Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
- howitzer
- M30
- Posts: 28578
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Iron X/Iron Wash/jebkurš cits dzelzs skaidu noņēmējs no auto tūninga bodēm un bezprobļemi viss notiek.5STAR wrote: ↑31 Jul 2019, 10:37Paldies par ieteikumu, palūkošos vairāk. Galvenais, lai tās ogļu raktuves labi nāk nost tajā iebraukšanas periodā.Martinss wrote: ↑31 Jul 2019, 10:18Ja negribās visu laiku diskus pucēt, tad ieteiktu uzlikt sarkanos EBC klučus, putekļu stipri mazāk (lai neteiktu, ka vispār nav) pret parastajiem klučiem. Vienīgi, ja liec, tad pirmos ~500km (kamēr brake in coatings izstrādājās) putekļi būs tieši pretēji - vairāk kā ogļu raktuvēs.
Un vispār, brake dust ir vīrišķīgi, bet pulēti plaukti ir gay.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Jā. Precīzi. Reāli motors pa sauso visu laiku ietray112 wrote: ↑31 Jul 2019, 09:19Jā, gāzei klāt divtaktu eļļa bija jālej bled, savādāk sausums nenormāls notiek.nakurilijs wrote: ↑31 Jul 2019, 08:20 20g vecam auto motora mūžš pietuvojās beigām- tāds metiens!
Sēžas nobeidzās, jo LPG, un nebija vārstu eļļošanas sistēma vai kā?
- UldisUldis
- Posts: 4504
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
- UldisUldis
- Posts: 4504
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
- GG.
- Posts: 15696
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Ja ir instrumentu trūkums un liela vajadzība, tad var arī ar amerikanku turēt aiz štoka, paliekot apakšā ādas siksnas gabalu vai vara loksnes gabalu. Gateris, protams, bet bezizejas situācijā der.
- spainis666
- Posts: 514
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Nu augšā, kur atboiņiks būs virsū jau būtu normāli turēt, tas nekādas paliekošas sekas neatstāj. Bet žēl ka ir servisi, kam tik tālu smadzenes nevelk, un turēts tiek daudz nedomājot, pirmajā vietā kur štokam tiek klāt.
- petka17
- Posts: 6606
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Vienīgās reizes, kad ir nācies turēt amīti aiz štoka ir tad, kad skrūves sapuvušas
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- UldisUldis
- Posts: 4504
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Nu ko, jāatsvaidzina LLP albums jeb remontgrāmata ar pēdējā laika notikumiem.
Tā kā priekšējie Bilstein B8 piedzīvoja pāragru nāvi, ne bez LLP palīdzības, bet tomēr ļooti patīk kā viņi strādā (kad viņi nav saplīsuši vai sajāti), tad tika izlemts, ka liks virsū vēlreiz tādus pašus. Tas viss sadarīts pirms Izdedzes Vīra, lai var kārtīgi gāzt:
Un te jau šis tas no paša “Izdedzes Vīrs II: Kapitālistu Sabotāža” augustā.
Par šiem foto paldies Juzikam un Omulim:
Te neliels video no Sailun iznīcināšanas procesa. Jā, no bākas līst ārā benzīns, jo nebiju kārtīgi aizskrūvējis
Rekuktoram šis pasākums nepatika, bet nu viņā tāpat jau bija iemeties trolejbuss + reizēm pat uz sausa asfalta bloķē abus ratus
Kaut kad vēl sakusa pečkas ezis. Ventilators bija tāds aizdomīgs, tāpēc jauns ezis un cits ventilators.
Auto tiek izmantots arī bezceļos
Gadalaiku maiņa:
Pienāca skate, dabūju 2 par roceni, vienā pusē nestrādāja.. Nevajadzēja strādāt nevienā pusē. Tagad salikts viss jauns, skate pa nullēm:
Gaidot ziemu, no AF iepirkts wannabe LSD, bet nu ziema tā arī neatnāca, šis nenormālais upgrade vēl nav uzstādīts:
Ja ziemas nav mums, tad jābrauc tur, kur viņa ir. Aizbraukts uz Jasnu (SK), pabaudīts sniegs gan uz kalna, gan uz ceļiem. Tur ir forši kalnu serpentīni ar plašiem līkumiem, kurus var forši paslīpēt, bet ar to pārāk neaizrāvos, jo negribējās noskaldīt auto 1,3k km no mājām.
Pa Polijas bāņiem pavilkts virs divīša, jo kā jau zināms, dzīve sākas no 200, un vispār tur viss baigi labi.
Izņemot momentu, kad pēc 11h braukšanas Lietuvā atvērās izpūtējs un atlikušo mājupceļu nācās braukt ar sporta skaņu:
Tas sametināts un no trokšņiem palicis vairs tikai trolejbuss no reduktora.
Un laiks LLP. Ar amortizatoriem man neiet. Pirms braukšanas uz SK sāka klauvēt kaut kas bagāžniekā. Domāju – mazums, atbalsts vai kāda bukse vai kas tāds, ne jau superior Übermensch sporta bilstein B8. Bet, protams, amortizators iztecējis. Iemesls – droši vien tas, ka servisā, kurā šos amortizatorus uzstādīja, atboiņikiem tika puse nogriezta un viņi strādāja nedaudz lielākā diapazonā kā paredzēts. Kāpēc jāgriež atboiņiks – nezinu. Varbūt mehs domāja, ka tas ir standarta garuma amortizators un ar sēdinātām atsperēm man tur dirsā nekas nestrādās. Lai nu kā, tagad aizmugurē ir SACHS amortiņi no E30 touring, braucas labi, nekratās un nešūpo. Protams, nav tik stingri un konkrēti kā B8, bet man Bilstein sāgas laikam pietiks. Bet ja nu arī šie iztek pēc dažiem mēnešiem, tad Jānis uztaisīja tā, lai varu 15 min. laikā, tupot uz celīša, turpat ielas malā ātri nomainīt:
Uzlikts arī jauns ātrumpārslēga uzgalis no aliexpress ar pareizo pārnesumu skaitu:
Vēl visam pa vidu samainīts VANOS mehānisms, tagad patēriņš ir jūtami uzlabojies. Sedies un brouts hehe.
Par visiem darbiem atkal milzīgs paldies Jānim (šeit parādās kā Odze) no TAHO Vidzeme Valmierā. No šī visa pats samainīju ātrumkloķa uzgali un pečkas ventilatoru ar ezi
Tā kā priekšējie Bilstein B8 piedzīvoja pāragru nāvi, ne bez LLP palīdzības, bet tomēr ļooti patīk kā viņi strādā (kad viņi nav saplīsuši vai sajāti), tad tika izlemts, ka liks virsū vēlreiz tādus pašus. Tas viss sadarīts pirms Izdedzes Vīra, lai var kārtīgi gāzt:
Un te jau šis tas no paša “Izdedzes Vīrs II: Kapitālistu Sabotāža” augustā.
Par šiem foto paldies Juzikam un Omulim:
Te neliels video no Sailun iznīcināšanas procesa. Jā, no bākas līst ārā benzīns, jo nebiju kārtīgi aizskrūvējis
Spoiler
Show
Kaut kad vēl sakusa pečkas ezis. Ventilators bija tāds aizdomīgs, tāpēc jauns ezis un cits ventilators.
Auto tiek izmantots arī bezceļos
Gadalaiku maiņa:
Pienāca skate, dabūju 2 par roceni, vienā pusē nestrādāja.. Nevajadzēja strādāt nevienā pusē. Tagad salikts viss jauns, skate pa nullēm:
Gaidot ziemu, no AF iepirkts wannabe LSD, bet nu ziema tā arī neatnāca, šis nenormālais upgrade vēl nav uzstādīts:
Ja ziemas nav mums, tad jābrauc tur, kur viņa ir. Aizbraukts uz Jasnu (SK), pabaudīts sniegs gan uz kalna, gan uz ceļiem. Tur ir forši kalnu serpentīni ar plašiem līkumiem, kurus var forši paslīpēt, bet ar to pārāk neaizrāvos, jo negribējās noskaldīt auto 1,3k km no mājām.
Pa Polijas bāņiem pavilkts virs divīša, jo kā jau zināms, dzīve sākas no 200, un vispār tur viss baigi labi.
Izņemot momentu, kad pēc 11h braukšanas Lietuvā atvērās izpūtējs un atlikušo mājupceļu nācās braukt ar sporta skaņu:
Tas sametināts un no trokšņiem palicis vairs tikai trolejbuss no reduktora.
Un laiks LLP. Ar amortizatoriem man neiet. Pirms braukšanas uz SK sāka klauvēt kaut kas bagāžniekā. Domāju – mazums, atbalsts vai kāda bukse vai kas tāds, ne jau superior Übermensch sporta bilstein B8. Bet, protams, amortizators iztecējis. Iemesls – droši vien tas, ka servisā, kurā šos amortizatorus uzstādīja, atboiņikiem tika puse nogriezta un viņi strādāja nedaudz lielākā diapazonā kā paredzēts. Kāpēc jāgriež atboiņiks – nezinu. Varbūt mehs domāja, ka tas ir standarta garuma amortizators un ar sēdinātām atsperēm man tur dirsā nekas nestrādās. Lai nu kā, tagad aizmugurē ir SACHS amortiņi no E30 touring, braucas labi, nekratās un nešūpo. Protams, nav tik stingri un konkrēti kā B8, bet man Bilstein sāgas laikam pietiks. Bet ja nu arī šie iztek pēc dažiem mēnešiem, tad Jānis uztaisīja tā, lai varu 15 min. laikā, tupot uz celīša, turpat ielas malā ātri nomainīt:
Uzlikts arī jauns ātrumpārslēga uzgalis no aliexpress ar pareizo pārnesumu skaitu:
Vēl visam pa vidu samainīts VANOS mehānisms, tagad patēriņš ir jūtami uzlabojies. Sedies un brouts hehe.
Par visiem darbiem atkal milzīgs paldies Jānim (šeit parādās kā Odze) no TAHO Vidzeme Valmierā. No šī visa pats samainīju ātrumkloķa uzgali un pečkas ventilatoru ar ezi
- UldisUldis
- Posts: 4504
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Tas gan jau no kalna pa vējam ar atlaistu gāzi + ar propānu tāpat viņš tur rāda kaut ko stipri abstraktu.
- UldisUldis
- Posts: 4504
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Ja nu kāds grib šo laimīgo auto nopirkt, tad pm. Lēti nebūs, dārgi arī ne, ja neviens nepirks, tad braukšu pats (tm)
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
moderni tagad būtu swapot telsa elektromotorus ar baterijām.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- UldisUldis
- Posts: 4504
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
UldisUldis wrote: ↑26 Feb 2020, 20:11
tiek demontēti bilsteini.
bet nu amortiņu problēma beigās bija atsaite
Šis bija viens no dārgākajiem remontiem
Bet nu amju tēma Uldim tāda sāpīga