arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7826
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Laikam nav ko turēt sveci zem pūra. Gadu iesāku grandiozi ar ABF'a iegādi, tāpēc gadu arī jānoslēdz grandiozi, vakar iegādājos passātam motoru, arī ar 150 lošadei Liels paldies čomam, kas izručīja un palīdzēja atvest
Šo to gan dzinējam būs jāsamaina(ieplūdnieks, karteris, trubas, jo dzinējs ir no audi), bet par tik saldu ciparu bija grēks neņemt. Swapošu visticamāk pavasarī, pa ziemu jāsakārto vadi, jāievāc pāris iztrūkstošie štrunti, jāiekrāj nauda beņai.
Šo to gan dzinējam būs jāsamaina(ieplūdnieks, karteris, trubas, jo dzinējs ir no audi), bet par tik saldu ciparu bija grēks neņemt. Swapošu visticamāk pavasarī, pa ziemu jāsakārto vadi, jāievāc pāris iztrūkstošie štrunti, jāiekrāj nauda beņai.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7826
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
tas ir 058 bloks, viss der, var pat spriegotāju zobsiksnai, karteri uzlikt no 16V
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Sasvapos visiem auto varstigos dvižokus - skan jau labi, a skati arī kāds domā tam visam iet, jeb tikai swap, pāris dopi ap rajonu un lai stāv pagalmā. Vnk mazliet nesaprotu šito. Kāpēc pasatam bez skates, ar kuru ar nevar braukt, taisīt swapu, ja par to naudu var jettu dabūt ar TA uz ceļa un braukt. Atvainojos par negatīvismu, ja tā to var saukt, bet īsti šito visu neizprotu.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7826
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Jettai diezgan daudz ko vajag un ar jettu pa ziemu netaisos braukt. Visticamāk iziešu 2. kategoriju un būss viss ok.
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Es ar nē, bet [censored].ray112 wrote: ↑30 Dec 2019, 14:46 Sasvapos visiem auto varstigos dvižokus - skan jau labi, a skati arī kāds domā tam visam iet, jeb tikai swap, pāris dopi ap rajonu un lai stāv pagalmā. Vnk mazliet nesaprotu šito. Kāpēc pasatam bez skates, ar kuru ar nevar braukt, taisīt swapu, ja par to naudu var jettu dabūt ar TA uz ceļa un braukt. Atvainojos par negatīvismu, ja tā to var saukt, bet īsti šito visu neizprotu.
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Stancēt arī nav bez maksas :/nakurilijs wrote:Labāk lai swapo motorus nevis stancē, piemēram...
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
hazaa ar nav skate, kko pisās tik...
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Nu viņam ir arī daļa ar ko brouts, nevis tikai filozofē.nakurilijs wrote: ↑30 Dec 2019, 21:59hazaa ar nav skate, kko pisās tik...
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7826
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Biju gan izdedzes vīrā šovasar, gan rudens izbraucienā 2k18, atlikt diršanu.
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Par jettu nekāda diršana, auto ir diezgan rets un interesants. Par passatu biku neskaidrs tas mērķis, jo transporta līdzeklis nebeidzas ar pielietošanu 2 reizes 2 gadu laikā, īstenībā tavā gadījumā katrs 1x gadā. Tad passat ar šito motoru plānots kā daily braucamais?arniks8 wrote: ↑30 Dec 2019, 23:32Biju gan izdedzes vīrā šovasar, gan rudens izbraucienā 2k18, atlikt diršanu.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7826
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Ar pasātu kopš nopirkšanas līdz motorshadenam nobraucu kādus 10k km, daudz nav, bet bija ļoti labi ka pašam savs auto ar ko var pist neatmetoties un nav kam salūzt™. Laikam ABF's kārtīgi uzsita asins garšu, gribas auto, kas iet , mierīgi braucot tam dzinējam noteikti ir arī labāks patēriņš kā, piemēram, monošpricei. Man jebkurā gadījumā ar csdd būtu ieberziens uz jebkuru motoru, kas nav monošprice.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7826
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Tā kā nupat ir aktivizējušies lielo korpusu topiki, vajag kādu mazo korpusu līdzsvaram.
