tad jau vieglāk grantī iemest un pagrozīt...kuda ar 100to matēt
Capella Metallic e34
Re: Capella Metallic e34
Čau!
Šodien saņēmu dūšu atkal kaut ko padarīt. Principā turpinām tur kur palikām iepriekšējā postā.
Šī vieta ir diezgan pretīga, tīri dēļ metāla izlocījuma, un maniem ierobežotajiem instrumentiem un prasmēm. Beigu beigās jau sanāca kaut kas pieņemams un stiprību palielinošs:
Izurbjam caurumus spotveldiem:
Un te jau gatavs produkts:
Tālāk ķeramies pie pēdējā griezuma priekš iekšējās sliekšņa kārtas. Salīdzinoši vienkārša forma. Skrūvspīles šiem 90 grādu locījumiem ir super štelle:
Apstrādāju no iekšpuses ar grunti pirms lieku viršu. Šis pats arī tiek darīts ar jebkuru detaļas virsmu kurai pēc tam nav iespējams tikt klāt:
Hops:
Nākamais gabals ir iespējams nepatīkamākais no visiem, jo nebija oriģināls pēc kura ņemt piemēru, kā arī paša metāla ieliekums veidojas vairākos virzienos. Sākam ar aptuvenu piegriezumu un takveldojam:
Pāris reizes nācās jauno slieksni iecelt vietā lai saprastu cik daudz vajadzēs apgriezt, bet beigās izdevās izveidot pareizo formu:
Tālāk liekam virsū iekšmalas līstīti pie kuras vēlāk varēsim spotveldot pašu sliekšņa ārējo kārtu. Saldais ēdiens:
Sliekšņa iekškārta aizmugures vienā stūrī ir atjaunota. Pagaidām kaut kā tā:
Ir pāris brīvas dienas, tad rīt ķeršos pie paša domkrata stiprinājuma atjaunošanas, un pēc tam jāsāk graizīt priekšpuse.
Šodien saņēmu dūšu atkal kaut ko padarīt. Principā turpinām tur kur palikām iepriekšējā postā.
Šī vieta ir diezgan pretīga, tīri dēļ metāla izlocījuma, un maniem ierobežotajiem instrumentiem un prasmēm. Beigu beigās jau sanāca kaut kas pieņemams un stiprību palielinošs:
Izurbjam caurumus spotveldiem:
Un te jau gatavs produkts:
Tālāk ķeramies pie pēdējā griezuma priekš iekšējās sliekšņa kārtas. Salīdzinoši vienkārša forma. Skrūvspīles šiem 90 grādu locījumiem ir super štelle:
Apstrādāju no iekšpuses ar grunti pirms lieku viršu. Šis pats arī tiek darīts ar jebkuru detaļas virsmu kurai pēc tam nav iespējams tikt klāt:
Hops:
Nākamais gabals ir iespējams nepatīkamākais no visiem, jo nebija oriģināls pēc kura ņemt piemēru, kā arī paša metāla ieliekums veidojas vairākos virzienos. Sākam ar aptuvenu piegriezumu un takveldojam:
Pāris reizes nācās jauno slieksni iecelt vietā lai saprastu cik daudz vajadzēs apgriezt, bet beigās izdevās izveidot pareizo formu:
Tālāk liekam virsū iekšmalas līstīti pie kuras vēlāk varēsim spotveldot pašu sliekšņa ārējo kārtu. Saldais ēdiens:
Sliekšņa iekškārta aizmugures vienā stūrī ir atjaunota. Pagaidām kaut kā tā:
Ir pāris brīvas dienas, tad rīt ķeršos pie paša domkrata stiprinājuma atjaunošanas, un pēc tam jāsāk graizīt priekšpuse.
Last edited by Capella on 13 Jun 2021, 00:51, edited 1 time in total.
