Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Jo jauna zobsiksna stāv uz galda. Rīt tieku uz pacelaja. Tad arī samainu eļļu, zobsiksnu, saleju antifrīzu un dzinejs ir darbināms.
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6274
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Dīvaina secība motora likšanai kopā. parasti jau ja reiz vāks bijis nost, tad pie reizes arī maina zobeni, lai precīzāk metkas var salikt. bet visā visumā, gaidu kad būs tādi paši apdeiti kā bija ficukam
diski vnk stīga!
diski vnk stīga!
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Sanāca tā, ka zobsiksnu nebija plānots mainīt. Bet sastelejot tika pamanīts, ka zobsiksna ir lekusi pāri un atstājusi pēdas uz siksnas zobiem. Bet varstu vaks nav jaņem nost. Uz sadalenes zobrata ir visas vajadzīgas atzīmes.
Ar Čiviku nebūs, ka ar Ficuku "Mļe nav ko darīt, jāiet saurbt bamperi caurumi, vai jānopūš zaļi diski!" Sākuma garš ceļš jāiziet cauri lai tehniski viņu savestu kārtībā (bukses, bremzes, virsbūve) Un šie diski man bija gan uz MK1, gan Ficuka. Tagad zinu, kapēc kkas iekšēji neļāva viņus pardot. Viņi gaidija, kad man būs Honda.
Ar Čiviku nebūs, ka ar Ficuku "Mļe nav ko darīt, jāiet saurbt bamperi caurumi, vai jānopūš zaļi diski!" Sākuma garš ceļš jāiziet cauri lai tehniski viņu savestu kārtībā (bukses, bremzes, virsbūve) Un šie diski man bija gan uz MK1, gan Ficuka. Tagad zinu, kapēc kkas iekšēji neļāva viņus pardot. Viņi gaidija, kad man būs Honda.
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Kkas jāieraksta lai nepiemirstu darīto.
Uzmetināts galā termoss. Neprasiet, kapēc šāds slīpums. Gari jāstasta būs. Drīzuma tiks taisīs homemade bundulis ar 70mm galu.
Tad nopirku jaunas riepoas pakaļā. 195/50 R15. Bet baigi lielas izskatas dēļ svaiga protektora. Tiks pardotas viņas un likts kas mazāks.
Tad merinstrumentu panelim samainiju tahometru. Viņš radija gļukus un rad vel tagad. Komutatoru ar nomainiju, bet nekas nemainās. Nenak prata, kas vel būtu pie vainas.
Tad izpūta blīvi un piedarbināt pat nevarēja. Kūpēja kā, tvaika ietu. Čoms aizvilka mājas un taja paša vakara saku visu jaukt āra.
Protams jaunas visas blīves galvai.
Tad, kamēr viss ir nost, izdomaju sakopt moto telpu un pašu motoru. Motor telpa ar zobirsti tika pavaditas koumā kādas 6 stundas. Izrautas arī āra stures pastiprinātaja trubas. Dzesēšanas šķidruma trobas noberztas ar attaukotaju ka jaunas.
Uzlikta nobružāta VTi lūpa, nokrasotas restes melnas un piepūsts ar flakoniņu pagaidām.
Tad saslīpēju varstus un iedevu noslīpēt galvu. Noņēm 0.4mm.
Sapakots viss lai nepazūd.
Tad nopirku ceturtas prelūdes krēslus ar uztaisītu civika sliedi.
Pienāca brīdis kad viss bija jastele kopa. Iepirku pedejas detaļās vajadzīgas. Sadalītajs, eļļa Castrol, antifrīzs, zobsiksna.
Iemesls, kapēc mainiju zobeni.
Tad viss salikts. Atlicis bija tik ieliet antifrīzu un noregulēt aizdedzi. Bet mašīna rūceja zašebis.
Nakošā diena no rīta eju saliet antifrīzus, atslogoju ģeneratoram siksnu, un gribu izbraukt testa braucina.
Pēc 300 metriem sākpu spiest grīa ar otro atrumu un mašīna sak burbuļot. Knapi aizbraucu uz garažu un tukšgaita vairs nebija.
