Juzika BMW 525e e28
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Juzika BMW 525e e28
Kavlitatīvs apdeits
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Juzika BMW 525e e28
Rīgas ielās? VISA!!!!
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7815
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- howitzer
- M30
- Posts: 28623
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Juzika BMW 525e e28
Nedirs bomzi, tas golfs ahujenciks vaļī. Pavirināts trīsritenī pa Valmieras apli un atzīts par labu esam.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- GG.
- Posts: 15716
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Juzika BMW 525e e28
Atsvaidziniet atmiņu, kurš no jums Rullītī ņēma virsroku?
Apdeits bomba, ceru, ka pa ziemu būs kontents.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28
Nu sveiki.
Raķete nopelnijusi 2020/2021 ziemas apdeitu.
Tīzera foto daļai no ziemā izdarītā, piedzīvotā un pārdzīvotā.
Jau pēc pirmās motora apkopes bija skaidrs, ka sadalene skumīga un vārstus nevar vairs noregulēt. Dari ko gribi, tas motors tikšķ. Regulējot vārstus biju pamanijis nedabīgas diluma pazīmes, bet auto brauca un savu funkciju pildija. Turklāt, kā augstāk redzamajā bildē, šādi nodiluši bija kādi 3-4 kulaki, pārējie atbilstoši 300k km nobraukumam. Pāris vasaras atpakaļ, kad nolauzu rokerus, Atmo diagnosticēja pareizās galvas esamību un sāka mani pilināt, ka to auto vajag dabūt ātrāku. Spēriens pa pakaļu bija Youngtimer rīkotās trases dienas, kur pret līdzvērtīgas jaudas un svara auto, no starta līdz pirmajam līkumam kur jābremzē, stabili biju lēnāks par 25-30km/h. Tā kā liela daļa no vajadzīgajiem loriņiem bija iepirkti, tad decembra sākumā sāku kaut ko skrūvēt.
Plāns bija nojaukt visu, lai var izurbt trūkstošos eļļošanas caurumus, jo ETAs sadlene atšķiras no normālas m20 sadalenes. Te var mēģināt ieraudzīt atšķirību:
Sākot jaukt nost, secinājums, ka lai izurbtu trūkstošos eļļošanas kanālus jāatlaiž dažas galvas skrūves.
Telefonfilozofinsg ar Petku, GG, Atmo un beigās arī ar AF un pēc mirkļa jau:
Izjaucam un baļļā iekšā.
Latvijas Ķīmijas produkcija -
[/url]
Galva tika aizvesta uz Silver Engine, tur izurbti trūkstošie eļļošanas kanāli (gandrīz visi ), izplūdes vārstiem samainītas vadīklas, jaunas visas vārstu gumijas un uzgriesti jauni leņķi gan vārsteim, gan sēžām, salikti vārsti.
Kamēr galva remontējās, čubināju pārējos loriņus.
Trūcīgasi cīsiņs un turīgā sardele:
Droseles atšķirības ar visai ievērojamas:
Reizēm, kad lietas nomazgā, tās vairs neizskatās tik labi:
Drosele sagādāta cita, jo iztaisnot un sametināt šo neizdevās.
Kaut kad janvārī dabūju galvu atpakaļ un sāku likt kopā
Tad kad viss bija salasīts, pienāca nedēļas nogale ar -20 un toč negribējās uzsildīt šķūnīti vai atsist nosalušus pirkstus pret kaut kādu vecu dzels sūdu.
Tapēc tika demontēti bamperi.
Mērķis no trim līkiem priekšējiem salasīt vienu daudz maz taisnu.
Nopuvušās moldinga gala skrūves aizstātas ar DEPO stiprinājumu nodaļas produkciju un nofiksētas ar logu līmi.
Nu kaut kā tā:
Pārjaukts arī aizmugurējais bampers un pēc augstāk minētās metodes nostiprināti moldingu gali.
Raķete nopelnijusi 2020/2021 ziemas apdeitu.
Tīzera foto daļai no ziemā izdarītā, piedzīvotā un pārdzīvotā.
