Opel Kadett D

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Post Reply
User avatar
xero
Posts: 368
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

it kā kādam interesētu, bet lai ir lasāmgabals no manas puses :D
īsāk sakot, ašele nolikta nost, dailyšķūnis atkal ierindā. par visu pēc kārtas, sākot jau no 3 dienas pēc iepriekšējā apdeita. tā kā es esmu no tiem, kam patīk meklēt problēmas, kur to nav, tad daudz visādas miskastes
13.03.
vienā garākā gabalā līdz citam Latvijas stūrim par sevi lika manīt priekšējais kreisais gultnis. no klusuma līdz dunoņai, kas jau dod pa ausīm, pagāja apmēram pusstunda. turpretī ar nedaudz skanošu pakalējo labo to auto es jau dabūju, un tāds viņš arī vēl joprojām ir. skan pat mazāk, kopš pārvilku. galīgi dārgā gala gultnis kaut kādi 8eur. skrūvējam skrūvējam, nolaužu stabilizatora atsaiti, tur citi varianti nebūtu bijuši, dēļ izsistām gumijām bija gandrīz pati pārrīvējusies pret stabilizatoru. zvans draugam, atsaite nepilni 4eur ( :D ), aizbrauc lūdzu pakaļ. nabags vēl pie manas garāžas fordā ieslēdza atslēgas, karoč gāja interesanti. bet uz vakaru viss gerai.

Image

krāmējot šķūni atradu kaut kādu krāmu, likās uz skata baigi pazīstams. satīta trejdeviņos maisos un lupatās, 1,3 sadalene ar māju. salīdzinu kodus ar manējo, jopcik, māja identiska, bet sadalene ir no 1,3s. izskatījās laba, domāju, nu tūliņ būs lielā jauda, līdz ieraudzīju, ka nograuzta viena piere pašā galā pie dalītāja. oh well.

Image

tad sāku tīrīt ārā visus movil-veidīgos sūdus no vietām, kur viņš nafig nav vajadzīgs.

Image

jā, tā ir Ādama ideja par skaņas izolāciju.
redzat tos melnos punktiņus? brīdī, kad atklāju, ka oriģnāli sapuvusī arka ir pa pusei izgriezta un viņai pa virsu uzpunktota/uzšpaktelēta pa virsu vēl viena, es sāku apdomāt dzīvi :aiwa:

Image
Image

atradu vienu no ļoti nedaudzajām vietām, kur ir ieraugāma oriģinālā krāsa - zem pakaļlampu gumijām :aleluja:

Image

kaut kad bija iekritis acīs, ka trumuļos iekšā nesmuki, un vidējo pedāli iedzenot grīdā viena puse kaut ko marinē, ok, tur viss jāsakopj. vienā pusē regulējamais uzgrieznis iesūbējis un supergudrais pašregulējošais trumulis vairs nepilda funkciju.

Image
Image
Image
Image

jā, es zinu, ka uzgrieznis otrādi, to pats uzreiz sapratu :D paši trumuļi 3x pārdiluši diametru un droši vien cilindrus no izspiešanas paglābj samērā svaigi loki, pakaļbremzes pulsē, tā kā tos kaut kad.

pēc visa šitā rocene palika tik laba, ka par daudz sāku sajūsmināties par viņu. līdz.. :naac:

Image

trose tik ļoti rekt, ka tur sen nekam nevajadzēja strādāt. ok, vajag jaunu. unītim troses specifiskas. no sākuma, protams, LV kantori. paņemu vienu, otru, visām kaut kas atšķiras, trešo ņemot domāju, nu tik būs, visi garumi perfekti atbilst. skuju tev, gali pilnīgi citādāki. nu i nafig, paņēmu no ēbreja. nebija drūmais kosmoss pat ar visu šipingu.

Image
Image
Image

arī šitam opelim drusku sūcās eļļa gar degvielas sūkni, tātad rokdarbi

Image
Image

pafočējos

Image

vasaru šķūnis nostāvēja pa lielam nekustināts. tālākais (un jaunās troses vilkšana) ir šis rudens

labais spārns uz miskasti. sapuvis, šķībs, un vēl piemetināts+piešpaktelēts pie fartuka. rokās paņemot bija sajūta, ka turi smagu kartona gabalu. nākamā vieta, kur kaut kas tiek uzlipināts pa virsu - vieta zem spārna. no salona puses izskatas viss dirsā, no ārpuses skaista metāla plāksnīte. bet vispārīgi - tur viss ir veselāks, nekā es biju gaidījis. pat sliekšņa gals. spārns tagad oranžs, jo, nu baigie piedūrieni un tā

Image

ar vājiem nerviem neskatīties
Spoiler
Show
Image
ak jā, tad atkal bija karburatoru prikoli. vienu dienu pēc sportiskas paātrināšanās līdz 70, auto sāka raustīties, slāpt, utt. ok, nometos malā, haube vaļā, neko sliktu neredzu, dzinējs sāk strādāt normāli, tātad pats sataisījies. ok, brouts. šitais kaut kādas vēl reizes divas-trīs parādījās tajās dienās, līdz vienu rītu knapi tiku dienvidniekam pāri. aizklepoju līdz garāžai, nojaucu karbi (ko jau māku izdarīt 3 minūšu laikā), un viss bija skaidrs. atkal kaut kāds sūds dzīvībai svarīgā caurumā, tajā, pa kuru pludiņkamerā tiek benzīns. pavirinot aktīvāk gāzi, pludiņkameru izsūc sausu, un sākas joki. kaut kas mīksts un gumijīgs, vienīgais, ko varēju iedomāties, bija trubiņas gabaliņš, tāpēc mazo trubiņu no sūkņa līdz karbim uzliku jaunu. brauciet ar karburatoriem, pārsteigumi garantēti.

Image

baigās veiksmes uzspīdēja, ka feisbuka jangtaimeru simt lukturu vīram bija mans beigtais universāļa pakaļējais labais. bled, ja sapulēs, būs tuvu ideālam.

Image

ok, tuvojas skate, sākam pa to tēmu burties. jau bija iekritusi acī priekšējā kreisā bremžu šļauka ar robu. laukos skatē nevienam tāda neinteresēja, lielpilsētā zināju, ka nesaies. caurule arī nesmuka, tāpēc visu mainīju kopā. šļauka gan 3-4cm garāka, bet citu nepiedāvā parastās bodes. der, nekas nekur nestrīķējas, tad būs ok.

Image

laukos neinteresēja arī diezgan grandiozā eļļas noplūde no šīs pašas opeļu slimās vietas starp galvu un sadalenes māju. uz skati braucu bruņojies ar breikklīneri, bet nu, nesagāja. baigi neskumstu, tāpat mani tracināja tā figņa. tek arī eļļas korķis, bet tā būtu mazākā sāpe :D tad nu kaut kā tā pagaidām

Image
Image

par šarnīru bija pirmā dzirdēšana, nebiju ne jutis, ne dzirdējis. bet kaut kā pie dirsas. bremzes man nav tik sūdīgas, kratīja čalis, kurš pats stādījās priekšā kā pirmo dienu tur, šķībi iebrauca ruļļos un par ātru iedzina pedāli. gāja vēl kolegām prasīt, vai tad tiešām šitādam var nebūt miglas aizmugurē :D bet es neko nesaku, ideāli neko nevar pirmajā dienā. neko nepelnītu man neiesvēra. co bišku par daudz, jo grozīju tukšgaitu, un nepiegriezu maisījumu. pēc tam tā arī aizmirsu.
sūdīga bilde ar šī brīža izskatu

Image

šobrīd briestam galvas pārskrūvēšanai, tad jau manīs.
atkal drausmīgi gari sanāca, bet es citādāk nemāku :D
Last edited by xero on 12 Jan 2021, 03:40, edited 1 time in total.
:latvija:
User avatar
ray112
Posts: 4983
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett D

Post by ray112 »

Ko ar to pakaļas arkas frankenšteinu izdarīji, vai vēl neko.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28551
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett D

Post by howitzer »

Dod vēl!`
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
xero
Posts: 368
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

ray112 wrote: 06 Dec 2020, 11:26 Ko ar to pakaļas arkas frankenšteinu izdarīji, vai vēl neko.
neko. viņa ir vesela, no metāla un virsū turas. ja sūdu kustina, sūds sāk smirdēt. piešpaktelēju atpakaļ, back away slowly
howitzer wrote: 06 Dec 2020, 23:42Dod vēl!`
kur nu vēl vairāk
:latvija:
User avatar
ray112
Posts: 4983
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett D

Post by ray112 »

xero wrote: 07 Dec 2020, 01:28
ray112 wrote: 06 Dec 2020, 11:26 Ko ar to pakaļas arkas frankenšteinu izdarīji, vai vēl neko.
neko. viņa ir vesela, no metāla un virsū turas. ja sūdu kustina, sūds sāk smirdēt. piešpaktelēju atpakaļ, back away slowly
howitzer wrote: 06 Dec 2020, 23:42Dod vēl!`
kur nu vēl vairāk
Taisnība, nav ko problēmas meklēt, kur viņas vēl nav.
User avatar
xero
Posts: 368
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

Image
mazais status apdejt
bez lielas diršanas, iepērkamies un darbojamies.

