Capella Metallic e34

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

-AF-
Posts: 4535
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Capella Metallic e34

Post by -AF- »

Vecīt nu nečakarējies ar to čuguna kolektoru, tur kur tu piemetinajies lūzīs vienmēr nost.
https://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/p ... anguage=en
Aiztaupi sev laiku un nervus , uzsit PM psihajam , lai sagādā tev daudz maz normālu santehniku. Vienmēr varēsi pārdot.

Un sāc domāt par citu vadību tam motoram, jo šim ar trigerwheelu nevar normāli saregulēt aizdedzi, vai nu liec no M50 vai aftermarket.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
kasiks
Posts: 222
Joined: 24 Jan 2015, 23:53

Re: Capella Metallic e34

Post by kasiks »

Manupāt šim ir/bija MS vadība
User avatar
Abit e30
Posts: 1063
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Contact:

Re: Capella Metallic e34

Post by Abit e30 »

m30 nevar kā m20 šādus vnk uzmetināt?
tur tie flanči laikam tik m30 stulbāki, bet izmantojot tos pašus m30 oem kkā pielāgot :?
Image
User avatar
juris800
Posts: 160
Joined: 12 Apr 2018, 22:09

Re: Capella Metallic e34

Post by juris800 »

pilns ebay ar gataviem spraud un speelee
e30 m30b35TUrbogāzeskūts
Jeep XJ 4.0
Chevy GMT400 377 stroker
User avatar
Capella
Posts: 28
Joined: 08 Oct 2019, 20:49
Location: Valka

Re: Capella Metallic e34

Post by Capella »

Hey, hey. Mazs updeits.

Sākumā biju jau kādu laiku atpakaļ nopircis 3" ieplūdes trubas, bet pēc piemērīšanas sapratu ka nekādā veidā bez būra graizīšanas es viņas tur nedabūšu ielikt. Tās pārdevu, un pārgāju uz 2.5". Šis tas bija jāpiegriež, kaut kas arī nedaudz jāpieloka, bet beigās sanāca tīri okej:
Image
Image
Image
Image

Par cik tas interkūleis ir palielāka izmēra, tad nācās viņu likt diezgan lielā leņķī, lai bez graizīšanas varētu uzlikt atpakaļ priekšējo bamperi. Negribu ka spīd kūleris kaut kur redzams ārā un bojā skatu:
Image

Bamperis piemērīts, viss (knapi) saiet:
Image

Pabeidzu arī izplūdes kolektoru:
Image
Image
Image

Downpaips arī lēnām stutējās kopā:
Image
Image

Veistgeits arī iemontēts. Veistgeitam pagaidām iekšā stāv 7PSI atspere, un es domāju ka ar to arī pagaidām būs gana daudz. Kad tikšu līdz ARP galvas skrūvēm un MLS, tad arī griezīšu augstāk.
Image

Pie reizes arī nomainīju visas vītnes izplūdes kolektoram, par cik tagad jātur būs viss turbīnas svars:
Image

Neliela aizķeršanās sanāca ar eļļas padeves adapteri turbīnai. Latvijā nenopērkams adapteris, par cik vītne ir imperial izmēros. Konkrēti -4AN uz 7/16-24 adapteris. Nekur neatradu, beigās braucu pie virpotāja lai izvirpo:
Image

Tik tālu esmu. Tagad gaidu eļļas padeves trubu, jo vecā ir par augstu. Taisot ciet haubi trubiņa nolokās un eļļas padeve līdz ar to arī pazūd. Vobšem vajag trubiņu ar iebūvētu 90 grādu leņķi turbīnas galā. Man ir šobrīd taisnais gals. Tālāk, vajag hamutus visām interkūlera trubām, kā arī pie kartera jāpiemetina noteka turbīnas eļļai. Tur vajadzēs meklēt kādu kurš prot metināt alumīniju.
User avatar
Capella
Posts: 28
Joined: 08 Oct 2019, 20:49
Location: Valka

Re: Capella Metallic e34

Post by Capella »

-AF- wrote: 02 Sep 2021, 08:51 Vecīt nu nečakarējies ar to čuguna kolektoru, tur kur tu piemetinajies lūzīs vienmēr nost.
https://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/p ... anguage=en
Aiztaupi sev laiku un nervus , uzsit PM psihajam , lai sagādā tev daudz maz normālu santehniku. Vienmēr varēsi pārdot.

