kamēr ir iedvesma, jāmēģina iesmērēt arī te kaut ko
tātad turpinot iepriekšējo postu - priekšā tika dabūti flanči, līdz ar to priekšā 15mm un aizmugurē 25mm lai pēc kaut kā sakarīga sāktu izskatīties auto
tad izdomājām laist sēnēs ar sēdinātu lamatu - rezultātā atklājās kaut kāds bijušais super remonts un tas, ka degvielas trubām nav neviena stirpinājuma
nu neko, kamēr pasažieri sēņo, es tikmēr ostu soļķi un mēģinu safiksot lai tiek atpakaļ uz rīgu (jauki ka jau biju bagūzim nopircis to paklāju, bija uz kā apgulties
)
fitmens prasa upurus
tad pienāca īss atvaļinājums un izdomājām aizlaist uz Poliju tūrismā. tā kā auto nesen iepirkts un uz ģeneratora nodevīgi spid baltais šrotistu marķieris, tad ielīdu pie sprieguma regulatora un sapratu, ka fiksi jāuzmaina, tas, protams, notiek dažas stundas pirms plānotās izbraukšanas
piešķiļam, akumulatora lampa nedeg, tātad ahujenna. pielejam bāku un braucam. īsi pirms Elejas saprotu - [censored], tehniskās pases nav līdz. nu neko, metam ripā un izmantojot visus 96kw velkam atpakaļ uz RĪgu. kamēr caur korķiem, jau 3h kavējam no plānotā, un poļu naktsmājām jau krietni kavējam chech-in. otro izbraukšanu no LV mēģinu caur Bausku, paliek tumšs, līst lietus, fūru rindas, tie jobanie 96kw nav ///m57, tāpēc tik ātri neveicas ar apdzīšanu taču brīžiem sāk likties, ka slotiņas tādas lēnīgas paliek un gaismas arī dzeltenākas nekā parasti. nu neko, maucam, ja kaut kas notiks, tad domās. tuvojamies Paņevežiem, volvo izdomā, ka jāpaziņo kaut kāds sūds franciski mini kompī uz īsiem brīžiem. Jo ilgāk brauc jo biežāk un uz ilgāku laiku iedegas:
tulkojumā - low battery, sākumā [censored], jāaizbrauc līdz Paņevežu staķikam, jāpiemet pie kompja un jāpaskatās. paskatos - oje, 10v
neko, pazvanu poļu naktsmājām, ka šonakt nebūsim un mēģinām tikt atpakaļ uz LV. bija diezgan interesanti vērot, cik ātri izrubijās pečkas ventilatori un apgaismojums salonā, automāts avārijas režīmā, (spidometra panelī temperatūras dačiks nostrāga ātri, abs noturējās ilgi un dažus km pirms dīzeļa nosprāgšanas izbeidzās degvielas līmeņa rādītājs
) lai nu kā, tuvojoties LV robežai zvanīju sencim ar tekstu - ņem akumulatoru un 10 atslēdziņu un brauc man pretī
aķis atdeva galus izbraucot caur Bauskas apli, lejā no kalna jutu, ka sāk nereaģēt uz gāzes pedāli kā gribēto, uzreiz pilns pedālis, pāri sarkanajam (ar cerību ka tiks līdz Viadai augšā kalnā) bet nu 100m pirms viadas nosprāga tas sūds.
es nepadevos, ticis līdz senču mājām, īsti nevarēju pagulēt, tikko kā palika gaišs, gāju ņemt nost ģeneratoru, 30min un gatavs, fiksi izčeko bodes, kas notiek - ojā, apē jauns ģenerators pa 130eur, sestdienas rītā biju pirmais klients tur
uzliku šito virsū, ieliku atpakaļ savu nedaudz uzlādēto aķi un mēģināju šķilt - pirmās skaņas - bišk kauc ģenertora siksna, tātad viss ahujenna, lādē. piemetu voltmetru - jāaa, 14,5v
tās dienas vakarā bijām Gdaņskā
atziņas pēc brauciena:
-sajūta, ka ķeras reika šad tad;
-tas 96kw mēsls rij degvielu, ja brauc ātrāk par 100 (8L uz simta braucot pa bāņiem uz 130, kur tā izslavētā ekAnomija?)
