Capella Metallic e34

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Post Reply
User avatar
Foxijs
Posts: 6740
Joined: 17 Mar 2007, 14:30
Location: Rīga
Contact:

Re: Delphin Metallic e34

Post by Foxijs »

Tas ir klasisks tās ēras panelis, ja nav lietots tāds auto var izskatīties kaut kā nelabi, bet tas ir like, ērtākais panelis/viduskonsole ever, mēs vienu piektdienas vakaru tur salikām visu kabatu saturu, 0,7, uzdzeramo, bija pat bilde bet nevaru atrast :(

Smartfounu var nolikt stāvus pie ātrumkloķa un var lupīt navigācijā.

Manam tas vidus bija no koka :love: + tp vidu var pacelt un kko paslēpt zem viņa ja negribās lai kāds kaut ko atrod :shura:

Image
User avatar
O.z
Posts: 10223
Joined: 08 May 2013, 23:05
Location: Lauki

Re: Delphin Metallic e34

Post by O.z »

E34 ir pizdatijs un viduskonsole ir bomba. +tas ko foxijs rakstija, arī kkad atpakaļ ar čomiem svinējām piektdienu iekš e34 šmigas galds bija pie ātrumkloķa :cool:
Varbūt beidzot ir laiks arī pašam iepirkt veiksmīga biznesmeņa auto :]
User avatar
SpaceCowboy
Posts: 194
Joined: 04 Mar 2014, 03:08

Re: Delphin Metallic e34

Post by SpaceCowboy »

Foxijs wrote:Tas ir klasisks tās ēras panelis, ja nav lietots tāds auto var izskatīties kaut kā nelabi, bet tas ir like, ērtākais panelis/viduskonsole ever, mēs vienu piektdienas vakaru tur salikām visu kabatu saturu, 0,7, uzdzeramo, bija pat bilde bet nevaru atrast :(

Smartfounu var nolikt stāvus pie ātrumkloķa un var lupīt navigācijā.

Manam tas vidus bija no koka :love: + tp vidu var pacelt un kko paslēpt zem viņa ja negribās lai kāds kaut ko atrod :shura:

Image
Bļin, fak, paldies, ka atgādināji, taču taisījos pirkt to koku pie kloķa :shura: :grudaks:
User avatar
SpaceCowboy
Posts: 194
Joined: 04 Mar 2014, 03:08

Re: Delphin Metallic e34

Post by SpaceCowboy »

Cav, drauki! 8)
Tātad M-paraLellītes vakar tika pārdotas, bet tikai tāpēc lai auto nevajdzētu mocīt pa ziemu! Ceru, ka pārdošu vēl vienus diskus un tad varēs pirkt sierru/compactu/omegu vai citu lētu sūdu ar ko maukt pa ziemu(ja nu kādam ir ko piedāvāt, droši PM) 8)
Paldies Er. un Čh. par diskiem un riepām kurus uzliku pagaidām lai ir ar ko braukt! Prjańiki un Tēja no Manis! :grudaks: 8)
Rēcīgi ir tas, ka tagad pēkšni visi riktīgi čeko tačku un rāda :cool: :shura: karoče komforts pavisam atā, gulošajiem jāšlūc pāri un pa risēm labāk nebraukt :emo: #stenclyf 8)
image.jpeg
User avatar
Ch.
Posts: 9815
Joined: 01 Jul 2006, 23:26

Re: Delphin Metallic e34

Post by Ch. »

blyat smuks :] #respectyourgranny

ieposte bildi, kur var redzet manus diskus :] :]
Sodit mazlitrazhas uz dambreta
User avatar
howitzer
M30
Posts: 27663
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: Delphin Metallic e34

Post by howitzer »

Bled, ja vēl varētu saprast, kādi diski tagad ir, būtu pavisam labi. :aiwa:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
SpaceCowboy
Posts: 194
Joined: 04 Mar 2014, 03:08

Re: Delphin Metallic e34

Post by SpaceCowboy »

Nekādas bildes nelikšu :shura:
User avatar
whitej
Posts: 161
Joined: 11 Jun 2012, 21:19
Location: Liepāja

Re: Delphin Metallic e34

Post by whitej »

Tauta pieprasa bildes :-D
Honda civic EJ2 - Ex
Honda Civic EJ7
Emzis
Posts: 7
Joined: 16 Jun 2016, 23:22

Re: Delphin Metallic e34

Post by Emzis »

Tik zems ka visas rudens lapas var savākt :grudaks:
User avatar
Fretka
Posts: 16434
Joined: 17 Jul 2009, 14:07

Re: Delphin Metallic e34

Post by Fretka »

Pēc Paralēlēm labāk neliec vairāk bildes :shura:
User avatar
SpaceCowboy
Posts: 194
Joined: 04 Mar 2014, 03:08

Re: Delphin Metallic e34

Post by SpaceCowboy »

Lutsu bilde :alkofest:
Bet diski protams būs citi, NEšogad! :hvz:
16.1022.jpg
User avatar
Forwox
Posts: 401
Joined: 27 Jan 2010, 00:40
Location: Rīga, Sarkandauva

Re: Delphin Metallic e34

Post by Forwox »

Nu galīgi kautrīgs tu ar tām bildēm, ijohaidi. :D Ir tak 21. gadsimts, statistika rāda, ka 80% cilvēka uztveramās informācijas kibertelpā sastāda vizuālās datnes (ieskaitot mostly bezjēdzīgo Facebook trafiku).

Ko šis autiņs dara SS'ā, m?
flickr :drive:

- E30 318is
- E36 318i->(is)
User avatar
GG.
Posts: 14806
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Slēgta tipa acainajs

Re: Delphin Metallic e34

Post by GG. »

Forwox wrote:statistika rāda, ka 80% cilvēka uztveramās informācijas kibertelpā sastāda vizuālās datnes

Ko šis autiņs dara SS'ā, m?
Burti, tā tēma nav mana, nēēē.
SpaceCowboy wrote:Nu karoče ir tā, iemetu auto, tāpēc, ka vajag daily, gribās jau nolikt ziemā garāžā un taisīt tālāk, bet nu bez auto Es nevaru. :hvz: Ja par to summu neaizies, straglošu un domāšu kā pārvietoties..
User avatar
SpaceCowboy
Posts: 194
Joined: 04 Mar 2014, 03:08

Re: Delphin Metallic e34

Post by SpaceCowboy »

Izdomāju, ka vajag kaut ko ierakstīt.
Tātad, auto ir nolikts ziemas miegā, plānos ir dafiga kas, bet uzrakstīšu, kad izdarīšu! 8) Un liekas, ka ar auto braukšu pēc pāris gadiem tikai, jo gribās uztaisīt sportiskāku un tam vajag laiku + daudz naudas, bet pagaidām prioritātes citas, tāpēc viss notiks lēnām :hvz:
image.jpeg
User avatar
Svā
Posts: 1042
Joined: 29 Jun 2015, 13:01
Location: Madona

Re: Delphin Metallic e34

Post by Svā »

https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... hcfnp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu nē
1995 BMW 316 MX-47
User avatar
Ch.
Posts: 9815
Joined: 01 Jul 2006, 23:26

Re: Delphin Metallic e34

Post by Ch. »

Kas tad nu, kāpēc tirgo? :(
Sodit mazlitrazhas uz dambreta
User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST

Re: Delphin Metallic e34

Post by ER. »

Oho, ko šitā..?
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
User avatar
O.z
Posts: 10223
Joined: 08 May 2013, 23:05
Location: Lauki

Re: Delphin Metallic e34

Post by O.z »

Liepājā? Dafuq nekad neesmu redzejis
User avatar
Fretka
Posts: 16434
Joined: 17 Jul 2009, 14:07

Re: Delphin Metallic e34

Post by Fretka »

:reeka:
User avatar
Capella
Posts: 28
Joined: 08 Oct 2019, 20:49
Location: Valka

Re: Delphin Metallic e34

Post by Capella »

Sveiki vīri!

Esmu šī auto īpašnieks kopš 2019. gada Februāra. Cik saprotu, tad starp mani un šī topika autora ir bijis vēl viens īpašnieks, vismaz uz pāris mēnešiem. Gribēju mazliet updeitot šo topiku.