Un sāc domāt par citu vadību tam motoram, jo šim ar trigerwheelu nevar normāli saregulēt aizdedzi, vai nu liec no M50 vai aftermarket.
Te nāk gaismā mana nezināšana. Neesmu speciālists metāla apstrādē, tāpēc darīju tā kā likās lētāk un kaut cik pieņemami. To cik labi tas kolektors turēsies es negalvoju. :lol: Ar naudām ir kā ir, un šovasar gana daudz jau ir iztērēts. Gribējās ietaupīt un uztaisīt pašam. Ēbajā lētākais ko atradu priekš M30 bija kolektors pa 400 EUR. Šis man ir izmaksājis pagaidām iespējams desmito daļu no tā. Ja salūzīs, iegādāšos normālu kolektoru. :cool:

Par vadību - jau rūc ar Megasquirt 2. Ir arī wideband O2 sensors, wasted spark setups un 42lb inžektori. To pēc tam kādā bildē parādīšu vairāk kad būs aktuālāk.
Abit e30 wrote: 02 Sep 2021, 14:14 m30 nevar kā m20 šādus vnk uzmetināt?
tur tie flanči laikam tik m30 stulbāki, bet izmantojot tos pašus m30 oem kkā pielāgot :?
Image
Noteikti ka piemontēt kaut ko šim līdzīgu varēja. Bet kā jau minēju, budžets iet uz beigām, un kaut kur kaut kas ir jāietaupa. Cik esmu lasījis, tad citos forumos džekiem ir tīri laba pieredze ar tādu variantu kā man. Tad jau redzēs. Varbūt nākamajā vasarā samainīs uz kaut ko solīdāku.
User avatar
Martinss
Posts: 4564
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga

Re: Capella Metallic e34

Post by Martinss »

Eļļas padeves adapteris - tu toč biji Hydroscandā vai Hansaflexā? Neticu, ka tur nebija.

Wastegate tev ir ar ūdens dzesēšanu? Ja nē, tad konkrētajā vietā/novietojumā (kur nav tieša gaisa plūsma) liela iespēja, ka membrāna izkusīs.
User avatar
Capella
Posts: 28
Joined: 08 Oct 2019, 20:49
Location: Valka

Re: Capella Metallic e34

Post by Capella »

Martinss wrote: 03 Sep 2021, 09:20 Eļļas padeves adapteris - tu toč biji Hydroscandā vai Hansaflexā? Neticu, ka tur nebija.

Wastegate tev ir ar ūdens dzesēšanu? Ja nē, tad konkrētajā vietā/novietojumā (kur nav tieša gaisa plūsma) liela iespēja, ka membrāna izkusīs.
Hydroscandā biju. Viņi man uzreiz pateica ka nebūs un novēlēja veiksmi. :hvz: Wastegeitam īsti nebija citas vietas kur viņu iestumt. Šitā bija vienīgā brīvā vieta, bet tas varbūt dēļ manas plānošanas. Biju jau iedomājies ka baigi veselīgi weistgeitam nebūs stāvēt tieši blakus turbo karstajai pusei. Piepirku klāt turbo blanketu kā arī karstuma izolācijas teipu lai notītu kolektora un downpaipa trubas. Cerēšu ka ar to pietiks. Nav jau tā ka tas ir īstis TiAL wastegeits. :-D
redlax
Posts: 7
Joined: 02 Aug 2014, 13:56

Re: Capella Metallic e34

Post by redlax »

Cik jaudas būs? Un motors cik saprotu ar standarta iekšām?
User avatar
Capella
Posts: 28
Joined: 08 Oct 2019, 20:49
Location: Valka

Re: Capella Metallic e34

Post by Capella »

redlax wrote: 03 Sep 2021, 13:13 Cik jaudas būs? Un motors cik saprotu ar standarta iekšām?
Ar 0.5 BAR vai 7 PSI cik zinu šitie motori iet ap 300-350 HP. Par griezi nezināšu teikt. Kad viss būs ejošs, aizvedīšu uzlikt uz stenda, eksperimenta pēc.

Motors stoks galīgs. Tik cik sakopta galva un nomainīta galvas blīve.
-AF-
Posts: 4535
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Capella Metallic e34

Post by -AF- »

Capella wrote: 03 Sep 2021, 11:35
Martinss wrote: 03 Sep 2021, 09:20 Eļļas padeves adapteris - tu toč biji Hydroscandā vai Hansaflexā? Neticu, ka tur nebija.

