
tātad subjekts ir 96. laikam gada, e36 m43b16 kompakts, sākumā izskatījās cienījams auto

pirmais tika izrauts viss salons, lai saprastu kas notiek apakšā un lai satīrītu to visu kas tur bija, grīdā vajadzēja sametināt tikai vienu no lūkām kas ir aizmugurē pie kājām.
liekais svars pazūd, bet pēc tam lielums atgriezās salonā:D

pēc tam kad tika samainītas sveces, svečvadi, lielākā daļa gumijas šļūtenes, motortelpā, ieplūdes gofra, tik aizvadīti pirmie testdriavi

tad pienāca laiks arkām, kuras bija biš sagurušas, ātri ievārījām sedana arkas, jo tās bija stipri lētākas


glāzes arī tika pastiprinātas, lai turētu spōrta amjus


kā arī izplūde tika uztaisīta savādāka, un arī testēta

tad tika pieķerta piekare, priekšā salikām 6cyl atsperes pēc marķējumiem laikam sanāca kkādas vidējās cietības, kopā ar alko amjiem kas tur jau stāvēja




kā īstam rallijniekam tika uzbliezti kārtīgi dubļinieki

te gan šķiet vēl setups ar e30 sēdinātajām atsperēm aizmugurē..

tad uzbliezu kārtīgu sporta šifteri, ļoti ērts, ar rezultātu esmu ļoti apmierināts...kulise foršāka kā paša e30tajā



Dienu pirms gonkas tika uzbliezts pēdējais apgreids
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
(reduktors 4.27)


uzreiz tika uz grunts ietestēts, ir stipri labāk, bet pēcāk patestējot pa vietējo trasīti, tomēr tiak konstatēts ka uz smilšaina asfalta priekšu grib stumt ārā, gonkā gan to baigi laikam nejuta


apšuvumiem bagātais bagāžas nodalījums, kopā ar nu jau iztaisnoto motora aizsargu


pēc gonkas trīssestā priekša bij nedaudz bēdīga, te pat izskatās labāk kā patiesībā



braucot mājās...dat ass un pod M buferis



kkā tā īsumā pagaidām... bleķi pataisnoti, panna arī, jāsamaina plaukts un jācer ka rats būs vietā

jādomā kkas ar svaru, vai nu priekša jāatvieglina vai aizmugurē jāliek balasts, kas jau automātiski atkrīt (1.6 problems), jo aizmugure liekas ir par vieglu :/