UldisUldis ECh6 Tourings

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Post Reply
User avatar
UldisUldis
Posts: 2690
Joined: 22 Jan 2015, 16:58
Location: Smiltene, Rīga

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by UldisUldis »

tralla44 wrote::cool: :cool: Ziemā normāli varēs placināt :D
Nu ja, nolocīt jaunos plauktus pret apmalēm :D

Šorīt aizbraukts līdz CSDD, dabūta uzlīme uz gadu, nu jau bez aizrādījumiem.

User avatar
Odze
Posts: 11
Joined: 20 Aug 2017, 20:47

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by Odze »

-AF- wrote:Statoila gāzei vispār ir diezgan čābīgi ar gāzes oktānskaitła kvalitāti, to saku jums no pieredzes ar gāzes energo stacijām, uzńēmums kur strādāju vairs neiepērk no statoila, jo nereti tā octāns stipri peld no 91 līdz 87 oktānam, to pa lielam uz kkāda Passerati b4 nekad nesajutīsi, bet galvenokārt uz highend tehnikām to jūt loti līdz pat detonācijai.
Un ja Lukoil vai latvijas propāna gāze vai intergāze uztur savu gāzes oktānskaitli uz 91-90 tad statoil kaut arī sola augstākā ooktāna gāzi, bet tas loti bieži variē uz 88-87. Iedomājaties kā uz tāda noregulēt teiksim turbo auto??
Sorry par off topicu bet lasiju topicu un nesapratu no kurienes AF šāds info par lpg oktānu? :hvz:

-AF-
Posts: 4377
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by -AF- »

darbojos sfērā kur ražo elektroenergīju ar gāzes dzinējiem, mēs katru mēnesi veicam analīzes gāzei, eļļai, antifrīzam.
Edit : kļūda oktānskaitlī , no 100 līdz 106, :emo:
Mūsu dzinēji strādā efektīvi no 104+ octāna gāzes

iepriekšējos datus sajaucu ar kko citu
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Odze
Posts: 11
Joined: 20 Aug 2017, 20:47

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by Odze »

-AF- wrote:darbojos sfērā kur ražo elektroenergīju ar gāzes dzinējiem, mēs katru mēnesi veicam analīzes gāzei, eļļai, antifrīzam.
Edit : kļūda oktānskaitlī , no 100 līdz 106, :emo:
Mūsu dzinēji strādā efektīvi no 104+ octāna gāzes

iepriekšējos datus sajaucu ar kko citu
tā jau likās ka sajauci :D
ņemot vērā ka propānam oktāns ap 110 un butānam ap 95. samaisot kopā zem 90 nu nekādi nevar dabūt. Pārējie piemaisijumi principā oktānskaitli neietekmē.

User avatar
UldisUldis
Posts: 2690
Joined: 22 Jan 2015, 16:58
Location: Smiltene, Rīga

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by UldisUldis »

Sadarītas vēl dažas lietas:

Jauns gultnis
Image

Nedaudz atsvaidzinātas bremzes
Image

Brembo Max diski ar ATE klučiem
Image

Samainīts arī bremžu šķidrums un vēl daži sīkumi, kārtēju reizi paldies lietotājam Odze par detaļām un operatīvo un kvalitatīvi veikto darbu :cool:

User avatar
UldisUldis
Posts: 2690
Joined: 22 Jan 2015, 16:58
Location: Smiltene, Rīga

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by UldisUldis »

Jāpapildina atmiņu klade ar kārtējo veiksmes stāstu :emo:

Visu laiku kaut kas grabēja, tika ritošajā čekots viss pēc kārtas, jo negribējās ticēt, ka salīdzinoši svaigie Bilstein B8 ir sākuši klabēt un čīkstēt. Bet, protams, tieši tas arī bija noticis, zemāk skatīt video ar skaņu :D
Spoiler
Show
Šeit čīkstēšanas iemesls:
Image
Grabēšanas iemesls (iespējams) ir tāds, ka amortizatori tika piešauti pie atbalstiem ar pistoli, tāpēc viņiem kaut kas izbeidzās, pašā augšā grabēja.
Varbūt kļūdos, bet viss liecina, ka viņi tika uzstādīti šādi:
https://www.bilstein.com/uk/en/blog/wat ... -mistakes/
Spoiler
Show
Image
Sākumā vēl cerēju uz garantiju, bet kad tika ieraudzīti štoki, tad tādas muļķīgas domas uzreiz atmetu :D
Mana kļūda, ka izvēlējos amortizatorus uzstādīt citur, nevis pie sava meistara Valmierā.
Par Bauskas alu no lietotāja Zarins tika dabūti šādi atkritumi, kamēr domāju par jauniem bilstein vai kādu citu alternatīvu.
Image

