Capella Metallic e34
Re: Capella Metallic e34
Hey hey. Sen nekas nav postots.
Tātad, kas notiek ar manu miseni. Kopš pēdējā posta ir sadarītas šādas lietas:
* Uzmontēta stock spole, jo šippings no Kanādas priekš wasted spark spoles aizņēma +- mēnesi
* Ieliku manuālo būsta kontrolleri, bet pagaidām stāv ciet
* Tika uzmontēta 3" izplūde pilnā garumā (Vidzemes izpūtēju centrs)
* Samainīti pāris sīkumi piekarei (pirksti, gultņi, atsaites)
* Nomainīta kārba uz citu 260 Getragu, jo vecā pateica bye bye
Pa lielam sīkumi. Visādi citādi tačka tiek baudīta. Vizinos kur vajag kur nevajag kamēr nav sals sācies.
» Skatīties Youtube
Tātad, kas notiek ar manu miseni. Kopš pēdējā posta ir sadarītas šādas lietas:
* Uzmontēta stock spole, jo šippings no Kanādas priekš wasted spark spoles aizņēma +- mēnesi
* Ieliku manuālo būsta kontrolleri, bet pagaidām stāv ciet
* Tika uzmontēta 3" izplūde pilnā garumā (Vidzemes izpūtēju centrs)
* Samainīti pāris sīkumi piekarei (pirksti, gultņi, atsaites)
* Nomainīta kārba uz citu 260 Getragu, jo vecā pateica bye bye
Pa lielam sīkumi. Visādi citādi tačka tiek baudīta. Vizinos kur vajag kur nevajag kamēr nav sals sācies.
» Skatīties Youtube
Re: Capella Metallic e34
Sveiki vīri.
Sen nekas nav rādīts, bet nekas arī īsti nav bijis darīts. Šajā sezonā sadomāju pārlasīt aizmugurējo tiltu. Kā jau 520i, šiem modeļiem no rūpnīcas nāk "mazais" tilts, ar mazo 188 reduktoru un mazo kardānu. No donora norāvu 525i tiltu ar visu apkari un vedu uz strūklošanu un pulverkrāsošanu. Tilts apstrādāts Blastā.
Sākam ar mazā tilta noņemšanu:
Normāla šmuce zem aizmugurējo drošības jostu kronšteiniem:
Otrā pusē protams tas pats:
Te protams visi stiprinājumi sen izrūsējuši un nāk nost tikai ar flekša palīdzību:
Stiprinājumi trubiņām paredzēti izskatīties šādi, bet protams katra otrā vītne ir sapuvusi lupatās, tā kā sapratu ka izglābt nevarēs:
Mēģināju izštukot kaut kādu labu risinājumu tiem degvielas un bremžu trubiņu stiprinājumiem. Ir pieejams 3d printeris, tad vajag beidzot likt lietā. Ideja tāda ka pie būra varu piemetināt vītni un šitos plastmasas kronšteinus vienkārši uzskrūvēt virsū:
Izskatās pēc baigajiem laukiem a tiem spicajiem galiem, bet nofleksēju īsākus, lai izskatās +- kā OEM.
Šur tur pa kādam caurumam protams, viss aizlāpīts:
Tie jostu kronšteini arī salāpīti un piepunktoti atpakaļ vietā:
Un te jau saldais ēdiens. Lēnām lieku atpakaļ kopā jauno tiltu, un montēju iekšā polly bukses:
Man tā smuki nav nobildēts, bet ir arī jauni bākas stiprinājumi, kā arī atrestaurētas pusasis. Lai viss pa smuko. Tikai bez komentāriem par no dirsas izvilktajām koilām.
Pa lielam tā. Nākamais solis būs tas pats process tikai priekšējam tiltam. Tas jau ir gatavs un sakrāsots tur pat Blastā, atlicis tikai uzkrāmēr virsū. Mēģināšu vairāk bildes uztaisīt, lair interesantāk palasīt un paskatīties.
Sen nekas nav rādīts, bet nekas arī īsti nav bijis darīts. Šajā sezonā sadomāju pārlasīt aizmugurējo tiltu. Kā jau 520i, šiem modeļiem no rūpnīcas nāk "mazais" tilts, ar mazo 188 reduktoru un mazo kardānu. No donora norāvu 525i tiltu ar visu apkari un vedu uz strūklošanu un pulverkrāsošanu. Tilts apstrādāts Blastā.
