Page 4 of 9

Re: AFtobuss

Posted: 23 Apr 2018, 09:54
by ray112
Kods bija 11463 ja pareizi atceros, lai aktivizētu kruīza funkciju iekš ecu.

Re: AFtobuss

Posted: 23 Apr 2018, 15:56
by mdz
Šim gatavu kitu ar slēdžiem un pravodku ebayā varēja dabūt, pagājšgad darba T5 liku. Pajaukties sanāk diezgan, ja liek kā paredzēts, bet vispār var iztikt ar 2 pogām un pāris metriem vadu ghetto kruīzam, tāpat neko vairāk par set un resume nevajag. Aktivizācija kā jau minēts - VCDS -> Engine -> Login -> 11463. Par paneli neatceros, vajadzeja norādīt, ka kruīzs ir, bet tas nav baigi būtiski.

Re: AFtobuss

Posted: 23 Apr 2018, 22:11
by -AF-
Super, paldies par info!

Re: AFtobuss

Posted: 23 Apr 2018, 22:38
by -AF-
Blin neko lētāku par 130€ neatrodu :D

Moš varat padalīties ar kādu vw šrotu nr, kur tādu varētu palūkot?

Re: AFtobuss

Posted: 23 Apr 2018, 22:49
by nakurilijs

Re: AFtobuss

Posted: 24 Apr 2018, 08:22
by -AF-
Paldiesiņš

Re: AFtobuss

Posted: 01 Jul 2018, 09:58
by -AF-
Norullēti kārtējie 10k km, tātad eļļas un filtru maiņa.
Eļļas šitam par brīnumu salien stabili 7L ja visu labi izsūknē.
Pie reizes nomainīju ari droseli, kura gadu atpakaļ nomira dēļ īssavienojuma, dēļ lieliskās vag grupas motoru pravodkas kas tupa beržās pret kārbu.
Image

VDO jeb oem drosele nemaksāja dārgi, ap 110€


Izčekots ieplūdes kolektors, saistībā ar to, ka daudz kur tiek pausti viedokļi, ka EGR šitiem motoriem aizdirš nenormāli ieplūdnieku, nu protams, viss tur ir pat ļoti labi, ja nesēņo.

Re: AFtobuss

Posted: 16 Jul 2018, 11:34
by -AF-
Vag life, pēc nedēļas nomirst EGR, zjbisj, vienkārši izcili.
Devos uz TA, tur gan viss čotka, bez aizrādījumiem.
Šodien prikola pēc uzliku busu uz stenda.
Image

Dēļ super mazas turbīnas melnais vēlās aumaļām un gribot negribot uz galu Nm krīt, bet nu vismaz kaut kā HP līkne izskatās pieņemama.
189,7hp un 486nm kad ārā ir +30grādi.

Grafiks raustās, jo spararats droņījas (jauns) tas laikam ir normāli LUK spararatiem - būt sūdiem.

Stock 140hp un 340nm

Jāatzīmē, ka turbīna uz 103kw tāda pati kā uz vēl švakākiem 2.0tdi, ceru tikt pie lielākas :yo:

Re: AFtobuss

Posted: 22 Aug 2018, 19:37
by -AF-
Kā jau vags, kārtējā apkope un kārtējo reizi kkas sapisās.
Šoreiz oem maģis izlēma vairs nelasīt CD, jauki.
Pēc čoma rekomendācijas Sskā nopirku citu oem maģi, no jaunāka auto, tam jau usb,aux, sd un mp3
Image

Nākamais - pa ceļam uz Ventspili noķērām divus plastmasas smaikus, itkā kkādas salona apdares lielas krustiņ naglas iedūrās riepā, momentāli nopūta riepu, un pilns buss 3T protams riepu sabeidza. Par laimi jaunbija pienācis riepu maiņas laikas, jo esošie michelini norullēja +-40k un nodila.
Paņēmu Dunlopus , pat drusku klusāki par Mišām 68db vs 69. Kategorijas B un B.
Vienīgi dunlopi ievērojami lētāki 86€ pret 104€ Mišām.
Protams ne bez ieberziena, viena riepa [censored] meta Image
, nobalansēt izdevās, bet vibrācija pēc 130km/h bija neizturama, vēlreiz pārbaudot sapratu, ka riepa met olu.
Nācās pirkt vēl vienu riepu lai esošo atdot uz garantijas izskatīšanu atpakaļ intercāram, cerams, ka uzbortēs un ieraudzīs , ka met.


Pagāšgad ap šo pašu laiku mainīju bremžu klučus visus, bet izteikti gada laikā nodila aizmugurējie - kā tas var būt?
Jauni Brembo diski un Jurid white kluči.
Image
Image
Vadīklas pārbaudīju viss čotka.

Nu kaut kā tā.

Re: AFtobuss

Posted: 22 Aug 2018, 19:42
by nakurilijs
Piekrāvi busu, sāka aktīvāk ar pakaļējām ņemt.

Re: AFtobuss

Posted: 23 Aug 2018, 10:08
by -AF-
Reti kad viņš ir piekrauts

Re: AFtobuss

Posted: 23 Aug 2018, 11:41
by nakurilijs
john the sparky 22 Dec 12 at 10:20 Quote john the sparky Quote Post Reply Reply
my rears are wearing faster than the front, they will need changing soon.... probably
in a couple of thousand miles... so about 40K

I assumed this was because I ran loaded, I always thought an empty van would bias to the front as the lack of weight in the rear would have a tendency to lock the unweighted wheels...
but on a loaded van the weight in the back would push the front wheels and cause the front to slide, so you bias towards the rear


I have to say, even though this is my first T5 (so obviously I have rose tinted glasses on), it is the securest feeling van I've had including under braking..... and I will accept a flaming for this, but I would rather change my discs and pads earlier as a price to pay for this, I don't think 40k is too bad... you know they are going to wear after all they are designed to wear! And I've changed brakes at 15-20k on other vans

and a quick google says 25 - 60k depending on driving, but sometimes as low as 10k

so meh!... and have a nice christmas

Re: AFtobuss

Posted: 23 Aug 2018, 13:00
by -AF-
Krch vag ir sūds.
Šodien mēģinājām uzgriezt savirzi, bet tas nedod vēlamo rezultātu, laikam jāmaina visas piekares bukses.
+ ievēroju , ka vidus bundulis un gala bundulis ir sapuvis līdz caurumiem - bledj 2014/15 gada auto, nu kāā?? Tas nav tērauds, bet folijs!

Re: AFtobuss

Posted: 23 Aug 2018, 14:36
by Baudi200
Aizej un nopērc bmw busu. :D

Re: AFtobuss

Posted: 23 Aug 2018, 17:25
by nakurilijs
Gaidām čipotu grand 220d active toureri ar izfinierētu salonu.

Re: AFtobuss

Posted: 24 Aug 2018, 10:41
by einaars
man ir precīzi tāds pats lietošanā, esmu jau norullējis 230k km, bet tavas problēmas man nav, vienīgais man reika restaurēta, jo parādījas kaut kāda minimāla skaņa.

Re: AFtobuss

Posted: 24 Aug 2018, 10:51
by -AF-
:hvz: nu es jau nezinu kā viņu 90k lietoja pirms manis.

Re: AFtobuss

Posted: 24 Aug 2018, 15:23
by nakurilijs
90k pirms tevis viņš nobrauca 500k ganjau.

Re: AFtobuss

Posted: 24 Aug 2018, 15:25
by -AF-
Nu, cik varēju, tik noskaidroju, ka noskrējiens bija īstais.

Re: AFtobuss

Posted: 30 Jan 2019, 22:58
by -AF-
Sen nekas nav rakstīts
Augusta beigās tika samainītas visas 6 bukses piekarei, laimvarētu uzgriezt pareizi savirzi, tāpat perfekti nesanāk, kolēgis arī cīnās ar vag savirzes problēmu uz Tourega un vēl viens uz superb - šamam vai nu velk pa labi, vai ēd pakaļējās riepas nost, pisās dīleris un neko nevar izdarīt, kā izteicās viens čalītis no VW dīlera, ka tā neesot reta kaite, esot gadījumi ka tiklīdz rūpnīcas setingi tiek izjaukti tad žopā, teicamu rezultātu nedabūt.

Cits piedzīvojums notika septembra beigās, no rīta atnākot konstatēju, ka busam iebrauca durvīs un aizpisa!
Protams ble, kā gan savādāk.
Image
Image
Protams zvans cp, tiem galīgi poh, atklāti pateica, ka ja ir Kasko tad pat nebrauks pie manis.
Nu blin....
Pieteicu gadījumu u.t.t bet nu ļoti nelika mierā fakts, ka kāds p@#&€ tā vnk izdara un aizpiš, pietam tas 99% ka ir no vietējiem.
Apsekojot bojājumus var noprast ka auto kgriezies atpakaļgaitā un iebraucis ar kreiso stūri, ar paaugstunajto, pelēku vai baltu.
Protams izčekoju visus tuvējos pagalmus un parkingus, un pēc pāris nedēļām vienā lietainā piektdienā pamanu tur pat pelēku rav4 ar atbilstošu bojājumu
Image
Image
Image
Viss sakrīt, bet tagad interesantākais , kā šamo piespiest atzīties?
Zvans vienam labam onkulim pateicoties kuram man vēl ir korkas :naac: , piedāvājums iedot vietējam bomāram 20€ un sarakstīt ar CP papīrus ka šis iepisis un aizpisis, ir liecinieks- auto uz ekspertīzi un viss bumbās, bet nu devu iespēju vaininiekam, atstāju zīmīti kur gari un plaši aprakstīta situācija un ka labāk atpakaļgaitu neslēgt. Un 7dien no rīta šamais tomēr izlēma piezvanīt un atzīties.
Pēc pāris dienām satikāmies un sarakstījām saskaņoto, notikušo pārkvalificējot uz octa negadījumu.
Vaininieks ap 55 gadu vecs celms, vēl naglakā pateica ka būru zinājis, būtu noslēpis pēdas, bet tā tipo nepamanīja u.t.t un ka atzīties pierunāja sieva, uz ko paskaidroju, ka ja neatzītos, sapistu sev veselību mainot riepas ik pa laikam.

Nu pēc ilgāka laika beidzot busu aizvedu lai novērš bojājumus, aizvedu uz TuF centru biķernieku ielā, labs serviss, patika kā apkalpoja, sakrāsoja ļoti ātri, nav kur piepisties + salonu iztīrīja un eņģes sasmērēja :cool:


Ir viena neatrisināta problēma, man nedeg Nr apgaismojums, izjaucu durvis - vadi sapuvuši pie līstes, nomainu bet tapat nepienāk +, drošinātās vesels, gan jau pārlūzis vads gofrā, bet tur sūdīgi tikt klāt nesagraizot gofru, iesakiet kur atrast wiring diagram šīm kastēm!