Image

sākam ar šaru. vēl pat bija stock kniedes, no vienas puses patīkami, no otras, viņas dabūt ārā ir jautrs pasākums :D

Image Image

tur viss čotka, tad ķeramies pie galvas. vienu rītu pie loga +5, domāju, viss, šī būs tā diena. nu, jo man tas viss ir jādara pa lielam pie āra temperatūras :susnaks:

Image

nu reāli fuj

Image

viss lēnu garu un bez steigas. pauris norauts, esmu sācis kasīt nost galvas blīvi, pulkstens kādi 18, t.i. jau melna nakts, un pēkšņi pazūd elektrība. sargs pienāk, pretī esošā rīgas satiksme kaut ko sapisusies meistarībā, izšāvuši kaut ko, un mums visā teritorijā nav elekrības. zajebis. mērfijs, kā parasti. nu neko, nometu opeli pie durvīm, zvans draugam, brauc man pakaļ, rīt turpinās. nākamajā dienā vēl pa ceļam nopirku mīksto slīpējamo švammīti, lai plaknes sapucētu pēc labākajām burnauta metodēm.
4. cilindrā interesanti, laikam samainīšu ieplūdnieka blīvi. zinātu ātrāk, būtu uzreiz nopircis, tagad atkal dzese jālej nost :aiwa:

Image

kā sākās mīnusi, motors pamanāmi sāka neturēt temperatūru. fiksais tests, no rīta pielaižu un taustu radiatoru. pēc 5min jau jūt siltumu, viss skaidrs :D ja jau dzese tāpat jālej nost, grēks nesamainīt. vecajam ar roku grieztas "blīves", flancis metināts. bet vismaz kāds ir pacenties sametināt alumīniju, nevis aizsmērējis ar kādiem epoksīdiem :D

Image Image

vispār viss gāja aizdomīgi gludi. nolauzu tikai vienu skrūvi, kas izplūdei tāpat normāli, pie tam pašā nesāpīgākajā vietā, jo var izurbt un galā kaut vai uzgriezni uzlikt. vītni gan nesanāca saglābt, bet nu nekas. cilindri arī izskatas +/- ok, pakāpiena pa lielam nav un honējumu pat vēl redz :D bet nu, elpo pa kartera ventilāciju, droši vien gredzeni saguruši

Image

okej, liekam kopā. nekā interesanta, jaunas skrūves, jo tā Ādams saka, elrings uz mājas plaknes, solis pirmais otrais ceturtais, kārtējā korķa vārstu vāka blīve, un gatov.

Image Image

mājā aizbraucu, eļļa vēl brūna, dzese vēl zila, tātad viss kulē :D pie tam, pārstāja klabēt kompensatori pie tikko pielaista auksta motora :naac:
ak jā, nākamajā dienā vēl berzu to motoru no sūdainas eļļas kārtas. varēja redzēt, ka tā eļļa tur nav sākusi tecēt aizvakar. ar tīru motoru pabraucot atklājas vēl visādas lietas, kā piemēram, sulo arī karteris :aiwa: bet diezgan viegli, pagaidām pofig, pie eļļas maiņas gan jau sakops arī to vietu.
līdz ar to -

Image Image Image

šitā misene vēl gandrīz 13 mēnešus var legāli smacēt pa ielām :coconet: jāpārvar trūkumu un tad jau skatīsies, ko tālāk :naac:

Image
:latvija:
User avatar
ray112
Posts: 4983
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett D

Post by ray112 »

Pēdējā bildē pakaļas arkas simetrija ir apbrīnojama :susnaks:
Bet kas attiecas uz padarīto darbu, tā turpināt :cool:
Vispār cik prātā palicis, diezgan patīkami tos vecos 4 cilindru opeļu motorus skrūvēt, visam tiek diezgan viegli klāt. Ir pat ielas malā savulaik samainīta galvas blīve. Bet pa lielam to vienkāršību var uz daudziem tā laika auto attiecināt - motortelpas lielas.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28551
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett D