Viss sākās ar to ka nopirku izpūtējam daļas, lai savestu to kārtībā, kolektoram blīves, jaunas sveces (ngk BKUR6ET-10), gaisa filtru, eļļas filtru, degvielas filtru, jaunas atsperes priekšai, spidometra trosi, ecu temp. dačiku, jaunas spuldzes.
Sākam ķimerēties (sākumā bildes būs pilnīga ateja un maz, aprīlī nopirku beidzot jaunu telefonu )
nedaudz jāpapisās lai vienā gabalā izņemtu kolektoru, motors jāsašķiebj uz priekšu un kolektors diezgan jāgroza, bet izdarīt var
Te var redzēt gateri kā dēļ arī bija tas ieberziens ar izpūtēju
Bija plaisas, apvārīju riņķī, šķiet ka ir līdzēts. Bet nu laikam nākotnē būs par citu kolektoru jādomā.
Kolektors sametināts, flancis klāt, beidzot var civilizēti pievienot izpūtēju. Sākumā gan gribēju v-band likt, bet tieši tad iekikoja korona un sapratu ka drīz būs brīvdienas priekšā un ar steigu sameklēju parastos flančus
Lēnu garu taisīju, mēriju, prātīgi darīju, lai viss būtu taisns un tā
Un tad........
Kāpēc tā? Nu vot es nebiju pamanījis ka tas kurš piemetināja kolektora gofru, piemetināja to šķībi (Nē flancis nav pie vainas)
Izpūtējs gatavs
Ar visu to izvirzījumu gala bundulis strīķējās gar buferi, bet neko darīt, lielākam izvirzījumam nebija vietas.
Jaunā atspere vs vecā apzāģētā
Vajadzēja samainīt vienu putekļu gumiju pusasij. noņemot konstatēju ka diezgan luftē granātas, no vairākām salasīju vienu setu un saliku jaunas putekļu gumijas
Uzswapoju skates durvi
Aizbraucu uz skati un dabūju uz mēnesi. Ielika 3 divniekus - kreisā luktura stars par augstu, nedeg atpakaļgaitas lukturi, labajam ritenim par švaku rucīts.
Nedaudz pagasēju un sāku novērst defektus, lukturis ez, vakarā aizbraucu uz pilsētu un pie ēkas sienas noregulēju. Atpakaļgaitas lukturi nedega, jo vads pie štekera bija pārplīsis, bet rucīti meklējot pārplīsa bremžu truba pie tilta, labi ka tad tas notika, nevis iepriekšējā dienā velkot uz 160 . Es gan tāpat jau biju nospriedis aizmugurē salikt visu jaunu, jo pakaļa pa bedrēm pamatīgi staigāja.
Kamēr gaidīju daļas, tikmēr ieliku glušakus uz aizmuguri, jo sūdainais sūkņa motors neleca un vajadzēja braukt. Tā kā pirms vairākiem gadiem savirzē tika izsecināts ka tilts ir saliekts, sapratu ka ir īstais brīdis, lai uzliktu gti tiltu.
Nopirku meyle amīšus, lemforder bukses tiltam, atbalstus amīšiem gan priekšai, gan aizmugurei
Sāku ar gti tilta vecajām buksēm
Izņemt vecās ir tas vieglākais
Pusi dienas nopisos, diviem vītņstieņiem norāvu vītnes un tik kādi 2cm iegāja, beigās sapratu ka nav ko pisties un nākošajā dienā aizvedu uz servisu, 12 eiro un varēju lieki nečakarējoties sākt tilta maiņu
Vecā bremžu trubiņa
Pēc vecās parauga uzlocīta jaunā, locīju ar pirkstiem un āmura kātu, smuki nesanāca
Ceļam tik augšā
Bundžu atbalstīju uz vietām, ko rūpnīcā izmantoja pārvietošanai pa konveijeru
Bija jānoņem šis, lai atskrūvētu amīšus, man tik tas viss hujovi nāca nost un sapisu nedaudz to sūdu
herro
Kad nav neviena, kas varētu pieturēt no otras puses . Es laikam biju pirmais, kas kopš rūpnīcas aiztika tās skrūves, lai atvilktu nācās nedaudz iesvīst
Vecais tilts ārā
Bija pizdatā diena skrūvēšanai, no sirds izbaudīju procesu, varēja pat nedaudz pasauļoties skrūvējot.
Bikin iepuva
Jaunais tilts virsū
korķis, lai var pats atgaisot bremzes
Rucīti sačinīju, bet nu kaut kas nav kārtībā, virzulis normāli kustās un neķerās, hvz kas par vainu, gan jau vēlāk nopirkšu jaunu suportu, lai ir miers
Dabūju skati uz gadu
Mainot priekšējiem amīšiem atbalsta gultņus konstatēju ka nepievilku pietiekoši pusasij to metāla sūdu un šis tas ir izlidojis ārā
Vecais atbalsts
Jaunais
purns nedaudz pacēlās
Pārticība
nonulēju km un izbraukšu tukšu bāku, lai var aprēķināt faktisko patēriņu. MFA jau rāda fantastiskus ciparus, vidēji 6.4L, bet pa pilsētu man ir rādijis arī 4.4L sēņojot
Kad taisīju pirmo swapu, biju dabūjis nepareizo gumiju sajūgam(lielākā ir jaunā), sūdi bija tādi ka sajūgs diezgan vēlu sāka ņemt un vajadzēja iepist pedāli pamatīgi grīdā.
uzswapoju arī citu sajūga pedāli, man tur kaut kas kārbā vai sajūgā ir sapisies, nejēgā smags bija, tagad ir +/- ok
Novērsu arī vislielāko kulises lufti, šīs skrūves dēļ viens kronšteins normāli ļurkājās, neatceros kāpēc agrāk nesanāca samainīt.
vecajai bikin prasās pēc atvaļinājuma uz meksiku
Kko pisos ar spidometra trosi, jo adata raustījās, beigās gan joka pēc pieliku veco pie urbja un hokus pokus, tai viss bija kārtībā. Es gan viņu biju vairākas reizes licis pa jaunam, bet tad tāpat nekas negāja, vakar uzliku atpakaļ veco un viss iet, hvz, galvenais ka spidometrs neraustās, bija zbal ka pilsētā adata raustas no 45-60 ampiltūdā, ne sūda nevarēja saprast cik tad ir .
Pa ziemu biju nodarbojies ar nelielu TUNING, uztaisīju normālu trompeti filtra kastei
Uztaisīju flow testus, bet pats neko nesaprotu
Var redzēt ka ķepas noplīsa, ideāli nav, bet ir gana labi. Apakšējo trompeti nav sanācis uztaisīt, jo uni ir ciet, knapi šo sanāca dabūt
Šī gan ir tāda pirmā testa versija, piemērot var redzēt ka aploci var droši palielināt
Ieplūdes troksnis tagad ir dzirdams it īpaši slodzē un šķiet ka gāzes pedālis palika asāks, joka pēc varu ielikt veco, lai salīdzinātu.
Šobrīd ir epopeja ar pasažiera durvi. Pagaidām nav nācies redzēt tādu, kas būtu labākā stāvoklī kā skates durvs. Skates durvs ir nu tāda, lietot varētu, bet nav tā labākā, negribās tādu likt uz jettas, enģi arī prasītos mainīt, savādāk tā durvs hujovi taisās. Vecā durvs reāli būtu afigenna ja nebūtu tas caurums, enģe perfekta, rūsa ir, bet nav traka, zajebal.
Tā savādāk ir forši braukt, auto tagad ar piekares uzlabojumiem ir daudz komfortablāks, asāks un līkumos dara tieši to ko vēlies. Ļori gribētos aizbraukt uz trasi, it īpaši tāpēc ka tagad visur ir menti, var ātri bez tiesībām palikt
Ar passātu arī kkas notiek
Pagaidām tas laikam arī viss, visu ko esmu darījis neesmu uzskaitījis, jo nevaru to visu atcerēties kā arī nezinu vai vajadzīgs ieiet tādos sīkumos. Man jau šķiet ka ar jauno telefonu taisu par daudz bildes
Viss sākās ar to ka nopirku izpūtējam daļas, lai savestu to kārtībā, kolektoram blīves, jaunas sveces (ngk BKUR6ET-10), gaisa filtru, eļļas filtru, degvielas filtru, jaunas atsperes priekšai, spidometra trosi, ecu temp. dačiku, jaunas spuldzes.
