tā kā UldisUldis topiksā iet runas par uzticamajiem
m57, uznāca iedvesma te kko iepostot.
pāris dienas pēc pēdējā te rakstītā, biju aizšāvis uz pirmo trackday. riepām nepatika, man patika, pasažierim kārtīgi sašūpoja kuņģa satur, bet bija naiss. jāmācās braukt. sanāca samocīt atkal to pašu riepu, ko iepriekš, nezināju, ka būs tik traki
pēdējās brīvdienās pirms decembra uzskrūvēti bezsaķeres riepu komplekts
jau atkal taimings sanāca labs, jo nākamajā rītā viss bija konkrēti balts
kkad īsi pirms ziemīšiem sanāca laiks beidzot aizdot uzmērīt kompresijas. es hz, ko domāt, jo autodatā raksta kko dīvainu (10-18bar). manuprāt, pārāk maz tur pieļaujamie spiedieni, lai nu kā, manam klucim ir vairāk nekā 10bar, kas jau ir pozitīvi
pie reizes iebraucu ar ķīnas endoskopu katlos, visos redz honējumu.
, papildus, servisa darboņi saka, ka turbo uz tausti ir ahujennais un tur nevajadzētu būt problēmai. par tiem diviem podiem, kur zemāks, varbūt vārsti nenoslēdz, jo konkrētos spiedienus pacēla ātri un pie mīnus visiem grādiem leca bez problēmām un bez raustīšanās, tā kā es tiešām nezinu ko domāt. gan jau jāsāk ar galvu nost, vai vismaz nedaudz gateriski nomainīt vārstu saļņikus. pie reizes vēl šo to biju iepircis, ko vajadzētu uzmainīt: kvēlsveču releju, kartera ventilāciju (tā vēl gaida savu prieka brīdi), priekšā stabilizatora bukses, pakaļā beidzot jauni amīši ar visiem atbalstiem un visu pārējo, visas atlikušās bremžu šļaukas un kardānam pakaļējo muftu (pēdējās 2 lietas arī vēl nav uzliktas)
šī gada pēdējā trackday biju aizbraucis pagāzt. diemžēl vēlu izdomāju un pēdējie brīvie laiki bija vakarā pa tumsu, bet tas tikai piedeva asumiņu un jaunas intrigas. tā kā bezsaķeres sezonas riepas man ir ar vēl dažām nenodilušām naglām, tad metu bagūzī vasarniekus un doņķieri, lai var pie baudāmiem 0..+1 rāda braukt ar vasarenēm.
jā, bija slapjš un tumšs, bet man patika daudz labāk nekā pa sausu segumu. riepas izdzīvoja, bmw izdzīvoja, daudz mazāka sajūta ka laužu mašīnu un šoreiz ar 3 sesijām bija krietni par īsu. gribēju vēl. interesanti, ka tajā pašā laikā tur braukāja arī diezgan svaigs mustangs, kam gan bija virsū šipenes. diemžēl pirmajā iebraucienā es viņu pa 2 apļiem vismaz apbraucu
, kā arī konkrētajā trackday speciāli paskatījos, kas notiek ar patēriņiem
vēlāk biju arī Stūros, tur tiešām patēriņš ir micro (tiesa neuzņēmu)
un kkad pirms vai pēc stūriem meklējam kam tur sāk iestāties pizdauskis
aizdomas uz pusasīm
kkad vēl abi pakaļējie gultņi samainīti, viens dziedāja nenormāli, otrs vienk klusumā gribēja pamest čatu un mani kkur nosist, bet tā jau viss normāli(pēc gultņu maiņas arī vairs nekas negaudo, laikam reduktors tas nebija, kā iepriekš likās
). šonedēļ sāk pazust stūres pastūzis (laikam) atf maiņa kko nedaudz palīdzēja, bet nu tas neskaitās. eļļas patēriņš jau nonācis līdz 1L uz ~4k km, tur arī vajadzētu iejaukties. bija doma šomēness tur kko vismaz iesākt, bet komandieri mani apturēja un nācās tā nedaudz vairāk nolocīt sodos, un īsti legāls uz ceļiem arī vairs neesmu, tā kā. bremzes arī ir sarakstā, indikatori jau sasniegti, nobrauks esošos klučus līdz galam un tad pārlasīs tās arī. vispār saraksts baigi garš un sāk mani konkrēti gruzīt
pašlaik odometrā 388k, onkuļi saka - reālais. pēdējie 65k manējie