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Capella Metallic e34
Lūk, ar šādiem remontiem man nekad nebūtu iekšu nodarboties. Super, prieks skatīties!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
-
- Posts: 137
- Joined: 30 Jul 2012, 20:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Capella Metallic e34
Grunti kasi laukā spotweldu vietās? Man ir sanācis, ka jāvāra ar krietni lielāku strāvu, lai caurmetinātu to grunti un tāpat no sākuma negrib pielipt. Pēdējā laikā ar īlenu notīru grunti, lai ķer uzreiz un 100% ir sametināts.
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Capella Metallic e34
es arī esmu laidis ar pāris dažādām gruntīm, ''skābajām'' kas itkā labi metinās, bet ir kā Tu saki, čot slikti tomēr liekas ka metinas, tagad tās vietas vnm aptīru, jo reāli tāpat tā grunts tur sadeg, bet ja notīrīts vismaz metinājums tomēr liekas ir ''labāks''.Nauris_t16 wrote: ↑14 Jun 2021, 11:24 Grunti kasi laukā spotweldu vietās? Man ir sanācis, ka jāvāra ar krietni lielāku strāvu, lai caurmetinātu to grunti un tāpat no sākuma negrib pielipt. Pēdējā laikā ar īlenu notīru grunti, lai ķer uzreiz un 100% ir sametināts.
Re: Capella Metallic e34
Jā, šitā man ir baigā problēma ar visiem darbiem kuri ir līdz šim iepostoti. Tā "weldable" grunts nemaz tik weldable nav. Esmu sācis kasīt spotveldu vietās viņu nost. Kā arī teiksim ja ir šuve jātaisa, tas pats variants. Labāk nokasīt līdz tīram metālam un tad metināt, savādāk tas metinājums īsti neieplūst metālā.Nauris_t16 wrote: ↑14 Jun 2021, 11:24 Grunti kasi laukā spotweldu vietās? Man ir sanācis, ka jāvāra ar krietni lielāku strāvu, lai caurmetinātu to grunti un tāpat no sākuma negrib pielipt. Pēdējā laikā ar īlenu notīru grunti, lai ķer uzreiz un 100% ir sametināts.
- GG.
- Posts: 15716
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Capella Metallic e34
Hvz, pieliec stiepli, viegli ieskrāpē un normāli metinās un grunts aizmūk projām no tās vietas.
Topika autoram - malacis, prieks skatīties. Vietas kur nemetinās, labāk nogruntē ar epoksīdu un weldthru atstāj vietām, kur čista nodegs. Zem un ap metinājuma vietām.
Topika autoram - malacis, prieks skatīties. Vietas kur nemetinās, labāk nogruntē ar epoksīdu un weldthru atstāj vietām, kur čista nodegs. Zem un ap metinājuma vietām.
Re: Capella Metallic e34
Tātad, pieķēros domkrata stiprinājumam. Sāku ar nogrieztās daļas kārtīgu tīrīšanu. Apgriezu tā lai paliek tikai vesels metāls:
Ilgi sanāca štukot kā labāk vispār atjaunot to stiprinājumu, jo oriģināls cik saprotu nāk viss vienā gabalā, kuru iepresē ar diezgan asiem izliekumiem. Tos izliekumus varbūt var dabūt gatavus mājas apstākļos, bet sapratu ka mans skills nav tik advancēts. Ķēros pie vienkāršāka risinājuma:
Principā sanāk tas pats kas oriģinālam, bet bez lēzeniem izliekumiem:
Te neliela šaize no manas puses. Vajadzēja tās kājas nedaudz platākas pataisīt, lai sliekšņa izliekums kārtīgi ielien tajā stiprinājuma dobumā. Biju jau ieguldījis baigās stundas šajā padarīšanā, tāpēc atstāju kā ir:
Iemontēts paredzētajā vietā un protams iztestēts. Viss smuki, nekas nelokās:
Tā montēšanas sistēma priekš domkrata vietas mani nedaudz samulsināja. Īsti nevarēju izpīpēt kā viņu stiprināt apakšdaļā. Dažos forumos esmu redzējis ka vienkārši piemetina ar šuvi pa taisno pie sliekšņa iekškārtas, bet īsti pareizi tas neliekās. Izdomāju pievienot vēl vienu kronšteinu kurš savieno sliekšņa apakšējo kanti ar domkrata stiprinājumu:
Labi, tad beidzot varu saukt vienu stūri par pabeigtu. Pa vidu šīm bildēm vēl patīrīju ap aizmugurējā tilta buksi virspusēju rūsu un pārklāju ar grunti lai nerūsē.