Domāju, ka zobsiksna parlekus, bet viss bija čotka. Tad secinam ka viens stobrs nestrada. Parbadam visu, bet viss ok arpuse. Tad čoms iedomajas, ka varetu būt izlekusi suhāri varstu atsperem. Noraujot varstu vaku, tā ar bija. Viens varsts līks.
Tagad janomaina tas viens varsts, janopērk Y8 metāla galvas blīvi. Izņemot viņai videjo slāni, iegūs lielāku kompresijas pakāpi. Pagaidam tas viss.
Uzmetināts galā termoss. Neprasiet, kapēc šāds slīpums. Gari jāstasta būs. Drīzuma tiks taisīs homemade bundulis ar 70mm galu.
Tad nopirku jaunas riepoas pakaļā. 195/50 R15. Bet baigi lielas izskatas dēļ svaiga protektora. Tiks pardotas viņas un likts kas mazāks.
Tad merinstrumentu panelim samainiju tahometru. Viņš radija gļukus un rad vel tagad. Komutatoru ar nomainiju, bet nekas nemainās. Nenak prata, kas vel būtu pie vainas.
Tad izpūta blīvi un piedarbināt pat nevarēja. Kūpēja kā, tvaika ietu. Čoms aizvilka mājas un taja paša vakara saku visu jaukt āra.
Protams jaunas visas blīves galvai.
Tad, kamēr viss ir nost, izdomaju sakopt moto telpu un pašu motoru. Motor telpa ar zobirsti tika pavaditas koumā kādas 6 stundas. Izrautas arī āra stures pastiprinātaja trubas. Dzesēšanas šķidruma trobas noberztas ar attaukotaju ka jaunas.
Uzlikta nobružāta VTi lūpa, nokrasotas restes melnas un piepūsts ar flakoniņu pagaidām.
Tad saslīpēju varstus un iedevu noslīpēt galvu. Noņēm 0.4mm.
Sapakots viss lai nepazūd.
Tad nopirku ceturtas prelūdes krēslus ar uztaisītu civika sliedi.
Pienāca brīdis kad viss bija jastele kopa. Iepirku pedejas detaļās vajadzīgas. Sadalītajs, eļļa Castrol, antifrīzs, zobsiksna.
Iemesls, kapēc mainiju zobeni.
Tad viss salikts. Atlicis bija tik ieliet antifrīzu un noregulēt aizdedzi. Bet mašīna rūceja zašebis.
Nakošā diena no rīta eju saliet antifrīzus, atslogoju ģeneratoram siksnu, un gribu izbraukt testa braucina.
Pēc 300 metriem sākpu spiest grīa ar otro atrumu un mašīna sak burbuļot. Knapi aizbraucu uz garažu un tukšgaita vairs nebija.
Domāju, ka zobsiksna parlekus, bet viss bija čotka. Tad secinam ka viens stobrs nestrada. Parbadam visu, bet viss ok arpuse. Tad čoms iedomajas, ka varetu būt izlekusi suhāri varstu atsperem. Noraujot varstu vaku, tā ar bija. Viens varsts līks.
Tagad janomaina tas viens varsts, janopērk Y8 metāla galvas blīvi. Izņemot viņai videjo slāni, iegūs lielāku kompresijas pakāpi. Pagaidam tas viss.
- howitzer
- M30
- Posts: 28623
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Šodien norāvu galvu. Skats pavērsas pozitīvs. Varsts nav izdūries cauri virzulim vai sadragājis varstu sēžu. Paklopējis bišk virzuli. Plaisas nemaniju. Tad jau nešķīdis.
Šis čuguna gabals tika atrasts 2. cilindra un tur ar noverojamas minimālas bedrītes iesistas galva un virzuli. Kas tas tāds bija nezinājam līdz... (turpinājums pēc varsta bildes)
Tika izsist āra varsts, jo ar pirkstiem izņemt nebija iespējams.
....pamanijam ka 1. cilindram no vadīklas nolūzis gabaliņš. Ta bija ta čuguna daļa, kas atradas 2. cilindra. Viņa ir veikusi normālu ceļojumu no 1. cilindra caur ieplūdes koletoru līdz resiveram un tad uz 2. cilindru.