Post by howitzer »

bļec,kā man tas auto patīk. :shura:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
xero
Posts: 368
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

ok, vēl vienu mazo var :D
visupirms - pēdējais publiskais fui no manis bildites.lv virzienā, atkal nosprāgušas visas fotkas. gadiem ilgi viņiem uzticīgs, a viņi šitā. nu i nafig. lēnu garu pārhostēs. aizpagājušo updeitu salaboju, bet lai uztaisītu visu, gan būs jāpasēž :susnaks:
@ray - es teiktu, nevis motortelpa liela, bet tajā vienkārši nekā nav :naac: paskaitīsim, cik vadi aiziet uz dzinēju. eļļas spiediens 1, temperatūra 1, reversa gaismu slēdzis 2, tukšgaitas vārsts 1, aizdedze 2, 3 uz starteri un 2 uz ģeneratoru. neskaitot svečvadus, kopā sanāk 12 vadi, vairāk nesanāk iedomāties :D a par labo arku viss kā vajag. čomaks ļoti trāpīgi nosauca par skulptūru, baili iedomāties, kas un cik slāņos tur apakšā ir :emo:

Image Image

tad tālāk, kāmēr mājās bija stroika, šķūnis pa pirmo zorti. 2,5m garu kasti no ikeja? mierīgi. piestrādāt par musarņiku un aizvest makulatūru? mierīgi.

Image

turpinot tēmu par eļļas noplūdēm - ir vēl :D kaut kad biju sabijies, ka galvas sprauga atkal sulo. paskatos, izrādas - faking dalītāja orings. ok, man par viņu bija aizdoma jau no sākta gala, domāju, moš tikai tas tecēja, bet galva nē. beigās bija abi :D teiktu, galva 90%, dalītājs 10%. paldies VuskansDavis par iegādi&piegādi.

Image

tad vēl finišā aizrāvos ar nenormālo detailingu, jeb nomazgāju svečvadus, oranži īstenībā baigi sportiski :] un pieklājības labad samainīju pēdējo atlikušo veco degvielas šļauku

Image Image

bišku patinam atpakaļ. gada izskaņā biju(-ām) ciemos pie donora, protams, šis tas jānoskrūvē un tā, bet galvenokārt, paņemt pāris burciņas no vecmammas un saprast, kāpēc man pēdējoreiz nesanāca viņu dabūt dziesmā. toreiz beigās pieleca, bet drausmīgi spļaudījās un mazāk kā pusgāzē slāpa nost. ok, braucu nobruņojies ar draugu, aķīti, daudz instrumentiem, utt utt. šprikstele te i, te nav. donors vēl ir 1,2ohv, tātad kontaktu aizdedze, tātad visas no tā izrietošās īpatnības. notīri kontaktus un viss notiek. tas, protams, tika saprasts tikai tad, kad aķis jau gandrīz miris :susnaks: lai nav tik sauss topiks, kaut kāds debīls video. ignorēt filmētāja priekpilnos izsaucienus :D
» Skatīties Youtube

bišku parādīšu, kāds kolhoza priekšsēdētājs ir darbojies pie tā auto. man pirmoreiz ieraugot nelāgi ap dūšu palikās

Image Image Image Image Image Image

rezumē - veca naglu kaste ir way to go. garlaicīgi nav nekad. kur vien brauc, visiem acis uz kātiem :naac:
:latvija:
User avatar
xero
Posts: 368
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

burnout jubilejas svinības nevar būt pilnīgas bez updeita par priekšpiedziņas opeli ar 44 kilovatiem.
šoziem bija ziema, līdz ar to opelis tika sālīts kārtīgi. nekas nenorūsēja un nenokrita, to jau var saukt par uzvaru. var saukt arī to, ka visa ziema samērā mierīga, bez īpašām problēmām. kaut kā neuzrunā -15 grādos kaut ko skrūvēt.

Image

arī ar lekšanu bezprobļemi.
» Skatīties Youtube

ironiski, ka tieši opelis bija tas, kurš pa tām pavisam aukstajām dienām sapīpēja vairākus dīzeļus :naac:

