Page 19 of 19

Re: Ch: 318i e30

Posted: 06 Oct 2020, 20:19
by GG.
Mobutu Sese Seko Kuku Ngbendu Wa Za Banga
Image

Re: Ch: 318i e30

Posted: 06 Oct 2020, 21:35
by Teorētiķis
+1 big korpuss

Re: Ch: 318i e30

Posted: 07 Oct 2020, 00:10
by Abit e30
kā jau teicu, bombenieks :-D

Re: Ch: 318i e30

Posted: 21 Oct 2020, 10:09
by Ch.
Turpinām atskaiti par padarīto.

Image

Vispirms jūnija sākumā samainīts akumulators un izieta apskate. Šoreiz bez drāmas - ar pirmo un ar nullīti. :shura: Bilde uz skates riteņiem:
Image

Augusta beigās iestūrēju laulības ostā, un, protams, ka savās kāzās braucu ar savu tricāru :shura:

Attiecīgi nolēmu auto pienācīgi sapucēt un pierakstijos uz Boostshine Detailing. Dienā, kad bija paredzēts auto nodot pucēties, atbraucot mājās no darba, aizslēdzot auto un ejot iekšā mājā kā vienmēr atskatījos un pamanīju elegantu eļļas pleķi veidojamies zem auto. :emo: Pieliecos, skatos pļek, pļek, pļek (šis jālasa ar ātrumu viens pļek divās sekundēs) tek no kartera. Kur es viņu atsitu man nav ne jausmas, bet nu ņemot vērā Rīgas ielu stāvokli, kāds tur brīnums. Sazvanīju Boostshine, sazvanīju Family Garage, izrāvu ščupu pārliecinoties, ka eļļa joprojām ir uz max un asap spolēju prom. Pa ceļam secināju, ka arī M50 karteru cenas ir pametušas zemes orbītu un jēdzīgāk būs salāpit esošo karteri.

Par kartera remontu parūpējās Family Garage. Īsti nezinu kas tā ir par tehnoloģiju, bet karteri salaboja kaut kāds čuvaks kas atbrauca un ar kaut kādu verķi aizlāpija plaisu pat nenoņemot karteri. Ja kāds zina precīzāk, pls let me know. Viss zajebis, izskatās smuki, pagājuši jau 2 mēneši, bet labojuma vieta nesulo. Pārpratuma pēc sanāca tā, ka tricāram iegāza Shell 5W30 eļļu, pie kuras atgriezīsimies drusku vēlāk.

Kad karteris bija salabots, auto tika pārbraukts uz turpat blakus esošo Boostshine detailing, kur ar auto tika veiktas sekojošās procedūras:
- Ķīmiskā tīrīšana salonam
- Padziļināta pulēšana (pēc krāsošanas tricārs nebija pulēts, tāpēc uz krāsotajiem sāniem bija viegls apelsīns, kas tika likvidēts)
- Virsbūves apstrāde ar keramiku
- Logi apstrādāti ar kkādu hidrofobisko pārklājumu

Image
Image
Image
Image

Par rezultātu biju ļoti happy. Viss smuki, spīd un laistās. Joprojām auto mazgāju pa 1eur noskalojot. :shura:

Kopumā kopš jūnija ar auto īsti nebija bijis laika ņemties, jo gatavojos iepriekš minētajam pasākumam:
Image
Image

Kad pasākums bija garām, varēja turpināt šīs sezonas misiju un tikt vaļā no visādiem kasjakiem, kas jau sen besīja.

Vispirms nomainīju aizsargu, labās puses aizmugurējā arkā, kas nosedz bākas ventilācijas trubas. Vecais bija pamatīgi nopuvis un sadalījies pulverī. Te bija izvēle ņemt jaunu OEM detaļu vai nopirkt tepat Latvijā izgatavotu stiklašķiedras versiju pa 2x mazāku cenu. Tā kā atsauksmes par otro variantu bija labas, nolēmu pamēģināt. Nācās gan bik pa*isties, jo gluži perfect fit nebija, bet nu viss cotka, funkciju pilda un vismaz nesapūs.

Kad rūpīgi ieskatās, redzamas paliekas no vecā :shura:
Image
Image

Tad salaboju gaismas slēdža apgaismojumu un nomainīju spidometra panelī degvielas lampiņu, jo nestrādāja ne viens, ne otrs.

Tad sekoja Burnouta izbroutsiens :yo: Vispār, gan trasē, gan kopumā, liekas, ka Rainsport 3 bija galvas tiesu pārākas par Rainsport5.
Image
Image
Image
Image
Image

Kopumā trasīte aizvadīta veiksmīgi, ar vienu piezīmi. Nobraucot no trases, noņemot ķiveri un ieklausoties motora skaņā pārņēma auksti šermuļi. Atskanēja iepriekšējās sezonās iepazītais kompensatora tikšķis. Sākuma mikropanika, tad pabraucot kādu minūti mierīgi tikšķis pazuda.
Aptuveni mēnesi pirms izbrauciena arī panēsājos pa rullīti, bija vēl karstāka diena, varēja braukt šķērsām, bet toreiz nekas netikšķēja.
Atšķirība? Izbraucienā bija Shell 5W30, pirmstam Motul 5W40.
Atbraucot mājās no izbrauciena uzreiz nomainīju jau ieprikto eļļu, ielēju atpakaļ Motul 5W40 8100 X-cess. Cik tagad gonkots, nekas netikšķ un viss cotka.

Pirms kkādiem 3 gadiem tepat Jelgavā biju krāsojis abus fartukus. No aizmugurējā fartuka pie riteņiem krāsa bija nonākusi kopā ar gumiju no izdedzēm, priekšā krāsu nomazgāju nost ar Karcheru cenšoties atbrīvoties no mušu un odu paliekām. Sapratu, ka fucc dat shit, uzjaucu pēc toņa baloniņu un turpat mājās nokrāsoju – viss cool, kā jau jelgavniekam, baloniņa skills laikam jau izkopts - toņi sapas, bez paķokiem utt. :shura: Kad braukšu pie krāsotāja pārtaisīt priekšējiem spārniem apakšas (sanāca mazliet DDM dēļ metinātāja, ne dēļ Kretīna), tad nopūtīs kārtīgāk.

Iepirku čupiņu ar detaļām:
Image
Image

Vispirms nomainīju skečīgu izpūtēja gumiju un samainīju pagrieziena slēdzi. Vecais slēdzis, slēdzot pagriezienu pa kreisi, mēdza uzmidžināt ar tālajiem. Slēdzi atradu turpat savos krājumos, stingru, labā stāvoklī un pat samērā nesadilušu.

Nākamā lieta ko sakārtoju, bija salona apgaismojums. Tas dzīvoja savu dzīvi – kad gribēja tad ieslēdzās, kad nē, tad ne. Tur 3 problēmas:
1. Viegli korodējis slēdzis šofera durvju ailē. Slēdža konstrukcija primitīva – puļķis ar atsperīti, viens vads. Atverot durvis atspere izspiež puļķi uz āru un caur slēdža korpusu ķēdei tiek pieslēgta masa. Notīrīju koroziju, viss strādā kā pienākas.
2. Nepareizi pievienoti vadi pie pašam lampiņām. Pie lampiņām pienāk trīs vadi – pluss, pastāvīgā zeme un zeme no durvju slēdžiem. Tie bija saputroti vietām
3. Pašiem lampiņu korpusiem salauzti slēdzīši. Slēdzītim jābūt 3 pozīcijam – izslēgts, ieslēgts un atvērtas durvis. Man abām lampiņam bija tikai on/off.

Abas lampiņas nopirku jaunas, Hella ražojuma.

Sākumā bija plāns iekolhozīt melnajā saulessargu panelī (pie check kompja) salona apgaismojumu no kkāda cita auto, bet tagad ar jaunām lampiņām, salona apgaismojums ir super un gateris vairs nav nepieciešams.