Jau pēc pirmās motora apkopes bija skaidrs, ka sadalene skumīga un vārstus nevar vairs noregulēt. Dari ko gribi, tas motors tikšķ. Regulējot vārstus biju pamanijis nedabīgas diluma pazīmes, bet auto brauca un savu funkciju pildija. Turklāt, kā augstāk redzamajā bildē, šādi nodiluši bija kādi 3-4 kulaki, pārējie atbilstoši 300k km nobraukumam. Pāris vasaras atpakaļ, kad nolauzu rokerus, Atmo diagnosticēja pareizās galvas esamību un sāka mani pilināt, ka to auto vajag dabūt ātrāku. Spēriens pa pakaļu bija Youngtimer rīkotās trases dienas, kur pret līdzvērtīgas jaudas un svara auto, no starta līdz pirmajam līkumam kur jābremzē, stabili biju lēnāks par 25-30km/h. Tā kā liela daļa no vajadzīgajiem loriņiem bija iepirkti, tad decembra sākumā sāku kaut ko skrūvēt.
Plāns bija nojaukt visu, lai var izurbt trūkstošos eļļošanas caurumus, jo ETAs sadlene atšķiras no normālas m20 sadalenes. Te var mēģināt ieraudzīt atšķirību:
Sākot jaukt nost, secinājums, ka lai izurbtu trūkstošos eļļošanas kanālus jāatlaiž dažas galvas skrūves.
Telefonfilozofinsg ar Petku, GG, Atmo un beigās arī ar AF un pēc mirkļa jau:
Izjaucam un baļļā iekšā.
Latvijas Ķīmijas produkcija -
[/url]
Galva tika aizvesta uz Silver Engine, tur izurbti trūkstošie eļļošanas kanāli (gandrīz visi ), izplūdes vārstiem samainītas vadīklas, jaunas visas vārstu gumijas un uzgriesti jauni leņķi gan vārsteim, gan sēžām, salikti vārsti.
Kamēr galva remontējās, čubināju pārējos loriņus.
Trūcīgasi cīsiņs un turīgā sardele:
Droseles atšķirības ar visai ievērojamas:
Reizēm, kad lietas nomazgā, tās vairs neizskatās tik labi:
Drosele sagādāta cita, jo iztaisnot un sametināt šo neizdevās.
Kaut kad janvārī dabūju galvu atpakaļ un sāku likt kopā
Tad kad viss bija salasīts, pienāca nedēļas nogale ar -20 un toč negribējās uzsildīt šķūnīti vai atsist nosalušus pirkstus pret kaut kādu vecu dzels sūdu.
Tapēc tika demontēti bamperi.
Mērķis no trim līkiem priekšējiem salasīt vienu daudz maz taisnu.
Nopuvušās moldinga gala skrūves aizstātas ar DEPO stiprinājumu nodaļas produkciju un nofiksētas ar logu līmi.
Nu kaut kā tā:
Pārjaukts arī aizmugurējais bampers un pēc augstāk minētās metodes nostiprināti moldingu gali.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28
Janvāra otrajā pusē beidzot palika silts, no Petkas aizlienēts gāzes sildītājs, lai šķūnītī dabon siltumu un sākam to pestelāciju likt kopā.
Atveram kapotu, pārmetam krustu, noskaitam
Un metam iekšā:
Galva jāpeivelk ar 30Nm un 2x90 grādi. Velkot otro reizi 90 grādus, pie desmitās skrūves izbeidzās muciņa Zvans atkal Petkam, tas brauc ar štrumiem, novelkam līdz galam un tad sākam stukāt klāt kolektorus, zobeni, termostata “māju” u.c. loriņus. Plkst 21:40 atstājam visus štrumus kur nu tie mētājas un braucam mājās, jo tak komendantstunda.
Nākamā rītā atgriežamies pie loriņu pieskrūvēšanas savās vietās, cita ieplūdes gofra, tukšgaitas regulātors no e30, gaisa masas mērītājs no m20b25 u.c. visādu štruntu. Ap pusdienslaiku Atbrauca Petka ar ņemt dalību spēsktcijas palaišanas aktā. Ātri fiksi sastukājām atlikušos sīkumus pa vietām, sapildijām šķidrumus, sapumpējam eļļas spiedienu un attiet! » Skatīties Youtube
Uzsit un tas arī viss. Pārpīpjam un tiek pamanīta sūce pienākošās degvielas šļaukas savienojumā. Pārvilkām hamutus un norāvām šļauku no degvielas spiediena regulatora. Tur sauss, skaidrs, “jaudīgais” 3.0BAR regulātors beigts. Uzlikām atpakaļ veco 2.5BAR un Petka pamana, ka neesmu piespraudis gaisa masas mērītāja štepseli. Turklāt auto ilgi bija stāvējis bez AKB un pirms startēšanas neviens neizdarbināja signalizāciju.