Wastegate tev ir ar ūdens dzesēšanu? Ja nē, tad konkrētajā vietā/novietojumā (kur nav tieša gaisa plūsma) liela iespēja, ka membrāna izkusīs.
Hydroscandā biju. Viņi man uzreiz pateica ka nebūs un novēlēja veiksmi. :hvz: Wastegeitam īsti nebija citas vietas kur viņu iestumt. Šitā bija vienīgā brīvā vieta, bet tas varbūt dēļ manas plānošanas. Biju jau iedomājies ka baigi veselīgi weistgeitam nebūs stāvēt tieši blakus turbo karstajai pusei. Piepirku klāt turbo blanketu kā arī karstuma izolācijas teipu lai notītu kolektora un downpaipa trubas. Cerēšu ka ar to pietiks. Nav jau tā ka tas ir īstis TiAL wastegeits. :-D
Īsts vai neīsts TIAL pilnīgi pie dirsas kur sadeg silikona membrāna ....
P.s ja vajag, man ir pieejamas jaunas 38 un 44 mm membrānas TIAL tipa wg
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Capella
Posts: 28
Joined: 08 Oct 2019, 20:49
Location: Valka

Re: Capella Metallic e34

Post by Capella »

-AF- wrote: 04 Sep 2021, 00:21
Capella wrote: 03 Sep 2021, 11:35
Martinss wrote: 03 Sep 2021, 09:20 Eļļas padeves adapteris - tu toč biji Hydroscandā vai Hansaflexā? Neticu, ka tur nebija.

Wastegate tev ir ar ūdens dzesēšanu? Ja nē, tad konkrētajā vietā/novietojumā (kur nav tieša gaisa plūsma) liela iespēja, ka membrāna izkusīs.
Hydroscandā biju. Viņi man uzreiz pateica ka nebūs un novēlēja veiksmi. :hvz: Wastegeitam īsti nebija citas vietas kur viņu iestumt. Šitā bija vienīgā brīvā vieta, bet tas varbūt dēļ manas plānošanas. Biju jau iedomājies ka baigi veselīgi weistgeitam nebūs stāvēt tieši blakus turbo karstajai pusei. Piepirku klāt turbo blanketu kā arī karstuma izolācijas teipu lai notītu kolektora un downpaipa trubas. Cerēšu ka ar to pietiks. Nav jau tā ka tas ir īstis TiAL wastegeits. :-D
Īsts vai neīsts TIAL pilnīgi pie dirsas kur sadeg silikona membrāna ....
P.s ja vajag, man ir pieejamas jaunas 38 un 44 mm membrānas TIAL tipa wg
Man pirmā pieredze ar turbo staffu. Es itkā aizdomājos vai tik nebūs weistgeits par tuvu, bet tad nodomāju ka turbīnas ar integrētajiem WG jau arī baigi tuvu viens otram ir, tad jau visam vajadzētu būt ok. Nu karoč redzēsim kā būs. Sadegs - sadegs, nesadegs - būs forši. :D Ā, un paldies par Hansaflex ieteikumu. Šodien dabūju tur 90 grādu adapterīti turbīnas oil feedam. :beer: Nebūs jāgaida 2 ned. šipings no amazonas.
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1138
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: Capella Metallic e34

Post by J.K.jr.bad. »

Piemetini droseli otrajā pusē. Tā kā to Alpina darīja.


Image
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
Capella
Posts: 28
Joined: 08 Oct 2019, 20:49
Location: Valka

Re: Capella Metallic e34

Post by Capella »

Updeits!

Sāku ar kaut ko pavisam vienkāršu, pārmaiņas pēc. Samainīti motora balsti:
Image
Image

Tālāk, jānoceļ karteris lai aizvestu piemetināt turbo eļļas izvadu. Seifitī namber van prajoritī:
Image
Image

Vēlamais novietojums aptuveni tāds. Samērīts, satīrīts un nogādāts metinātājam:
Image

Kamēr gaidu, nomainīts ūdens sūknis un termostats. Pa ceļam atklājās pāris mistiski pazudušas skrūves motora ķēdes vākam. Apkārt viss apsulojis ar eļļu. Atradu pareizos izmērus un ieliku visu tā kā tam būtu jābūt:
Image

Pielabots turbo eļļas izvada adapteris, lai sakrīt ar pašas turbīnas skrūvju caurumiem:
Image

Beigās pēc metinātāja ieteikuma, izveidots šāds nipelis, lai no turbīnas eļļai ir vieglāk ieplūst karterī:
Image

Pie reizes atdevu arī vienu no interkūlera trubām, lai izveidotu vītni gaisa temperatūras sensoram:
Image

Kolektors nopūsts ar karstuma izturīgu krāsu, lai vismaz uzreiz nesapūst, un pēc tam arī notīts ar karstuma izolācijas lentu:
Image

Nokrāsots un notīts downpaips:
Image

Iemesti 42lb/hr inžektori:
Image

Šodien pirmās dzīvības pazīmes. :yo: Tika iedarbināts, un uzlaists līdz darba temperatūrai. Pagaidām liela problēma ir atgaisošana, kaut kā negrib rotēt to dzeses šķidrumu. Never vaļā termostatu. Otrs, tik līdz uzkāpa līdz darba temperatūrai, sāka kūpēt aizdedzes spoles kuras bija uzmontētas uz vārstu vāka. Tur kaut kādu citu montāžas metodi jādomā, vai arī jāpārceļ vispār citur.

Rīt uzfilmēšu video, lai redz to kopskatu.
Last edited by Capella on 08 Sep 2021, 13:00, edited 1 time in total.
User avatar
Martinss
Posts: 4564
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga

Re: Capella Metallic e34

Post by Martinss »

Ar termolenti uzmanīgi, skaties, lai nekādi tehniskie šķidrumi netiek virsū (arī dzeses šķidrums), jo lente ļoti labi visu uzsūc un tikko tur kāds neliels daudzums tiks virsū, aizdegšanās būs garantēta. Tas pats attiecas arī uz turbo somu.
-AF-
Posts: 4535
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Capella Metallic e34

Post by -AF- »

Tās sprauslas izsakās jaunas, cerams ka tas nav Made in china !?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Capella
Posts: 28
Joined: 08 Oct 2019, 20:49
Location: Valka

Re: Capella Metallic e34

Post by Capella »

-AF- wrote: 08 Sep 2021, 20:37 Tās sprauslas izsakās jaunas, cerams ka tas nav Made in china !?
Ir, ir. Pa taisno no ķīnijas. Kad pāriešu uz full sequential, tad iegādāšos kaut ko normālu. Pagaidām rūc labi!

Te neliels overviews. Nezinu kāpēc tik shaky sanāca.
» Skatīties Youtube

-AF-
Posts: 4535
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Capella Metallic e34

Post by -AF- »

Nu 90% gadījumos nepaspēj pāriet iekams neizkausē virzuli.
Lētās sprauslas teju visās strādā nevienmērīgi, smidzinātājs apjoms nereti pārsniedz 7% atšķirību starp visām. Sprauslas noteikti nav tas uz kā ietaupīt.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
petka17
Posts: 5704
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim

Re: Capella Metallic e34

Post by petka17 »

Spolēm ganjau nenāktu par sliktu atrasties mazāk karstā vietā...

Bet tā - malac! Gaidām pirmo izdedzi
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

Toyota Supra Mk3
Subaru Leone
BMW F650 Funduro
Ex:
E39 528i
Honda Civic EG
Toyota Celica GT4
VW Golf Mk2
BMW E30
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2
User avatar
Capella
Posts: 28
Joined: 08 Oct 2019, 20:49
Location: Valka

Re: Capella Metallic e34

Post by Capella »

petka17 wrote: 09 Sep 2021, 11:52 Spolēm ganjau nenāktu par sliktu atrasties mazāk karstā vietā...

Bet tā - malac! Gaidām pirmo izdedzi
Yes, tikai pagaidām esmu uz pauzes, jo tajā motortelpā pašvaki ar brīvo vietu. Urbt kaut kādus caurumus būrī arī nepatīkami. Ir šitiem turbo M30 redzēti ar LS spolēm pa taisno uz vārstu vāka, tāpēc nesaprotu kāpēc manējā izkusa. Kā aŗī M50 tak arī spoles ir uz vārstu vāka? Karoč nezinu, bet kaut kas jāštuko.

Palēnām lieku atpakaļ visu kas izjaukts. Aizmugurējais tilts sastutēts, durvis ieliktas, dažādi salona gabali arī atlikti atpakaļ. Tagad cīnos ar kaut kādu sū ka panelī pazūd apgriezieni tik līdz ieslēdzās motora ventilators :susnaks: .
Post Reply