Vai vai vai. Laiks tā skrien, ka atkal jau palidojis gandrīz vai gads - kur tas laiks paliek .
Tad nu ir jau kas sadarīts :
- uzbūvēts ieplūdes kolektors pēc nelieliem apreiķiniem un uzlikta 65mm BMW M50b25 drosele
- un ieliktas ražīgākas sprauslas
pēc šīm visām darbībām stendā noregulējot uz ratiem sasniegti 178HP (Dynosystems Stends)
savukārt līdz šim ar četrām GSXR 750 droselēm uz ratiem 171HP Jelgava (Mustang stends)
Ziniet par īsu bija un tika nolemts paspēlēties, jo kā nekā jau 3 sezonas bija noskrējis dzinējs pēc pēdēja reabila
- tika nolemts par galvas blīves maiņu no paranīta uz metāla
- līdz ar to nepieciešams bija samazināt kompresijas pakāpi - ielikti citi virzuļi ar vārsta gropēm tajos
- kā arī pieslīpēti vārsti - jo tiem nebiju ķēries klāt kādus gadus sešus
- nu un pie salikšanas secināju, ka kaut kas īsti nav - izvilku no atvilknes sadaleņu manuālu, kas nāca līdzi sadalenēm! Ak jē! Izrādijās, ka esmu braucis bez caurvēja visus šos gadus un no pārsedzes man šķīra 1.7mm katrai sadalenai
to tā nevarēja atstāt un devos atkal jau uz jaudas stendu (Dyno systems) rezultāts iespaidīgs uz vienu caurvēju cilindros vien ( 189HP uz ratiem)
Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Nu vispār jau gandrīz divi gadi. Bet prieks ka te viss tiek turpināts. Cipars iespaidīgs no atmosfēriskā dzinēja.