Zajebis, trīs vainas vainas atrastas, tagad ir jālec » Skatīties Youtube
Mhm, sagribējās cūkai apelsīnus
Pirmais, uz ko krita aizdomas - komis, pārspraudu atpakaļ veco vadību un uz pirmo griezienu: » Skatīties Youtube
Nākošajā dienā uz testu dabūju citu b25 kompi - piespraudu un ar pirmo šķīlienu auto rūc, neburbuļo un viss gandrīz pareizi. Ar gandrīz - neiet pirmais cilindrs. Tipa šauj, bet svece slapja. Tie kuri jaukuši m20, zina cik viegli smidzinātāja vada vietā uzspraust…. Kā arī mainot smidzinātājus biju aizmirsis pasūtīt jaunus o-ringus. Cerībā, ka saies un nesulos, saliku - suloja. Nu tad izravēju laukā degvielas maģistrāli, saliku jaunus O-ringus, citu degvielas spiediena regulātoru, samainiju pāris šļaukas, kuras piedzīvoja fiasko un sadrupa montāžas laikā, piemetu atpakaļ veco kompi un situ dūmā. Viss afigena! :love:
Spoiler
Show
Galva jāpeivelk ar 30Nm un 2x90 grādi. Velkot otro reizi 90 grādus, pie desmitās skrūves izbeidzās muciņa Zvans atkal Petkam, tas brauc ar štrumiem, novelkam līdz galam un tad sākam stukāt klāt kolektorus, zobeni, termostata “māju” u.c. loriņus. Plkst 21:40 atstājam visus štrumus kur nu tie mētājas un braucam mājās, jo tak komendantstunda.
Nākamā rītā atgriežamies pie loriņu pieskrūvēšanas savās vietās, cita ieplūdes gofra, tukšgaitas regulātors no e30, gaisa masas mērītājs no m20b25 u.c. visādu štruntu. Ap pusdienslaiku Atbrauca Petka ar ņemt dalību spēsktcijas palaišanas aktā. Ātri fiksi sastukājām atlikušos sīkumus pa vietām, sapildijām šķidrumus, sapumpējam eļļas spiedienu un attiet! » Skatīties Youtube
Uzsit un tas arī viss. Pārpīpjam un tiek pamanīta sūce pienākošās degvielas šļaukas savienojumā. Pārvilkām hamutus un norāvām šļauku no degvielas spiediena regulatora. Tur sauss, skaidrs, “jaudīgais” 3.0BAR regulātors beigts. Uzlikām atpakaļ veco 2.5BAR un Petka pamana, ka neesmu piespraudis gaisa masas mērītāja štepseli. Turklāt auto ilgi bija stāvējis bez AKB un pirms startēšanas neviens neizdarbināja signalizāciju.
Zajebis, trīs vainas vainas atrastas, tagad ir jālec » Skatīties Youtube
Mhm, sagribējās cūkai apelsīnus
Pirmais, uz ko krita aizdomas - komis, pārspraudu atpakaļ veco vadību un uz pirmo griezienu: » Skatīties Youtube
Nākošajā dienā uz testu dabūju citu b25 kompi - piespraudu un ar pirmo šķīlienu auto rūc, neburbuļo un viss gandrīz pareizi. Ar gandrīz - neiet pirmais cilindrs. Tipa šauj, bet svece slapja. Tie kuri jaukuši m20, zina cik viegli smidzinātāja vada vietā uzspraust…. Kā arī mainot smidzinātājus biju aizmirsis pasūtīt jaunus o-ringus. Cerībā, ka saies un nesulos, saliku - suloja. Nu tad izravēju laukā degvielas maģistrāli, saliku jaunus O-ringus, citu degvielas spiediena regulātoru, samainiju pāris šļaukas, kuras piedzīvoja fiasko un sadrupa montāžas laikā, piemetu atpakaļ veco kompi un situ dūmā. Viss afigena! :love:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28