es jau pat vairs neatceros kad, laikam uz pagājušā pavasara pusi, sāka sīkt izspiedējgultnis. ilgu laiku bija diezgan nemainīgi, līdz ziemas vidū jūtami sāka palikt arvien sliktāk. jo īpaši liekas, ka viņam nepatika liela un smaga e39 3,0d unīša vilkšana. :susnaks: jauna diena, jauna skaņa izspiedējam (c). es biju ļoti noskaņojies nobraukt līdz +/- skrūvējamiem laikapstākļiem un tad taisīt lielo dzinēja apkopi, bet tas auto izdomāja citus plānus. datums marts vienpadsmitais, kaut ko vizinos pa ģelām, diena jau iet uz otru galu. no salaspils puses braucot rīgā, krustojums pie visdariem. tur es izspiedu sajūgu, bija TĀ skaņa, un man smaids līdz ausīm. malā nestājos nemaz, man tāpat viss bija skaidrs. līdz mājām aizbraucu sajūgu izmantojot tikai uzsākšanai, opeļa kārba diezgan labi ļaujas slēgāšanai bez sajūga. izspiežot sajūgu čīkstoņa pretīga, un dzinēju pamatīgi bremzē. nu neko, situ pa pogām, krutākais skf gultnis 7eur :D . vienā no nākamajām dienām piesējos pie scorpio, tikām līdz garāžai, mēģinās samainīt. gribēju pats pamēģināt opel prikolu ar sajūga nomaiņu bez kārbas nost ņemšanas. gaita apmēram šāda - no apakšas kārbai vāks, četras skrūves un tu jau esi redzi kurvi. griez kloķeni aiz ķīļsiksnas skriemeļa un atskrūvē kurvi no spararata - 6 skrūves. kārbai no gala skrūvējams korķis, uz 36 muciņu - izskrūvē un tu redzi gultni ar skrūvi un sprostu pa vidu. izņem sprostu, izskrūvē skrūvi, tās vietā ieskrūvē kaut ko garu un velc. tā ir pienākošā ass, kādus centimetrus 10 uz āru viņu var pavilkt, un sajūga disks ar kurvi izkrīt ārā. kādreiz vismaz domāja, kā cilvēkiem atvieglot dzīvi :D ja ir kurvja saspiedēji, tad šis pasākums ar piešautu roku aizņem kādu stundu. man viņu, protams, no sākuma nebija, tāpēc pasākums ievilkās uz divām dienām, bet nu, uz to pievērsim acis. bez viņiem kurvis ir "par biezu" un neiet garām "trubai", pa kuru šļūc izspiedējgultnis. par tiem sūdiņiem paldies tam, kurš pats zina, ka viņam paldies. izņemot to visu pajebūciju, sapratu, kāpēc skaņa un motora bremzēšanās - gultnis sametinājies, un gultņa funkciju pildīja kurvja lapiņas un gultņa virsma. gultnis pats izskatījās kā piedzīvojis trīs pasaules karus, bet kurvis ar disku samērā svaigi. vai tur kāds ir iepisis kapeiku, vai ko, nevar saprast. saliekam, viss gerai, cita braukšana, sajūgs arī jūtas krietni foršāks. no sākuma pazuda gļuks, ka sajūgs rausta auto, bet pēc tam palēnām atkal parādījās, lai gan ne tik stipri, kā iepriekš. pieļauju, ka nogāja eļļainie pirksti no darba virsmām. a vispār viņš tā darīja jau kad auto nopirku. tagad tas traucē tieši tik maz, lai nebūtu vēlmes atkal tur visu ārdīt ārā, vest noraut skaidu no spararata, vai vēl sazin ko. tā arī braucam. jā, arī spararats eļļā. gan jau kāds saļņiks. pagaidām pie dirsas, pilēt tur nekas nepil.

Image Image Image

labi, tas, kā vienmēr, pārāk gari. te kkādas wnk bildes ar jaunām, lētām detaļām. risināsim šausmīgos trumuļus, slapjo karteri, un vēl šo to. ABE trumuļi, kartera blīve, eļļas vāciņa blīve, purro (?) gaisa filtrs, svētā X PLŪSMA, eļļas filtrs, konuss izpūtējam. jo nu, savienojums palika skaļš. ā, un siltākam laikam sākoties, atteicās strādāt radiatora fēns. vainīgs termoslēdzis. ziemā beidzās arī atpakaļgaitas gaismas, pirmais slēdzis atnāca nederošs, otrais nestrādājošs. pērciet vernet daļas.

Image Image Image Image

no koment

Image Image

tagad BEIDZOT ar pakaļbremzēm ir tikts galā. mani viņas jau bija konkrēti izvedušas no pacietības, bet pats vainīgs, jo nedarīju, kā vajag pēc grāmatas. visu laiku regulācijas mehānisms vilkās ciet un bremzes cepās augšā. visu atrisināja silikona smēre, kā pēc grāmatas, un saregulēta rocene pēc grāmatas. tā tagad ir vienkārši vājprātā laba priekš veca musara, pa sausu asfaltu pakaļējos riteņus vēsi var dabūt mierā.
karteris arī tik sauss pēdējo reizi droši vien bija pirms 30 gadiem. blīve korķa un man viņas nepatīk, tāpēc sasmērēju ar elringu no abām pusēm. bet vismaz iepriecināja, ka ir buksītes skrūvēm. iekš kartera arī viss liekas čotka, nekādu lieku brīvkustību klaņos. priecē. šitais pasākums bija long overdue. visa eļļa bija iztecējusi, un aktīvākos līkumos pa labi, mani priecēja eļļas spiediena lampiņa :D
izpūtējam viss ir diezgan slikti, sapuvis, ntās reizes kleķerēts, un, kad sapratu, ka aizmugures daļai konusa sēžas vairs nav (nolūzusi, nofleksēta, nezinu), pārgāja vēlme jāties ar viņu, un pasūtīju jaunu. redzēs tik, vai atnāks, jo nu, intercars.

Image Image

lielos vilcienos viss. šķūnītis nu jau izskatas pēc pilnīga šrota, jo katrā moikā tiek atstāts sniedziņš (lasīt: krāsas plēksnes). bet nu, pagaidām kā ir, tā ir. viens lietuvietis piedāvāja pakaļvāku (kurš man ir sapuvis) un vēl šo to, ja vēl nav kādam citam fanātam notirgojis, vajadzētu savākt.

Image
:latvija:
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11895
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by AtmoBenzin »

lielisks topiks :D man vienmēr patīk
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28551
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett D

Post by howitzer »

AtmoBenzin wrote: 30 Apr 2021, 09:57 lielisks topiks :D man vienmēr patīk
+1

Es sailgojos pēc Askonas. :/
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 16986
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Opel Kadett D

Post by Juzix »

Diezgan reguāri manīts Satekles/Lāčoplēša ielas rajonā visas ziemas garumā. Vienmēr iedomājos vai nākamo ziemu ar pārdzīvos :naac:
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Nauris_t16
Posts: 137
Joined: 30 Jul 2012, 20:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by Nauris_t16 »

Es tā arī nesapratu - pērciet vernet daļas - tas ir ar sarkasmu, vai vernet ir tas, kas beigās derēja un strādāja?
User avatar
xero
Posts: 368
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

Juzix wrote: 30 Apr 2021, 10:34 Diezgan reguāri manīts Satekles/Lāčoplēša ielas rajonā visas ziemas garumā. Vienmēr iedomājos vai nākamo ziemu ar pārdzīvos :naac:
pārdzīvos :D to sāli es pa ziemu arī regulāri mazgāju ārā. zem kadetta jau esmu paspējis pasnaust ar visām šitajām izvirtībām - nekā traģiska pagaidām neredzas. grīda jau pāris reizes ir lāpīta, kas, protams, nav nekas pārsteidzošs. bet, ja godīgi, šoziem tomēr drusku sirdi žņaudza, redzot to sāls daudzumu. varbūt tomēr vajadzēs vēl kaut ko, ko nebūs žēl :susnaks:
Nauris_t16 wrote: 30 Apr 2021, 10:41 Es tā arī nesapratu - pērciet vernet daļas - tas ir ar sarkasmu, vai vernet ir tas, kas beigās derēja un strādāja?
man šobrīd nav deroša un strādājoša. pirmais nederēja, otrais nestrādāja, abi vernet. šobrīd no apes uzsūtīts vēl kaut kāds non-vernet, redzēs, kas tur atnāks. starp citu, arī vernet termostats nodarbojas ar nelielu tuftu, bet
xero wrote: 30 Apr 2021, 01:52 tagad tas traucē tieši tik maz, lai nebūtu vēlmes atkal tur visu ārdīt ārā.
:latvija:
Nauris_t16
Posts: 137
Joined: 30 Jul 2012, 20:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by Nauris_t16 »

xero wrote: 30 Apr 2021, 21:54
Nauris_t16 wrote: 30 Apr 2021, 10:41 Es tā arī nesapratu - pērciet vernet daļas - tas ir ar sarkasmu, vai vernet ir tas, kas beigās derēja un strādāja?
man šobrīd nav deroša un strādājoša. pirmais nederēja, otrais nestrādāja, abi vernet. šobrīd no apes uzsūtīts vēl kaut kāds non-vernet, redzēs, kas tur atnāks. starp citu, arī vernet termostats nodarbojas ar nelielu tuftu, bet
xero wrote: 30 Apr 2021, 01:52 tagad tas traucē tieši tik maz, lai nebūtu vēlmes atkal tur visu ārdīt ārā.
Skaidrs, vienmēr šķita, ka vernet ir daudz maz ok. Ir sanācis uzrauties uz FAE, ka diezgan ātri nosprāgst - pēdējoreiz oil pressure sender priekš papildus gauges. Galvenais, ka alternatīvas arī baigi nav, izskatās, ka pie mums nav pieprasījuma pēc kvalitatīviem senderiem un slēdžiem, līdz ar to neviens tādus nemaz nepiedāvā.
User avatar
xero
Posts: 368
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

man līdz šim arī nav bijušas problēmas, bet visam pirmā reize. nja, tas, kuru šobrīd gaidu, ir FAE :aiwa:
:latvija:
User avatar
xero
Posts: 368
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

sveikinam debils. ir šis tas sakrājies
tātad, šķūnītis šogad sezonu sāka ātrāk. sīkāk par to citreiz citā topikā (nē, slikts nekas nenotika)
jāsāk jau ar ziloni istabā :D jeb pie manis ir nonācis kārtējais donors. īpaši riktīgs jau es neesmu, bet vajadzēja :D
atradās caur sejasgrāmatu, Kazdangas pusē. nedaudz apmīcīts, bez motora un dokumentiem, tāpēc principā tolmeta cena. beidzot kāds norakstīts auto, lai man nerodas stulbas vēlmes viņu atgriezt uz ielas :D
aizbraucam, šie jau tāpat ar tiltiem pa zemi bija izvilkuši ārā. riteņi man bija līdzi, skrūvējam virsū un mēģinam dabūt uz piekabes. viegli nenāca, stāvējis +/-10 gadus, abi trumuļi iepuvuši. braucu meklēt trīsi un pieliku @vuskansdavis pie darba, uz maiņām kačājām virsū.

Image Image

atpakaļ rīgā, protams, nakts vidū, tāpēc fiksi nokratam nost un braucam pa mājām. nākamajā dienā braucu skatīties, ko tad īsti esmu nopircis :D
šis ir 1983. gada, dzimis 1,3S. cik no čaļa sapratu, tur vēl pa vidam esot bijuši vārsti, pēc tam tas auto dzīvi arī beidza. uz beigām ir kārtīgi pists, gan teica pats, gan tas ir redzams. līdz ar to, šis tas ir cietis, bet ir arī labas detaļas, un tieši visādi sīkumi, ko savādāk meklētu pusdzīvi vai par 3 sūdiņiem ēbejā atstātu tikpat, cik te par visu auto. kaudze ar lukturiem un pagriezieniem, gandrīz vēl viens beņķu komplekts (melnā koža no 4 durvju universāļa), priekšā virsū F astras gsi lielās ventilējamās bremzes, un principā pilns dzimtais salons. priekšējais panelis diezgan ok, visas trīs durvis arī lietojamas.

Image Image Image Image

izrakos pa vēsturi drusciņ - šādi tas auto izskatījās 2009. gadā. neilgi pēc tam arī izieta pēdējā apskate. (bildes ~maijs 2009, skate 09.2010.)

Image Image Image

jau ir noderējis ļoti daudz kas. piemēram, ļoti nopriecājos par gandrīz visiem esošajiem un veselajiem moldingu klipšiem, kuru man bija diezgan nopietns trūkums.
no sarkanā uz šķūnīti aizceļoja pakaļējās jostas, kuras bija kaut kādā sakarā ieskrūvētas manuālās no žiguļa

Image Image

uz rudens sākumu nomira 1. ātrums pečkas ventilatoram, kuru biju ieskrūvējis no bēšīgā. kāmēr nav sapirktas un salodētas pretestības, arī ventilatoru sanāca reanimēt un ieskrūvēt no sarkanā.

Image

tad vēl šitais štrunts, kur dzīvo stūres stieņa gultnis. manējais bija aplauzts no visām pusēm, bija tikai viens stiprinājums. sarkanajam vesels. mainam nost. atrisinājās radiālā brīvkustība stūrei.

Image

melnās sliekšņu uzlikas

Image

un vēl vesela kaudze visādu sīku sūdiņu un plastmasiņu, kas man trūka vai bija sa3,14stas. un neba jau es tikai pats sevi atkal apkrauju ar lūžņiem, mūsu pašu @andrams jau pa divi lāgi ir braucis savākties, ko vajag viņam :D vēl no šī unītim ies arī abas durvis, noteikti labākas, nekā man. vienīgi žēl, ka ir pazudis farkops, kurš vecajās bildēs vēl ir. man baigi noderētu. beigās no tā auto tikai tik ir palicis pāri.

Image

no pārējā, kas sadarīts ar šķūnīti:
šī vakara rubrikā "skopais maksā divreiz" ir ABEs trumuļi, kurus nopirku aiz vēlmes iepist kapeiku, bet kuri jau no kastes nāca šķībi un pakaļu beigās purināja gandrīz pat vēl trakāk, nekā vecie. aizstiepu pārvirpot, lai gan pavisam pavisam labi tāpat nepalika.