Sākam ķimerēties (sākumā bildes būs pilnīga ateja un maz, aprīlī nopirku beidzot jaunu telefonu )
Spoiler
Show
nedaudz jāpapisās lai vienā gabalā izņemtu kolektoru, motors jāsašķiebj uz priekšu un kolektors diezgan jāgroza, bet izdarīt var
Te var redzēt gateri kā dēļ arī bija tas ieberziens ar izpūtēju
Bija plaisas, apvārīju riņķī, šķiet ka ir līdzēts. Bet nu laikam nākotnē būs par citu kolektoru jādomā.
Kolektors sametināts, flancis klāt, beidzot var civilizēti pievienot izpūtēju. Sākumā gan gribēju v-band likt, bet tieši tad iekikoja korona un sapratu ka drīz būs brīvdienas priekšā un ar steigu sameklēju parastos flančus
Lēnu garu taisīju, mēriju, prātīgi darīju, lai viss būtu taisns un tā
Un tad........
Kāpēc tā? Nu vot es nebiju pamanījis ka tas kurš piemetināja kolektora gofru, piemetināja to šķībi (Nē flancis nav pie vainas)
Izpūtējs gatavs
Ar visu to izvirzījumu gala bundulis strīķējās gar buferi, bet neko darīt, lielākam izvirzījumam nebija vietas.
Jaunā atspere vs vecā apzāģētā
Vajadzēja samainīt vienu putekļu gumiju pusasij. noņemot konstatēju ka diezgan luftē granātas, no vairākām salasīju vienu setu un saliku jaunas putekļu gumijas
Uzswapoju skates durvi
Aizbraucu uz skati un dabūju uz mēnesi. Ielika 3 divniekus - kreisā luktura stars par augstu, nedeg atpakaļgaitas lukturi, labajam ritenim par švaku rucīts.
Nedaudz pagasēju un sāku novērst defektus, lukturis ez, vakarā aizbraucu uz pilsētu un pie ēkas sienas noregulēju. Atpakaļgaitas lukturi nedega, jo vads pie štekera bija pārplīsis, bet rucīti meklējot pārplīsa bremžu truba pie tilta, labi ka tad tas notika, nevis iepriekšējā dienā velkot uz 160 . Es gan tāpat jau biju nospriedis aizmugurē salikt visu jaunu, jo pakaļa pa bedrēm pamatīgi staigāja.
Kamēr gaidīju daļas, tikmēr ieliku glušakus uz aizmuguri, jo sūdainais sūkņa motors neleca un vajadzēja braukt. Tā kā pirms vairākiem gadiem savirzē tika izsecināts ka tilts ir saliekts, sapratu ka ir īstais brīdis, lai uzliktu gti tiltu.
Nopirku meyle amīšus, lemforder bukses tiltam, atbalstus amīšiem gan priekšai, gan aizmugurei
Sāku ar gti tilta vecajām buksēm
Izņemt vecās ir tas vieglākais
Pusi dienas nopisos, diviem vītņstieņiem norāvu vītnes un tik kādi 2cm iegāja, beigās sapratu ka nav ko pisties un nākošajā dienā aizvedu uz servisu, 12 eiro un varēju lieki nečakarējoties sākt tilta maiņu
Vecā bremžu trubiņa
Pēc vecās parauga uzlocīta jaunā, locīju ar pirkstiem un āmura kātu, smuki nesanāca
Ceļam tik augšā
Bundžu atbalstīju uz vietām, ko rūpnīcā izmantoja pārvietošanai pa konveijeru
Bija jānoņem šis, lai atskrūvētu amīšus, man tik tas viss hujovi nāca nost un sapisu nedaudz to sūdu
herro
Kad nav neviena, kas varētu pieturēt no otras puses . Es laikam biju pirmais, kas kopš rūpnīcas aiztika tās skrūves, lai atvilktu nācās nedaudz iesvīst
Vecais tilts ārā
Bija pizdatā diena skrūvēšanai, no sirds izbaudīju procesu, varēja pat nedaudz pasauļoties skrūvējot.
Bikin iepuva
Jaunais tilts virsū
korķis, lai var pats atgaisot bremzes
Rucīti sačinīju, bet nu kaut kas nav kārtībā, virzulis normāli kustās un neķerās, hvz kas par vainu, gan jau vēlāk nopirkšu jaunu suportu, lai ir miers
Dabūju skati uz gadu
Mainot priekšējiem amīšiem atbalsta gultņus konstatēju ka nepievilku pietiekoši pusasij to metāla sūdu un šis tas ir izlidojis ārā
Vecais atbalsts
Jaunais
purns nedaudz pacēlās
Pārticība
nonulēju km un izbraukšu tukšu bāku, lai var aprēķināt faktisko patēriņu. MFA jau rāda fantastiskus ciparus, vidēji 6.4L, bet pa pilsētu man ir rādijis arī 4.4L sēņojot
Kad taisīju pirmo swapu, biju dabūjis nepareizo gumiju sajūgam(lielākā ir jaunā), sūdi bija tādi ka sajūgs diezgan vēlu sāka ņemt un vajadzēja iepist pedāli pamatīgi grīdā.
uzswapoju arī citu sajūga pedāli, man tur kaut kas kārbā vai sajūgā ir sapisies, nejēgā smags bija, tagad ir +/- ok
Novērsu arī vislielāko kulises lufti, šīs skrūves dēļ viens kronšteins normāli ļurkājās, neatceros kāpēc agrāk nesanāca samainīt.
vecajai bikin prasās pēc atvaļinājuma uz meksiku
Kko pisos ar spidometra trosi, jo adata raustījās, beigās gan joka pēc pieliku veco pie urbja un hokus pokus, tai viss bija kārtībā. Es gan viņu biju vairākas reizes licis pa jaunam, bet tad tāpat nekas negāja, vakar uzliku atpakaļ veco un viss iet, hvz, galvenais ka spidometrs neraustās, bija zbal ka pilsētā adata raustas no 45-60 ampiltūdā, ne sūda nevarēja saprast cik tad ir .
Pa ziemu biju nodarbojies ar nelielu TUNING, uztaisīju normālu trompeti filtra kastei
Uztaisīju flow testus, bet pats neko nesaprotu
Var redzēt ka ķepas noplīsa, ideāli nav, bet ir gana labi. Apakšējo trompeti nav sanācis uztaisīt, jo uni ir ciet, knapi šo sanāca dabūt
Šī gan ir tāda pirmā testa versija, piemērot var redzēt ka aploci var droši palielināt
Ieplūdes troksnis tagad ir dzirdams it īpaši slodzē un šķiet ka gāzes pedālis palika asāks, joka pēc varu ielikt veco, lai salīdzinātu.
Šobrīd ir epopeja ar pasažiera durvi. Pagaidām nav nācies redzēt tādu, kas būtu labākā stāvoklī kā skates durvs. Skates durvs ir nu tāda, lietot varētu, bet nav tā labākā, negribās tādu likt uz jettas, enģi arī prasītos mainīt, savādāk tā durvs hujovi taisās. Vecā durvs reāli būtu afigenna ja nebūtu tas caurums, enģe perfekta, rūsa ir, bet nav traka, zajebal.
Tā savādāk ir forši braukt, auto tagad ar piekares uzlabojumiem ir daudz komfortablāks, asāks un līkumos dara tieši to ko vēlies. Ļori gribētos aizbraukt uz trasi, it īpaši tāpēc ka tagad visur ir menti, var ātri bez tiesībām palikt
Ar passātu arī kkas notiek
Pagaidām tas laikam arī viss, visu ko esmu darījis neesmu uzskaitījis, jo nevaru to visu atcerēties kā arī nezinu vai vajadzīgs ieiet tādos sīkumos. Man jau šķiet ka ar jauno telefonu taisu par daudz bildes