Page 14 of 17

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 11 Oct 2020, 21:30
by Martinss
Virsma, uz kuras sēž bremžu disks ir kārtīgi notīrīta? Disku liec pa sauso bez smēres?

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 12 Oct 2020, 09:06
by VuskansDavis
-AF- wrote:Jā, piekrītu, liec visparastakos ATE ;)
Un kvelsvecu relejam pie reizes nomaini + vadu arī, maksā kapeikas, bet bieži viņš jau pakusis ir.
Ieskrēju realoem, neatradu tādu kabeli, varbūt vari kodu iemest?

Bet bremzes lieku pa sauso, nekur neko nesmērēju, un gultņa virsma notīrīta maksimāli tīra ar dažādiem drāšu birstes izstrādājumiem. Par gultņiem biju iedomājies, varbūt kkāda mikro lufte ir (vibrē kad bremzē mierīgi, kad straujāk, tad viss normāli. Velkot smagu piekabi, vispār vairs nevibrē :D) , jo ar roku nejūt nekādas kustības viņiem. Vēlvienus diskus plauktā negribu likt, vieni jau stāv 15-20 braukti :?

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 12 Oct 2020, 09:31
by Martinss
Pārliecinies, bet man liekas, ka kabelim kods 12427793201
Detaļa nr.3 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=12_1377

Ja pa sauso, tad ar diskiem viss pareizi. Supporti nekur/nekā neķīlē točna? Ja nē, nu tad atliek aizņemties no kāda mikrometru, tad varētu būt skaidrs par stupicu/gultni. :roll:

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 12 Oct 2020, 09:35
by HaL
Man arī jau bremžu diski sākuši vibrēt :alkofest:
Reāli nobraukts ar viņiem tur 5k

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 12 Oct 2020, 09:59
by VuskansDavis
Martinss wrote:Pārliecinies, bet man liekas, ka kabelim kods 12427793201
Detaļa nr.3 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=12_1377

Ja pa sauso, tad ar diskiem viss pareizi. Supporti nekur/nekā neķīlē točna? Ja nē, nu tad atliek aizņemties no kāda mikrometru, tad varētu būt skaidrs par stupicu/gultni. :roll:
Izskatās, ka pareizais - paldies

Brauks mērīt kompresijas, tad būs arī tie gultņi jāpačeko

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 12 Oct 2020, 10:11
by *Sicram
Mūžīgi mūžos AMEN
ja nosaukumā ir MAX, značit laba manta.
Tāpēc es izvēlējos kaujās pārbaudītu mantu, un iegādājos 312mm diskus ar nosaumu FREMAX ! :]

Image

fremax + brembo = jau vairāk kā 5k km aiz muguras. ESMU sajūsmā.

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 12 Oct 2020, 10:13
by VuskansDavis
Tev jau mazās bremzes :D

Bet man laikam mūžīgais merfijs - gribēju kā labāk, sanāca kā vienmēr

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 12 Oct 2020, 10:14
by O.z
Ar diskiem same shit different car. E65 lidziga problema, bija sametušies uzliku jaunus ATE pec apmeram 10k km atkal sāka maza visbracija paradities bremzejot pratigi, bet metot kartigi pa nazi viss ir safe. Pa starpai samainiju vienu gultni un vibracija likās,samazinājās. Taka vaina varetu but gultņos, ja problema butu diskos tad viņi vibretubkā pie vājas bremzešanas tā pie lielas :think:

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 12 Oct 2020, 10:14
by *Sicram
:nene: man nav mazās, man ir specizmērs :D mazās būtu 300 :D
Es aizgāju budžeta ceļu, un pagaidām viss ir normāli. Ceru, ka tā arī paliks :naac:

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 12 Oct 2020, 10:19
by Martinss
ATE diski + ATE kluči visam būtu jābūt vairāk kā labi, ja šī kombinācija tev metās, tad tev tur kaut kas točna ir šķībs/ķīlē un/vai nepareizi uzstādīts.

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 12 Oct 2020, 10:21
by ray112
*Sicram wrote: 12 Oct 2020, 10:14 :nene: man nav mazās, man ir specizmērs :D mazās būtu 300 :D
Es aizgāju budžeta ceļu, un pagaidām viss ir normāli. Ceru, ka tā arī paliks :naac:
Bet nav tā ka aizmugure tomēr saņem mazāku slodzi pārsvarā, līdz ar to nav īsti rādītājs. Jo tā saprotu ka vispār te citiem tā problēma ar priekšas diskiem.

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 12 Oct 2020, 10:24
by *Sicram
ray112 wrote: 12 Oct 2020, 10:21
*Sicram wrote: 12 Oct 2020, 10:14 :nene: man nav mazās, man ir specizmērs :D mazās būtu 300 :D
Es aizgāju budžeta ceļu, un pagaidām viss ir normāli. Ceru, ka tā arī paliks :naac:
Bet nav tā ka aizmugure tomēr saņem mazāku slodzi pārsvarā, līdz ar to nav īsti rādītājs. Jo tā saprotu ka vispār te citiem tā problēma ar priekšas diskiem.
VOT ka patīk vilkt uz zobe hehehehe
Nē, viss legāli, IR RUNA PAR PRIEKŠĒJO ASI

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 12 Oct 2020, 10:48
by ray112
*Sicram wrote: 12 Oct 2020, 10:24
ray112 wrote: 12 Oct 2020, 10:21
*Sicram wrote: 12 Oct 2020, 10:14 :nene: man nav mazās, man ir specizmērs :D mazās būtu 300 :D
Es aizgāju budžeta ceļu, un pagaidām viss ir normāli. Ceru, ka tā arī paliks :naac:
Bet nav tā ka aizmugure tomēr saņem mazāku slodzi pārsvarā, līdz ar to nav īsti rādītājs. Jo tā saprotu ka vispār te citiem tā problēma ar priekšas diskiem.
VOT ka patīk vilkt uz zobe hehehehe
Nē, viss legāli, IR RUNA PAR PRIEKŠĒJO ASI
Jā vainīgs šoreiz :D , izlasīju "aizmugures" bet īstenībā bija "aiz muguras". Nu nav vieglas tās pirmdienas :reeka:

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 12 Oct 2020, 20:27
by J.K.jr.bad.
Es jau liktu kārti uz kādu beigtu piekares sviru. Man tā ir bijis uz pāris behām, ka bremzējot mierīgi vibrē, bet strauji bremzējot vairs nevibrē. Uz paša auto sviras lufti diezgan grūti noteikt. Noņemot nost var uzreiz redzēt ka šarnīrs beigts un ļurkājas kā banāns spalvains. :D

Ar parastajiem ATE diskiem un EBC Bluestuff klučiem pieredze tāda, ka vienreiz vajadzēja virpot. Tagad braucu otro kluču komplektu un praktiski viss ir jau izmetams, bet vibrācijas vairs nav.

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 28 Feb 2021, 14:13
by VuskansDavis
tā kā UldisUldis topiksā iet runas par uzticamajiem :hehe: m57, uznāca iedvesma te kko iepostot.

pāris dienas pēc pēdējā te rakstītā, biju aizšāvis uz pirmo trackday. riepām nepatika, man patika, pasažierim kārtīgi sašūpoja kuņģa satur, bet bija naiss. jāmācās braukt. sanāca samocīt atkal to pašu riepu, ko iepriekš, nezināju, ka būs tik traki :?
Image

pēdējās brīvdienās pirms decembra uzskrūvēti bezsaķeres riepu komplekts :( jau atkal taimings sanāca labs, jo nākamajā rītā viss bija konkrēti balts :D
Image

kkad īsi pirms ziemīšiem sanāca laiks beidzot aizdot uzmērīt kompresijas. es hz, ko domāt, jo autodatā raksta kko dīvainu (10-18bar). manuprāt, pārāk maz tur pieļaujamie spiedieni, lai nu kā, manam klucim ir vairāk nekā 10bar, kas jau ir pozitīvi :)
Image
Image
pie reizes iebraucu ar ķīnas endoskopu katlos, visos redz honējumu. :hvz: , papildus, servisa darboņi saka, ka turbo uz tausti ir ahujennais un tur nevajadzētu būt problēmai. par tiem diviem podiem, kur zemāks, varbūt vārsti nenoslēdz, jo konkrētos spiedienus pacēla ātri un pie mīnus visiem grādiem leca bez problēmām un bez raustīšanās, tā kā es tiešām nezinu ko domāt. gan jau jāsāk ar galvu nost, vai vismaz nedaudz gateriski nomainīt vārstu saļņikus. pie reizes vēl šo to biju iepircis, ko vajadzētu uzmainīt: kvēlsveču releju, kartera ventilāciju (tā vēl gaida savu prieka brīdi), priekšā stabilizatora bukses, pakaļā beidzot jauni amīši ar visiem atbalstiem un visu pārējo, visas atlikušās bremžu šļaukas un kardānam pakaļējo muftu (pēdējās 2 lietas arī vēl nav uzliktas)
Image
Image