Nākamais, kas gaidija plauktā bija audio “apgreids”. Bija mazliet apnicis uz riņķi klausīties tās pāris kasetes. Raķete tika pie šāda izstrādājuma:
Te ar viss nesanāca tik raiti kā gribētos, izrādās, ka aizmugurējām tumbām ir kautkāds OEM pastūzis. Tai vakarā metu mieru, un vēlāk uz aizmugures tumbām tika izvilkti papildus vadi, lai negrazītu esošo pravodku. Pagājušā vasarā, aizmugurē tika ieliktas kaut kādas Hertz tumbas. Izmērs tizls un bez graizīšanas neko daudz tur ielikt nevar. Turklāt mūsdienīgā izpildijumā tumbas membrāna krietni augstāka un orģinālo sietiņu uzlikt nevar. Paziņa nāca palīgā - uzzīmēja un ar 3d izdrukāja starplikas ko likt starp tumbu un sietiņu;
Izdomāju, ka varētu piešķilt, lai parūc, palādē akb kamēr mazgāju rokas un pārģērbjos. Piešķiļu un motors rūc kaut kā savādāk. Darbojošam motoram atskrūvēju eļļas ieliešans korķi un un tur viss izskatās sausāk, kā tam būtu jābūt. Ok, fiksi norauju vārstu vāku un piešķiļu vēlreiz - no eļļas smidzinātāja virs sadalenes nenāk eļļa. Noskrūvēju, izpūšu, tur gaiss brīvi skrien cauri. Piešķiļu vēlreiz lai redzētu vai visp eļļa tiek padota smidzinātāja pieslēgvietai - sauss. Apzvanu visus kas kaut ko darijuši ar m20 un visi apgalvo, ka neko neparaizi salikt tur nevar. WTF? Atbrauca Petka un nu jau filozofējam divatā. Kurtuvē mētājas donora m20 galva, to izprepirējam kas un kā un pa kurieni tiek padota eļļa. Vēlreiz apskatam motoru un konstatējam, ka tie kuri remontēja galvu ir izurbuši vienu eļļošanas kanālu par maz Ok, arī paša vaina, ka nepārbaudiju, noveļu uz pieredzes trūkumu, bet tāpat taaaaada dusma Uzliekot galvu uz motora, pirms vārstu vāku uzlikšanas, visu kārtīgi salēju ar eļļu, tālab ar uz pirmo startu neko nedzirdēju. Auto dažas denas nostāvēja, eļļa notecēja un šeku reku….
Neko darīt, jaucu laukā galvu, turpat uz motora un urbšu trūkstošo caurumu. Izplūdes puse laukā, sadalene laukā, pačamdu ieplūdes rokerus un viens ir tik stingrs, ka knapi ar rokām var pakustināt. Kautkas paspējis uzsilt un savērpties. Sāku stukāt laukā un nāku pie secinājuma, ka rokeru stienis ir dabūjis silt. Laukā dabūt nevar, sprūst kakliņos. Neko, noklājam visu ar ar mitrām salvetām, ņemam fleksi un griežam pa gabaliem, lai dabūtu laukā :arnix_approved: Sameklēju citu stieni, salasiju citus labus rokerus, samazgāju, Whurtsā iepirkts pareizā diametra zebras urbis un morāli gatavojos TAI dienai. Nākamajā dienā Petka pieteicās paturēt svecīti pie procesa. Kungs ieradās ar diviem traukiem:
Neieslīgstot niansēs, lai skaidas nesabirst eļļā, tika radīta Kuļībina cienīga teorija ar sazāģētu un caururbru rokeru stieni, skoču un zināmu devu litola. Ja kāds vēlas šo atkārtot, izstāstīšu precīzi ar uzskates materiāliem Tā, kā tikai vienam no mums abiem ir augstākā tehniskā izglītība, tad tam ar tika uzticēts urbšanas uzdevums. Paldies, Pēter! Viss izdevās uz 100-200.
Pray for oil pressure
Vēl pāris stundas jājiena un tika salikts atpakaļ viss, lai varētu sist dūmā. Pirmais starts protams bez vārstu vāka, lai pārliecinātos, ka tagad visur viss eļļojas. » Skatīties Youtube
Te ar viss nesanāca tik raiti kā gribētos, izrādās, ka aizmugurējām tumbām ir kautkāds OEM pastūzis. Tai vakarā metu mieru, un vēlāk uz aizmugures tumbām tika izvilkti papildus vadi, lai negrazītu esošo pravodku. Pagājušā vasarā, aizmugurē tika ieliktas kaut kādas Hertz tumbas. Izmērs tizls un bez graizīšanas neko daudz tur ielikt nevar. Turklāt mūsdienīgā izpildijumā tumbas membrāna krietni augstāka un orģinālo sietiņu uzlikt nevar. Paziņa nāca palīgā - uzzīmēja un ar 3d izdrukāja starplikas ko likt starp tumbu un sietiņu;
Izdomāju, ka varētu piešķilt, lai parūc, palādē akb kamēr mazgāju rokas un pārģērbjos. Piešķiļu un motors rūc kaut kā savādāk. Darbojošam motoram atskrūvēju eļļas ieliešans korķi un un tur viss izskatās sausāk, kā tam būtu jābūt. Ok, fiksi norauju vārstu vāku un piešķiļu vēlreiz - no eļļas smidzinātāja virs sadalenes nenāk eļļa. Noskrūvēju, izpūšu, tur gaiss brīvi skrien cauri. Piešķiļu vēlreiz lai redzētu vai visp eļļa tiek padota smidzinātāja pieslēgvietai - sauss. Apzvanu visus kas kaut ko darijuši ar m20 un visi apgalvo, ka neko neparaizi salikt tur nevar. WTF? Atbrauca Petka un nu jau filozofējam divatā. Kurtuvē mētājas donora m20 galva, to izprepirējam kas un kā un pa kurieni tiek padota eļļa. Vēlreiz apskatam motoru un konstatējam, ka tie kuri remontēja galvu ir izurbuši vienu eļļošanas kanālu par maz Ok, arī paša vaina, ka nepārbaudiju, noveļu uz pieredzes trūkumu, bet tāpat taaaaada dusma Uzliekot galvu uz motora, pirms vārstu vāku uzlikšanas, visu kārtīgi salēju ar eļļu, tālab ar uz pirmo startu neko nedzirdēju. Auto dažas denas nostāvēja, eļļa notecēja un šeku reku….
Neko darīt, jaucu laukā galvu, turpat uz motora un urbšu trūkstošo caurumu. Izplūdes puse laukā, sadalene laukā, pačamdu ieplūdes rokerus un viens ir tik stingrs, ka knapi ar rokām var pakustināt. Kautkas paspējis uzsilt un savērpties. Sāku stukāt laukā un nāku pie secinājuma, ka rokeru stienis ir dabūjis silt. Laukā dabūt nevar, sprūst kakliņos. Neko, noklājam visu ar ar mitrām salvetām, ņemam fleksi un griežam pa gabaliem, lai dabūtu laukā :arnix_approved: Sameklēju citu stieni, salasiju citus labus rokerus, samazgāju, Whurtsā iepirkts pareizā diametra zebras urbis un morāli gatavojos TAI dienai. Nākamajā dienā Petka pieteicās paturēt svecīti pie procesa. Kungs ieradās ar diviem traukiem:
Neieslīgstot niansēs, lai skaidas nesabirst eļļā, tika radīta Kuļībina cienīga teorija ar sazāģētu un caururbru rokeru stieni, skoču un zināmu devu litola. Ja kāds vēlas šo atkārtot, izstāstīšu precīzi ar uzskates materiāliem Tā, kā tikai vienam no mums abiem ir augstākā tehniskā izglītība, tad tam ar tika uzticēts urbšanas uzdevums. Paldies, Pēter! Viss izdevās uz 100-200.
Pray for oil pressure
Vēl pāris stundas jājiena un tika salikts atpakaļ viss, lai varētu sist dūmā. Pirmais starts protams bez vārstu vāka, lai pārliecinātos, ka tagad visur viss eļļojas. » Skatīties Youtube
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28
Tā kā motors tagad griežas 6+k/min kaut kas bija jādara ar tahometru. ETA tahometrs ir līdz fantastiskiem 5k/min, superETAs jau skaitās jaudīga un redlains pacelts līdz 6k/min. Kaut kad pirkšanas pēc biju nopircis trīs spidometrus, no kuriem vienas bija ar 7k tahometru. Cik palasijos internetā, tad vienkārši jāpārsprauž pulksteņi. Noņēmu labāko no spidometru stikleim, aizvedu sapulēt un nu tik būs - no trim savākšu vienu pareizi strādājošu.
Par pamatu biju nolēmis ņemt esošo spidometru, jo tam viss strādā un negribējās e-csdd “sabojāt” nobraukuma vēsturi. 350k km - bet vismaz īsti. Sāku preperēt un kā izrādās pēdējo gadu e28 spidometri ir savādāki. 7k tahomets esošajā panelī nelien un mans spidometra pulkstenis neder 7k panelim.
