Opel Kadett D

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
xero
Posts: 227
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

it kā kādam interesētu, bet lai ir lasāmgabals no manas puses :D
īsāk sakot, ašele nolikta nost, dailyšķūnis atkal ierindā. par visu pēc kārtas, sākot jau no 3 dienas pēc iepriekšējā apdeita. tā kā es esmu no tiem, kam patīk meklēt problēmas, kur to nav, tad daudz visādas miskastes
13.03.
vienā garākā gabalā līdz citam Latvijas stūrim par sevi lika manīt priekšējais kreisais gultnis. no klusuma līdz dunoņai, kas jau dod pa ausīm, pagāja apmēram pusstunda. turpretī ar nedaudz skanošu pakalējo labo to auto es jau dabūju, un tāds viņš arī vēl joprojām ir. skan pat mazāk, kopš pārvilku. galīgi dārgā gala gultnis kaut kādi 8eur. skrūvējam skrūvējam, nolaužu stabilizatora atsaiti, tur citi varianti nebūtu bijuši, dēļ izsistām gumijām bija gandrīz pati pārrīvējusies pret stabilizatoru. zvans draugam, atsaite nepilni 4eur ( :D ), aizbrauc lūdzu pakaļ. nabags vēl pie manas garāžas fordā ieslēdza atslēgas, karoč gāja interesanti. bet uz vakaru viss gerai.

Image

krāmējot šķūni atradu kaut kādu krāmu, likās uz skata baigi pazīstams. satīta trejdeviņos maisos un lupatās, 1,3 sadalene ar māju. salīdzinu kodus ar manējo, jopcik, māja identiska, bet sadalene ir no 1,3s. izskatījās laba, domāju, nu tūliņ būs lielā jauda, līdz ieraudzīju, ka nograuzta viena piere pašā galā pie dalītāja. oh well.

Image

tad sāku tīrīt ārā visus movil-veidīgos sūdus no vietām, kur viņš nafig nav vajadzīgs.

Image

jā, tā ir Ādama ideja par skaņas izolāciju.
redzat tos melnos punktiņus? brīdī, kad atklāju, ka oriģnāli sapuvusī arka ir pa pusei izgriezta un viņai pa virsu uzpunktota/uzšpaktelēta pa virsu vēl viena, es sāku apdomāt dzīvi :aiwa:

Image
Image

atradu vienu no ļoti nedaudzajām vietām, kur ir ieraugāma oriģinālā krāsa - zem pakaļlampu gumijām :aleluja:

Image

kaut kad bija iekritis acīs, ka trumuļos iekšā nesmuki, un vidējo pedāli iedzenot grīdā viena puse kaut ko marinē, ok, tur viss jāsakopj. vienā pusē regulējamais uzgrieznis iesūbējis un supergudrais pašregulējošais trumulis vairs nepilda funkciju.

Image
Image
Image
Image

jā, es zinu, ka uzgrieznis otrādi, to pats uzreiz sapratu :D paši trumuļi 3x pārdiluši diametru un droši vien cilindrus no izspiešanas paglābj samērā svaigi loki, pakaļbremzes pulsē, tā kā tos kaut kad.

pēc visa šitā rocene palika tik laba, ka par daudz sāku sajūsmināties par viņu. līdz.. :naac:

Image

trose tik ļoti rekt, ka tur sen nekam nevajadzēja strādāt. ok, vajag jaunu. unītim troses specifiskas. no sākuma, protams, LV kantori. paņemu vienu, otru, visām kaut kas atšķiras, trešo ņemot domāju, nu tik būs, visi garumi perfekti atbilst. skuju tev, gali pilnīgi citādāki. nu i nafig, paņēmu no ēbreja. nebija drūmais kosmoss pat ar visu šipingu.

