzinēju

Image

ar divām žoklenēm m113 var tīri ok noraut svečvadus

Image

:aiwa:

Image

Image

Sasedzam banku, lai siens nebirst iekšā :D

Otrai bankai tas pats

Image

Pēc kādas 1 vai 1.5h ar skrūģi, salvetēm un brake cleaneri

Image

Un tas ir nemaz netiekot līdz mazajiem vākiem(kartera ventilācija)

Image

Image

Izdomāju ka šitas pasākums notiek pārāk lēni un motora ķīmija + karcher bija tieši tas ko dakteris pieprasīja

Image

Tālāk vajadzēja notīrīt germetix/alu oksīdu, jo augšējiem vākiem blīves nav viņi sēž uz hermētiķa. Pisos ilgi un dikti visu kārtīgi satīrīt

Image

Image

Uznāca tumsa, nācās iet iekšā kur atklāju caurumu vārstu vākā :emo:

Image

Image

Image

Image

Pa otro caurumu principā [censored], bet vajadzēs citu vārstu vāka, šur tur(pieņemu ka no eļļas :think:) ir iematusies erozija vākā. Manam reizosil baloniņam bija aizkaltusi plastmasa pa kuru hermētiķis nāca ārā, mēģinot iztīrīt izplīsa caurums. Ar uzklāšanu gāja maigi izsakoties dirsā, šajā brīdī likās ka ~6h ko pavadīju visu tīrot būs pa dirsu :emo:

Image

Turpinu tīrīt

Image

Image

Ievēroju ka divkomponentu līmei norādīta temperatūra līdz 150*, tad nu pagaidu variantā aizlīmēju ar to ciet. Pāris K norullēti, pagaidām vel netek.

Image

Image

M112/M113 jāparedz uzreiz mainīt visas šīs šļaukas atvienojot vākus ja vel oriģinālas ir virsū, viņas tik ļoti sakalst ka veselas grūti noņemt. Es jau priekšlaicīgi iepirku un nemaz nemēģināju noņemt saudzīgi

Image

No vecajām paņēmu plastmasas savienojumus

Image

Bik eļļa ir, bet nekas traks. Satīrīju droseli, elkoni. Tagad pēc kartera ventilācijas sakārtošanas ieplūdē eļļa no ventilācijas absolūti necik

Image

Torqued to spec, ja neskaita gemoru ar tīrīšanu, te motortelpā dajebko darīt ir vieglāk kā 4. golfam vai diezgan daudz kas ir pat vieglāk kā 2. golfam :D, arī vietas ir absolūti visur, kapots 90*, reāli pa kaifu skrūvēt.

Image

"EI TU DIRST 5L , CIK TA ŠITĀ BENZĪNA KAPSĒTA ĒD?" - džeks opelī pie nestes

ņihujā neēd, māzāk kā 2L acainais :susnaks: . Šajā ciklā sanāca 12.03 L, nevar sūdzēties.

Image

Image
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
K.JAY
Posts: 1380
Joined: 24 Jan 2015, 23:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by K.JAY »

Feini.
Jostas, uzpūt dezīti uz plastmasas, kur josta ieslīdz stoikā😅 vecs triks, bet strādā ļoti labi
nepelnu tik daudz, lai brauktu ar vecām mašīnām
Post Reply