Opel Kadett D
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
Nav jau tik traki, ja ir garāža un metināmais tad tik jādara, es šādam kadetam redzu jēgu kko darīt atšķirībā no dažiem kas pārmetina visu bundžu kādam e36 vai te pat forumā kāds cēla nežēlīgi izrūsējušu sierru
Reiz izšķirstiju visu J.K.jr.bad. Pasāta topicu VW Motinā (vai tas bija audi style), vot tur gan viņš bij aizrāvies nedaudz
Reiz izšķirstiju visu J.K.jr.bad. Pasāta topicu VW Motinā (vai tas bija audi style), vot tur gan viņš bij aizrāvies nedaudz
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1226
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
Paskatoties hazaa T2 topiku mana Pastēte ir kā kā jauna meitene!
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
labi, vajag ko te iekakāt, apnika memuārēt neaktīvos forumos.
nē, pārdots nav, nē, tolmets arī nav.
ir vēl sliktāk. esmu ieaudzis lūžņos.
:kopi_peist:
08.12.18. kaut kāda idiotisma vadīts, nopirku vēl vienu lūzni/donoru.
1982., tāds pats 1,2ohv, pliks bez berlīnas pakas.
sapujis līdz vājprātam. labā priekšējā stūra vienkārši nav. brīdī, kad izgāzās glāze un riteņi aizgāja skujiņā, īpašnieki saprata, ka nav vērts. kad paši gājām ar skrūvgriezi apkārt mašīnai, lielākajā daļā vietu tas pazuda. toties skate bija ar 4 vieniniekiem, viss narmal
po, dīls pietiekami labs, viss auto, galīgi jauns labais spārns, it kā esot pirkts pa 140eur, akumulators, radio, rezerves ritenis, divas jaunas vārstu vāka blīves. Savākt tur ir ko.
izdarīju muļķības, glāzi pavasarī ar stulbām metodēm iestādīju atpakaļ un līdz skates beigām novizinājos. bija tiešām interesanti, vienīgais, ko nožēloju ir, ka neizdarīju to ātrāk
vasarā abi heči tika aizvizināti līdz laukiem, kur ir drusku vairāk iespēju izpausties un jumts oranžajam. tajā lietā šis tas ir sakustējies, bet par to citreiz.
un jo tālāk, jo trakāk.
pagājušgad ap vasaras sākumu, esot objektā Valmierā, čoms atsūtīja bildi ar interesantu auto pa manu līniju. domāju, domāju, līdz rudenī man domas ap viņu sāka neļaut gulēt joka pēc iemetu fb grupā, vai kāds zin kaut ko, un, diemžēl, zinātāji atsaucās.
un tā, tiku pie, laikam, diezgan liela retuma - Kadett D Caravan mazdurvju versijā
1,3N, 4 robi, 84. gads, tāpēc varēja kļūt par lāsīti, bet izdomāja, ka grib būt D. kā arī oligarhu salons jeb kaut kāda āda, redzējis tādu nebiju.
īpašnieks bija ļoti jauks opītis, pirmais un vienīgais Latvijā no 1993. gada. skate bija beigusies 02.2019., no tā laika stāvējis garāžā. braucu skatīties jau ar domu, ka noteikti nepaņemt nespēšu, un, redzot, ka taburetes un tilts vēl nost nekrīt, veicu apstiprinošu rokasspiedienu. mājās bija jādabū, trali ņemt negribēju, tad jau mēģinās skati. gandrīz, taču no stāvēšanas visādi pigori, un kroni visam uzlika tas, ka uz pacēlāja apmīzās suports
nu neko, nācās Valmieru apciemot vēlreiz, bet tad viss veiksmīgi un zaļa nakļene logā.
rožaini jau te nekas nav, opis gribējis kā labāk un kas izdarāms ar savām rokām, tāpēc risinājumi ir visādi. krunkains, ārēji saņurcīts, krāsots ar visu, kas ir balts, gan špaktele, gan visādas pretrūsas zaptes ļoti nav žēlotas un sagāztas visur, kur var un nevar. un dēļ tiem baloniņiem un otiņām, rūsa visādos stūros ārēji sāk sisties ārā normālos tempos. bet tā jābūt.
priekš kam man viņu? jo D kadetts, un man vajadzēja kaut kādu lūzni ziemai. žēlot te īsti nav ko pašlaik, grīda un sliekšņi veseli, bet ar to viss arī pa lielam beidzas. zem spārniem vairs nav nekā ja gribēs smuki, tad jāmetina un jādara būs daudz, tāpēc nākotne pagaidām neskaidra. toties braukt ir super, kādreiz pat pāris reizes dienā smaidi un īkšķīši no blakus mašīnām un patīkami teksti no garāmgājējiem
kas darīts - kā vienmēr, sāku ar gatera izvākšanu, visādi extra vadi, priekšā bija paklājs tiešākajā nozīmē, piekārtoju pravodku, dzesi, samainīju sveces, gaisa filtru, uzfrišināju numurus, sahibridizēju paneli un vēl izdarīju kaudzi sīkumu. pafisos ar karburatoru gan. beņķi nolaižot, bagāžnieks paliek vājprātīgi liels. govi aizvest mierīgi.
jā, man ir arī ascona, howi, pacieties
atkāpei - bišku garšu uzsita arī tas, ka arī manam opim gadus padsmit atpakaļ arī tāds bija, tikai zaļš, ar vairāk durvīm, un dīzelis. pa miglai atceros, ka tiku tur sēdējis, un uzgāju arī bildes ar visu sevi blakus.
tālāk vizītē laukos apskrūvēju savu donoru.
galvenais bija karburators, šitam no neaktīvas braukšanas / ilgas stāvēšanas / sūdīgas degvielas / hz kā vēl tas bija aizaudzis, galvenais, nestrādāja paātrinātāja sūknis, līdz ar to problēmas ar raustīšanos, kā šerpāk ieber grīdā. tad nu, mērķis uzstādīts un izpildīts, no diviem salikt vienu labu. abus izjaucu līdz pēdējai skrūvei un lasīju pa labākajai detaļai heča karbja korpusā. vecajam korpuss beigts, jaunajam čoka mehānisms sačakarēts.
zīmīgi, ka mehānisms atšķiras, bet diezgan vienkārši pārswapojams
beigu beigās vēl nodarbojos ar rokdarbiem, no loksnes griezu blīvi. salieku, uzšķiļu, uzgrozu maisījumus, viss super. galīgi cita braukšana.
citi sīkumi - samainīts kreisais priekšējais lukturis un pagrieziens, salona ventilators, bagāžnieka vāka kontakti, logūdens sprauslas, vārstu vāka blīve, stūre, ko opis deva līdzi, mazā dzeses atplūdes šļauka, degvielas atplūdes šļauka, eļļas spiediena sensors, pārjaukta, sasmērēta kulise, uztaisīts drusku cable management motortelpā, novērsta izpūtēja gala klapēšanās gar bundžu labajos līkumos, slotas noliktas pareizākās pozīcijās, uzkarināts vietā panelis, novērsta loga mehānisma grabēšana, saregulētas slēdzenes durvīm un pakaļējam beņķim, sakārtotas visas dzinēja masas, salabota pakaļloga apsilde, saziepētas visas troses, iztīrīti bremžu trumuļi, beidzot samainīju eļļu, kura izskatījās kā 5 gadus braukta, iztīrīts gaisa filtra korpuss un jogurts no kartera ventilācijas, pielipinātas orīdžinal emblēmas un no krājumiem melnā salona šūplāde, šitais salons drusku par gaišu. gan jau vēl kkādi sīkumi, man apnika rakstīt
nākotnei - galvas blīve, kura puņķojas, rocenes troses, pakaļējie amortizatori, no kuriem viens izdod dīvainas skaņas un abi sulo, cits pakaļējais labais lukturis, kad nāks siltāks, gribu arī iznest salonu, iztīrīt zaptes un izlīmēt grīdu ar izolāciju, tagad tādas nav, un starp grīdu un paklāju atrodas kaut kas, kas atgādina kājslauķi. radiators ar liekas saguris. un tālāk jau jādomā vizuāli, jo izskatas pēc sūda. laikam ejot, arvien vairāk saprotu, cik ļoti tas auto sastāv no špakteles. tajā ziņā opim fui.
fotki.lv
uzdevums - izskaiti, cik vecs ir opelis
rezumē - dailyšķūnis aktīvi brauc, no skates 5000km, bez probļem. no ragrets.
no manis viss šobrīd, paldies
nē, pārdots nav, nē, tolmets arī nav.
ir vēl sliktāk. esmu ieaudzis lūžņos.
:kopi_peist:
08.12.18. kaut kāda idiotisma vadīts, nopirku vēl vienu lūzni/donoru.
1982., tāds pats 1,2ohv, pliks bez berlīnas pakas.
sapujis līdz vājprātam. labā priekšējā stūra vienkārši nav. brīdī, kad izgāzās glāze un riteņi aizgāja skujiņā, īpašnieki saprata, ka nav vērts. kad paši gājām ar skrūvgriezi apkārt mašīnai, lielākajā daļā vietu tas pazuda. toties skate bija ar 4 vieniniekiem, viss narmal
po, dīls pietiekami labs, viss auto, galīgi jauns labais spārns, it kā esot pirkts pa 140eur, akumulators, radio, rezerves ritenis, divas jaunas vārstu vāka blīves. Savākt tur ir ko.
izdarīju muļķības, glāzi pavasarī ar stulbām metodēm iestādīju atpakaļ un līdz skates beigām novizinājos. bija tiešām interesanti, vienīgais, ko nožēloju ir, ka neizdarīju to ātrāk
vasarā abi heči tika aizvizināti līdz laukiem, kur ir drusku vairāk iespēju izpausties un jumts oranžajam. tajā lietā šis tas ir sakustējies, bet par to citreiz.
un jo tālāk, jo trakāk.
pagājušgad ap vasaras sākumu, esot objektā Valmierā, čoms atsūtīja bildi ar interesantu auto pa manu līniju. domāju, domāju, līdz rudenī man domas ap viņu sāka neļaut gulēt joka pēc iemetu fb grupā, vai kāds zin kaut ko, un, diemžēl, zinātāji atsaucās.
un tā, tiku pie, laikam, diezgan liela retuma - Kadett D Caravan mazdurvju versijā
1,3N, 4 robi, 84. gads, tāpēc varēja kļūt par lāsīti, bet izdomāja, ka grib būt D. kā arī oligarhu salons jeb kaut kāda āda, redzējis tādu nebiju.
īpašnieks bija ļoti jauks opītis, pirmais un vienīgais Latvijā no 1993. gada. skate bija beigusies 02.2019., no tā laika stāvējis garāžā. braucu skatīties jau ar domu, ka noteikti nepaņemt nespēšu, un, redzot, ka taburetes un tilts vēl nost nekrīt, veicu apstiprinošu rokasspiedienu. mājās bija jādabū, trali ņemt negribēju, tad jau mēģinās skati. gandrīz, taču no stāvēšanas visādi pigori, un kroni visam uzlika tas, ka uz pacēlāja apmīzās suports
nu neko, nācās Valmieru apciemot vēlreiz, bet tad viss veiksmīgi un zaļa nakļene logā.
rožaini jau te nekas nav, opis gribējis kā labāk un kas izdarāms ar savām rokām, tāpēc risinājumi ir visādi. krunkains, ārēji saņurcīts, krāsots ar visu, kas ir balts, gan špaktele, gan visādas pretrūsas zaptes ļoti nav žēlotas un sagāztas visur, kur var un nevar. un dēļ tiem baloniņiem un otiņām, rūsa visādos stūros ārēji sāk sisties ārā normālos tempos. bet tā jābūt.
priekš kam man viņu? jo D kadetts, un man vajadzēja kaut kādu lūzni ziemai. žēlot te īsti nav ko pašlaik, grīda un sliekšņi veseli, bet ar to viss arī pa lielam beidzas. zem spārniem vairs nav nekā ja gribēs smuki, tad jāmetina un jādara būs daudz, tāpēc nākotne pagaidām neskaidra. toties braukt ir super, kādreiz pat pāris reizes dienā smaidi un īkšķīši no blakus mašīnām un patīkami teksti no garāmgājējiem
kas darīts - kā vienmēr, sāku ar gatera izvākšanu, visādi extra vadi, priekšā bija paklājs tiešākajā nozīmē, piekārtoju pravodku, dzesi, samainīju sveces, gaisa filtru, uzfrišināju numurus, sahibridizēju paneli un vēl izdarīju kaudzi sīkumu. pafisos ar karburatoru gan. beņķi nolaižot, bagāžnieks paliek vājprātīgi liels. govi aizvest mierīgi.
jā, man ir arī ascona, howi, pacieties
atkāpei - bišku garšu uzsita arī tas, ka arī manam opim gadus padsmit atpakaļ arī tāds bija, tikai zaļš, ar vairāk durvīm, un dīzelis. pa miglai atceros, ka tiku tur sēdējis, un uzgāju arī bildes ar visu sevi blakus.
tālāk vizītē laukos apskrūvēju savu donoru.
galvenais bija karburators, šitam no neaktīvas braukšanas / ilgas stāvēšanas / sūdīgas degvielas / hz kā vēl tas bija aizaudzis, galvenais, nestrādāja paātrinātāja sūknis, līdz ar to problēmas ar raustīšanos, kā šerpāk ieber grīdā. tad nu, mērķis uzstādīts un izpildīts, no diviem salikt vienu labu. abus izjaucu līdz pēdējai skrūvei un lasīju pa labākajai detaļai heča karbja korpusā. vecajam korpuss beigts, jaunajam čoka mehānisms sačakarēts.
zīmīgi, ka mehānisms atšķiras, bet diezgan vienkārši pārswapojams
beigu beigās vēl nodarbojos ar rokdarbiem, no loksnes griezu blīvi. salieku, uzšķiļu, uzgrozu maisījumus, viss super. galīgi cita braukšana.
citi sīkumi - samainīts kreisais priekšējais lukturis un pagrieziens, salona ventilators, bagāžnieka vāka kontakti, logūdens sprauslas, vārstu vāka blīve, stūre, ko opis deva līdzi, mazā dzeses atplūdes šļauka, degvielas atplūdes šļauka, eļļas spiediena sensors, pārjaukta, sasmērēta kulise, uztaisīts drusku cable management motortelpā, novērsta izpūtēja gala klapēšanās gar bundžu labajos līkumos, slotas noliktas pareizākās pozīcijās, uzkarināts vietā panelis, novērsta loga mehānisma grabēšana, saregulētas slēdzenes durvīm un pakaļējam beņķim, sakārtotas visas dzinēja masas, salabota pakaļloga apsilde, saziepētas visas troses, iztīrīti bremžu trumuļi, beidzot samainīju eļļu, kura izskatījās kā 5 gadus braukta, iztīrīts gaisa filtra korpuss un jogurts no kartera ventilācijas, pielipinātas orīdžinal emblēmas un no krājumiem melnā salona šūplāde, šitais salons drusku par gaišu. gan jau vēl kkādi sīkumi, man apnika rakstīt
nākotnei - galvas blīve, kura puņķojas, rocenes troses, pakaļējie amortizatori, no kuriem viens izdod dīvainas skaņas un abi sulo, cits pakaļējais labais lukturis, kad nāks siltāks, gribu arī iznest salonu, iztīrīt zaptes un izlīmēt grīdu ar izolāciju, tagad tādas nav, un starp grīdu un paklāju atrodas kaut kas, kas atgādina kājslauķi. radiators ar liekas saguris. un tālāk jau jādomā vizuāli, jo izskatas pēc sūda. laikam ejot, arvien vairāk saprotu, cik ļoti tas auto sastāv no špakteles. tajā ziņā opim fui.
fotki.lv
uzdevums - izskaiti, cik vecs ir opelis
rezumē - dailyšķūnis aktīvi brauc, no skates 5000km, bez probļem. no ragrets.
no manis viss šobrīd, paldies
Last edited by xero on 14 Jan 2021, 20:46, edited 3 times in total.
- AtmoBenzin
- Posts: 11978
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17186
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Opel Kadett D
Sencim kādreiz bija tāda pati zaļa Caravana, tikai 1.3S. Kā jau liela daļa - tika nobraukts līdz kliņķim un nonāca tolmetā
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
-
- Spam addicted
- Posts: 1931
- Joined: 13 Aug 2015, 23:55
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 0
Re: Opel Kadett D
nobraukts motors vai viss auto? 1,3S viegli piemetas izdilušo sadaleņu slimība
tu ta jā. bet tur es sarunājos ar sevi un pasaule neredz manus puvekļus
nezinu. nau ka citiem. neesmu jau diehard vienas markas fanāts, 16.gadā aizkrita uz oranžo, un tā arī viss aizgāja. nebūtu tā, iespējams brauktu ar žileti, mk1 jettu, utt. vienīgais auto, ko patiesi heitoju, ir e36
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17186
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Opel Kadett D
Man liekas, ka bija viens motors un un tad izbeidzās grīda.
Ar ko atšķirās tas S motors?
Rekordiem bija savādāks karburātors. Kadettam?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- VuskansDavis
- Posts: 2395
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Opel Kadett D
Kadetam, ja pareizi atceros, sadalene un izplūdes kolektors(lāsītei) .
Bet nu jā, es biju tas, kas aizsūtīja viģik ar šito unīš kadetu
Bet nu jā, es biju tas, kas aizsūtīja viģik ar šito unīš kadetu
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1226
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Opel Kadett D
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Opel Kadett D
1. Heits ir pret e36 community?
2. Vai pret pašu auto?
Pirmo es pilnībā saprotu, par otro es prasu paskaidrojumus!?
E36 ir bmw izcilākais meistardarbs!
Кто разбирается тот разбирается...
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8202
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Opel Kadett D
Pēc popkorna būtu jāiet ja būtu ierakstīts 36tajā forumā, tur vismaz daudz sakarīgāki purni™.
- howitzer
- M30
- Posts: 28954
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
Nu bļed, nu... Negribi vēl vienu?
Vai arī varbūt gribi manai noregulēt karbiņu? Citādi dūms melns kā no dīzeļa un patēriņš kā Jaguāram. Voldemorts Čierītī tikai filozofē un nefiga neregulē - skatē inspektoram Vītolam gandrīz uzsprāga atgāzu mērāmais daikts.
Visādi, citādi - prikoļnie hlami Tev, unītis vispār mega.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi