Nu sveiki.
Raķete nopelnijusi 2020/2021 ziemas apdeitu.
Tīzera foto daļai no ziemā izdarītā, piedzīvotā un pārdzīvotā.
Jau pēc pirmās motora apkopes bija skaidrs, ka sadalene skumīga un vārstus nevar vairs noregulēt. Dari ko gribi, tas motors tikšķ. Regulējot vārstus biju pamanijis nedabīgas diluma pazīmes, bet auto brauca un savu funkciju pildija. Turklāt, kā augstāk redzamajā bildē, šādi nodiluši bija kādi 3-4 kulaki, pārējie atbilstoši 300k km nobraukumam.
Pāris vasaras atpakaļ, kad nolauzu rokerus, Atmo diagnosticēja pareizās galvas esamību un sāka mani pilināt, ka to auto vajag dabūt ātrāku. Spēriens pa pakaļu bija Youngtimer rīkotās trases dienas, kur pret līdzvērtīgas jaudas un svara auto, no starta līdz pirmajam līkumam kur jābremzē, stabili biju lēnāks par 25-30km/h. Tā kā liela daļa no vajadzīgajiem loriņiem bija iepirkti, tad decembra sākumā sāku kaut ko skrūvēt.
Plāns bija nojaukt visu, lai var izurbt trūkstošos eļļošanas caurumus, jo ETAs sadlene atšķiras no normālas m20 sadalenes. Te var mēģināt ieraudzīt atšķirību:
Sākot jaukt nost, secinājums, ka lai izurbtu trūkstošos eļļošanas kanālus jāatlaiž dažas galvas skrūves.
Telefonfilozofinsg ar Petku, GG, Atmo un beigās arī ar AF un pēc mirkļa jau:
Izjaucam un baļļā iekšā.
Latvijas Ķīmijas produkcija -
[/url]
Galva tika aizvesta uz Silver Engine, tur izurbti trūkstošie eļļošanas kanāli (gandrīz visi
), izplūdes vārstiem samainītas vadīklas, jaunas visas vārstu gumijas un uzgriesti jauni leņķi gan vārsteim, gan sēžām, salikti vārsti.
Kamēr galva remontējās, čubināju pārējos loriņus.
Trūcīgasi cīsiņs un turīgā sardele:
Droseles atšķirības ar visai ievērojamas:
Reizēm, kad lietas nomazgā, tās vairs neizskatās tik labi:
Drosele sagādāta cita, jo iztaisnot un sametināt šo neizdevās.
Kaut kad janvārī dabūju galvu atpakaļ un sāku likt kopā
Tad kad viss bija salasīts, pienāca nedēļas nogale ar -20 un toč negribējās uzsildīt šķūnīti vai atsist nosalušus pirkstus pret kaut kādu vecu dzels sūdu.
Tapēc tika demontēti bamperi.
Mērķis no trim līkiem priekšējiem salasīt vienu daudz maz taisnu.
Nopuvušās moldinga gala skrūves aizstātas ar DEPO stiprinājumu nodaļas produkciju un nofiksētas ar logu līmi.
Nu kaut kā tā:
Pārjaukts arī aizmugurējais bampers un pēc augstāk minētās metodes nostiprināti moldingu gali.