Nu ko, 2019. gada Februāris, ložņāju pa ss.lv un ieraugu šo E34. Uzreiz protams piesaista M30B35, krāsa un Aero paka. Galvā uzreiz doma "jāņem". Sazīmēju skanošo, atrodu šoferīti, un laižam uz Liepāju. Ierodamies kādā lielveikala stāvlaukuma apskatīt auto, apejam riņķī, itkā viss okej. Atveru bākas vāciņu, tur kāds ar momenteni mēģinājis pieļipināt bākas eņģīti lai nekrīt nost. :-D Rēcīgi, bet pa lielam parāda kādās rokās auto ir bijis. Okej, runājam ar īpašnieku, šis stāsta ka 2018. gada Oktobrī esot bijis swaps, no 2.0 uz M30B35. Atveram protams haubi, izskatās ka šis tas trūkst, kaut kur kaut kas samuķīts pa vienkāršo, radiators no 2.0 atstāts, kondiškas radiators ar trubām arī pa vidu mētājās, kaut gan kompresora nemaz motoram nav. :hvz: Īsāk sakot baigie lauki. Bet nu okej, laižam palīst apakšā, jāskatās kādā stāvoklī ir būris.

Palienu autiņam zem būra, uzreiz acīs iekrīt tas, ka kaut kur ir pazudisviens no aizmugurējiem stabilizatoriem. Tā saucajiem "dog bone"iem. Nu neko, skatos tālāk, šur tur kaut kas piemetināts, sliekšņu uzlikas piedzītas pie sliekšņiem ar būvniecības pasurbjošajām skrūvēm vienā pusē, otrā pusē ar kniedēm. :hvz: Nu ok. Skatos ka pārvilktas visas bremžu trubiņas, caurs nekur nekas itkā nav, cik nu tajā gaismā varēja saskatīt.

Sludinājuma ielikts 3k, uzreiz džekam sakam ka te 3k nebūs, dosim 2.6. Aiziet. Tad nu lūk, izdomāju ka paņemšu sev brīvā laika projektu - ikdienas auto man jau ir. Īpašnieks vēl iedod līdz pusādas salonu un vēl pāris sīkumus.

Krāmējam iekšā pusādas salonu, un vēl pāris detaļas gan pašā E34, gan arī Touranā ar kuru atceļojām no Valkas.
Image

Pārrakstam auto attālināti, naudu džekam iedodam rokās, viss, braucam atpakaļ uz Valku. Ierodamies Valkā - pirmā pietura protams moika.
Image

Tātad, plāns šim auto no iesākuma nebija restaurēt viņu uz OEM stāvokli. Motors ir swappots, VS statums šim spēkratam vairs nespīd. Autiņš glīts, retā Aero paka, motors izturīgs un jaudīgs - taisam turbo projektu. Nekad neko tādu neesmu darijis, ir jāpamēģina. Lasu netā visādu info - pētu. Daram. :cool: Sākšu ar to ka dabūšu lai motors smuki rūc bez turbīnas, ir stabils un regulējams. Uzsūtu Megasquirt 2 3.0v DIY kitu no diyautotune.com un sāku lodēt kopā. Lodēšanā pieredze arī baigā nav, bet + no - atšķirt māku. Viegli tas nav, bet galā es tiku. Tad nu lūk rezultāts saliktā veidā:
Image

Pāreju no MS2 uz M30 pravodku dabuju no veca m20b25 ECU, viens bija kurš mētājās apkārt lieks. Oriģinālo m30 ECU negribēju iznīcināt, jo gribēju atstāt visu tā, lai vajadzības gadijumā visu var saslēgt atpakaļ kā bija. Daudz lasiju, daudz komunicēju ar diyautotune.com džekiem un beigās viss aizgāja. Motors rūc, vecmodīgais M30 gaisa masas mērītajs vairs nav nepieciešams, jo MS2 spēj noteikt degvielas maisijumu pēc gaisa spiediena un gaisa temperatūras. Ideāli.