Ķeramies pie priekšas:
Šo visu ieraugot godīgi sakot man nolaidās rokas. Daudz vairāk darba nekā sākumā likās un iespējams pat tik pat daudz cik tikko jau tika izdarīts. Lēnām haltūrēju un kaut ko sāku negribīgi graizīt:
Pāris vietās ir kaut kādi iepriekšēji remontdarbi, švakas šuves un protams - rūsa:
Kad visu izgirež, satīra un sagatavo, tad nemaz tik traģiski nav:
Nākamajā epizodē cerams būs svaigs metāls jau iekšā un varēšu ķerties pie otra sliekšņa. Čau!
Ilgi sanāca štukot kā labāk vispār atjaunot to stiprinājumu, jo oriģināls cik saprotu nāk viss vienā gabalā, kuru iepresē ar diezgan asiem izliekumiem. Tos izliekumus varbūt var dabūt gatavus mājas apstākļos, bet sapratu ka mans skills nav tik advancēts. Ķēros pie vienkāršāka risinājuma:
Principā sanāk tas pats kas oriģinālam, bet bez lēzeniem izliekumiem:
Te neliela šaize no manas puses. Vajadzēja tās kājas nedaudz platākas pataisīt, lai sliekšņa izliekums kārtīgi ielien tajā stiprinājuma dobumā. Biju jau ieguldījis baigās stundas šajā padarīšanā, tāpēc atstāju kā ir:
Iemontēts paredzētajā vietā un protams iztestēts. Viss smuki, nekas nelokās:
Tā montēšanas sistēma priekš domkrata vietas mani nedaudz samulsināja. Īsti nevarēju izpīpēt kā viņu stiprināt apakšdaļā. Dažos forumos esmu redzējis ka vienkārši piemetina ar šuvi pa taisno pie sliekšņa iekškārtas, bet īsti pareizi tas neliekās. Izdomāju pievienot vēl vienu kronšteinu kurš savieno sliekšņa apakšējo kanti ar domkrata stiprinājumu:
Labi, tad beidzot varu saukt vienu stūri par pabeigtu. Pa vidu šīm bildēm vēl patīrīju ap aizmugurējā tilta buksi virspusēju rūsu un pārklāju ar grunti lai nerūsē.
Ķeramies pie priekšas:
Šo visu ieraugot godīgi sakot man nolaidās rokas. Daudz vairāk darba nekā sākumā likās un iespējams pat tik pat daudz cik tikko jau tika izdarīts. Lēnām haltūrēju un kaut ko sāku negribīgi graizīt:
Pāris vietās ir kaut kādi iepriekšēji remontdarbi, švakas šuves un protams - rūsa:
Kad visu izgirež, satīra un sagatavo, tad nemaz tik traģiski nav:
Nākamajā epizodē cerams būs svaigs metāls jau iekšā un varēšu ķerties pie otra sliekšņa. Čau!
Re: Capella Metallic e34
Njā, var redzēt cik iepriekš kāds bija nohaltūrējis ar to metināšanu. Man toreiz arī dēļ līkročiem tas pasākums tika stipri apgrūtināts. Varēji arī domkrata vietas no rokas taisīt, būtu vēl izturīgāk un labāk nekā oriģināli, bet nu vienalga cepuri nost par darbu.