Tātad, meklēju spidometru līdz 7k apgriezieneim, kurš no aizmugures izskatās šādi:
Sagādātas divas jaunas balonriepas. Vienritenis tās šaurās riepas tik ļoti ātri apēd! Kā arī sakārtots rezerves riteņa jautājums. Melns ir tik smuki, ka iešāvās prātā doma, ka vajag vēl veinu r14 komplektu ar šādiem diskiem un hromētiem centra kalpakiem
Vēl viena rēcīga lieta, kura nenormāli besija jau no auto iegādes brīža - stūres lufte. Turklāt lufte izteiktāka uz vienu pusi. Reskāk metot pa bremzēm bija ko piestūrēt. Tā kā regulējamā jaudas skrūve bija ierūsējusi un ne lūdzama nekustējas, tad tā arī braukāju. Pusotru gadu atpakaļ nopirku citu cūku, ruksi, kalonku jeb precīzāk sakot - gliemežpārvada meGanismu.
Samaniju abus blīvslēgus, lai otreiz nav jāņem nost.
Šodien biju nolēmis šo meGanismu samainīt. Palīdu apakšā - da nu to mēģīnāt paveikt bez pacēlāja.
Tika nolemts sākt sezonu!
Izčunčināju no šķūnīša, saliku bamperus (priekšā beidzot ir taisns bampers ), aizbraucu sapildīt degvielu (jooptvaju e98 maks;a 1,4eur - psihopāti), sapumpēju riepas un novizinājos pa Rīgu kādus 50km un nekas nejobņija! Afigena!
Pēc 3500 apgrieizeniem tas tagad ir pilnībā cits auto!
Par pamatu biju nolēmis ņemt esošo spidometru, jo tam viss strādā un negribējās e-csdd “sabojāt” nobraukuma vēsturi. 350k km - bet vismaz īsti. Sāku preperēt un kā izrādās pēdējo gadu e28 spidometri ir savādāki. 7k tahomets esošajā panelī nelien un mans spidometra pulkstenis neder 7k panelim.
Tātad, meklēju spidometru līdz 7k apgriezieneim, kurš no aizmugures izskatās šādi:
Sagādātas divas jaunas balonriepas. Vienritenis tās šaurās riepas tik ļoti ātri apēd! Kā arī sakārtots rezerves riteņa jautājums. Melns ir tik smuki, ka iešāvās prātā doma, ka vajag vēl veinu r14 komplektu ar šādiem diskiem un hromētiem centra kalpakiem
Vēl viena rēcīga lieta, kura nenormāli besija jau no auto iegādes brīža - stūres lufte. Turklāt lufte izteiktāka uz vienu pusi. Reskāk metot pa bremzēm bija ko piestūrēt. Tā kā regulējamā jaudas skrūve bija ierūsējusi un ne lūdzama nekustējas, tad tā arī braukāju. Pusotru gadu atpakaļ nopirku citu cūku, ruksi, kalonku jeb precīzāk sakot - gliemežpārvada meGanismu.
Samaniju abus blīvslēgus, lai otreiz nav jāņem nost.
Šodien biju nolēmis šo meGanismu samainīt. Palīdu apakšā - da nu to mēģīnāt paveikt bez pacēlāja.
Tika nolemts sākt sezonu!
Izčunčināju no šķūnīša, saliku bamperus (priekšā beidzot ir taisns bampers ), aizbraucu sapildīt degvielu (jooptvaju e98 maks;a 1,4eur - psihopāti), sapumpēju riepas un novizinājos pa Rīgu kādus 50km un nekas nejobņija! Afigena!
Pēc 3500 apgrieizeniem tas tagad ir pilnībā cits auto!
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Juzika BMW 525e e28
Tas iepisiens ar eļļošanas kanālu, nu [censored], es laikam būtu pierāvis uguni motortelpai un pēcāk SE telpām
Respect par pacietību un ka R14 izdedze ir atpakaļ ielās
Respect par pacietību un ka R14 izdedze ir atpakaļ ielās
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
Re: Juzika BMW 525e e28
nobraukumu 7k panelim pārkruķīt nav iespējams? opeļiem un audi ir darīts, vakarā lēnu garu dzerot aliņu pie galda pusstundas darbs. vai šitam var, nezinu. vai arī viņš vispār kā tāds neder?
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Juzika BMW 525e e28
Uj. Tai vakarā tika dzerts konjaks un lamāju gan SE, gan sevi - nah man tur vajadzēja līst
Aprakstā nepieminēju, liels paldies par b25 smidzinātājiem
Var, bet tam priboru panelim spidometrs nestrādā, jau pamēģināju.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- AtmoBenzin
- Posts: 11922
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0