2018 gada vasaru arī tādā pašā garā novizinājos, kārtīgi dabuju izpētīt kas autiņam ir, kas nav, ko vajadzētu pielabot, un tā tālāk. Vasara beidzās, sākas aukstums un lietus. Nav ko, jādzen garāžā un lai stāv kamēr izdomāju tālāku plānu:
Image

2019 gada pavasaris - bembis visu ziemu nostāvējis garāžā, jāpieķerās, jāturpina kustība. Ielinu garāžā, štukoju, domāju kā tālāk rīkoties. Besis nāk no domas vien ka vadi ir atstāti no 2.0, bet zem haubes 3.5. Labi, nav ko, jāpabeidz iesāktais, nepabeigtais swaps, jāsaved auto kārtībā. Pie reizes varētu arī ievilkt elektriskos logus aizmugurē, jo airi man galīgi nepatīk.
Tad nu lūk, uz 2019. gada vasarā Feisbukā uzradās labs sludinājums kur džeks pārdod E34 525 (M20B25) bembi pa 300 EUR. Nav ko gaidīt, uzreiz braucu skatīties. Būris sapuvis lupatā, motoram viens cilindrs bez kompresijas, bet cena laba un ir no elektronikas viss ko man vajag. Ņemam. Noīrēju treili tur pat Rīgā, aizbraucu, savācu un vedu uz Valku.
Image

Tātad, donors ir uz vietas, manējais sēž garāžā - gaida. Turpinam. Izraujam visu donora salonu, sašķirojot visas skrūves atseviškos maisiņos, uzrakstot uz katra maisņa no kurienes tās skrūve ir nākušas. Pēc tam gribās visu salikt atpakaļ savam bembim pa kārtīgo. Izvelkam ārā visus vadus no donora. Tad iztīram mana bembja salonu, atkal ar maisiņiem, ar šķirošanu utt. Es skrūvēju, draudzene visu liek maisiņos un raksta virsū kas no kurienes.
Image

Uz katra štekera arī uzlīmējām līmlentu, un uzrakstījām kas tas ir par štekeri, lai pēc tam nesajūk.
Image

Izceļot sava bembja salonu un paklāju protams atkājās rūsa. Nekas tāds kas mani nošokētu, bet vēl viena neērtība. Neko darīt, mainam koncentrēšanos uz metināšanu, nevis uz vadiem. Cauri sliekšņi, gan priekšā gan aizmugurē abās pusēs, sliekšņos saurbti caurumi lai piestiprinātu uzlikas kuri arī sākuši rūsēt, caurums zem aizmugurējā bēņka, kur stāv akumulators. Caura arī grīda, šofera pusē pie šofera kājām un uguns sienā, kur ir notekas drošinātāju kastei. Caura grīda pasažiera pusē pie kājām un uguns sienā pie notekas priekš vadības bloka kastes. Kā arī caurums labā aizmugurējā pasažiera kāju nodalijumā, pie notekas korķa. Rūsa bija daudz, bet nekas katastrofisks.
» Skatīties Youtube

Image
Image

Sametināts:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Tad nu lūk, bembuks ir sametināts, sliekšņi veseli, grīda kā grīda, viss apstrādāts ar pretrūsas ķiti no iekšpuses, un grubuli no apakšas.

Liekot visu atpakaļ kopā pieķeros arī durvīm, kurās ir jāpārvelk vadi, lai visās 4 durvīs būtu elektro logi. No donora paņēmu arī elektro logu kronšteinus, motoriņus un pārējos vajadzīgos stiprinājumus.
Image

Pārliekam visas slēdzenes, gan durvju, gan bagāžnieka, gan aizdedzes, no donora. Manējam šofera durvju slēdzene iet uz riņķi un pasažiera durvīm vispār cita atslēga vajadzīga.
Image

Saliekam kopā vsus apšuvumus un ieliekam bēņkus:
Image
Image

Beidzot savedam kārtībā motortelpu. Nopirku M30 paredzēto radiatoru, jaunas dzesēšanas trubas, izvācu visu kas bija palicis no kondiškas un ievilku elektrisko radiatora ventilatoru, kuru regulē Megasquirt vadība:
Image
Image

Pārvelkam strāvas un zemējuma vadus:
Image
Image

Un te nu mēs esam. 2019. gada 8. oktobris. Šajā sestdienā lieku iekšā wideband O2 sensoru, lai kārtīgi varētu noregulēt gaisa un degvielas maisijumu, pabeidzu likt kopā atlikušās salona detaļas un tad jau pirmdien uz tehnisko apskati.

Gan jau vēl te parādīšos un iemetīšu kādu bildi par to kad un kā ar šito bembi notiek.
Last edited by Capella on 09 Jun 2021, 16:37, edited 6 times in total.
Post Reply