Priekšējās divriteņa bremzes gan ar steigu met ārā
Vismaz uzmet 525i bremzes pa perimetru. Abi krāsu brāļi bija stipri parūsējuši.
Priekšējās divriteņa bremzes gan ar steigu met ārā
Vismaz uzmet 525i bremzes pa perimetru. Abi krāsu brāļi bija stipri parūsējuši.
Re: Capella Metallic e34
Hey, hey. Nākamais updeits, pēc kārtīgās jāņošanas.
Tātad, tika veikti dažādi griezumi lai pēc tam pēc iespējas vieglāk būtu visu salikt atpakaļ kopā:
Pamanīju vēl vienu līstīti kur no apakšas varēja redzēt ka starpā ir sarūsējis. Tika izgriezta un ievietots jauns metāls:
Uzlikta virsū virskārta un sagatavota spotveldiem:
Dāma arī pielikta pie darba :
Atjaunota daļa no grīdas. Viss diezgan vienkārši, izgriežam veco, ieliekam jauno:
Pēc ilgas mērīšanas, stutējam virsū jauno sliekšņa iekšējās kārtas daļu:
Tālāk montējam virsū nākamo gabalu. Šis ir iespējams grūtākais gabals no konkrēti šī mašīnas stūra, tīri dēļ paša metāla izliekuma:
Te sagatavoti visi spotveldi:
Un te jau gatavais rezultāts :
Nākamajā epizodē turpinām ar domkrata stiprinājumu priekšpusei :
Tātad, tika veikti dažādi griezumi lai pēc tam pēc iespējas vieglāk būtu visu salikt atpakaļ kopā:
Pamanīju vēl vienu līstīti kur no apakšas varēja redzēt ka starpā ir sarūsējis. Tika izgriezta un ievietots jauns metāls:
Uzlikta virsū virskārta un sagatavota spotveldiem:
Dāma arī pielikta pie darba :
Atjaunota daļa no grīdas. Viss diezgan vienkārši, izgriežam veco, ieliekam jauno:
Pēc ilgas mērīšanas, stutējam virsū jauno sliekšņa iekšējās kārtas daļu:
Tālāk montējam virsū nākamo gabalu. Šis ir iespējams grūtākais gabals no konkrēti šī mašīnas stūra, tīri dēļ paša metāla izliekuma:
Te sagatavoti visi spotveldi:
Un te jau gatavais rezultāts :
Nākamajā epizodē turpinām ar domkrata stiprinājumu priekšpusei :
Būs! Stāv uz donora, un gaida.5STAR wrote: ↑16 Jun 2021, 10:05 Njā, var redzēt cik iepriekš kāds bija nohaltūrējis ar to metināšanu. Man toreiz arī dēļ līkročiem tas pasākums tika stipri apgrūtināts. Varēji arī domkrata vietas no rokas taisīt, būtu vēl izturīgāk un labāk nekā oriģināli, bet nu vienalga cepuri nost par darbu.
Priekšējās divriteņa bremzes gan ar steigu met ārā
Vismaz uzmet 525i bremzes pa perimetru. Abi krāsu brāļi bija stipri parūsējuši.
Re: Capella Metallic e34
Čau! Updeits!
Priekšējā domkrata vietas stiprinājums. Atkal, līdzīgi kā aizmugurē, sarežģīta forma. Sāku ar mazākiem gabaliem, un palēnām sāku kaut ko stutēt kopā:
Te jau ievietota vidus daļa un uzliktas plāksnes "kājiņām":
Gala rezultāts sanāca šāds:
Tā tīri spontāni, žēlojot sevi, iegādājos šitādu foršu instrumentu. Biezāku rūsas slāņu nodauzīšanai, reāli laba štelle:
Labi, tad nu lielos vilcienos mašīnas kreisā puse ir tuvu beigām. Vēl tikai atliek uzlikt sliekšņa virsējo kārtu un sapūst visu pilnu ar vasku. To gan vēlāk, tagad ķeršos pie labās puses sliekšņa, lai man ir kreisā puse kā piemērs, ja nu labajā pusē viss bēdīgi ir.