-viens gultnis sāka kaukt
-vmax tikai 165
(jo tās problēmas ar dīvainu uzvedību pēc 3k rpm)
pēc brauciena samainīju kaucošo gultni (maiņas procesā normāli ievilku pa abs sensoru, bet laimīgā kārtā turpina sarboties
), biju pasūtījis un iebakstīju egr delete, bet tas īsti neko nemainīja, taču vēl pēc pāris dienām jutu, ka tā lamata beidzot sāk braukt arī pēc 3k rpm, laikam patika ilgāks trips un kaut kas pašsalabojās (beidzot arī kaut kas labs), kā arī rrr.lt beidzot parādījās patīkami lēts piekabes āķa komplekts, kad atnāca, izrādījās, ka oem noņemamais āķis vēl pat ar oem rozeti (uzliekot āķi pakaļa nosēdās vēl nedaudz un jau ir par zemu, kad pilna bāka
)
biju aizbraucis arī uz 333 trackday 18 novembrī - automātam ļoti nepatīk trase un šo pašu konfigurāciju ar daudz haotiskāku braukšanu, ///m57 spēj pieveikt vismaz 15sek ātrāk aplī
nākamajā dienā brieda izbrauciens līdz Viļņai. intereses pēc iemetu aci, kas notiek lietuvā ar nepieciešamību pēc ziemas riepām, izrādās, ka tur pēc 10 novembra vajag riepas ar m/s uz sāniem, nu neko. braucu caur garāžu uzskrūvēt ziemas diskus (nopirku hankook i*cept iz2 (w616), ķip dārgākās no hankook bez naglām, kas bija pieejamas)
atceļā uz mājām tika pasēdēts astē dažiem lidotājiem un sasniegts jauns rekords vmax=200kmh. tā kā vairs neraustās pēc 3k rpm, tad var pat kādu apdzīt
pienāca ziema, sākās aktuālās dīzeļfanu sarunas, ka kādam nelec, kāds uzsilda sveces 5x un tad kaut kā uzzāģē, mans d5244t2 pie -17 rūca labāk nekā pie -6
un tad plānojās nākamais trips - šoreiz uz Zviedriju paslēpot, tātad bišku jāsagatavojas, sanāca brīvs laiks un aizbraucu iemācīt panelim bišk saprotamāku valodu, eļļas lampa sāka pārāk ilgi degt un šad tad rādīja paziņojumus pielecot, ka nav eļļas spiediena - oke, tad mainām eļļu - šoreiz ielējām to ko zviedrs ir vēlējies šiem motoriem - 0w30, nomainīju arī bagāžnieka slēdzeni, jo visu laiku kopš nopirkšanas rādījās kaitinošais paziņojums, ka vāks ir vaļā uuuunnnnn beidzot sapratu kā pieslēgt hellas bezgatera variantā ar oem pogu viduskonsolē un bez papildu vadu slēgšanas. īsi pirms tripa atkal sāka zust powers virs 3k brīžiem
tā kā Tallinks no Rīgas neiet, tad braucām ar Stena Line - ar pārkrautu, sēdinātu v70 uz kuģa tikt un pa to ripināties ir jautri, bet ar cietu seju un lēnu ripināšanu viss izdevās
atziņas pēc brauciena uz Zviedriju - riepas ahujennas, patīk, atkal ir powers virs 3k rpm, zviedri iesāla ceļus vēl trakāk nekā lv un vairs šķembas īsti nekaisa, tik pie pašas ostas bija posms, kur sencim nepaveicās un logam pezda un laikam krāsā arī kkādi robi
āā, ar ziemas diskiem patēriņš ir vismaz par 1L mazāks, un mierīgi ripinot pa Zviedrijas ceļiem kompiks ar pilnu bāku rāda nereālus ciparus
K.JAY wrote: ↑24 Aug 2021, 22:11
Ko tur daudz, te viens opel astrai bija topiku uztaisījis
taisnība ka šiem automāti sūdīgi, vismaz kād kolēģis ieminējās par xc90 un teica ka volvo automātu neizskatīt kā tādu?
emmm, esmu braucis arī ar pirmo gadu xc90 ar šo pašu 5robu automātu - nevajag, tas xc ir daudz par smagu tam dzinēja/kārbas kombo un ēd neadekvāti
ray112 wrote: ↑24 Aug 2021, 19:36
Žēl ka paneli arī tam auto nevar nomainīt...
panelis vēl tā, bet tie beņķi gan ir šausmas, iepriekšējai paaudzei likās foršāki ar vismaz kaut kādu formu un sānu atbalstu. te vienkārši iekrīti mīkstā švammē
GG. wrote: ↑24 Aug 2021, 17:14
Tiem Volvo ir tik sliktas gaismas stockā, ka jākarina tās lustras? Vai to sāc saprast tikai tad, kad iestājies klubiņā?
šim gaismas labas (iespējams pat labākas kā bij e91), bet pa lv braukāju ar vākiem virsū, Zviedrijā sajutos starp savējiem
un ir prikols no viņām
lielos vilcienos tas viss, itkā pieremontēts ir, vairs nav mīziens, ka kaut kur apstāšos
P.S. neliegšos, ka zb braukt ar viņu un regulāri skatos kaut ko normālu atkal paņemt bet vēl nekas acīs nav iekritis