Image

tad atnāca reversa gaismu slēdzis, lai slava svētajam FAE, man viss strādā :D

Image Image

tikpat sportiska taure, kā asconai

Image

beidzot saņēmos samainīt arī to vienu dūcošo pakaļējo gultni. ne viņš kustējās, ne arī skaļāks palika pēc divu gadu braukāšanas, bet man apnika :D

Image

tā kā no izpūtēja ir palikušas tikai mirstīgās atliekas, paķemmēju ēbaju. viens normāls atradās, par labu naudu oem new old stock. ieliku vačlistā, vācietis redzēja un atsūtīja vēl -10% piedāvājumu, vairs nebija variantu, bija jāņem :D vienīgi, viņš izdomāja, ka, lai atsūtītu, viņš ir jāpārzāģē uz pusēm. bet nu, ar to var sadzīvot. jau biju uzlicis, kad sapratu, ka kaut kas tomēr drusku pietrūkst :emo:

Image

tad es sapratu kļūdu - viņš ir no unīša ar 1,2 ohv, kam izplūdes kolektors ir dzinēja aizmugurē un bikses aiziet tālāk, nekā ohc. nu pokuj, trubas nopirku, vienu taisnu gabalu un vienu 45°līkumu iemetināt nebūs grūti. tas gan vēl nav izdarīts, bet tuvākajā laikā nokārtosim.

vienreiz dzīvojoties pa apakšu, uzķēru cauru gumiju granātai un šarai. abas blakus, droši vien kaut kas izrauts cauri. mainam nost. mana mīļākā nodarbe - šarnīru kniedes :lovz:

Image Image

te arī uzmainīju saskumušo aķīša masas vadu, tāds pats, kādu uzliku asconai.

Image

kaut ko sāku darīt ar diskačiem, beidzot izmetu 95. gada GludYear un Liselin, un diskus iedevu mmk sataisnot. būs jēdzīgāk vasarai.

Image

vienu vakaru kaut kādus gļukus sāka taisīt pagriezienu relejs, sāka mirgot dīvainā frekvencē, kā trolejbusam. ir jābūt īpaši stulbam, lai jātos ar vienu kastīti, ko pa 5eur var nopirkt jaunu, bet bija lohdauņa vakars un man nebija nekā labāka, ko darīt. pārlodēju jaunu kondensatoru un viss notiek. pēc tam viņš mani vēl pāris reizes centās izvest no pacietības, bet es sapratu, kāpēc - tieši viņā pil ūdens :aiwa: esmu par 80% pārliecināts, ka tas ir priekšējais stikls & gumija, to arī mēģināšu risināt, pirms būs jārisina arī grīda.

Image

Q&A FAQ TIME

Q: CIK VIŠ TEV ĒD?
A: pilsētā ~10, štrāse ar apdzīšanām ~8

Q: NAV PA DAUDZ? VARI SALIET?
A: pilnīgi pie dirsas, ja esi bomzis, brauc ar riteni. un man patīk domāt, ka es to atsitu remontos, jo visa hadene ir smieklīgi lēta. pēc rūpnīcas datiem patēriņi ir diezgan līdzīgi, + ir jāpieskaita 40 gadi dzinējam un mana samērā smagā kāja.

Image

Q: GĀZI NELIKSI?
A: atpisies.

Q: KĀ LEC?
A: labāk, nekā pieklātos vecam karbobenzīnam
» Skatīties Youtube

Q: ARĪ AUKSTS?
A: jā. kāmēr nebija mīnusi, pārgriež par vienu cilindru vairāk. tagad mīnusos par diviem. šī rīta coldstarts, pa nakti -17 vai cik tur bija.
» Skatīties Youtube

apmēram tā pagaidām. pēc drusku vairāk kā mēneša ir apskate, tad jau manīs, kādi brīnumi būs tur :alkofest:

Image Image
:latvija:
User avatar
andrams
Posts: 392
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Opel Kadett D

Post by andrams »

Tu šorīt nenoklopēji kājas, kāpjot Kadettā, sātans tāds. :-|


Par pagriezienu relejs vs. ūdens un logs - trāpīts, grimst. Iz pieredzes gumija-logs, nevis gumija-virsbūve, bet manējais relejs toreiz aizmirsa raustīt pagriezienu, viņi brutāli dega bez pārtraukumiem :D
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 16986
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Opel Kadett D

Post by Juzix »

KO īsti opelim nozīmē tas mītisksis "S" burts uz bagūža?
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Post Reply