Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Nu pa pielam dzinējs jau nekāds krutais nav. No vecā dzinēja atšķiras ar 0.1l tilpumu un VTEC kas dod papildus 25zs. Liku šo motoru tik tāpēc, ka viņš pa lielam ir perfektqa stāvoklī.
Tagad viss sakarīgākais svaos būtu K sērija. 200zs standartā un izmaksas ap 3000€. B sērijas jau paliek vēstures jo izmirušas un lai tādu ieceltu, ar būs savi 2000+€, bet iegūsi tik 160-180zs. Ieceļ K20A2, pārsit dzinēja numuru, kurai ir 160zs un tad tik pārbūve būs jāveic bez testiem.
Tagad viss sakarīgākais svaos būtu K sērija. 200zs standartā un izmaksas ap 3000€. B sērijas jau paliek vēstures jo izmirušas un lai tādu ieceltu, ar būs savi 2000+€, bet iegūsi tik 160-180zs. Ieceļ K20A2, pārsit dzinēja numuru, kurai ir 160zs un tad tik pārbūve būs jāveic bez testiem.
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Par tadu naudu var salikt pilnigi jaunu 2.3 ecoboost no Ford Performance , bet ja , es tik ta par salauzto tirgu anonetaju del
ZX
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Nu B16 ar 160zs ir tāda cena dēļ sportistiem, jo kurai vel misenei ir 160zs 1.6 klāsē ar stock. Un K20 vnk ļoti populārs svaps pasaulē. Kkas līdzigs kā LS.Black President wrote: ↑02 Dec 2021, 23:48 Par tadu naudu var salikt pilnigi jaunu 2.3 ecoboost no Ford Performance , bet ja , es tik ta par salauzto tirgu anonetaju del
- TomSkarsts
- Spam addicted
- Posts: 390
- Joined: 16 Mar 2017, 18:51
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
intereses pēc kas K20/K24 200hp(kas k24 jau ir stockā) sastāda 3k eur?Volfsburgs wrote: ↑02 Dec 2021, 23:28 Tagad viss sakarīgākais svaos būtu K sērija. 200zs standartā un izmaksas ap 3000€.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Sāks ar to, ka K20 ir jūdīgāks pr K24. Ja ar K20/K24 nedomāji hibrīdu.TomSkarsts wrote: ↑03 Dec 2021, 23:13intereses pēc kas K20/K24 200hp(kas k24 jau ir stockā) sastāda 3k eur?Volfsburgs wrote: ↑02 Dec 2021, 23:28 Tagad viss sakarīgākais svaos būtu K sērija. 200zs standartā un izmaksas ap 3000€.
Bet.. pats K20 svps nu jau 2k€. Stirpinājumi, vadība, izplūde, ātrumu pārslēgšana un pārējas lietas būs 1k+€
Var jau kā latvietis pisties un būvēt pats lai samazinātu izmaksas, bet vai tas vajadzīgs?
- TomSkarsts
- Spam addicted
- Posts: 390
- Joined: 16 Mar 2017, 18:51
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Par hibrīdu daudz video skatīti, bet biju domājis K24 kas nāk accordā, stockā jau 200hp tam. Bet nu ja to visu tā rēķina tad jau tā laikam sanāk.Volfsburgs wrote: ↑04 Dec 2021, 01:54Sāks ar to, ka K20 ir jūdīgāks pr K24. Ja ar K20/K24 nedomāji hibrīdu.TomSkarsts wrote: ↑03 Dec 2021, 23:13intereses pēc kas K20/K24 200hp(kas k24 jau ir stockā) sastāda 3k eur?Volfsburgs wrote: ↑02 Dec 2021, 23:28 Tagad viss sakarīgākais svaos būtu K sērija. 200zs standartā un izmaksas ap 3000€.
Bet.. pats K20 svps nu jau 2k€. Stirpinājumi, vadība, izplūde, ātrumu pārslēgšana un pārējas lietas būs 1k+€
Var jau kā latvietis pisties un būvēt pats lai samazinātu izmaksas, bet vai tas vajadzīgs?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Neviens Accorda K24 nesvapo. Parasti izmanto bloku dēļ 2.4 tilpuma. K24 bloks ar K20 galvu un eļļas sūkni.TomSkarsts wrote: ↑04 Dec 2021, 11:38Par hibrīdu daudz video skatīti, bet biju domājis K24 kas nāk accordā, stockā jau 200hp tam. Bet nu ja to visu tā rēķina tad jau tā laikam sanāk.Volfsburgs wrote: ↑04 Dec 2021, 01:54Sāks ar to, ka K20 ir jūdīgāks pr K24. Ja ar K20/K24 nedomāji hibrīdu.TomSkarsts wrote: ↑03 Dec 2021, 23:13intereses pēc kas K20/K24 200hp(kas k24 jau ir stockā) sastāda 3k eur?Volfsburgs wrote: ↑02 Dec 2021, 23:28 Tagad viss sakarīgākais svaos būtu K sērija. 200zs standartā un izmaksas ap 3000€.
Bet.. pats K20 svps nu jau 2k€. Stirpinājumi, vadība, izplūde, ātrumu pārslēgšana un pārējas lietas būs 1k+€
Var jau kā latvietis pisties un būvēt pats lai samazinātu izmaksas, bet vai tas vajadzīgs?
- TomSkarsts
- Spam addicted
- Posts: 390
- Joined: 16 Mar 2017, 18:51
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Es atsaucos tieši uz 200hp. K24 bloks ar K20 galvu jau ir tuvāk 300 nekā 200Volfsburgs wrote: ↑04 Dec 2021, 15:06Neviens Accorda K24 nesvapo. Parasti izmanto bloku dēļ 2.4 tilpuma. K24 bloks ar K20 galvu un eļļas sūkni.Volfsburgs wrote: ↑02 Dec 2021, 23:28 Tagad viss sakarīgākais svaos būtu K sērija. 200zs standartā un izmaksas ap 3000€.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
- Posts: 137
- Joined: 30 Jul 2012, 20:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Bet EP3 un FN2 K20 arī ir 200hp un diez vai pieminētie 2k eur ir par 160hp K20, ja veselu civicu var dabūt par tikpat vai mazākTomSkarsts wrote: ↑04 Dec 2021, 21:21Es atsaucos tieši uz 200hp. K24 bloks ar K20 galvu jau ir tuvāk 300 nekā 200Volfsburgs wrote: ↑04 Dec 2021, 15:06Neviens Accorda K24 nesvapo. Parasti izmanto bloku dēļ 2.4 tilpuma. K24 bloks ar K20 galvu un eļļas sūkni.Volfsburgs wrote: ↑02 Dec 2021, 23:28 Tagad viss sakarīgākais svaos būtu K sērija. 200zs standartā un izmaksas ap 3000€.
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Sveiki biedri! Jāiemet atjauninājums šim topikam. Sākšu ar izdedzi no viena nenormāli hijova pasākuma, te pat Ventspilī.
[youtube]https://youtube.com/shorts/KVDMqKRkKVE?feature=share[/youtube]
Tāa, pa lielam H nomētajas visu ziemu pie darba āra, bet protams pirms ziemas darāmo plānu saraksts bija liels.
Sanāca tā, ka sagaidīju pavasari nepieķeroties H un tad sapratu, ka čista pēdejais laiks kko sakt. Tāpēc sāku ar iemeslu, kādēļ noliku viņu ziemas miegā ātrāk.
Atadu garāžā veco 63,5mm izplūdi, kuru noņēmu senāk pirms TA un tā arī atpakaļ netliku. Izdomāju viņu sabūvēt kopā ar 4-1 zirnekli un galā stock klusinātāju.
Tas arī pa lielam tik aizdarīts, bet iegūta nenormāli pretīga skaņa dēļ stock klusinātāja galā. Rezonēja un bundžas skaņa bija nenormāla, bet ar tādu visu sezonu, t.i līdz jūlijam nobraucu.
Tālāk gribēju pieķerties salonam. Speedo adatas kuras krāsoju 8.gadus atpakaļ bija dirsā un pečkas panelī liktie sarkanie LEDi ar bija nomiruši un pēdējas dzīvai mirgoja. Adatas dabūju citas, kuras nokrāsoju kā pienākas, nevis, ka var. Saķeres grunts un bāzes krāsa (lemon yelloy (laikam))
Pašam speedo apgaismojuma lampiņas arī nebija īstās. Orģinālas ir T6.5, bet LV bodēs tādas nemaz nēeksistē. Tāpēc pasūiju T6,5 lai varētu nomainīt LV dabūjamās T5 kuras ir pa švaku šiem speedo.
Pečkas paneli, ar veicu eksperimentus. Gribēju amber toni, kas ir JDM yo. Atadu, ka puikas Statos krāso kkada mustang krāsa parastās un liek iekšā. Ok, nopirku krāsu, nopūtu, ieliku bet rezultāts sūds (štata puika protams sajūsma, bļauj ka 1:1 OEM). Sāku meklēt OEM, ko iebāzt. Atradu, ka zajebis esot no DC2 Integras viņas. Caur dts pasūtiju, gaidiju 3 mēnešus, jo laikam pa pēdējam noliktavām centās sakasīt divas lampiņās, kuras 7e/gb.
Tad vel atlika JDM amber yo pulkteņa apgaismojums, kas man jau bija, bet atjaunoju viņu ar TikTak iepkaojuma hack. (bildē vecais hack, jauno nenofočēju, ka nostiprina tiktak stikliņu...
Un tad beigās ieguvu beidzot baudāmu apgaismojumu salona. (Pioneers ar sakruķīts uz AMBER yo apgaismojumu)
Tad sanāca iecelt donoru ar domum, kko notirgot un atstāt, kā sīkumu donoru vai nākotnē pat uzcelt Civic Coupe. Iepērkot šo miseni, visi baigi sapriecāja, ka BEIDZOT būvēšu kupeju un heč sūtis pensijā, bet man kupejas necepī, jo visiem cepī.. Sākumā likās, ka ok būris. Pārvār arkas, sliekņus un piss, bet realī viss kūdra zem piķi un grubuli kas tur biezā kārtā sapūsts..
Viena lieta kas noderēja hečam no šis kupejas bija vidus konsule nesafista. Par to gan priecīgs.
Tad "itkā" bija gatavs sezonai, bet man ļoti traucēja dzīvot priekšēja bampera stāvoklis. Tā kā bija plānots uz viņa likt pasūtīto Spoon lūpu, kura būtu svaigi spīdīgi sakrāsota, vajag arī bamperi sakopt. Bampers ir OEM, nesaplēsts, kas mūsdienās ir zelta cenā Civic hečam. Tapēc arī šo pašū taisiju.
Visu krāsu līdz plastmasai noslīpēju un vietās, kur nāk restes, krāsu ņēmu pat nost ar smilšu strūklu līdz ieguvu tīru plastmasu.
Pašu Spoon lūpu gribēju modificēt, nogriežot nost to ?plauktiņu?? kas uzsēžas uz lielas bamper sestes malas. Pa lielam viņa domāta, lai tā lūpa vispār turētos uz bamperi, bet bija štuks par kostom kronštein.
Rēcīgs stāsts pa visam sakarā ar lūpu. Tā kā biju viņu uzmetis uz H, tā ar atstāju ar diviem šurupiem nostiprinātu, lai stiepjās tas PU materiāls. Gribēdams izkustināt H ziemas miegā, izbraucu pa teritoriju un aizmirsu, ka priekšā lūpa, kas ļoti mazemina klirensu... Rezultāta, es viņu un bedres norāvu un pārbraucu pāri.
[youtube]https://youtube.com/shorts/UacS064LxAs?feature=share[/youtube]
Uz lūpas pat bija atraodama dzeltenā krāsa no stabilizātor stieņa... Ok, tas sūds, lūpa dzīva, jamēgina sapsist #2 ņemot rokas fleks, griežot nost lieko gaļu.
Te kostom stirpinājums.
Un lūpa ir bez tās pretīgas malas un turās stingri..
Tad vienu rītu braucot ar Šarānu uz veikalu, izdomāju atklat sezonu ar H, tik bez bamprei.
Labi, atpakaļ pie bamperi. Bampers tika nokrāsots, restes ar struktūr krāsu nopūštas, lūpa melnajā pigmentā.
Tad vienam lakojot lukturus, sarunāju, ka viņš man uzceps tās TYPE ONE uzlīmes un tad bampers ar lūpu bija pilnība gatavs.
Tā pa lielam vasara tik abraukta, priecajoties par bamperi un lūpu.
Vasaras beigās arī tika nosvinēta 8.gadu kopdzīve.
Tad sanāca dabūt alumīnija LCA ar beigtām buksē. Nopirku pļutkas krāsas dildo, satikos ar vietējo virpotāju un tapa rezultāts kas vel nav uzstādīts uz mašīnas. P.S daudzi piepisās, kur uz kapota H zīmīte, tas to beidzot pielīmēju atpakaļ. Viss vienā bildē skatāms.
Tad vel dabūju OEM Honda Access lūkas difuzru. Man viņš sākumā nepatika, uzliko jo JDM yo, bet nu pierasts un pat nost neplānoju ņemt.
Tad kopš man iepisa tā ķiršu sarkanā Jetta bamperī, meklēju citu OEM bamperi, kurš nebūt remontēts vai krāsots. Nekur nebija, visi sapisti līdz brīdim dabūju. Bildē jau puscēļa uz zilu.
Tad jūlija beidzās TA un nometu viņu pie mājam, jo īsti laika braukt nesanāca un domaju sezonu noslēgt. Bet tad kkad septembrī laikam tomēr sagatavoju viņu TA, izgāju pa nullēm un aizbraucu uz to Ventspils pasākumu, kur pa lielam savācamies Hondisti lai papļāpātui savā starpā, nevis piedalītos pasākumā.
Pa lielam priekš TA jāizņem bija ledi tuviem/tāliem un jāpārliek gabarīti EDM versija, nevis kā man orģināli USDM.
Pa vidu visam šim, čomam uzbūvēju Civic. Garam un ilgam Samuraja ceļam izgāja cauri ar viņu, bet nu 1,5 gada laikā Honda gatava.
Tad es viņu ieliku "ziemas miegā"
Turpinājums sekos.. Jau top!
[youtube]https://youtube.com/shorts/KVDMqKRkKVE?feature=share[/youtube]
Tāa, pa lielam H nomētajas visu ziemu pie darba āra, bet protams pirms ziemas darāmo plānu saraksts bija liels.
Sanāca tā, ka sagaidīju pavasari nepieķeroties H un tad sapratu, ka čista pēdejais laiks kko sakt. Tāpēc sāku ar iemeslu, kādēļ noliku viņu ziemas miegā ātrāk.
Atadu garāžā veco 63,5mm izplūdi, kuru noņēmu senāk pirms TA un tā arī atpakaļ netliku. Izdomāju viņu sabūvēt kopā ar 4-1 zirnekli un galā stock klusinātāju.
Tas arī pa lielam tik aizdarīts, bet iegūta nenormāli pretīga skaņa dēļ stock klusinātāja galā. Rezonēja un bundžas skaņa bija nenormāla, bet ar tādu visu sezonu, t.i līdz jūlijam nobraucu.
Tālāk gribēju pieķerties salonam. Speedo adatas kuras krāsoju 8.gadus atpakaļ bija dirsā un pečkas panelī liktie sarkanie LEDi ar bija nomiruši un pēdējas dzīvai mirgoja. Adatas dabūju citas, kuras nokrāsoju kā pienākas, nevis, ka var. Saķeres grunts un bāzes krāsa (lemon yelloy (laikam))
Pašam speedo apgaismojuma lampiņas arī nebija īstās. Orģinālas ir T6.5, bet LV bodēs tādas nemaz nēeksistē. Tāpēc pasūiju T6,5 lai varētu nomainīt LV dabūjamās T5 kuras ir pa švaku šiem speedo.
Pečkas paneli, ar veicu eksperimentus. Gribēju amber toni, kas ir JDM yo. Atadu, ka puikas Statos krāso kkada mustang krāsa parastās un liek iekšā. Ok, nopirku krāsu, nopūtu, ieliku bet rezultāts sūds (štata puika protams sajūsma, bļauj ka 1:1 OEM). Sāku meklēt OEM, ko iebāzt. Atradu, ka zajebis esot no DC2 Integras viņas. Caur dts pasūtiju, gaidiju 3 mēnešus, jo laikam pa pēdējam noliktavām centās sakasīt divas lampiņās, kuras 7e/gb.
Tad vel atlika JDM amber yo pulkteņa apgaismojums, kas man jau bija, bet atjaunoju viņu ar TikTak iepkaojuma hack. (bildē vecais hack, jauno nenofočēju, ka nostiprina tiktak stikliņu...
Un tad beigās ieguvu beidzot baudāmu apgaismojumu salona. (Pioneers ar sakruķīts uz AMBER yo apgaismojumu)
Tad sanāca iecelt donoru ar domum, kko notirgot un atstāt, kā sīkumu donoru vai nākotnē pat uzcelt Civic Coupe. Iepērkot šo miseni, visi baigi sapriecāja, ka BEIDZOT būvēšu kupeju un heč sūtis pensijā, bet man kupejas necepī, jo visiem cepī.. Sākumā likās, ka ok būris. Pārvār arkas, sliekņus un piss, bet realī viss kūdra zem piķi un grubuli kas tur biezā kārtā sapūsts..
Viena lieta kas noderēja hečam no šis kupejas bija vidus konsule nesafista. Par to gan priecīgs.
Tad "itkā" bija gatavs sezonai, bet man ļoti traucēja dzīvot priekšēja bampera stāvoklis. Tā kā bija plānots uz viņa likt pasūtīto Spoon lūpu, kura būtu svaigi spīdīgi sakrāsota, vajag arī bamperi sakopt. Bampers ir OEM, nesaplēsts, kas mūsdienās ir zelta cenā Civic hečam. Tapēc arī šo pašū taisiju.
Visu krāsu līdz plastmasai noslīpēju un vietās, kur nāk restes, krāsu ņēmu pat nost ar smilšu strūklu līdz ieguvu tīru plastmasu.
Pašu Spoon lūpu gribēju modificēt, nogriežot nost to ?plauktiņu?? kas uzsēžas uz lielas bamper sestes malas. Pa lielam viņa domāta, lai tā lūpa vispār turētos uz bamperi, bet bija štuks par kostom kronštein.
Rēcīgs stāsts pa visam sakarā ar lūpu. Tā kā biju viņu uzmetis uz H, tā ar atstāju ar diviem šurupiem nostiprinātu, lai stiepjās tas PU materiāls. Gribēdams izkustināt H ziemas miegā, izbraucu pa teritoriju un aizmirsu, ka priekšā lūpa, kas ļoti mazemina klirensu... Rezultāta, es viņu un bedres norāvu un pārbraucu pāri.
[youtube]https://youtube.com/shorts/UacS064LxAs?feature=share[/youtube]
Uz lūpas pat bija atraodama dzeltenā krāsa no stabilizātor stieņa... Ok, tas sūds, lūpa dzīva, jamēgina sapsist #2 ņemot rokas fleks, griežot nost lieko gaļu.
Te kostom stirpinājums.
Un lūpa ir bez tās pretīgas malas un turās stingri..
Tad vienu rītu braucot ar Šarānu uz veikalu, izdomāju atklat sezonu ar H, tik bez bamprei.
Labi, atpakaļ pie bamperi. Bampers tika nokrāsots, restes ar struktūr krāsu nopūštas, lūpa melnajā pigmentā.
Tad vienam lakojot lukturus, sarunāju, ka viņš man uzceps tās TYPE ONE uzlīmes un tad bampers ar lūpu bija pilnība gatavs.
Tā pa lielam vasara tik abraukta, priecajoties par bamperi un lūpu.
Vasaras beigās arī tika nosvinēta 8.gadu kopdzīve.
Tad sanāca dabūt alumīnija LCA ar beigtām buksē. Nopirku pļutkas krāsas dildo, satikos ar vietējo virpotāju un tapa rezultāts kas vel nav uzstādīts uz mašīnas. P.S daudzi piepisās, kur uz kapota H zīmīte, tas to beidzot pielīmēju atpakaļ. Viss vienā bildē skatāms.
Tad vel dabūju OEM Honda Access lūkas difuzru. Man viņš sākumā nepatika, uzliko jo JDM yo, bet nu pierasts un pat nost neplānoju ņemt.
Tad kopš man iepisa tā ķiršu sarkanā Jetta bamperī, meklēju citu OEM bamperi, kurš nebūt remontēts vai krāsots. Nekur nebija, visi sapisti līdz brīdim dabūju. Bildē jau puscēļa uz zilu.
Tad jūlija beidzās TA un nometu viņu pie mājam, jo īsti laika braukt nesanāca un domaju sezonu noslēgt. Bet tad kkad septembrī laikam tomēr sagatavoju viņu TA, izgāju pa nullēm un aizbraucu uz to Ventspils pasākumu, kur pa lielam savācamies Hondisti lai papļāpātui savā starpā, nevis piedalītos pasākumā.
Pa lielam priekš TA jāizņem bija ledi tuviem/tāliem un jāpārliek gabarīti EDM versija, nevis kā man orģināli USDM.
Pa vidu visam šim, čomam uzbūvēju Civic. Garam un ilgam Samuraja ceļam izgāja cauri ar viņu, bet nu 1,5 gada laikā Honda gatava.
Tad es viņu ieliku "ziemas miegā"
Turpinājums sekos.. Jau top!
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Dabūju garāžu. 6,20x6,15m, būs beidzot hu H gulēt visu ziemu netraucētam, bet līdz garažai gribējas savest kārtībā izpūtēju un vel garāža jāizkrāso sienas, jaapvelk griesti un jasavelk apgaismojums līdz tam.
Tad lai labotu kļūdu ar stock klusinātājs + resn truba visā garumā = psc rezonanse, nācās kko darīt. Termosu vairs negribu, bet gribu kko skaļāku. Ir bundulis kas man patīk, bet maksā $700+ un dīvaini ka Hondai, replikas nav. Pa lielam tas ko gribu ir stock izsktas bundulis, ar smuku galu. +- man jau tas bija, bet nebija skaņās. Tāpēc ņēmu stock bunduli, izravēju iekšas, no melnās kupejas norāvu kkadu tuning bunduli, izgriezu no viņa saurbto cauruli, iemetināju stock bundulī, sapkoju ar Lidl metāla švammēm un āmen.
Un iznākumu ieguvu tieši kā vēlējos. Nav pļerkškis, nav rezonanses, nav ļoti dobja skaņā. IR ko vēlējos un bērni bez austiņā varēs sedēt mašīna pat tālos gabalus. (ok, stock hondā uz šosē vajag bērniem austiņas) Nepareizi ievietotajā viedeo, var iečekot troksi ar aktīvu LIMP mode.
[youtube]https://youtu.be/RlldlLfDxyc[/youtube]
Sēdēšana Honda visu laiku pēc apsēšanas no citas misenes, likās šķība. Čista, kā rajona bembisti sēž šķībi. Izdomāju izjaukt savus US krēslus lai iečekotu, kas tad tur ir un pie reizes salabot malā caurumu ar polsterējumu. Noraujot audumu ar polsterējumu viss bija skaidrs.
Bet ir donora krēsls, kam tik jāpārmetina galvas balsta stripinājums no EDM uz USDM tipa. Sametināt uzreiz US atzveltni nebija reāli, jo viss rāmis bija jau ļoti savērpies. Bet es tik nesaprotu KĀ, jo H darbinātas masīvās nav.
Visu laiku man nepatika disku krāsa. Pat īsti nesaprotu tagad, kādēļ ņēmu gold.. Bet nu tagad esmu nobriedis viņus pārkrāsot, plaukti orģināli lakotie, daudzās vietās jau ir zem lakas oksidējušies un pretīgi. Krāsa kādas gribētu krāsot bija sudrabota, tumši pelēka vai balta. Izdomāju uztaisīt IG aptauju un rezultāts.
Tā kā balti ieguva viss mazāk vote, krāsoši baltus. Bet par plauktiem vel nevaru izlemt. Dot virpot un lakot Rīga vai pašam pulēt..
Pagaidām diski ir manā noliktavā aka Alahā.
Un vel viens sīkums, bet prieks liels. Ex saimnieks bija samainijis lūkas slēdzi H. Man personīgi kaitināja, ka viņš nav tik dzeltenīgi Teksasas saulē izbalējis, bet atrast pārējos nedzeltējušus ir nereāli, jo pārējie slēdži/pogas nāca tik USDM Si modelim.. Beigās, čoms sagāja kopā, ar sievietes, kurai ir Civic ar manu veco slēdzi un tad notik dīls starp Ventspili un Cēsīm un es laimīgs.
Tas arī pa lielam viss. Bet tulīt sekos topika nosaukuma atjauninājums un turpinājums par atjauninājumu..
Tad lai labotu kļūdu ar stock klusinātājs + resn truba visā garumā = psc rezonanse, nācās kko darīt. Termosu vairs negribu, bet gribu kko skaļāku. Ir bundulis kas man patīk, bet maksā $700+ un dīvaini ka Hondai, replikas nav. Pa lielam tas ko gribu ir stock izsktas bundulis, ar smuku galu. +- man jau tas bija, bet nebija skaņās. Tāpēc ņēmu stock bunduli, izravēju iekšas, no melnās kupejas norāvu kkadu tuning bunduli, izgriezu no viņa saurbto cauruli, iemetināju stock bundulī, sapkoju ar Lidl metāla švammēm un āmen.
Un iznākumu ieguvu tieši kā vēlējos. Nav pļerkškis, nav rezonanses, nav ļoti dobja skaņā. IR ko vēlējos un bērni bez austiņā varēs sedēt mašīna pat tālos gabalus. (ok, stock hondā uz šosē vajag bērniem austiņas) Nepareizi ievietotajā viedeo, var iečekot troksi ar aktīvu LIMP mode.
[youtube]https://youtu.be/RlldlLfDxyc[/youtube]
Sēdēšana Honda visu laiku pēc apsēšanas no citas misenes, likās šķība. Čista, kā rajona bembisti sēž šķībi. Izdomāju izjaukt savus US krēslus lai iečekotu, kas tad tur ir un pie reizes salabot malā caurumu ar polsterējumu. Noraujot audumu ar polsterējumu viss bija skaidrs.
Bet ir donora krēsls, kam tik jāpārmetina galvas balsta stripinājums no EDM uz USDM tipa. Sametināt uzreiz US atzveltni nebija reāli, jo viss rāmis bija jau ļoti savērpies. Bet es tik nesaprotu KĀ, jo H darbinātas masīvās nav.
Visu laiku man nepatika disku krāsa. Pat īsti nesaprotu tagad, kādēļ ņēmu gold.. Bet nu tagad esmu nobriedis viņus pārkrāsot, plaukti orģināli lakotie, daudzās vietās jau ir zem lakas oksidējušies un pretīgi. Krāsa kādas gribētu krāsot bija sudrabota, tumši pelēka vai balta. Izdomāju uztaisīt IG aptauju un rezultāts.
Tā kā balti ieguva viss mazāk vote, krāsoši baltus. Bet par plauktiem vel nevaru izlemt. Dot virpot un lakot Rīga vai pašam pulēt..
Pagaidām diski ir manā noliktavā aka Alahā.
Un vel viens sīkums, bet prieks liels. Ex saimnieks bija samainijis lūkas slēdzi H. Man personīgi kaitināja, ka viņš nav tik dzeltenīgi Teksasas saulē izbalējis, bet atrast pārējos nedzeltējušus ir nereāli, jo pārējie slēdži/pogas nāca tik USDM Si modelim.. Beigās, čoms sagāja kopā, ar sievietes, kurai ir Civic ar manu veco slēdzi un tad notik dīls starp Ventspili un Cēsīm un es laimīgs.
Tas arī pa lielam viss. Bet tulīt sekos topika nosaukuma atjauninājums un turpinājums par atjauninājumu..
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
Visu laiku braucot ar zilo H (nu sākas dalīšana zila H un zaļā H), domāju, ko darīt, restaurēt šo pašu būri vel reiz, bet kapitāli un kvalitātīvi labojot iepriekšejos kāšus vai meklēt ko citu, kas trāli ir 4kE mobilē cits Civic ar OEM arkām un taisns. Un šīs mani mocija visu laiku. Nauda ieguldīta liela zilajā, salasītas ļoti daudz retas un vērtīgas lietas, līdz ar to īšti atmesties nevar un kāds no variantiem ir jādara... bet viss atrisinās tālāk.
Vienu dienu ciemojoties pie senčiem, sīkais brālis prasa, vai esmu redzējis zaļo Hondu kā man Ventspilī. Zināju, ka ir viena kupeja zaļā un zinu, ka Ventspilī ir tik divi heči. Viens mans un otrs vienam pusaudzim, kurš sarkans un ziemā dabūja piepīpēt. Tāpēc beigās palikām pie tā, ka tā bija kupeja, ko viņš redzēja, bet to pašu vakaru braucot mājas, pie Toyotas centra redzu šo.
Pieejot klāt un redzu, ka H uz aizmugurējam arkām ir gumijas moldingi, kas nāk OEM, dēļ kuriem viņiem parasti nopūšt arkas un pārmetinot viņus neviens atpakaļ neliek. Patausot apstiprinās, ka ir svaigas oem arkas un papētos sliekņus tie arī bez rūsas, cik var redzēt.
Domaju, ka gan jau kāds mehs ieķeris ka projektu no Toyotas centra, bet tā kā tur bija pazīstami pieņmēji, tad vienam rakstiju, lai noksidro kam tas Civic ir un vai netirgo. Pēc divam dienam saņemu atbildi no pazīstamā pieņemēja, ka īpašniece atvedusi remontēt uz servisu, esot apsvērusi domu arī tigot un viņās numurs. Zvaniju divas dienas bet neviens neceļ un neatzvana. Līdz ar to jau atmetos, ka kka varētu nospīdet viņu dabūt.
Tad nākama dienā saņēmu zvanu no viņas pašās ar piedāvājumu iegādāties H un kad varētu tikties CSDD. PAr cenu vispaŗ nekas netika runāts, tādēļ jautāju, kāds ir cipars Hondai. Bla bla bla, īsti pie viņa nenonācām, bet reāli cipar būs zem 1000e. Tajā pašā dienā sarunājam tikties CSDD un pārkastī/iegādāties no viņas Hondu. Aizbraucot uz CSDD, cipars vel nebija norunāts, arī pārakstot uz mani, cipars vel nebija izlemts, bet nu beigu beigas viņa bija ļoti priecīga par 600e un sajūtu, ka ir iesmērējusi to Hondu man. Sieviete viņu aizveda uz servisu, salabot ūdens tecēšanu lukturi. Mehāniķim ejot pēc mašinas lai iedzītu boksā, slēdzot vaļā nogļikoja 2003.gadā liktā autonams signalizācija, līdz ar to nevarēja piedarbināt un visu laiku skanēja signāls. Tā kā servisam uz siteina nebija laiks salkabot signalizācijas defektu, bet tik pēc 2-3 nedēļām. Sieviete izlēma nemocīties un tirgot prom, kamēr kāds (es) izrādu interesi.
Tādā veidā tiku pie ši EG3 Civic, kuram esmu trešais saimnieks. Sieviete kas man viņu pārdeva nobrauca 20 gadus ar viņu (cik nu brauca). Vācija bija viena saimniece Adžela, kas norulēja 200k km, tad 2003. gadā viņu LV iegādājas sieviete, no kuras es viņu iegādājos. Sieveite norullēja knapi 50k km. Mašīnu tik lietoja, lai atvaļinājumā patripotu pa LV vai aizbrauktu pie vecākiem, uz Roju. Ziemu redzējusi tik vienu, to pašu mājas-darbs-mājas.
Tā kā viņš tik pirkts, ka virsbūves donors zilam, tad plāns bija jaukt āra uzreiz, bet redzot, ka baka ir vairāk kā puse degviela, izrāvu signalizāciju un pabraukājos ar viņu gandrīz divas nedēļās.
Braukājot ar viņu dailyā, sapratu cik zilā H tomēr ir ātra, stabila un bagātigu komplektāciju. Tas 1.3 karburātors ar pilnībā nevienu ekstru, bet nenojāts un svaiguma sajūtu arī ar 250k km tāfelē, radija dillēmu atstāt viņu kā stock un zilam meklēt citu donoru.
Degviela gāja uz beigām un sāku čekot, ko nu esmu nopircis, jo domāju, ka ir pefekts būris, kam tik jānomaina krāsa uz zilu. Viss prieks beidzās, kad noņemu bamperus. Dabūjis diezgan pa dirsu un pa purnu stūros.
Šis viss lika mazliet nogruzīties, bet tā pat tas ir labak, ka labot šķibi sametinātu zilo H. Galvenais atrast labus meistarus, kas zaļām H salabos esošos defektus.
Tad norāvu sliekšņu uzlikas un tas gan mani iepriecināja, jo tur gan viss ļoti skaisti. Pāris bildes tagad būs ar zaļā Civic svaigumu.
Vienu dienu nogriezu nost brilli priekšā un atklājas atkal gruzīgs skats.
Bet atkal pozitīvs skats ar pārējo virsbūvi.
Pa lielelam grīda 99% bez rūsas. Viss svaigs. Tilti svaigi un ar salasāmiem oem marķējumie. Lielāka daļā Hondai bija vel OEM.
Bet nu ir sadabūtas vajadzīģas detaļās, kas jāmetina. Priekšējo brilli laikam būs jāsūta ķina.
PAr lanžerona pārmetināšanu vel nav skaidrs. To izlems meistars, vai vajag.
Šis stūris ar būs jāpavelk uz āru, jo lukturis pa dziļu iekšā.
Bet tā kopumā Civic labs, lēnā garā sabūvēs perfektu, lai no abiem saliktu vienu ļoti labu Civi, kuram nebūs žēl iegūldīt vel vairāk naudas un varēs sīkos ves uz uz pirmos septembri.
Šeit abi kopā.
Un tā viņš pagaidam gaida to meistaru, lai sametinātos un dotos uz garāžu blakus zila Civic.
Vienu dienu ciemojoties pie senčiem, sīkais brālis prasa, vai esmu redzējis zaļo Hondu kā man Ventspilī. Zināju, ka ir viena kupeja zaļā un zinu, ka Ventspilī ir tik divi heči. Viens mans un otrs vienam pusaudzim, kurš sarkans un ziemā dabūja piepīpēt. Tāpēc beigās palikām pie tā, ka tā bija kupeja, ko viņš redzēja, bet to pašu vakaru braucot mājas, pie Toyotas centra redzu šo.
Pieejot klāt un redzu, ka H uz aizmugurējam arkām ir gumijas moldingi, kas nāk OEM, dēļ kuriem viņiem parasti nopūšt arkas un pārmetinot viņus neviens atpakaļ neliek. Patausot apstiprinās, ka ir svaigas oem arkas un papētos sliekņus tie arī bez rūsas, cik var redzēt.
Domaju, ka gan jau kāds mehs ieķeris ka projektu no Toyotas centra, bet tā kā tur bija pazīstami pieņmēji, tad vienam rakstiju, lai noksidro kam tas Civic ir un vai netirgo. Pēc divam dienam saņemu atbildi no pazīstamā pieņemēja, ka īpašniece atvedusi remontēt uz servisu, esot apsvērusi domu arī tigot un viņās numurs. Zvaniju divas dienas bet neviens neceļ un neatzvana. Līdz ar to jau atmetos, ka kka varētu nospīdet viņu dabūt.
Tad nākama dienā saņēmu zvanu no viņas pašās ar piedāvājumu iegādāties H un kad varētu tikties CSDD. PAr cenu vispaŗ nekas netika runāts, tādēļ jautāju, kāds ir cipars Hondai. Bla bla bla, īsti pie viņa nenonācām, bet reāli cipar būs zem 1000e. Tajā pašā dienā sarunājam tikties CSDD un pārkastī/iegādāties no viņas Hondu. Aizbraucot uz CSDD, cipars vel nebija norunāts, arī pārakstot uz mani, cipars vel nebija izlemts, bet nu beigu beigas viņa bija ļoti priecīga par 600e un sajūtu, ka ir iesmērējusi to Hondu man. Sieviete viņu aizveda uz servisu, salabot ūdens tecēšanu lukturi. Mehāniķim ejot pēc mašinas lai iedzītu boksā, slēdzot vaļā nogļikoja 2003.gadā liktā autonams signalizācija, līdz ar to nevarēja piedarbināt un visu laiku skanēja signāls. Tā kā servisam uz siteina nebija laiks salkabot signalizācijas defektu, bet tik pēc 2-3 nedēļām. Sieviete izlēma nemocīties un tirgot prom, kamēr kāds (es) izrādu interesi.
Tādā veidā tiku pie ši EG3 Civic, kuram esmu trešais saimnieks. Sieviete kas man viņu pārdeva nobrauca 20 gadus ar viņu (cik nu brauca). Vācija bija viena saimniece Adžela, kas norulēja 200k km, tad 2003. gadā viņu LV iegādājas sieviete, no kuras es viņu iegādājos. Sieveite norullēja knapi 50k km. Mašīnu tik lietoja, lai atvaļinājumā patripotu pa LV vai aizbrauktu pie vecākiem, uz Roju. Ziemu redzējusi tik vienu, to pašu mājas-darbs-mājas.
Tā kā viņš tik pirkts, ka virsbūves donors zilam, tad plāns bija jaukt āra uzreiz, bet redzot, ka baka ir vairāk kā puse degviela, izrāvu signalizāciju un pabraukājos ar viņu gandrīz divas nedēļās.
Braukājot ar viņu dailyā, sapratu cik zilā H tomēr ir ātra, stabila un bagātigu komplektāciju. Tas 1.3 karburātors ar pilnībā nevienu ekstru, bet nenojāts un svaiguma sajūtu arī ar 250k km tāfelē, radija dillēmu atstāt viņu kā stock un zilam meklēt citu donoru.
Degviela gāja uz beigām un sāku čekot, ko nu esmu nopircis, jo domāju, ka ir pefekts būris, kam tik jānomaina krāsa uz zilu. Viss prieks beidzās, kad noņemu bamperus. Dabūjis diezgan pa dirsu un pa purnu stūros.
Šis viss lika mazliet nogruzīties, bet tā pat tas ir labak, ka labot šķibi sametinātu zilo H. Galvenais atrast labus meistarus, kas zaļām H salabos esošos defektus.
Tad norāvu sliekšņu uzlikas un tas gan mani iepriecināja, jo tur gan viss ļoti skaisti. Pāris bildes tagad būs ar zaļā Civic svaigumu.
Vienu dienu nogriezu nost brilli priekšā un atklājas atkal gruzīgs skats.
Bet atkal pozitīvs skats ar pārējo virsbūvi.
Pa lielelam grīda 99% bez rūsas. Viss svaigs. Tilti svaigi un ar salasāmiem oem marķējumie. Lielāka daļā Hondai bija vel OEM.
Bet nu ir sadabūtas vajadzīģas detaļās, kas jāmetina. Priekšējo brilli laikam būs jāsūta ķina.
PAr lanžerona pārmetināšanu vel nav skaidrs. To izlems meistars, vai vajag.
Šis stūris ar būs jāpavelk uz āru, jo lukturis pa dziļu iekšā.
Bet tā kopumā Civic labs, lēnā garā sabūvēs perfektu, lai no abiem saliktu vienu ļoti labu Civi, kuram nebūs žēl iegūldīt vel vairāk naudas un varēs sīkos ves uz uz pirmos septembri.
Šeit abi kopā.
Un tā viņš pagaidam gaida to meistaru, lai sametinātos un dotos uz garāžu blakus zila Civic.
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
Viens traks čiviku čalis, lai izdodās jaunais projektiņš!
Es biju šodienas gadus vecs, kad uzzināju, ka šiem bagāžnieka vāku var kā džipam atgāzt
Es biju šodienas gadus vecs, kad uzzināju, ka šiem bagāžnieka vāku var kā džipam atgāzt
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
Same
EG = kompakto hečbeku leģenda no Japāņu asset price burbuļa.
Кто разбирается тот разбирается...
- Focus
- bez Jumta
- Posts: 4255
- Joined: 10 Jun 2004, 23:55
- Location: Darbnīca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
EG vienmēr paticis.
Man ir līdzīgs stāsts par saab 9-3, kur viens ir pārkrāsots zils, taču gadi darijuši savu melno darbu un ir iegādāts donors ar perfektu bundzu un noskrējienu mazāku kā 3gadigam g10.
Vienīgi nav vēl drosmes jaukt ārā.
Man ir līdzīgs stāsts par saab 9-3, kur viens ir pārkrāsots zils, taču gadi darijuši savu melno darbu un ir iegādāts donors ar perfektu bundzu un noskrējienu mazāku kā 3gadigam g10.
Vienīgi nav vēl drosmes jaukt ārā.
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
Es vienmēr ar neviltotu prieku veru vaļā šo topiku, kad pamanu apdeitus un arī šoreiz te nekas neliek vilties!
Zaļā H izskatās, es teiktu, izcili, ja jāsalīdzina ar tām H, kuras redzētas uz LV ceļiem. Nebiju domājis, ka vispār var šos Civicus atrast ar bundžām tik izcilā stāvoklī. Atceroties, kādā dirsā bija zilās H bundža, donora pirkums noteikti ir izcils ieguldījums!
Zaļā H izskatās, es teiktu, izcili, ja jāsalīdzina ar tām H, kuras redzētas uz LV ceļiem. Nebiju domājis, ka vispār var šos Civicus atrast ar bundžām tik izcilā stāvoklī. Atceroties, kādā dirsā bija zilās H bundža, donora pirkums noteikti ir izcils ieguldījums!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
95% dēļ tevi apdeitoju šeit šis tačkas topiku.howitzer wrote: ↑13 Dec 2022, 21:41 Es vienmēr ar neviltotu prieku veru vaļā šo topiku, kad pamanu apdeitus un arī šoreiz te nekas neliek vilties!
Zaļā H izskatās, es teiktu, izcili, ja jāsalīdzina ar tām H, kuras redzētas uz LV ceļiem. Nebiju domājis, ka vispār var šos Civicus atrast ar bundžām tik izcilā stāvoklī. Atceroties, kādā dirsā bija zilās H bundža, donora pirkums noteikti ir izcils ieguldījums!
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
Nu es zaļo ar baigi vel netaisos sadalīt pa daļām, jo ja nu krievs nāk... bet nu jo lēnāk būvēs, jo pabeidzot retāka tā misene būs kļuvusi. Galvenais vākt detaļas rezervē, sapirkt donorus.