Bet ar to jau nepietiek, sāka niķoties dzinējs, meta kļūdas par sadalenes devēju, tas tika uzlikts jauns:
Image
Pretēji teiktajam, ka jāņem tikai oriģinālais devējs, izvēlējos Hella pa ~30 eur. Izrādījās tas pats oriģinālais BMW, tikai ar izslīpētiem kodiem. Ietaupīti 100 eur lol
Bet īstā problēma bija tāda, ka izšķīda ķēdes spriegotājs un taimings bija pavisam aizgriezies.
Pirms tam bija parādījies viens interesents uz dzinēju, bet laikam saoda, ka nebūs kaut kas labi un atteicās. Un man pašam arī necēlās roka atstāt 1k par B30 swap, bet laikam vajadzēja :D
Nu neko, jātaisa, kas ir - jāmaina ķēdes:
Image
Bet nekas jau nebeidzās ar ķēžu maiņu vien, ūdenssūknis bija pussprādzis, izplešanās trauks gandrīz atvēries, nolūza plastmasas tosola truba, galvas blīve pie ķēžu vāka sapuvusi un sāka tecēt, abi izplūdes kolektori pūta karām un gan jau bija vēl kaut kas, līdz ar to galva nost:
Image
Image
Un nākamā detaļu čupa:
Image
Galvas remonts:
Image
Izplūdes vārsti :emo:
Image
Te jau labāks skats uz dzīvi:
Image
Image
Un beidzot vairāk detaļas ir motortelpā nekā uz galda:
Image

Vēl kaut kad pirms "ķēžu maiņas" tika samainītas sagāzuma skrūves aizmugurē + bukses. Auto vēl tika pie jauna āra temperatūras devēja :D
Līdz izbraucienam gribētos jaunus amortizatorus priekšā un sakārtot aizmugures bamperi pēc vāji kontrolētās sānslīdes ziemā, bet ir arī citas vietas kur ieguldīt naudu.
Tas pagaidām viss :emo:

User avatar
Fretka
Posts: 16434
Joined: 17 Jul 2009, 14:07

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by Fretka »

Nu jābūt pilnīgam mutantam, lai tiešām labu amīti instalējot tā sa3,14stu. Vairums servisu ar pistoli šauj atbalstus. Protams, saspiest štoku ar asu priekšmetu ir LLP :aiwa:
Katrā ziņā pirmo reizi dzirdu tik skumju stāstu par B8 :croco_asarinja:

Btw laikam ikdienas maršrutā ir biķernieku trase, ja viss, kas nav B8 ir atkritumi :]

-AF-
Posts: 4377
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by -AF- »

Tos amjus mierīgi var šaut ar pneimu, pat bilstein pārstāvis atzina ka tas neko nekaitē amim ja vien netiek štoku pa riņķi divas minūtes no vietas.
Un izplūdes varstu uzdegums pilnīgi normāls.
Un jā, būtu labāk 3.0 iecēlis :D Bet respect par darbu un topi un
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
UldisUldis
Posts: 2690
Joined: 22 Jan 2015, 16:58
Location: Smiltene, Rīga

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by UldisUldis »

Fretka wrote:
30 Jul 2019, 14:04
Nu jābūt pilnīgam mutantam, lai tiešām labu amīti instalējot tā sa3,14stu. Vairums servisu ar pistoli šauj atbalstus. Protams, saspiest štoku ar asu priekšmetu ir LLP :aiwa:
Katrā ziņā pirmo reizi dzirdu tik skumju stāstu par B8 :croco_asarinja:

Btw laikam ikdienas maršrutā ir biķernieku trase, ja viss, kas nav B8 ir atkritumi :]
Nu bildē redzamie aizstājēji tiešām ir atkritumi, kas vienkārši aizpilda telpu, kamēr tiks uzlikts kaut kas jēdzīgāks. Bet jā, LLP.
-AF- wrote:
30 Jul 2019, 14:06
Tos amjus mierīgi var šaut ar pneimu, pat bilstein pārstāvis atzina ka tas neko nekaitē amim ja vien netiek štoku pa riņķi divas minūtes no vietas.
Un izplūdes varstu uzdegums pilnīgi normāls.
Un jā, būtu labāk 3.0 iecēlis :D Bet respect par darbu un topi un
Katrā gadījumā tie amji strādā diezgan labi, tikai tik skaļi, ka cilvēki uz ielas atskatās. Varu kādam uzdāvināt.
Par darbu paldies Jānim no Taho Vidzeme servisa Valmierā, es tikai virinu maku un rakstu forumā :D

User avatar
juris800
Posts: 151
Joined: 12 Apr 2018, 22:09

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by juris800 »

-AF- wrote:
30 Jul 2019, 14:06
Tos amjus mierīgi var šaut ar pneimu, pat bilstein pārstāvis atzina ka tas neko nekaitē amim ja vien netiek štoku pa riņķi divas minūtes no vietas.
This. Saujot vispar nav vajadziba izmantot knaibles. Nevajag vnk turet bez apstajas pistoli.
e30 m30b35TUrbogāzeskūts
Jeep XJ 4.0
Chevy GMT400 377 stroker

User avatar
ray112
Posts: 3525
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by ray112 »

Nu es nopirku e39 kur arī serviss pirms tam bija pamanījies identiski safist shtokus. Iepriekšējais saimnieks vēl lepni radīja kvīti par amju maiņu, bet nu principā viņus var mainīt atkal. Rukažopi pilna pasaule