Sākam ar mazā tilta noņemšanu:
Normāla šmuce zem aizmugurējo drošības jostu kronšteiniem:
Otrā pusē protams tas pats:
Te protams visi stiprinājumi sen izrūsējuši un nāk nost tikai ar flekša palīdzību:
Stiprinājumi trubiņām paredzēti izskatīties šādi, bet protams katra otrā vītne ir sapuvusi lupatās, tā kā sapratu ka izglābt nevarēs:
Mēģināju izštukot kaut kādu labu risinājumu tiem degvielas un bremžu trubiņu stiprinājumiem. Ir pieejams 3d printeris, tad vajag beidzot likt lietā. Ideja tāda ka pie būra varu piemetināt vītni un šitos plastmasas kronšteinus vienkārši uzskrūvēt virsū:
Izskatās pēc baigajiem laukiem a tiem spicajiem galiem, bet nofleksēju īsākus, lai izskatās +- kā OEM.
Šur tur pa kādam caurumam protams, viss aizlāpīts:
Tie jostu kronšteini arī salāpīti un piepunktoti atpakaļ vietā:
Un te jau saldais ēdiens. Lēnām lieku atpakaļ kopā jauno tiltu, un montēju iekšā polly bukses:
Man tā smuki nav nobildēts, bet ir arī jauni bākas stiprinājumi, kā arī atrestaurētas pusasis. Lai viss pa smuko. Tikai bez komentāriem par no dirsas izvilktajām koilām.
Pa lielam tā. Nākamais solis būs tas pats process tikai priekšējam tiltam. Tas jau ir gatavs un sakrāsots tur pat Blastā, atlicis tikai uzkrāmēr virsū. Mēģināšu vairāk bildes uztaisīt, lair interesantāk palasīt un paskatīties.
- These users thanked the author Capella for the post:
- Teorētiķis (10 Jul 2023, 23:06)
- Rating: 25%
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17157
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Capella Metallic e34
Maģistrāļu stiprinājumiem neapsvēri vītņkniedes?
Un kapēc zilas piekares daļas?
Un kapēc zilas piekares daļas?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Capella Metallic e34
Jā, tās kniedes pat būtu labāks variants. Noteikti vieglāk īstenojams risinājums. Pats to nedarīju jo vienkārši nav pieejams tāds instruments. Gan jau pa lēto var kaut kur dabūt, bet šoreiz sanāca kā sanāca.
Krāsai nav pamatojuma. Bija ķipa domāts lai būtu M krāsas zils, bet pa lielam jebkura krāsa būtu bijusi cool. Tik vien ka negribēju prosta melnu.
- Abit e30
- Posts: 1124
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Capella Metallic e34
mm, autobūvē tādas baigi neizmanto, ja neskaita kkādu autosportu, plus tāpat tad jāhermetizē apkārt kkā
vienīgais es gan izrbju urbumu, laižu skrūvi bez galvas cauri un metinu no otras puses, tad sanāk ideāla plakne šajā pusē, un noslīpējot arī otrā.
- Rating: 25%
- andrams
- Posts: 416
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Capella Metallic e34
Nuuu, pajaucot visādas lamatas un ikdienā strādājot... mašīnbūvē - vispār dieezgan var atrast vītņukniedes. Volvo P2 platformai, piemēram, šur tur var atrast kādu antīkas versijas vītņukniedi.
Re: Capella Metallic e34
Man šitie ir jauni OEM. Vecos stiprinājumus noņēmu un sapratu ka tas metāls jau ir papīra plānumā. Nebija īsti citu variantu.
Re: Capella Metallic e34
300e par 2 stieņiem. Trakais Bet nu skaidrs. Te pat uz vietas Hgk jaunas priekš e32 uztaisija
Re: Capella Metallic e34
Caur Trodo dabuju OEMus pa 118 EUR komplektu. Dārgi tā pat, bet pa 300 čista būtu taisijis DIY.
Re: Capella Metallic e34
Jā, tā ar maksā, es te nolohojos, skatijos metala bākai stieples Ar sev jaunas pasutiju