Tātad, sāku ar labās puses aizmugures daļu, jo tur jau bija caura daļa no arkas. Sāku ar drāšu birstes uzgali fleksim un ķēros pie darba. Te redzama bieza špakteles kārta, fu. Un zem špakteles protams viss caurumos:
Te notīrīts viss līdz galam, un var redzēt no kā sāka veidoties rūsas burbuļi krāsojumā. Kāds jau iepriekš kaut ko ir lāpījis, bet diezgan pavirši:
Atgriežot vaļā pašu sliekšņa apakšu, ieskatījos iekšā, uz sliekšņa augšu/arku. Skats dikti bēdīgs:
Griežam ārā daļu no arkas ārējā metāla, un daļu no arkas iekšējā slāņa, lai labāk tiktu klāt iztīrīt visu. Sāku tīrīšanu ar to rūsas atsitēju kurš redzam augstāk bildē, drāšu birstēm, rūsas noņēmēju un sviedriem :
Sliekšņa iekšējā kārta arī jau iepriekš ir bijusi lāpīta, bet atkal, darbs ir bijis paviršs. Griežam laukā:
Rokamies dziļāk, līdz tilta stiprinājumam. Te skats arī iespaidīgs:
Te redzams izgrieztais gabals, pievērst uzmanību šuvei. Metināts ir pāri vecajam metālam, kas protams ir ātrāk un vieglāk, bet rezultātā iekšpusē veidojās metāla pārpalikums, kurā ļoti viegli krāties mitrumam, sāļiem un citiem sū:
Visu šo darot, metinot, graizot, aizdomājos par to kā novērst to ka šāds stāvoklis sliekšņiem varētu atkārtoties. Protams sataisīšu tagad viņu, bet kur garantija ka man pēc pāris gadiem tas viss nebūs vēlreiz jāpārtaisa. Tā interesanti sanāca. Skatoties iekšā sliekšņos no apakšas, var redzēt ka durvju kantīs starp spotveldiem spīd cauri gaisma. Aizdomājos par durvju gumijām, un cik svarīgu lomu viņas spēlē šajā visā sliekšņu padarīšanā. Atcerējos par klasisku E34 problēmu ar durvju gumijām, ka viņām ar laiku saraujas un vairs īsti neguļas precīzi viršu pašām durvju rāmja kantīm:
Bilde nav no mana auto, bet ideju saprast var. Man šī problēma ir izteikta visās 4 durvīs. Tad nu mana teorija ir sekojoša. Vienai vai vairākām durvīm ar gadiem saraujas šīs durvju blīvējuma gumijas, rezultātā lietainākā laikā, vai ziemā, viss slapjums kurš tiek uz durvīm, diezgan vienkārši tiek iekšā arkās, un notek līdz pašam slieksnim. Tas diezgan labi izskaidrotu kāpēc kreisās puses slieksnis ir krietni labākā stāvoklī nekā labās puses slieksnis. Jo ja pareizi atceros, tad durvju gumija aizmugurējām durvīm labajā pusē arī bija vairāk sarāvusies nekā kreisajā pusē.
Lai nu kā, izpētīju iespējamus risinājumus, uzgāju foršu variantu. E39 durvju gumijas pēc formas ir ļoti līdzīgas E34 durvju gumijām, bet E39 durvju gumijas ir pilnībā melnas. Kas man pat ir vēl labāk, jo griesti man arī ir melni. Nākamais - E39 modelis pats par sevi ir jaunāks, un veselas durvju gumijas tam auto atrast es domāju būtu tīri elementāri. Vēl, E39 durvju gumijas izmēros ir lielākas kā E34, tāpēc atliek vien piegriezt pareizo garumu un likt iekšā. Šo procesu gan jau nodokumentēšu pēc sliekšņu pabeigšanas.