šī gada pēdējā trackday biju aizbraucis pagāzt. diemžēl vēlu izdomāju un pēdējie brīvie laiki bija vakarā pa tumsu, bet tas tikai piedeva asumiņu un jaunas intrigas. tā kā bezsaķeres sezonas riepas man ir ar vēl dažām nenodilušām naglām, tad metu bagūzī vasarniekus un doņķieri, lai var pie baudāmiem 0..+1 rāda braukt ar vasarenēm.
Image
Image
jā, bija slapjš un tumšs, bet man patika daudz labāk nekā pa sausu segumu. riepas izdzīvoja, bmw izdzīvoja, daudz mazāka sajūta ka laužu mašīnu un šoreiz ar 3 sesijām bija krietni par īsu. gribēju vēl. interesanti, ka tajā pašā laikā tur braukāja arī diezgan svaigs mustangs, kam gan bija virsū šipenes. diemžēl pirmajā iebraucienā es viņu pa 2 apļiem vismaz apbraucu 8), kā arī konkrētajā trackday speciāli paskatījos, kas notiek ar patēriņiem :hehe:
Image

vēlāk biju arī Stūros, tur tiešām patēriņš ir micro (tiesa neuzņēmu)
Image

un kkad pirms vai pēc stūriem meklējam kam tur sāk iestāties pizdauskis :D aizdomas uz pusasīm
Image

kkad vēl abi pakaļējie gultņi samainīti, viens dziedāja nenormāli, otrs vienk klusumā gribēja pamest čatu un mani kkur nosist, bet tā jau viss normāli(pēc gultņu maiņas arī vairs nekas negaudo, laikam reduktors tas nebija, kā iepriekš likās :rofl: ). šonedēļ sāk pazust stūres pastūzis (laikam) atf maiņa kko nedaudz palīdzēja, bet nu tas neskaitās. eļļas patēriņš jau nonācis līdz 1L uz ~4k km, tur arī vajadzētu iejaukties. bija doma šomēness tur kko vismaz iesākt, bet komandieri mani apturēja un nācās tā nedaudz vairāk nolocīt sodos, un īsti legāls uz ceļiem arī vairs neesmu, tā kā. bremzes arī ir sarakstā, indikatori jau sasniegti, nobrauks esošos klučus līdz galam un tad pārlasīs tās arī. vispār saraksts baigi garš un sāk mani konkrēti gruzīt :-|

pašlaik odometrā 388k, onkuļi saka - reālais. pēdējie 65k manējie

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 28 Feb 2021, 14:22
by ray112
Kas tev tam motoram īsti ir par problēmām? Tukšgaita nevienmērīga un zilums pa dirsu cik atceros no iepriekš minētā. Bet nav tā ka kāds tur ir ar čipu kolhozu sataisījis, jo pirki jau čipotu.

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 28 Feb 2021, 14:26
by VuskansDavis
par čipu nez. tukšgaitu paļubomu bišk čakarē grabošais spararats (izspiežot sajūgu viss paliek gludi) un karsts dzinējs tukšgaitā sit kārtīgu zilīti. pēc mocīšanas pa trasi ļoti traki sit zilbaltu dūmu. tas ka smird, gan jau dpf neesamība palīdz. novērsīs to eļļas rīšanu, brauks labot čipšus, tas vairāk nekā skraidrs.

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 28 Feb 2021, 19:00
by -AF-
Nnjā, skumji.
10bar ir aukstam , 18bar siltam.

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 28 Feb 2021, 23:27
by Martinss
Mērot kompresiju varēji mazliet eļļu iepilināt tajos podos, kur zemāka kompresija. Tad vismaz diezgan skaidrs būtu, ka tie ir gredzeni, ja kompresijas rādijums pēkšņi uzlektu augstāks. Ko diagnostikā rāda tukšgaitā par sprauslu/cilindru korekcijām?

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 01 Mar 2021, 06:52
by VuskansDavis
vot, jā, vajadzēja, bet kkā nelīdz tam. tur tāpat šķiet, ka ir pietiekama eļļas pieplūde, jo noņemot ieplūdnieku, es no viņa vienmēr izleju eļļu :D man liekas, ka tā tomēr nevajadzētu būt 8)

un korekcijas kādu brīdi nav skatītas, bet šausmīgākais kosmoss nebija. max +/-1. pirms sprauslas rāvu ārā un pamanīju, ka viena sprausla nav piekodēta, tad gan tur tā konkrētā leca ārā. un nērings apgalvoja, ka sprauslas ir zbis stāvoklī :hvz: