Tā kā F31 problēmas nesagādā, ziemā likt plakaniski bail un var sanākt dārgi, tad ik pa mirklim radās doma, ka vajag pārdot un nopirkt kaut ko stulbu. Bija doma gan par e53, gan e65 gan vēl visādus idiotismus skatijos. Papļāpāju ar Howi un šams pārliecināja, ka vajag vienkārši vēl vienu auto. Sākumā bija doma par e36/e46 ar ko pabraukt pa trasi, tomēr minišoseja palikusi modīga un tā… Pieslēdzot smadzenes - nav tik daudz laika, lai skrūvētu un ņemtu dalību kādā no amatierbraukšanas disciplīnām.
Tad Howis izvilka savu e28 un mani reāli iecepija tā lamata - man ar tādu vajag! Un tā, 2017 gada pavasarī sāku meklēt savu.
Ko tik nenācās redzēt. Pirmo aizbraucām uz Liepāju apskatīt, jau startā zināju, ka nepirkšu, 1,8 karburātoru. Bet gribējās redzēt kā izskatās e28 pa 1k eur.

Globāli viss slikti. Visi paneļi beigti, caurumi aizpūsti ar makrofleksu, pārlīmēts ar stiklašķiedras lupatu un ar baloniņu nopūsts.
Nākošais bija kolēģes 525i. Noreklamēja, kā afigeno auto, turēts garāžā utjp. Bet gribēja vismaz 2,5keur.
Tad kad atveda apskatīt, pavērās ainava:

Sapuvis, visur kkādās uzlīmes, šķūņingi, salons sapists, saplēsts, ar samareziem utjp. Auto konkrēti peldēja, sajūta tāda, ka neviena bukse tur nebija dzīva.
Karoč, ja prasītu 1k ar neņemtu.
Beigās aizbraucu paskatīties 524td, kas SSā stāvēja jau vairākus mēnešus.
Šķiet, ka čalis gribēja kko virs 3k eur

Šur tur virspusēja rūsa, pārmetinātas glāzes, perfekts salons. Lielākie mīnusi - dīzelis un auto orģināli bijis alpine white. Ar šobrīdējo pieredzi - laikam vajadzēja ņemt, izmest to td ārā un iestūķēt tur kaut kādu M20/M30.
Tā teikt - nebūtu dīzelis, tad man jau gadu būtu cēls e28.
Apzināju gan EESTI gan LT piedāvājumu. Vai nu tolmets, vai pārdevējs negribēja baigi komunicēt.
Vasarā saradās gana daudz darba un nebija laika ar glupībām nodarboties.
Kaut kad ap Ziemassvētkiem pusdienojot ar *Sicram šis izmeta frāzi - “Powerā to e28 redzēji?”. Protams, ka nē, nebiju redzējis. Sludinājums ar vienu bildi, SSā nebija ielikts, neviens nebija bijis skatīties. Starp Ziemassvētkiem un Juano gadu sazinājos ar pārdevēju un sarunājām tikšanos, Howis netika, sazvaniju GG un braucām skatīties.
Pēc pirmreizējās apskates secinājumi:
-TA beigusies 1/2 gadu atpakaļ
-Bremzes noķīlējušas
-Aķis beigts, bet pieliekot vadus pieleca ar pirmo
-Sliekšņi gandrīz metami
-Priekšējo spārnu apakšas metamas
-Pakaļējās arkas veselas
-Fartuki veseli, priekšējais uzsists
-Pakaļējais lukturis izsists
-Priekšējais bampers līks, bet varbūt labojams
-Pakaļaējā bamperā izrūsējis cobers
-2 durvis metamas, vienas remontējamas un vienas perfektas
-Lūku var pacelt, bet ne atbīdīt
-Sauli uztīt pa granti var

[/url]

[/url]
Pacēlām augšā - cerīgi. Pie priekšējā stabilizātora kaut kas pieļepīts, priekšā, pie kājām jāmetina, labajā pusē, ugunsienā caurums, izpūtēja gala budulis lāpāms, vidējais metams, AKB vieta papuvusi, bagāžnieka vāks metams.

[url=https://flic.kr/p/GABrHM]
Vēl kaut kādas bildes no pirmreizējās apskates:
Šī tāda interesanta vieta. Pagaidām netiks aiztikta. Skruģi cauri izbāst nevar, nost nekrīt.
Atvadijāmies no pārdevēja un devos ar vēsu prātu apdomāt to ko tikko redzēju.
Apspriedos ar GG un nolēmām, ka jāņem.
Pa telefonsarunā ar īpašnieku apspriedām cenu, sasitu krājkasīti, kabatā sameklēju atlikušo pusdienas naudu un braucām uz CSDD

Pa ceļam jau tika sazvanīts Krish, lai jauniegūto lūzni aizgādātu pie metinātāja.

Tad nu tā - Kategorijā “Stulbākais pirkums 2017” laureātu balvu saņem 87g 525e e28 m20b27
Pūlis sajūsmā lauž krēslus.