Tad nu tā lūk. Turpinājums sekos.
Priekšējā domkrata vietas stiprinājums. Atkal, līdzīgi kā aizmugurē, sarežģīta forma. Sāku ar mazākiem gabaliem, un palēnām sāku kaut ko stutēt kopā:
Te jau ievietota vidus daļa un uzliktas plāksnes "kājiņām":
Gala rezultāts sanāca šāds:
Tā tīri spontāni, žēlojot sevi, iegādājos šitādu foršu instrumentu. Biezāku rūsas slāņu nodauzīšanai, reāli laba štelle:
Labi, tad nu lielos vilcienos mašīnas kreisā puse ir tuvu beigām. Vēl tikai atliek uzlikt sliekšņa virsējo kārtu un sapūst visu pilnu ar vasku. To gan vēlāk, tagad ķeršos pie labās puses sliekšņa, lai man ir kreisā puse kā piemērs, ja nu labajā pusē viss bēdīgi ir.
Tātad, sāku ar labās puses aizmugures daļu, jo tur jau bija caura daļa no arkas. Sāku ar drāšu birstes uzgali fleksim un ķēros pie darba. Te redzama bieza špakteles kārta, fu. Un zem špakteles protams viss caurumos:
Te notīrīts viss līdz galam, un var redzēt no kā sāka veidoties rūsas burbuļi krāsojumā. Kāds jau iepriekš kaut ko ir lāpījis, bet diezgan pavirši:
Atgriežot vaļā pašu sliekšņa apakšu, ieskatījos iekšā, uz sliekšņa augšu/arku. Skats dikti bēdīgs:
Griežam ārā daļu no arkas ārējā metāla, un daļu no arkas iekšējā slāņa, lai labāk tiktu klāt iztīrīt visu. Sāku tīrīšanu ar to rūsas atsitēju kurš redzam augstāk bildē, drāšu birstēm, rūsas noņēmēju un sviedriem :
Sliekšņa iekšējā kārta arī jau iepriekš ir bijusi lāpīta, bet atkal, darbs ir bijis paviršs. Griežam laukā:
Rokamies dziļāk, līdz tilta stiprinājumam. Te skats arī iespaidīgs:
Te redzams izgrieztais gabals, pievērst uzmanību šuvei. Metināts ir pāri vecajam metālam, kas protams ir ātrāk un vieglāk, bet rezultātā iekšpusē veidojās metāla pārpalikums, kurā ļoti viegli krāties mitrumam, sāļiem un citiem sū:
Visu šo darot, metinot, graizot, aizdomājos par to kā novērst to ka šāds stāvoklis sliekšņiem varētu atkārtoties. Protams sataisīšu tagad viņu, bet kur garantija ka man pēc pāris gadiem tas viss nebūs vēlreiz jāpārtaisa. Tā interesanti sanāca. Skatoties iekšā sliekšņos no apakšas, var redzēt ka durvju kantīs starp spotveldiem spīd cauri gaisma. Aizdomājos par durvju gumijām, un cik svarīgu lomu viņas spēlē šajā visā sliekšņu padarīšanā. Atcerējos par klasisku E34 problēmu ar durvju gumijām, ka viņām ar laiku saraujas un vairs īsti neguļas precīzi viršu pašām durvju rāmja kantīm:
Bilde nav no mana auto, bet ideju saprast var. Man šī problēma ir izteikta visās 4 durvīs. Tad nu mana teorija ir sekojoša. Vienai vai vairākām durvīm ar gadiem saraujas šīs durvju blīvējuma gumijas, rezultātā lietainākā laikā, vai ziemā, viss slapjums kurš tiek uz durvīm, diezgan vienkārši tiek iekšā arkās, un notek līdz pašam slieksnim. Tas diezgan labi izskaidrotu kāpēc kreisās puses slieksnis ir krietni labākā stāvoklī nekā labās puses slieksnis. Jo ja pareizi atceros, tad durvju gumija aizmugurējām durvīm labajā pusē arī bija vairāk sarāvusies nekā kreisajā pusē.
Lai nu kā, izpētīju iespējamus risinājumus, uzgāju foršu variantu. E39 durvju gumijas pēc formas ir ļoti līdzīgas E34 durvju gumijām, bet E39 durvju gumijas ir pilnībā melnas. Kas man pat ir vēl labāk, jo griesti man arī ir melni. Nākamais - E39 modelis pats par sevi ir jaunāks, un veselas durvju gumijas tam auto atrast es domāju būtu tīri elementāri. Vēl, E39 durvju gumijas izmēros ir lielākas kā E34, tāpēc atliek vien piegriezt pareizo garumu un likt iekšā. Šo procesu gan jau nodokumentēšu pēc sliekšņu pabeigšanas.
Tad nu tā lūk. Turpinājums sekos.
Re: Capella Metallic e34
Man tās durvju gumijas arī padzīvojušas ir, bet itkā sarāvušās nav. Otrs variants par tām gumijām ir no E60 paņemt viņas. Viņš būs vēl jaunāks par E39 un būs vēl vieglāk atrast dzīvas.
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Capella Metallic e34
Bet nebūs period corect...
Respekts par metināšanu, izskatās ka neslikti sanāk
Re: Capella Metallic e34
E39 gumijas vismaz vēl nesen UK varēja arī galīgi jaunas nopirkt, protams nav viņas lētas, bet relatīvi vecam auto visas oriģinālās rezerves daļas kaut ko maksā.
Par sliekšņiem - varbūt ir vērts katru gadu izplūst iekšas ar vasku ja plāno pa ziemu braukt, domāju tas vasks arī diezgan daudz aizsargās pret rūsēšanu, ja nu tomēr tur nonāk ūdens iekšā.
Par sliekšņiem - varbūt ir vērts katru gadu izplūst iekšas ar vasku ja plāno pa ziemu braukt, domāju tas vasks arī diezgan daudz aizsargās pret rūsēšanu, ja nu tomēr tur nonāk ūdens iekšā.
Re: Capella Metallic e34
Aha, par šito ir dzirdēts arī. Man čomam ir E60, uzmetīšu aci kā izskatās. Neesmu baigi pievērsis uzmanību.
Cenšos! Gribās lai viss ir smuki gan iekšā, gan ārā.
Pagaidām esmu pieturējies pie tā ka visu ziemu, un pat rudeni/pavasari stāv garāžā. Varētu gan gadīties ka salūzīšu kādā brīdi. Bet jā, ideja laba to vasku atjaunot laiku pa laikam. Biju aizpagājušajā vasarā sapūtis sliekšņus ar vasku. Vēl joprojām bija mīksts, lipīgs, un nebija sakaltis. Motipa cavity wax.ray112 wrote: ↑12 Jul 2021, 20:40 E39 gumijas vismaz vēl nesen UK varēja arī galīgi jaunas nopirkt, protams nav viņas lētas, bet relatīvi vecam auto visas oriģinālās rezerves daļas kaut ko maksā.
Par sliekšņiem - varbūt ir vērts katru gadu izplūst iekšas ar vasku ja plāno pa ziemu braukt, domāju tas vasks arī diezgan daudz aizsargās pret rūsēšanu, ja nu tomēr tur nonāk ūdens iekšā.
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Capella Metallic e34
Es domāju, ka vasku toč nevajag pūst katru gadu no jauna, jo gluži vienkārši aizkakās visas drenāžas, caurumus, utt.
E34 lielākā nelaime ir nolādētās lūkas notekas. Manam arī sliekšņi bija kā "Kafijā pamērcēta vafeļu tortīte" (C) es pats.
p.s. - ja laidīsi pa ziemu, tad dirsā darbs un materiāls, varēji tik pat labi vienkārši uz punktiem piedirst ielāpus un uzlikt pa virsu sliekšņa uzliku. Lai cik labi Tu čikātos, ņemtos un darbotos, tāpat mājas apstākļos nekad nesametināsi kā no rūpnīcas, tāpēc sāls to visu pasākumu pa pāris gadiem apēdīs nahujj.
E34 lielākā nelaime ir nolādētās lūkas notekas. Manam arī sliekšņi bija kā "Kafijā pamērcēta vafeļu tortīte" (C) es pats.
p.s. - ja laidīsi pa ziemu, tad dirsā darbs un materiāls, varēji tik pat labi vienkārši uz punktiem piedirst ielāpus un uzlikt pa virsu sliekšņa uzliku. Lai cik labi Tu čikātos, ņemtos un darbotos, tāpat mājas apstākļos nekad nesametināsi kā no rūpnīcas, tāpēc sāls to visu pasākumu pa pāris gadiem apēdīs nahujj.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Capella Metallic e34
Sen nav nekas iemests. Laiks updeitam.
Izgriezts viss puveklis ārā un veselais metāls satīrīts un sakopts:
Pēc ilga tīrīšanas procesa, ķīmijām, birstēšanas, paliek pāri jau kaut kas glābjams:
Process aptuveni tāds pats kā otrā pusē. Vienīgi šajā pusē rūsējis ir dziļāk un agresīvāk. Lēnām stutējām klāt jauno metālu:
Jāatjauno daļa no arkas iekšpuses, jo lai gan metāls ir notīrīts, viņš ir papīrā plānumā un struktūras viņam principā nav nekādas. Nemaz nerunājot par to ka tik plānu metālu piemetināt ir diezgan sarežģīti.
Te jau iemontēts ar visu jauno gabalu:
Pagaidām kaut kā tā. Patiesībā progress ir krietni lielāks, vienīgi nav sabildēts. Šis stūris ir līdz galam pabeigts, kā arī domkrata vieta ir atjaunota. Tieši tā pat kā otrā pusē.
Pa pagājušo nedēļu pieķēros priekšpusei un to arī pilnībā pārmetināju. Sākuma stadijā bija kaut kas šāds:
Pļek pļek pļek :
Uztaisīšu kādu bildi no finiša produkta un sākšu montēt abas aizmugurējās arkas un pēc tam jau pašus sliekšņus.
Izgriezts viss puveklis ārā un veselais metāls satīrīts un sakopts:
Pēc ilga tīrīšanas procesa, ķīmijām, birstēšanas, paliek pāri jau kaut kas glābjams:
Process aptuveni tāds pats kā otrā pusē. Vienīgi šajā pusē rūsējis ir dziļāk un agresīvāk. Lēnām stutējām klāt jauno metālu:
Jāatjauno daļa no arkas iekšpuses, jo lai gan metāls ir notīrīts, viņš ir papīrā plānumā un struktūras viņam principā nav nekādas. Nemaz nerunājot par to ka tik plānu metālu piemetināt ir diezgan sarežģīti.
Te jau iemontēts ar visu jauno gabalu:
Pagaidām kaut kā tā. Patiesībā progress ir krietni lielāks, vienīgi nav sabildēts. Šis stūris ir līdz galam pabeigts, kā arī domkrata vieta ir atjaunota. Tieši tā pat kā otrā pusē.
Pa pagājušo nedēļu pieķēros priekšpusei un to arī pilnībā pārmetināju. Sākuma stadijā bija kaut kas šāds:
Pļek pļek pļek :
Uztaisīšu kādu bildi no finiša produkta un sākšu montēt abas aizmugurējās arkas un pēc tam jau pašus sliekšņus.