Varsts pasūtīts, divslāņu metāla galvas blīve ar pasūtita, rīt jāpasūta viena vadīkla un viens varstu blīvslēgs. Pēc planas galvas blīves uzstadīšanas kompresijas pakāpe no 9.2:1 tiks pacelta uz 10.16:1. (neaizmirstam, ka man galva ir slīpeta 0.40mm)
Varbūt varat ieteik, ka lai notīru pašu galvu no pielipušas grafīta blīves? Negribu saskrapet, lai būtu javed slīpēt atkal.
Šis čuguna gabals tika atrasts 2. cilindra un tur ar noverojamas minimālas bedrītes iesistas galva un virzuli. Kas tas tāds bija nezinājam līdz... (turpinājums pēc varsta bildes)
Tika izsist āra varsts, jo ar pirkstiem izņemt nebija iespējams.
....pamanijam ka 1. cilindram no vadīklas nolūzis gabaliņš. Ta bija ta čuguna daļa, kas atradas 2. cilindra. Viņa ir veikusi normālu ceļojumu no 1. cilindra caur ieplūdes koletoru līdz resiveram un tad uz 2. cilindru.
Varsts pasūtīts, divslāņu metāla galvas blīve ar pasūtita, rīt jāpasūta viena vadīkla un viens varstu blīvslēgs. Pēc planas galvas blīves uzstadīšanas kompresijas pakāpe no 9.2:1 tiks pacelta uz 10.16:1. (neaizmirstam, ka man galva ir slīpeta 0.40mm)
Varbūt varat ieteik, ka lai notīru pašu galvu no pielipušas grafīta blīves? Negribu saskrapet, lai būtu javed slīpēt atkal.
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Labs darbiņš, bet ieteikšu visus vārstus pārslīpēt pirms liec kopā.... un domāju, ka blīvslēgus vajadzētu visus samainīt!!!Bet lai vai kā pacīnies un prieks skatities, ka vēl pašrocīgi cīnās čaļi!!
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Paldies. Vārsti tika visi saslīpēti un galvai tika samainīti visi blīvslēgi, blīves un O-rings.
P.S Augusta piedalīšos Ventspili dragreisa. Protams handikapt klasē.
P.S Augusta piedalīšos Ventspili dragreisa. Protams handikapt klasē.
- OneLitreBeer
- Spam addicted
- Posts: 4105
- Joined: 12 Sep 2012, 22:01
- Location: Kanēļa Actiņa
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
IMHO, tos preludes sēdekļus var izmantot tikai iekuram. Kas vainas OEM sēdekļiem?
Vecs Sūds
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Tāpēc, ka tie beņķi ir supper ērti un maksā kapeikas.
Labākais variants, ja nevari atļauties īstus Recaro vai Bride beņķus
Neizskātās mega labi, bet ir memory funkcija un tas ir forši :nav_katru_reizi_jāpārregulē_beņķis:
Labākais variants, ja nevari atļauties īstus Recaro vai Bride beņķus
Neizskātās mega labi, bet ir memory funkcija un tas ir forši :nav_katru_reizi_jāpārregulē_beņķis:
Audi A3 2.0TDi '09
Nissan Leaf ZE0 '14
Honda Accord Aerodeck F20A2 '94 - pārdots
Honda Civic Aerodeck VTi B18C4 LSD '99 - pārdots
Alfa Romeo 145 Limited 500/No. 383 '00 - karotēs
*Honda Civic EJ9 1.4is '96 - karotēs
Nissan Leaf ZE0 '14
Honda Accord Aerodeck F20A2 '94 - pārdots
Honda Civic Aerodeck VTi B18C4 LSD '99 - pārdots
Alfa Romeo 145 Limited 500/No. 383 '00 - karotēs
*Honda Civic EJ9 1.4is '96 - karotēs
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Paarreguleets benkjis ir ljaunaakais murgs - pusi celja pavadiisi reguleejot vinju citaa poziicijaa
Neizskataas tie benkji nemaz tik anaali.
Te viss pareizajaas sliedees
Neizskataas tie benkji nemaz tik anaali.
Te viss pareizajaas sliedees
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Šie krēsli ir tuvak grīdai.
Viņi ir 3x ērtaki.
Labak izskatas (gaumes jautajums).
Un viss ko pieminēja Rixis.
Pats galvenais, ka tuvāk asfaltam.
Viņi ir 3x ērtaki.
Labak izskatas (gaumes jautajums).
Un viss ko pieminēja Rixis.
Pats galvenais, ka tuvāk asfaltam.
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Čiviks elpo caur droseli un nobrauktas pirmas 6 jūdzes. Rīt tik jānoregulē aizdedze.
Paneli deg SRS, norautas rokas bremzes, atvērta bagāžnieka un nepiespradzešanas brīdinājuma lampiņas.
Bilde no Instagramas kura fočeta ar Samsungu. Lumia saplīsa un saplīsa kvalitatīvas bildes. :mrgreen:
Paneli deg SRS, norautas rokas bremzes, atvērta bagāžnieka un nepiespradzešanas brīdinājuma lampiņas.
Bilde no Instagramas kura fočeta ar Samsungu. Lumia saplīsa un saplīsa kvalitatīvas bildes. :mrgreen:
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Haube sabuktēta un ar nokasītu krasu priekšā. Tapec man viņa besī. Bāka 10l degvielas apmēram tie ir 120-130km.
Honda šonakt nakšnoja uz pacēlaja. Izradas nomainīt pakaļā plauktu ir lielaks pisaks, neka pret aisbergu. Visas skrūves jādauza lai atskrūvetu. Cerams šodien samainīšu un ritenis vairs nebūs pozitīva kambera.
Getto Garage
Honda šonakt nakšnoja uz pacēlaja. Izradas nomainīt pakaļā plauktu ir lielaks pisaks, neka pret aisbergu. Visas skrūves jādauza lai atskrūvetu. Cerams šodien samainīšu un ritenis vairs nebūs pozitīva kambera.
Getto Garage
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Jau nobrauktas pirmas 100 jūzes un viss čotka. Motors tik pastiprināti sācis kupet. Tomēr vajadzēja arī gredzenus samainīt.
Nedeļas vidu tika samainīts aizmugurejasi lielais plaukts. Vairak ritenis nav pozitīva kambera. Tagad ir negatīva.
Aizvakar tika haube nolīmēta ar leoparda ādas līmplēvi. Haubi krasot nebija jēgas, jo sabukteta un deformēta. Izdomāju šādu variantu līdz dabūšu sterilu haubi.
Vakar tika nopirkts zirneklis 4-1. Jaiemetina tik zondei vieta. Tad vel aizmugurejais sanu sparns kurš man sašpaktelets un sarusejis. Tas metināsies ziema klāt. Vel salona trukstošās detaļās kuras vai nu nebija vai bija uzliktas pagaida varianta pelēkas.
Šodien atkal bija maziņš vpils-streeta drags. Saka slīdet sajūgs. Tas līdz 2.augustam obligati jāsamaina.
Vel vakara spoguļi beidzot nokrasoti un pielikti. Bet bilde nav ar spoguļiem.
Paris bildes un video. Bez haubes braucu, jo man viņā nav pieskurveta un pie 140km/h saka celties gaisa.
Videoklipi.
Nedeļas vidu tika samainīts aizmugurejasi lielais plaukts. Vairak ritenis nav pozitīva kambera. Tagad ir negatīva.
Aizvakar tika haube nolīmēta ar leoparda ādas līmplēvi. Haubi krasot nebija jēgas, jo sabukteta un deformēta. Izdomāju šādu variantu līdz dabūšu sterilu haubi.
Vakar tika nopirkts zirneklis 4-1. Jaiemetina tik zondei vieta. Tad vel aizmugurejais sanu sparns kurš man sašpaktelets un sarusejis. Tas metināsies ziema klāt. Vel salona trukstošās detaļās kuras vai nu nebija vai bija uzliktas pagaida varianta pelēkas.
Šodien atkal bija maziņš vpils-streeta drags. Saka slīdet sajūgs. Tas līdz 2.augustam obligati jāsamaina.
Vel vakara spoguļi beidzot nokrasoti un pielikti. Bet bilde nav ar spoguļiem.
Paris bildes un video. Bez haubes braucu, jo man viņā nav pieskurveta un pie 140km/h saka celties gaisa.
Videoklipi.
Spoiler
Show