Image
(jā es zinu, ka jaunajai lampiņai kontakts otrādi, to sapratu pēc bildes uzņemšanas liekot virsū :shura: )
Image
Jaunās lampiņas acīmredzami ražotas mūsdienu rietumeiropā, jo uz šofera sēdekļa tagad projecē varavīksni. :aiwa:

Image

Next – jauna podziņa/ručka gaismu slēdzim. Izrādās tur ir jābūt piktogrammai. :shura:
Image
Image
Image

Viena no lietām, kas tracināja visvairāk, bija sabojātie bamperu moldingi. Priekšā stūrus biju jau samainijis, bet vidus bija nesmuks. Pasūtiju jaunu OEM vidējo moldingu zem numura, kā arī jaunus OEM priekšējos pagriezienus (jo pagrieziena korpuss veido moldingu).
Image
Image
Image

Klipši ar kuriem stiprinās e30 bamperu moldingi ir kkāds sātana izgudrojums. Biezs, metāla klipsis ar pamatīgām atskabargām. Kkādam e36 viegli parauj moldingu un ir nost. Te nācās skrūvēt nost visu bamperi, lai piekļūtu klipšu atskabargām. :emo: Tās arī atspiest nebija diez ko viegli. Ar tiem klipšiem manliekas beņķi pie grīdas ez varētu stiprināt, moldingam tāds drusku overkills.
Image
Kāpēc rage par to? Kamēr pi*sos ar tiem klipšiem, nepamaniju, ka lupata pret kuru atbalstiju bamperi ir izslīdējusi un eleganti saskrāpēju samērā nesen mainītos sānu moldingus :emo: :shura: Nācās sūtīt un samainīt arī tos.

Pasūtiju un uzliku arī trūkstošo plastmasiņu pasažiera puses slēdzenei:
Image
Image

Nākamajā vīkendā ķēros klāt aizmugurējam moldingam. To arī sūtiju jaunu OEM, atnāca iepakots rēcīgā 3m garā trubā. Tas pats stāsts – bamperis nost, sātana klipši. Ar aizmugurējo bamperi vēl lielāks sviests – uz visu to moldingu, ja nemaldos, 14 stiprinājumi. :emo:
Image

Nomainīju bākas uzpildes trubas gumiju, vecā bija sākusi sadalīties
Image

Pie viena pasūtīju un uzliku arī jaunu plastmasiņu drošības jostas skrūvei salonā. Tā kaut kur laika gaitā bija pazudusi
Image
Image

Kautkad pamanījos salauzt drošinātāju kastes vāciņu. Labi vien bija, jo vecais jau bija nomatējies un neglīts. Uzinstalēts jauns un fresh. Nopirkšu un samainīšu arī drošinātajus, lai visi vienādi. Ne pēc krāsas un nomināla, protams. :shura:
Image
Image

Beigu beigās visam augstāk minētajam rezultāts pašam liekas mega. It kā tas viss ir sūdi un sīkumi, bet kā zināms the devil is in the details. :naac:

Tagad plāns ir uzinstalēt pasūtītas blīvgumijas popout logiem, varbūt vēl kādu vīkendu pavizināties un likt tricāru ziemas guļā.

Pa ziemu arī būs ko darīt, reku mans to do lists:
1. Salabot plaisu panelī (tā kā paneli bez defektiem nespēju atrast, došos uz kantori kas piedāvā plaisu aizpildīt)
2. Samainīt šofera durvju kabatiņu (esošajai plaisa). Ja kādam ir laba, PM pleas.
3. Samainīt viduskonsoles daļu ap ručņiku (esošā delaminējusies un uzmetusi nesmuku burbuli). Ja kādam ir, PM.
4. Aizdzīt pie meistara iztaisnot pāris buktes uz kapota
5. Beidzot uzmetināt ņeržas galus izpūtējam
6. Salabot beņkus. Abiem priekšējiem krēsliem sliedes sarūsējušas (jau bija, kad ieliku tos krēslus), kā arī šofera beņķim jāpāršuj dibendaļas sānu maliņa (izdilis coberis).
7. Pie viena, izņemot beņķus, jāpaceļ tepiķis un jāpaskatās grīdas stāvoklis. Domāju, ka viss tur būs ok, bet nu labāk noķert laicīgi un salabot uzreiz, ja ir kas labojams. :shura:

Tad vēl gribētos jaunus priekšejos koilus, atrast smukus salona tepiķīšus, uzkolhozīt kkādu zirnekli, sakopt motorelpu un vēl šādus tādus sīkumus, bet nu to jau uz pavasari.