User avatar
Odze
Posts: 11
Joined: 20 Aug 2017, 20:47

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by Odze »

Izplūdes vārsti :emo:
Image

Vispār bildē ir ieplūdes vārsti. Viens tāds kā bija, otrs jau nedaudz uzpucēts.
Izplūdes vārsti bija tik slikti, ka tika pa taisno aizsūtīti uz miseni 🤔

Vārstu sēžas bija extra sliktā stāvoklī.
Ieplūdei noslēdzošā virsma bija ap 2.8mm izplūdei ap 3.2mm 😬

Vispār, šim auto, kur pieķeras tur ir kkādi sūdi 😁
Aprīnoja Ulda neatlaidību to visu nenostumt pa krauju 👏😁
Last edited by Odze on 30 Jul 2019, 22:33, edited 1 time in total.

User avatar
O.z
Posts: 10052
Joined: 08 May 2013, 23:05
Location: Lauki

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by O.z »

Jelgava

User avatar
smith
Posts: 1825
Joined: 29 Oct 2015, 22:41

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by smith »

O.z wrote:Jelgava
bbq grillhouse
BMW 530d Touring Topaz Blue '01 [Ex]
Audi A4 Avant Atlas Gray '03

User avatar
nakurilijs
Posts: 4594
Joined: 03 Apr 2015, 13:53

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by nakurilijs »

20g vecam auto motora mūžš pietuvojās beigām- tāds metiens! :lol:
Sēžas nobeidzās, jo LPG, un nebija vārstu eļļošanas sistēma vai kā?
LuPo 1.422TDR Black

User avatar
ray112
Posts: 3525
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by ray112 »

nakurilijs wrote:
31 Jul 2019, 08:20
20g vecam auto motora mūžš pietuvojās beigām- tāds metiens! :lol:
Sēžas nobeidzās, jo LPG, un nebija vārstu eļļošanas sistēma vai kā?
Jā, gāzei klāt divtaktu eļļa bija jālej bled, savādāk sausums nenormāls notiek.

User avatar
5STAR
Posts: 119
Joined: 29 Nov 2018, 00:14
Location: Rīga

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by 5STAR »

Kā tev tie ATE kluči kalpo? Cik daudz putekļo? Man vnk diski no sudraba ātri vien pārtop melni un sāk piebesīties pucēt viņus, negribas nemaz domāt, kas būtu ja būtu pulēti plaukti. :reeka:

User avatar
UldisUldis
Posts: 2690
Joined: 22 Jan 2015, 16:58
Location: Smiltene, Rīga

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by UldisUldis »

5STAR wrote:
31 Jul 2019, 09:37
Kā tev tie ATE kluči kalpo? Cik daudz putekļo? Man vnk diski no sudraba ātri vien pārtop melni un sāk piebesīties pucēt viņus, negribas nemaz domāt, kas būtu ja būtu pulēti plaukti. :reeka:
Pirms pāris dienām pirmo reizi kopš uzlikšanas nomazgāju diskus :D Ir daudz putekļu, bet salīdzinoši viegli var notīrīt.

User avatar
Martinss
Posts: 4323
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by Martinss »

5STAR wrote:
31 Jul 2019, 09:37
Kā tev tie ATE kluči kalpo? Cik daudz putekļo? Man vnk diski no sudraba ātri vien pārtop melni un sāk piebesīties pucēt viņus, negribas nemaz domāt, kas būtu ja būtu pulēti plaukti. :reeka:
Ja negribās visu laiku diskus pucēt, tad ieteiktu uzlikt sarkanos EBC klučus, putekļu stipri mazāk (lai neteiktu, ka vispār nav) pret parastajiem klučiem. Vienīgi, ja liec, tad pirmos ~500km (kamēr brake in coatings izstrādājās) putekļi būs tieši pretēji - vairāk kā ogļu raktuvēs. :D

User avatar
5STAR
Posts: 119
Joined: 29 Nov 2018, 00:14
Location: Rīga

Re: UldisUldis ECh6 Tourings

Post by 5STAR »

Martinss wrote:
31 Jul 2019, 10:18
5STAR wrote:
31 Jul 2019, 09:37
Kā tev tie ATE kluči kalpo? Cik daudz putekļo? Man vnk diski no sudraba ātri vien pārtop melni un sāk piebesīties pucēt viņus, negribas nemaz domāt, kas būtu ja būtu pulēti plaukti. :reeka:
Ja negribās visu laiku diskus pucēt, tad ieteiktu uzlikt sarkanos EBC klučus, putekļu stipri mazāk (lai neteiktu, ka vispār nav) pret parastajiem klučiem. Vienīgi, ja liec, tad pirmos ~500km (kamēr brake in coatings izstrādājās) putekļi būs tieši pretēji - vairāk kā ogļu raktuvēs. :D
Paldies par ieteikumu, palūkošos vairāk. Galvenais, lai tās ogļu raktuves labi nāk nost tajā iebraukšanas periodā. :D

Post Reply