Pie kkādi 6000
Juzika BMW 525e e28
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7817
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- AtmoBenzin
- Posts: 11922
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Juzika BMW
Sadalene jau revlimiteru nepacels, to nosaka kompis, kamēr tas paliek var mierīgi nomainīt tikai sadaleni, ja slinkums atsperes mainīt.
Re: Juzika BMW
Bet ja tā sadalene ir ar niknaku pacēlumu, vai kas nu tur izmainās, tad sasniedzot zināmus apgriezienus viena atspere var laikā neaizvērt vārstu, tāpēc ir tās divas, par to jau iet runa. Likt jau sadeleni var, un sadalene apgriezienus neizmainīs, bet ja startā tie apgriezieni iet augstāk kā 5300rpm, vai cik tur bija minēts tajā arniks8 tekstā, tad iespēja vārstam samīļot virzuli tomēr pastāv. Ja rev limiters b27 ir zem tiem 5300, tad visam vajadzētu būt bumbās. Pašam bijis tikai m20b25, un tam limiters toch bija virs 6500. Ar LPG vispār grieza ārpus taho cipariem, hvz kāpēc, bet arī rokeri lūza tad.AtmoBenzin wrote: ↑03 Oct 2020, 22:24 Sadalene jau revlimiteru nepacels, to nosaka kompis, kamēr tas paliek var mierīgi nomainīt tikai sadaleni, ja slinkums atsperes mainīt.
- AtmoBenzin
- Posts: 11922
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Juzika BMW
Pacēluma skatoties internetā izskatas plus minus tāds pats, tik platums atsšķiras. Hz domaju ka pie stock redline viss tur bus normix. Protams krutak butu uzreiz nomainit atsperes un kompi ar uzmest no b25 un tas jau butu normals tunings. Bet nu ja slinkums, tad slinkums.
Un ierobežotājs tev nebija jo m20 ierobežo degvielu, gāzes iekārta acīmredzot to neņēma verā.
Un ierobežotājs tev nebija jo m20 ierobežo degvielu, gāzes iekārta acīmredzot to neņēma verā.
Re: Juzika BMW
Tak atsperes var samainīt arī galvu nenoceļot, pie reizes vārstu blivslēgus uzmest jaunus.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Juzika BMW
Paskatoties šo sarunu:
1) atmo ir taisnība par B25 apgreidu
2) Ganjau būtu tomēr ļoti vēlamas tās dubultās atsperes
Folozofējot:
Manuprāt, tā viena atspere tur ir tāpēc, ka ir jūtami zemāks redline, kā B20/25. Tāpēc es pieļauju, ka tur viss rēķināts tam. Es liktu uz to, ka visticamāk nekas nenotiktu ar platāku sadaleni neceļot redline, bet ar B25 apgreidu tur gan viss varētu būt slikti.
1) atmo ir taisnība par B25 apgreidu
2) Ganjau būtu tomēr ļoti vēlamas tās dubultās atsperes
Folozofējot:
Manuprāt, tā viena atspere tur ir tāpēc, ka ir jūtami zemāks redline, kā B20/25. Tāpēc es pieļauju, ka tur viss rēķināts tam. Es liktu uz to, ka visticamāk nekas nenotiktu ar platāku sadaleni neceļot redline, bet ar B25 apgreidu tur gan viss varētu būt slikti.
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28
Tad nu pēcsezonas atskaite.
Pirmais un pozitīvais - neko nesalauzu!
Vasaras sākumā pārdevu f31. Visai negaidīti, jo tas auto dažādos sludinājumu serveros parādijās gandrīz gadu un nevienam nebija nekādas intereses. Vajadzēja ko vietā. Jau labu laiku iepriekš biju ieciklējies, ka gribu e53. Tomēr big kermen te modē un tā. Ar GG aizbraucām apskatīt veselu kaudzi un beigās atgriezāmies pie pirmā apskatītā - no ģeģas Ogrē - melns, ar tipa OEM 200k km, kam vajadzētu būt ticamiem, jo auto pāris gadus atpakaļ ievests no DE un tur kopies tikai pie dīlera. Protams ģeģa kko bija sapisis un remontējis ar samareziem, bet nekas traģisks. Un tā nu kļuvu par laimīgu X5 īpašnieku ar pilnu pneimu, sporzicēm, salauztu lielo lūku, dsp mūziku utjp.
Nobraucu kaut kādu mēnesi un laimīgi pārdevu par to pašu naudu, ko iztērēju nopērkot. Pa šoseju, tālos gabalos - afigenais auto, bet mīcīties pa centru reāli nepatika. Nu tā, ka tracināja.
Atkal vajadzēja ko vietā. Biaj doma par e91 ar ///M57, bet kkā nesagāja, tad pat aizbraucu paskatīties pāris e46. Sāku no dārgā gala - nu tā, ka nebija ko nopirkt. Beigu beigās atgriezos pie VW Tukums, placis... Zvans vecam burnoutietim vārdā AigarZ, jo tas kādreiz pa Tukumu tirgojās ar autiņiem - izrādās viņa placis.
Aizbraucām apskatīt, pieslēdzām kompi, čo pačom - neiet viens dzeses ventilātors, attiecīgi nenotiek reģenerācija aizaudzis dpfs. Novienojamies par atlaidi un formējam.
mk6 GTD ar bagātākajiem lukturiem gan priekšā, gan aizmugurē, rūtainu lupatas, bet visai sportisku salonu, jāaiztiek kloķis..
Samainiju ventilātoru, pāris piespiedu reģenerācijas cikli un viss čotka.
Esošos repa BBS diskus var iegūt savā īpašumā, jo no Gatzima tika iepirkti remontējami OEM GTI diski.
e28 bagūzī 4gb r18 ielikt nevar
Manuprāt, skats n-tās reizes labāks
Par e28...
Auto nonāca Lamberta rokās pavizināt jauno pāri
Tad pats pabraucu YT treniņu
Tad tika ņemta dalība YT C&C pasākumā
Secināts, ka nekas sen jēdzīgs nav bildēts. No Rekorda aizņēmos vajadzīgos verķus un paspīdzināju Raķeti. Pāris čomi ar tika pie interesantām bildēm.
Tad pabraukts YT trases dienā - secināts, ka tas auto tomēr ir lēns. Es noteikti apgalvoju, ka pats nejēdzu arī braukt, bet ne jau tik ļoti, lai no starta līdz pirmajam 90grādu līkumam ātrums ar grupas biedriem atšķirtos par 30km/h. Viela pārdomai...
Izrādās, ka LV ir visai daudz braucošu e28. Ok - ne daudz, bet krietni vairāk, kā biju domājis:
Šovasar novācās pat vairāki mītingi, kuru rezultātā uztapa neliels foto materiāls, kuru vajadzēja kkur realizēt. Tātad, laikojam un sekojam gaumīgs un smuks instagrams.
Rezumē - nu nav baigi interesanta un detalizēti aprakstāma sezona - brouc un nefilozofē!
Šķūnīša sezona ON
Pirmais un pozitīvais - neko nesalauzu!
Vasaras sākumā pārdevu f31. Visai negaidīti, jo tas auto dažādos sludinājumu serveros parādijās gandrīz gadu un nevienam nebija nekādas intereses. Vajadzēja ko vietā. Jau labu laiku iepriekš biju ieciklējies, ka gribu e53. Tomēr big kermen te modē un tā. Ar GG aizbraucām apskatīt veselu kaudzi un beigās atgriezāmies pie pirmā apskatītā - no ģeģas Ogrē - melns, ar tipa OEM 200k km, kam vajadzētu būt ticamiem, jo auto pāris gadus atpakaļ ievests no DE un tur kopies tikai pie dīlera. Protams ģeģa kko bija sapisis un remontējis ar samareziem, bet nekas traģisks. Un tā nu kļuvu par laimīgu X5 īpašnieku ar pilnu pneimu, sporzicēm, salauztu lielo lūku, dsp mūziku utjp.
Nobraucu kaut kādu mēnesi un laimīgi pārdevu par to pašu naudu, ko iztērēju nopērkot. Pa šoseju, tālos gabalos - afigenais auto, bet mīcīties pa centru reāli nepatika. Nu tā, ka tracināja.
Atkal vajadzēja ko vietā. Biaj doma par e91 ar ///M57, bet kkā nesagāja, tad pat aizbraucu paskatīties pāris e46. Sāku no dārgā gala - nu tā, ka nebija ko nopirkt. Beigu beigās atgriezos pie VW Tukums, placis... Zvans vecam burnoutietim vārdā AigarZ, jo tas kādreiz pa Tukumu tirgojās ar autiņiem - izrādās viņa placis.
Aizbraucām apskatīt, pieslēdzām kompi, čo pačom - neiet viens dzeses ventilātors, attiecīgi nenotiek reģenerācija aizaudzis dpfs. Novienojamies par atlaidi un formējam.
mk6 GTD ar bagātākajiem lukturiem gan priekšā, gan aizmugurē, rūtainu lupatas, bet visai sportisku salonu, jāaiztiek kloķis..
Samainiju ventilātoru, pāris piespiedu reģenerācijas cikli un viss čotka.
Esošos repa BBS diskus var iegūt savā īpašumā, jo no Gatzima tika iepirkti remontējami OEM GTI diski.
e28 bagūzī 4gb r18 ielikt nevar
Manuprāt, skats n-tās reizes labāks
Par e28...
Auto nonāca Lamberta rokās pavizināt jauno pāri
Tad pats pabraucu YT treniņu
Tad tika ņemta dalība YT C&C pasākumā
Secināts, ka nekas sen jēdzīgs nav bildēts. No Rekorda aizņēmos vajadzīgos verķus un paspīdzināju Raķeti. Pāris čomi ar tika pie interesantām bildēm.
Tad pabraukts YT trases dienā - secināts, ka tas auto tomēr ir lēns. Es noteikti apgalvoju, ka pats nejēdzu arī braukt, bet ne jau tik ļoti, lai no starta līdz pirmajam 90grādu līkumam ātrums ar grupas biedriem atšķirtos par 30km/h. Viela pārdomai...
Izrādās, ka LV ir visai daudz braucošu e28. Ok - ne daudz, bet krietni vairāk, kā biju domājis:
Šovasar novācās pat vairāki mītingi, kuru rezultātā uztapa neliels foto materiāls, kuru vajadzēja kkur realizēt. Tātad, laikojam un sekojam gaumīgs un smuks instagrams.
Rezumē - nu nav baigi interesanta un detalizēti aprakstāma sezona - brouc un nefilozofē!
Šķūnīša sezona ON
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Juzika BMW 525e e28
Par golf diskiem, viennozīmīgi OEM GTi diski izskatās 1000x labāk.
Par e28 runājot- ko ar sadaleni/ vārstu atsperēm beigās sadarīji, vai arī tās uz ziemu atstātas kamēr nebrauc? Pieļauju ka sasilusi sadalene arī ietekmē diezgan jūtami jaudu.
Par e28 runājot- ko ar sadaleni/ vārstu atsperēm beigās sadarīji, vai arī tās uz ziemu atstātas kamēr nebrauc? Pieļauju ka sasilusi sadalene arī ietekmē diezgan jūtami jaudu.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28
Danke.
Pagaidām neko. Kolekcionēju detaļas.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28
MK6 oem izmērs ir r18
Vienubrīd bija doma, ka r17 vajag atrast ziemai.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28
Bet vai tad vispār ir tādi R17 diskači? nu tie ATJAUNOTIE vispār ir R17 izmērā?
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28
diezin vai tu gribi redzēt, kādi atnāca pretī.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28
MK5 GTI ir šāda dizaina r17
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5