:naac:

Re: Ch: 318i e30

Posted: 21 Oct 2020, 13:13
by UldisUldis
Nav jēgas labot beņķus, tāpat drīz nospārdīs.

Bet nu tricārs bomba 8-)

Re: Ch: 318i e30

Posted: 22 Oct 2020, 22:39
by Juzix
Bamperu moldingu stāsts zināms. Tie stiprinājumi nav domāti hļupikiem.

Re: Ch: 318i e30

Posted: 23 Oct 2020, 23:14
by Alejandro
Ch. wrote: 21 Oct 2020, 10:09 Beigu beigās visam augstāk minētajam rezultāts pašam liekas mega. It kā tas viss ir sūdi un sīkumi, bet kā zināms the devil is in the details. :naac:
Tieši tā, šie sīkumi padara auto pabeigtāku un daudz baudāmāku (it īpaši pedantiem). Parasti jau netiek līdz kaut kam tādam, jo daudz kā cita un svarīgāka ko darīt ap auto. Prieks, ka auto tehniskais stāvoklis ļauj nodarboties ar šādiem sīkumiem :cool:

Skates setups tāds "neparasts", īpaši, ņemot vērā, kas e30 zem kapota :D

Ar eļļu un tikšķiem interesants stāsts - labi, ka iedomājies, ka vaina varētu būt eļļā, cerams, tā arī ir!

Par Rainsportiem nesen kaut kur līdzīgas domas lasīju, ka 3. pēc sajūtām bija labāki par 5.

P.S. Būs arī jāpasūta drošinātāju kastes vāciņš, jo manējam arī stiprinājums salauzts (kaut arī pats izskatās kā jauns). Pirms tam nepirku, jo nebiju pārliecināts par izstrādājuma kvalitāti un izskatu, kā mēs visi zinām, jaunās veco auto OEM detaļas bieži vien nav gluži tas pats, kas tika ražots kaut kad sen - vai Tev ir gadījies nopirkt kādu OEM detaļu un beigās meklēt kādu citu variantu?

Re: Ch: 318i e30

Posted: 25 Oct 2020, 12:16
by Ch.
Paldies :cool:

Vot jā, gan OEM drošinātāju kastes vāciņš likās kautkā bišķi ne pēc izmēra (nevis tā forši, viegli ieklikšķ vietā, bet roku jāuzspiež lai mēlīte nofiksētos), gan arī priekšā kautkāds jocīgs zazors starp pagrieziena rādītāju un moldingu, abas detaļas ir jaunas OEM, bet tā salaiduma vieta izskatās super dīvaini:

Image

otraa pusee viss ok

Re: Ch: 318i e30

Posted: 26 Oct 2020, 18:17
by Alejandro
Tiešām, dīvaini, nebiju pamanījis. Kaut kā iztaisnot, droši vien, īsti nevar?
Tā ir ar OEM, ka dod ražot kam pagadās :? bet cenas ir augstas, salīdzinot pret kvalitāti, nebūtu jau žēl, ja kvalitāte būtu attiecīga.
Ceru, ka kaut kad BMW sapratīs un uzlabosies situācija, kā Porsche vai MB Classic programmas. Kaut gan, te nesen bija stāsts, ka 911 (964) Porsche pasūtīja oriģinālos griestus pa kosmosu, atnāca tādas "kvalitātes" izstrādājums, ka to nemaz nelika uz auto, bet tomēr atjaunoja esošos griestus :roll: bet labas lietotas detaļas arvien grūtāk atrast...