Image
Image
Image

arī šitam opelim drusku sūcās eļļa gar degvielas sūkni, tātad rokdarbi

Image
Image

pafočējos

Image

vasaru šķūnis nostāvēja pa lielam nekustināts. tālākais (un jaunās troses vilkšana) ir šis rudens

labais spārns uz miskasti. sapuvis, šķībs, un vēl piemetināts+piešpaktelēts pie fartuka. rokās paņemot bija sajūta, ka turi smagu kartona gabalu. nākamā vieta, kur kaut kas tiek uzlipināts pa virsu - vieta zem spārna. no salona puses izskatas viss dirsā, no ārpuses skaista metāla plāksnīte. bet vispārīgi - tur viss ir veselāks, nekā es biju gaidījis. pat sliekšņa gals. spārns tagad oranžs, jo, nu baigie piedūrieni un tā

Image

ar vājiem nerviem neskatīties
Spoiler
Show
Image
ak jā, tad atkal bija karburatoru prikoli. vienu dienu pēc sportiskas paātrināšanās līdz 70, auto sāka raustīties, slāpt, utt. ok, nometos malā, haube vaļā, neko sliktu neredzu, dzinējs sāk strādāt normāli, tātad pats sataisījies. ok, brouts. šitais kaut kādas vēl reizes divas-trīs parādījās tajās dienās, līdz vienu rītu knapi tiku dienvidniekam pāri. aizklepoju līdz garāžai, nojaucu karbi (ko jau māku izdarīt 3 minūšu laikā), un viss bija skaidrs. atkal kaut kāds sūds dzīvībai svarīgā caurumā, tajā, pa kuru pludiņkamerā tiek benzīns. pavirinot aktīvāk gāzi, pludiņkameru izsūc sausu, un sākas joki. kaut kas mīksts un gumijīgs, vienīgais, ko varēju iedomāties, bija trubiņas gabaliņš, tāpēc mazo trubiņu no sūkņa līdz karbim uzliku jaunu. brauciet ar karburatoriem, pārsteigumi garantēti.

Image

baigās veiksmes uzspīdēja, ka feisbuka jangtaimeru simt lukturu vīram bija mans beigtais universāļa pakaļējais labais. bled, ja sapulēs, būs tuvu ideālam.

Image

ok, tuvojas skate, sākam pa to tēmu burties. jau bija iekritusi acī priekšējā kreisā bremžu šļauka ar robu. laukos skatē nevienam tāda neinteresēja, lielpilsētā zināju, ka nesaies. caurule arī nesmuka, tāpēc visu mainīju kopā. šļauka gan 3-4cm garāka, bet citu nepiedāvā parastās bodes. der, nekas nekur nestrīķējas, tad būs ok.

Image

laukos neinteresēja arī diezgan grandiozā eļļas noplūde no šīs pašas opeļu slimās vietas starp galvu un sadalenes māju. uz skati braucu bruņojies ar breikklīneri, bet nu, nesagāja. baigi neskumstu, tāpat mani tracināja tā figņa. tek arī eļļas korķis, bet tā būtu mazākā sāpe :D tad nu kaut kā tā pagaidām

Image
Image

par šarnīru bija pirmā dzirdēšana, nebiju ne jutis, ne dzirdējis. bet kaut kā pie dirsas. bremzes man nav tik sūdīgas, kratīja čalis, kurš pats stādījās priekšā kā pirmo dienu tur, šķībi iebrauca ruļļos un par ātru iedzina pedāli. gāja vēl kolegām prasīt, vai tad tiešām šitādam var nebūt miglas aizmugurē :D bet es neko nesaku, ideāli neko nevar pirmajā dienā. neko nepelnītu man neiesvēra. co bišku par daudz, jo grozīju tukšgaitu, un nepiegriezu maisījumu. pēc tam tā arī aizmirsu.
sūdīga bilde ar šī brīža izskatu

Image

šobrīd briestam galvas pārskrūvēšanai, tad jau manīs.
atkal drausmīgi gari sanāca, bet es citādāk nemāku :D
Last edited by xero on 12 Jan 2021, 03:40, edited 1 time in total.
:latvija:

User avatar
ray112
Posts: 3995
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Opel Kadett D

Post by ray112 »

Ko ar to pakaļas arkas frankenšteinu izdarīji, vai vēl neko.

User avatar
howitzer
M30
Posts: 27490
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: Opel Kadett D

Post by howitzer »

Dod vēl!`
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

User avatar
xero
Posts: 227
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

ray112 wrote:
06 Dec 2020, 11:26
Ko ar to pakaļas arkas frankenšteinu izdarīji, vai vēl neko.
neko. viņa ir vesela, no metāla un virsū turas. ja sūdu kustina, sūds sāk smirdēt. piešpaktelēju atpakaļ, back away slowly
howitzer wrote:
06 Dec 2020, 23:42
Dod vēl!`
kur nu vēl vairāk
:latvija:

User avatar
ray112
Posts: 3995
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Opel Kadett D

Post by ray112 »

xero wrote:
07 Dec 2020, 01:28
ray112 wrote:
06 Dec 2020, 11:26
Ko ar to pakaļas arkas frankenšteinu izdarīji, vai vēl neko.
neko. viņa ir vesela, no metāla un virsū turas. ja sūdu kustina, sūds sāk smirdēt. piešpaktelēju atpakaļ, back away slowly
howitzer wrote:
06 Dec 2020, 23:42
Dod vēl!`
kur nu vēl vairāk
Taisnība, nav ko problēmas meklēt, kur viņas vēl nav.

User avatar
xero
Posts: 227
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

Image
mazais status apdejt
bez lielas diršanas, iepērkamies un darbojamies.

Image

sākam ar šaru. vēl pat bija stock kniedes, no vienas puses patīkami, no otras, viņas dabūt ārā ir jautrs pasākums :D

Image Image

tur viss čotka, tad ķeramies pie galvas. vienu rītu pie loga +5, domāju, viss, šī būs tā diena. nu, jo man tas viss ir jādara pa lielam pie āra temperatūras :susnaks:

Image

nu reāli fuj

Image

viss lēnu garu un bez steigas. pauris norauts, esmu sācis kasīt nost galvas blīvi, pulkstens kādi 18, t.i. jau melna nakts, un pēkšņi pazūd elektrība. sargs pienāk, pretī esošā rīgas satiksme kaut ko sapisusies meistarībā, izšāvuši kaut ko, un mums visā teritorijā nav elekrības. zajebis. mērfijs, kā parasti. nu neko, nometu opeli pie durvīm, zvans draugam, brauc man pakaļ, rīt turpinās. nākamajā dienā vēl pa ceļam nopirku mīksto slīpējamo švammīti, lai plaknes sapucētu pēc labākajām burnauta metodēm.
4. cilindrā interesanti, laikam samainīšu ieplūdnieka blīvi. zinātu ātrāk, būtu uzreiz nopircis, tagad atkal dzese jālej nost :aiwa:

Image

kā sākās mīnusi, motors pamanāmi sāka neturēt temperatūru. fiksais tests, no rīta pielaižu un taustu radiatoru. pēc 5min jau jūt siltumu, viss skaidrs :D ja jau dzese tāpat jālej nost, grēks nesamainīt. vecajam ar roku grieztas "blīves", flancis metināts. bet vismaz kāds ir pacenties sametināt alumīniju, nevis aizsmērējis ar kādiem epoksīdiem :D

Image Image

vispār viss gāja aizdomīgi gludi. nolauzu tikai vienu skrūvi, kas izplūdei tāpat normāli, pie tam pašā nesāpīgākajā vietā, jo var izurbt un galā kaut vai uzgriezni uzlikt. vītni gan nesanāca saglābt, bet nu nekas. cilindri arī izskatas +/- ok, pakāpiena pa lielam nav un honējumu pat vēl redz :D bet nu, elpo pa kartera ventilāciju, droši vien gredzeni saguruši

Image

okej, liekam kopā. nekā interesanta, jaunas skrūves, jo tā Ādams saka, elrings uz mājas plaknes, solis pirmais otrais ceturtais, kārtējā korķa vārstu vāka blīve, un gatov.

Image Image

mājā aizbraucu, eļļa vēl brūna, dzese vēl zila, tātad viss kulē :D pie tam, pārstāja klabēt kompensatori pie tikko pielaista auksta motora :naac:
ak jā, nākamajā dienā vēl berzu to motoru no sūdainas eļļas kārtas. varēja redzēt, ka tā eļļa tur nav sākusi tecēt aizvakar. ar tīru motoru pabraucot atklājas vēl visādas lietas, kā piemēram, sulo arī karteris :aiwa: bet diezgan viegli, pagaidām pofig, pie eļļas maiņas gan jau sakops arī to vietu.
līdz ar to -

Image Image Image

šitā misene vēl gandrīz 13 mēnešus var legāli smacēt pa ielām :coconet: jāpārvar trūkumu un tad jau skatīsies, ko tālāk :naac:

Image
:latvija:

User avatar
ray112
Posts: 3995
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Opel Kadett D

Post by ray112 »

Pēdējā bildē pakaļas arkas simetrija ir apbrīnojama :susnaks:
Bet kas attiecas uz padarīto darbu, tā turpināt :cool:
Vispār cik prātā palicis, diezgan patīkami tos vecos 4 cilindru opeļu motorus skrūvēt, visam tiek diezgan viegli klāt. Ir pat ielas malā savulaik samainīta galvas blīve. Bet pa lielam to vienkāršību var uz daudziem tā laika auto attiecināt - motortelpas lielas.

User avatar
howitzer
M30
Posts: 27490
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: Opel Kadett D

Post by howitzer »

bļec,kā man tas auto patīk. :shura:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

User avatar
xero
Posts: 227
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

ok, vēl vienu mazo var :D
visupirms - pēdējais publiskais fui no manis bildites.lv virzienā, atkal nosprāgušas visas fotkas. gadiem ilgi viņiem uzticīgs, a viņi šitā. nu i nafig. lēnu garu pārhostēs. aizpagājušo updeitu salaboju, bet lai uztaisītu visu, gan būs jāpasēž :susnaks:
@ray - es teiktu, nevis motortelpa liela, bet tajā vienkārši nekā nav :naac: paskaitīsim, cik vadi aiziet uz dzinēju. eļļas spiediens 1, temperatūra 1, reversa gaismu slēdzis 2, tukšgaitas vārsts 1, aizdedze 2, 3 uz starteri un 2 uz ģeneratoru. neskaitot svečvadus, kopā sanāk 12 vadi, vairāk nesanāk iedomāties :D a par labo arku viss kā vajag. čomaks ļoti trāpīgi nosauca par skulptūru, baili iedomāties, kas un cik slāņos tur apakšā ir :emo:

Image Image

tad tālāk, kāmēr mājās bija stroika, šķūnis pa pirmo zorti. 2,5m garu kasti no ikeja? mierīgi. piestrādāt par musarņiku un aizvest makulatūru? mierīgi.

Image

turpinot tēmu par eļļas noplūdēm - ir vēl :D kaut kad biju sabijies, ka galvas sprauga atkal sulo. paskatos, izrādas - faking dalītāja orings. ok, man par viņu bija aizdoma jau no sākta gala, domāju, moš tikai tas tecēja, bet galva nē. beigās bija abi :D teiktu, galva 90%, dalītājs 10%. paldies VuskansDavis par iegādi&piegādi.

Image

tad vēl finišā aizrāvos ar nenormālo detailingu, jeb nomazgāju svečvadus, oranži īstenībā baigi sportiski :] un pieklājības labad samainīju pēdējo atlikušo veco degvielas šļauku

Image Image

bišku patinam atpakaļ. gada izskaņā biju(-ām) ciemos pie donora, protams, šis tas jānoskrūvē un tā, bet galvenokārt, paņemt pāris burciņas no vecmammas un saprast, kāpēc man pēdējoreiz nesanāca viņu dabūt dziesmā. toreiz beigās pieleca, bet drausmīgi spļaudījās un mazāk kā pusgāzē slāpa nost. ok, braucu nobruņojies ar draugu, aķīti, daudz instrumentiem, utt utt. šprikstele te i, te nav. donors vēl ir 1,2ohv, tātad kontaktu aizdedze, tātad visas no tā izrietošās īpatnības. notīri kontaktus un viss notiek. tas, protams, tika saprasts tikai tad, kad aķis jau gandrīz miris :susnaks: lai nav tik sauss topiks, kaut kāds debīls video. ignorēt filmētāja priekpilnos izsaucienus :D
» Skatīties Youtube

bišku parādīšu, kāds kolhoza priekšsēdētājs ir darbojies pie tā auto. man pirmoreiz ieraugot nelāgi ap dūšu palikās

Image Image Image Image Image Image

rezumē - veca naglu kaste ir way to go. garlaicīgi nav nekad. kur vien brauc, visiem acis uz kātiem :naac:
:latvija:

User avatar
xero
Posts: 227
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

burnout jubilejas svinības nevar būt pilnīgas bez updeita par priekšpiedziņas opeli ar 44 kilovatiem.
šoziem bija ziema, līdz ar to opelis tika sālīts kārtīgi. nekas nenorūsēja un nenokrita, to jau var saukt par uzvaru. var saukt arī to, ka visa ziema samērā mierīga, bez īpašām problēmām. kaut kā neuzrunā -15 grādos kaut ko skrūvēt.

Image

arī ar lekšanu bezprobļemi.
» Skatīties Youtube

ironiski, ka tieši opelis bija tas, kurš pa tām pavisam aukstajām dienām sapīpēja vairākus dīzeļus :naac:

es jau pat vairs neatceros kad, laikam uz pagājušā pavasara pusi, sāka sīkt izspiedējgultnis. ilgu laiku bija diezgan nemainīgi, līdz ziemas vidū jūtami sāka palikt arvien sliktāk. jo īpaši liekas, ka viņam nepatika liela un smaga e39 3,0d unīša vilkšana. :susnaks: jauna diena, jauna skaņa izspiedējam (c). es biju ļoti noskaņojies nobraukt līdz +/- skrūvējamiem laikapstākļiem un tad taisīt lielo dzinēja apkopi, bet tas auto izdomāja citus plānus. datums marts vienpadsmitais, kaut ko vizinos pa ģelām, diena jau iet uz otru galu. no salaspils puses braucot rīgā, krustojums pie visdariem. tur es izspiedu sajūgu, bija TĀ skaņa, un man smaids līdz ausīm. malā nestājos nemaz, man tāpat viss bija skaidrs. līdz mājām aizbraucu sajūgu izmantojot tikai uzsākšanai, opeļa kārba diezgan labi ļaujas slēgāšanai bez sajūga. izspiežot sajūgu čīkstoņa pretīga, un dzinēju pamatīgi bremzē. nu neko, situ pa pogām, krutākais skf gultnis 7eur :D . vienā no nākamajām dienām piesējos pie scorpio, tikām līdz garāžai, mēģinās samainīt. gribēju pats pamēģināt opel prikolu ar sajūga nomaiņu bez kārbas nost ņemšanas. gaita apmēram šāda - no apakšas kārbai vāks, četras skrūves un tu jau esi redzi kurvi. griez kloķeni aiz ķīļsiksnas skriemeļa un atskrūvē kurvi no spararata - 6 skrūves. kārbai no gala skrūvējams korķis, uz 36 muciņu - izskrūvē un tu redzi gultni ar skrūvi un sprostu pa vidu. izņem sprostu, izskrūvē skrūvi, tās vietā ieskrūvē kaut ko garu un velc. tā ir pienākošā ass, kādus centimetrus 10 uz āru viņu var pavilkt, un sajūga disks ar kurvi izkrīt ārā. kādreiz vismaz domāja, kā cilvēkiem atvieglot dzīvi :D ja ir kurvja saspiedēji, tad šis pasākums ar piešautu roku aizņem kādu stundu. man viņu, protams, no sākuma nebija, tāpēc pasākums ievilkās uz divām dienām, bet nu, uz to pievērsim acis. bez viņiem kurvis ir "par biezu" un neiet garām "trubai", pa kuru šļūc izspiedējgultnis. par tiem sūdiņiem paldies tam, kurš pats zina, ka viņam paldies. izņemot to visu pajebūciju, sapratu, kāpēc skaņa un motora bremzēšanās - gultnis sametinājies, un gultņa funkciju pildīja kurvja lapiņas un gultņa virsma. gultnis pats izskatījās kā piedzīvojis trīs pasaules karus, bet kurvis ar disku samērā svaigi. vai tur kāds ir iepisis kapeiku, vai ko, nevar saprast. saliekam, viss gerai, cita braukšana, sajūgs arī jūtas krietni foršāks. no sākuma pazuda gļuks, ka sajūgs rausta auto, bet pēc tam palēnām atkal parādījās, lai gan ne tik stipri, kā iepriekš. pieļauju, ka nogāja eļļainie pirksti no darba virsmām. a vispār viņš tā darīja jau kad auto nopirku. tagad tas traucē tieši tik maz, lai nebūtu vēlmes atkal tur visu ārdīt ārā, vest noraut skaidu no spararata, vai vēl sazin ko. tā arī braucam. jā, arī spararats eļļā. gan jau kāds saļņiks. pagaidām pie dirsas, pilēt tur nekas nepil.

Image Image Image

labi, tas, kā vienmēr, pārāk gari. te kkādas wnk bildes ar jaunām, lētām detaļām. risināsim šausmīgos trumuļus, slapjo karteri, un vēl šo to. ABE trumuļi, kartera blīve, eļļas vāciņa blīve, purro (?) gaisa filtrs, svētā X PLŪSMA, eļļas filtrs, konuss izpūtējam. jo nu, savienojums palika skaļš. ā, un siltākam laikam sākoties, atteicās strādāt radiatora fēns. vainīgs termoslēdzis. ziemā beidzās arī atpakaļgaitas gaismas, pirmais slēdzis atnāca nederošs, otrais nestrādājošs. pērciet vernet daļas.

Image Image Image Image

no koment

Image Image

tagad BEIDZOT ar pakaļbremzēm ir tikts galā. mani viņas jau bija konkrēti izvedušas no pacietības, bet pats vainīgs, jo nedarīju, kā vajag pēc grāmatas. visu laiku regulācijas mehānisms vilkās ciet un bremzes cepās augšā. visu atrisināja silikona smēre, kā pēc grāmatas, un saregulēta rocene pēc grāmatas. tā tagad ir vienkārši vājprātā laba priekš veca musara, pa sausu asfaltu pakaļējos riteņus vēsi var dabūt mierā.
karteris arī tik sauss pēdējo reizi droši vien bija pirms 30 gadiem. blīve korķa un man viņas nepatīk, tāpēc sasmērēju ar elringu no abām pusēm. bet vismaz iepriecināja, ka ir buksītes skrūvēm. iekš kartera arī viss liekas čotka, nekādu lieku brīvkustību klaņos. priecē. šitais pasākums bija long overdue. visa eļļa bija iztecējusi, un aktīvākos līkumos pa labi, mani priecēja eļļas spiediena lampiņa :D
izpūtējam viss ir diezgan slikti, sapuvis, ntās reizes kleķerēts, un, kad sapratu, ka aizmugures daļai konusa sēžas vairs nav (nolūzusi, nofleksēta, nezinu), pārgāja vēlme jāties ar viņu, un pasūtīju jaunu. redzēs tik, vai atnāks, jo nu, intercars.

Image Image

lielos vilcienos viss. šķūnītis nu jau izskatas pēc pilnīga šrota, jo katrā moikā tiek atstāts sniedziņš (lasīt: krāsas plēksnes). bet nu, pagaidām kā ir, tā ir. viens lietuvietis piedāvāja pakaļvāku (kurš man ir sapuvis) un vēl šo to, ja vēl nav kādam citam fanātam notirgojis, vajadzētu savākt.

Image
:latvija:

User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11081
Joined: 01 Nov 2012, 16:10

Re: Opel Kadett D

Post by AtmoBenzin »

lielisks topiks :D man vienmēr patīk

User avatar
howitzer
M30
Posts: 27490
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: Opel Kadett D

Post by howitzer »

AtmoBenzin wrote:
30 Apr 2021, 09:57
lielisks topiks :D man vienmēr patīk
+1

Es sailgojos pēc Askonas. :/
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 16035
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Contact:

Re: Opel Kadett D

Post by Juzix »

Diezgan reguāri manīts Satekles/Lāčoplēša ielas rajonā visas ziemas garumā. Vienmēr iedomājos vai nākamo ziemu ar pārdzīvos :naac:
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5

Nauris_t16
Posts: 116
Joined: 30 Jul 2012, 20:15

Re: Opel Kadett D

Post by Nauris_t16 »

Es tā arī nesapratu - pērciet vernet daļas - tas ir ar sarkasmu, vai vernet ir tas, kas beigās derēja un strādāja?

User avatar
xero
Posts: 227
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

Juzix wrote:
30 Apr 2021, 10:34
Diezgan reguāri manīts Satekles/Lāčoplēša ielas rajonā visas ziemas garumā. Vienmēr iedomājos vai nākamo ziemu ar pārdzīvos :naac:
pārdzīvos :D to sāli es pa ziemu arī regulāri mazgāju ārā. zem kadetta jau esmu paspējis pasnaust ar visām šitajām izvirtībām - nekā traģiska pagaidām neredzas. grīda jau pāris reizes ir lāpīta, kas, protams, nav nekas pārsteidzošs. bet, ja godīgi, šoziem tomēr drusku sirdi žņaudza, redzot to sāls daudzumu. varbūt tomēr vajadzēs vēl kaut ko, ko nebūs žēl :susnaks:
Nauris_t16 wrote:
30 Apr 2021, 10:41
Es tā arī nesapratu - pērciet vernet daļas - tas ir ar sarkasmu, vai vernet ir tas, kas beigās derēja un strādāja?
man šobrīd nav deroša un strādājoša. pirmais nederēja, otrais nestrādāja, abi vernet. šobrīd no apes uzsūtīts vēl kaut kāds non-vernet, redzēs, kas tur atnāks. starp citu, arī vernet termostats nodarbojas ar nelielu tuftu, bet
xero wrote:
30 Apr 2021, 01:52
tagad tas traucē tieši tik maz, lai nebūtu vēlmes atkal tur visu ārdīt ārā.
:latvija:

Nauris_t16
Posts: 116
Joined: 30 Jul 2012, 20:15

Re: Opel Kadett D

Post by Nauris_t16 »

xero wrote:
30 Apr 2021, 21:54
Nauris_t16 wrote:
30 Apr 2021, 10:41
Es tā arī nesapratu - pērciet vernet daļas - tas ir ar sarkasmu, vai vernet ir tas, kas beigās derēja un strādāja?
man šobrīd nav deroša un strādājoša. pirmais nederēja, otrais nestrādāja, abi vernet. šobrīd no apes uzsūtīts vēl kaut kāds non-vernet, redzēs, kas tur atnāks. starp citu, arī vernet termostats nodarbojas ar nelielu tuftu, bet
xero wrote:
30 Apr 2021, 01:52
tagad tas traucē tieši tik maz, lai nebūtu vēlmes atkal tur visu ārdīt ārā.
Skaidrs, vienmēr šķita, ka vernet ir daudz maz ok. Ir sanācis uzrauties uz FAE, ka diezgan ātri nosprāgst - pēdējoreiz oil pressure sender priekš papildus gauges. Galvenais, ka alternatīvas arī baigi nav, izskatās, ka pie mums nav pieprasījuma pēc kvalitatīviem senderiem un slēdžiem, līdz ar to neviens tādus nemaz nepiedāvā.

User avatar
xero
Posts: 227
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

man līdz šim arī nav bijušas problēmas, bet visam pirmā reize. nja, tas, kuru šobrīd gaidu, ir FAE :aiwa:
:latvija:

Post Reply