Re: Ch: 318i e30

Posted: 27 Oct 2020, 10:34
by Nauris_t16
Ar Porsche Classic un MB Classic nekas tiešām nav nemaz tik saldi, principā jāpiestrādā ir 90% detaļu un 10% ir vnk nelietojamas. Cenas - kā kuro reizi, gadās arī haļava, kad nav vērts pieskarties vecajai vai meklēt citu lietotu.

911F priekšējais panelis (~1k eur) - ir gadījies viss - pārāk īss, savērpts banānā, neder špiļkas pret virsbūvi, plaisa jau izņemot no iepakojuma, utt. Virsbūves paneļi vēl daudz maz salīdzinot ar replikām, bet tāpat nav no sērijas - izņem no kastes spārnu pa 1200eur un pieskrūvē.

Cik šogad tika sūtītas BMW OEM daļas priekš 2002 viss bija daudz maz ok, tik cik salīdzinoši maz kas bija pieejams. Bet kritiskās nepieciešamās daļas bija un ļoti bieži kā vienīgais variants - attiecīgi tas pats wallothnesch tirgo to pašu oem tikai ar savu uzcenojumu.

NOS FTW, nekas labāks nav.

Re: Ch: 318i e30

Posted: 21 Nov 2023, 13:22
by Ch.
Nu ko
Tā kā burnouts pēdējās dienās mazliet atdzīvojies, izdomāju, ka jāuzgrabina neliela atskaite par padarīto.
Kopš pēdējā update šeit pagājuši jau 3 gadi, bet nekas baigi būtiski nav mainījies auto izskatā. Pa lielam braucu un priecājos. Nesanāk gan braukt šausmīgi daudz, jo tiku pie beņķu spārdītāja un vēl viena vasaras auto (par to bik vēlāk), bet tik un tā jauki vasaras vakaros paspolēt riņķī.

Image

Par būtiskāko padarīto:
Jau kopš nopirku tricāru, priekšējā panelī bija atvēries krāteris.

Image

Pa lielam bija 3 varianti:
1. aizpildīt plaisu, kas maksā ap 70-80 eur, bet bez garantijas, ka neies tālāk
2. pārvilkt paneli ar jaunu materiālu, kas maksā ap 270eur, bet negribējās, lai atšķiras faktūra
3. dabūt labu paneli bez plaisām
Izvēlējos iet ceļu numur 3, kas beigās izradījās diezgan sarežģīti, jo daudziem izpratne par to kas ir “labs panelis” ir samērā elastīga :shura: Ja arī plaisu nebija, tad daudz visādu citu sūdu – urbumi, iespiedumi, dziļas švīkas utt, bet tā kā plaisu nav, cena 300+ :shura: Beigās atmetos un no čoma pa kkādiem 50eur dabūju paneli bez plaisām, bet ar pāris iespiedumiem un urbumiem. Aizvedu tos pie Leatherette, kas visus defektus skaisti salaboja. Kvalitāte super, rekomendēju.

Image
Image
Image
Image

2022 gada vasaras sezonu pavadīju wrenchfestā cīnoties ar poltergeistu. Atvelkot līdz redlainam un atmetoties no motortelpas paradījās kkāda metāliska skaņa, kas izklausījās pēc zvaniņa, ko liek kaķiem ap kaklu. Tā kā motortelpā nekādus dzīvniekus neatradu, pirmā doma bija ka atkal izģērbies sajūgs (bija jau sācis slīdēt). Nomainu sajūgu, pie viena arī starteri (neatceros jau vairs kāpēc) – nekas nemainās. Te jāpiebilst, ka noķert problēmu ari bija sarežģīti, jo tukšgaitā gāzējot praktiski nekad nežvadzēja, tikai slodzē. Tad kaut kā sapratu, ka skaņa nāk no motora priekšas. Norāvu vārstu vāku, skatījos ķēdes, vadīklas ar tādu domu, ka kaut kas varētu būt izšķīdis, bet neko nelāgu neatradu. Tad nomainīju ķēdes spriegotāju – nekas nemainījās. Tad sapratu, ka trobelis nāk no agregātiem, jo braucot bez siksnas trobelis vairs nebija. Un tad nu visu pēc kārtas (sākot ar vecāko/neaizikto) – ģenerators, stūres pastūža sūknis, ūdenssūknis, rullīši – nekas nemainās. Nu un kā beigās izradījās, pie vainas bija siksnas spriegotājs, kuru pirms pāris mēnešiem biju uzlicis jaunu, bet atstāju kā pēdējo suspectu :emo:

Image

Tad priekšējā lukturī notika baseins:
Image

Sagādāju jaunus Hella tuvos. Gribas arī tālos samainīt, jo nav vairs dzirdri, bet tos pagaidām atradu tikai jaunus OEM pa 250eur gabalā. Kamēr briestu tādam pirkumam, tikmēr nolēmu braukāt ar tādiem tālajiem, kā ir. :shura:
Bildi ar jaunajiem tuvajiem tuvplānā neatradu.

Nopirku jaunus OEM velūra paklājiņus. Vecie, kurus kaut kādā vietā biju sūtījis jaunus, izskatījās pēc sabrauktas lapsas novembrī. Ar paklājiņiem sanāca kaut kāds prikols – realOEM eksistē divi kodi – parastie bomzīgie paklājiņi, un naisīgie velūra paklājiņi. Kaut kas no e30 čata bija atklājis, ka sūtot bomzīgos paklājiņus no eparts, atnāk naisīgie velūra. Tad nu tā ari darīju, un dabūju viņus par mazāk kā pusi no īstās cenas. :D Ja kādam aktuāli, kods – 82519404953.

Image

Nu un 2023.gada sezonas misija bija sakopt kolhozu motortelpā. Toreiz 2014.gadā, gribējās ātrāk spolēt, tāpēc motors tika iemests “as is” ar visādiem kolhoziem, kas pārceļoja no iepriekšējās virsbūves, kurā tas auto dzīvoja, ar tādu domu, ka vēlāk sakops. Tad nu beidzot pienāca šis “vēlāk” :shura:

Kas tika izdarīts:
1. Jauns Nissens e30 324td radiators
2. Jauns OEM tosola bačoks
3. Jauns OEM logu šķidruma bačoks
4. Izvākts ghetto cold air intake kits un vietā ielikta e34 m50 filtra kaste
5. Jauns OEM radiatora kronšteins
6. Svaigi krāsots vārstu vāks
7. Jauna OEM eļļas filtra glāze (ar oem filtru :shura: )
8. Pārnests akumulators uz bagāžnieku
9. Uzinstalētas vadu nosedzošās plastmasas no e30 m40 un aķīša vietas plastmasa no e30 m3.
10. Pārtaisīta elektriskā ventilatora vadība – izlaista caur drošinātāju kasti tā kā jābūt oriģināli (mašīnām, kam nāca elektro veņķiks).

Image
Image
Image

Šī bilde tapa pirms pārtaisiju ventika wiring, tapēc var redzēt to pajebāciju pie kreisās puses glāzes:
Image
Image


Pa starpu arī šad tad uzbraukts kkādos trackdayos.
Image

Kaut kā tā. Auto joprojām ar katru dienu un sezonu patīk arvien vairāk. Jo retāk sanāk izbraukt, jo plašāks smaids sejā, kad beidzot tieku pie stūres tam mēslam. :shura:
Nākamais to do listē – izmest musarā priekšējos koiloverus. Nereāli cieti, līdz ar ko braukšana pa Rīgu ir sāpēs (burtiski). Esmu jau sagādājis jaunas statnes, sēdinātās atsperes un Bilstien B8 amīšus, jāsaņemas tikai visu sakrāsot un uzlikt uz auto.

Image

Šobrīd auto ziemas miegā. Pavasarī pieraksts pie Kretīna – jānopūš haube un jātiek galā ar priekšējiem spārniem. Uz haubes pāris buktītes un švīkas, kas tur ir jau kopš auto iegādes, bet for some reason tā ari neesmu sakrāsojis viņu. Priekšējiem spārniem atkal sāk pūt apakšas (pirms pāris gadiem OEM spārniem pievārījām ķīnas apakšas, jo OEM apakšās bija sākušas burbuļot. Tagad pagājuši kkadi 2-3 gadi un ķīnas apakšas izskatās sliktāk, kā tās OEM pirms vārīšanas :shura: Nezinu, darīt to pašu vēlreiz, tikai kārtīgāk apstrādāt, vai arī pirkt jaunus OEM spārnus).

Te kkadas random bildes no sezonas:

Image
Image
Image
Image

Re: Ch: 318i e30

Posted: 21 Nov 2023, 13:46
by petka17
Vajag vairāk ciešanas ar BMW

Re: Ch: 318i e30

Posted: 21 Nov 2023, 13:48
by Ch.
Un jā, atsevišķu topiku necepšu (esmu novērojis, ka tikko kā uztaisu topiku, tā gadās pardot auto :shura: ), bet 2022. gada beigās iegādājos sev tricāra čabrio no leišiem. Bija man e36 kabris, bet e30 tomēr tuvāks sirdij :shura:
Baigi gari par šo neizplūdīšu, bet pa lielam dzīvs 318i facelift kabris. Leišos kkādus 5 gadus atpakaļ pilnībā pārkrāsots. + 2020.gadā uzšūts jauns jumts.
Šādu viņu iegādājos:
Image
Image
Un bik patjūnēju:
- Jauna OEM 318is lūpa
- Aliexpress tumšie priekšejie pagriezieni
- Nolakoju aizmugurē pagriezienus sarkanus
- Lowtec 60/35 atsperes ar jauniem amīšiem
- BBS RM R15 8’’/8.5’’ diski (setups tāds pats kā baltajam, tikai riepas 195/50 un bish agresīvāks ET)
- Samainīts dzinējs – klabošais M40 izmests misenē un vieta M52B25 no 323i kompakta. Pa ceļam visādi supporting modi – e34 karteris, e30 324td radiators, Spal ventilators, 188mm reduktors ar 3.07 attiecību (open), e90 brake boosteris, Bosal gala bundulis un RM Motors rezonators izplūdē utt. Liels paldies Tomam / Rebel Motors par motora iesvapošanu un projekta sakārtošanu! Viss izdarīts ļoti ātri, akurāti un kvaliatītīvi. Do recommend.
- Samainīta Mtech 2 370mm stūre pret Mtech 1 370mm. Nav pēc fenšui, jo tā skaitās prefa stūre, bet pajebaķ, Mt1 man patīk daudz labāk. :shura:
- OEM maģim ieinstalēts bluetooth modulis
- Iegādāts vēja siets no Amazon
- Utt

Image
Image
Image
Image
Image

Ar šo pat sanāca nobraukt krietni vairāk kā balto, jo vasarā regulāri dailyoju viņu uz darbu.

Re: Ch: 2x 318i e30

Posted: 21 Nov 2023, 17:22
by HaL
Besī biezie :coconet:

Re: Ch: 2x 318i e30

Posted: 21 Nov 2023, 21:13
by ray112
Nice :cool:

Re: Ch: 2x 318i e30

Posted: 22 Nov 2023, 00:02
by Abit e30
HaL wrote: 21 Nov 2023, 17:22 Besī biezie :coconet:
plus.

abas mobes šmukas! :cool:

Re: Ch: 2x 318i e30

Posted: 22 Nov 2023, 20:01
by Juzix
Uz diskiem Tu gan esi pārāk konservatīvs :naac: Pārējais pa kaifu!

Re: Ch: 2x 318i e30

Posted: 22 Nov 2023, 20:52
by J.K.jr.bad.
:cool:

Re: Ch: 2x 318i e30

Posted: 23 Nov 2023, 12:53
by UldisUldis
neesi domājis par e46?

Re: Ch: 2x 318i e30

Posted: 24 Nov 2023, 00:08
by ray112
UldisUldis wrote: 23 Nov 2023, 12:53 neesi domājis par e46?
Plānā meklēt jaunu auto pēc kāda gada? :D