Nav gadījumā tā, ka no vējstikla ūdens tek lejā, un daļa tiek izvadīta caur slieksni? Es katrā ziņā drenāžu ciet netaisītu, jo ja tiešām kaut kur tiks ūdens iekšā, viņš tur paliks visu laiku un tas veicinās rūsu daudz ātrāk kā pāris smilšu graudi.
arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
- Foxijs
- Posts: 6821
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
tās smiltis drīzāk ir sakrājušās pa izrūsējušajiem caurumiem nevis pa drenāžu, tāds daudzums var easy sakrāties. Drenāžas sliekņos ir svarīgas jo kkā tur iekšā nonāk mitrums
- Martinss
- Posts: 4934
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
- petka17
- Posts: 7109
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Pietiek ar kondensātu...
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17278
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Tak poh! Tie slikšņi tāpat pārdzīvos to lamatu


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
bet tas ''caurums'' ir paredzēts lai slieksnis ventilētos, iztecētu ūdens/kondensāts utttttt. tādi nāk visiem auto, un tieši kad tie aizbloķējas sākas joki..īpaši ja ir lūka utt.
edit: fck nepamanīju ka vēl viena lapa jāatver.. nu nekas, arī mana 5kapeika

edit2, foxijs pareizi saka, ka smiltis nonāca caur puvumiem, bet ne caur tiem..caurumiem

-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8752
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Labs vakars, vai svarčiku gaidījāt?
Spoiler
Show
Atgriezu slieksni, lai pačolētu, kas notiek iekšā, jo šī bija "sliktā puse". Pirmie iespaidi, ne pārāk glaimojoši


urbjam slieksni nost



Izrādās ka nav nemaz tik slikti, labāk kā otrā pusē

šis gan ir nedaudz jobani, lai kārtīgi sataisītu būtu jāurbj visa apakšējā sliekšņa daļa nost


iepisīs šuvju mastiku un saies

kaut cik kopā turās

izpuvušas korķu vietas


otrā pusē šo vietu pārmetināju

vidusdaļa gan šķiet bēdīgāka

uz 120 procesā





sākumā to līkumu lāgā nesanāca uzlocīt, bet izrādījās ka domkrata truba ir tieši radīta šim

der kā uzliets


sametināts

cyka sametās

gateris werks represents - kulšanas sezona sākusies un veca misene ir priekšā piekabei.


ar šo pamatīgi ietaupīju laiku, dienas laikā gandrīz visu pusi sametināju(ieskaitot izņemto daļu)

Profesionāls apgaismojums

var vārīt kopā





nopūtu ar kaut kādu sūdu ko varēja vietējā bodē dabūt, it kā rakstīts ka paliekot gumijots un nesakalst, bet to redzēs. korķi nav, jo nebiju vel uzspējis nopirkt, šodien beidzot ieliku.

savārīts un apstrādāts


"nokrāsojam" sliekšņus(oem uz sliekšņiem nāca ļozene, kas tjip aizsargā, tāpēc uzpūtu grīdai izmantoto aizsardzību)

Tagad gan dosvidanje līdz kaut kas atkal notiks ar jettu.



urbjam slieksni nost



Izrādās ka nav nemaz tik slikti, labāk kā otrā pusē

šis gan ir nedaudz jobani, lai kārtīgi sataisītu būtu jāurbj visa apakšējā sliekšņa daļa nost


iepisīs šuvju mastiku un saies


kaut cik kopā turās

izpuvušas korķu vietas


otrā pusē šo vietu pārmetināju


vidusdaļa gan šķiet bēdīgāka

uz 120 procesā





sākumā to līkumu lāgā nesanāca uzlocīt, bet izrādījās ka domkrata truba ir tieši radīta šim


der kā uzliets


sametināts

cyka sametās

gateris werks represents - kulšanas sezona sākusies un veca misene ir priekšā piekabei.


ar šo pamatīgi ietaupīju laiku, dienas laikā gandrīz visu pusi sametināju(ieskaitot izņemto daļu)

Profesionāls apgaismojums


var vārīt kopā





nopūtu ar kaut kādu sūdu ko varēja vietējā bodē dabūt, it kā rakstīts ka paliekot gumijots un nesakalst, bet to redzēs. korķi nav, jo nebiju vel uzspējis nopirkt, šodien beidzot ieliku.

savārīts un apstrādāts


"nokrāsojam" sliekšņus(oem uz sliekšņiem nāca ļozene, kas tjip aizsargā, tāpēc uzpūtu grīdai izmantoto aizsardzību)

Tagad gan dosvidanje līdz kaut kas atkal notiks ar jettu.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8752
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Gluži 18K nebūs, bet nu par to nedaudz vēlāk 
Jau kādu laiku atpakaļ nospriedu ka atgriezīšu uz ceļa sarkano, jau ļoooti laicīgi biju sācis visu plānot par modifikācijām utt., lai pa atvaļinājumu varētu visu/gandrīz visu izdarīt. 06.06 no Rīgas pārcēlos pie senčiem un sāku melno jettu aplasīt un pārnest visu derīgo uz sarkano - atsperes, pr. plaukti, aizm. bremzes, kārba, u.c., nav vērts visu uzskaitīt



No fāterlandes atnāca wavetrac torsena bloķis

wavetrac vel ir pāris komponentes klāt, lai braucot pa kerbiem un atslogojoties vienam ratam nebūtu open diffs kā ar parastu torsenu, respektīvi sanāk kkas pa vidu starp torsenu un šaibinieku un nav jāveic šaibu pieburšanas rituāli ar kārbas atvēršanu.

Ņemot ārā pusasi konstatēju ka tek kārbas eļļa flancī, lai gan saļņiku biju mainījis

Samazgāju kārbu(bildē vel procesā, lai redz cik netīra bija
) un iedevu vīram, kas golf kausa laikā lielākajai daļai sportistu taisīja kārbas

Dabūju samainīt 3 no 4 granātām

NOS boge turbo amīši(laikam sanāk tie paši sachs advantage), tieši tie ar kuriem rūpnīcā no konveijera noripoja 16v golfi, zinu ka ir labāki pieejami, bet par 15eiro gabalā labs price/performance

Sarkanajai pr. bukses bija diezgan kriminālas


Pirms ķeksēju ārā motoru, gribēju pačekot kur labāk likt eļļas radiatoru, tipiska uzstādīšanas vieta ir šī, bet kad piemērīju buferi, tad sapratu ka ļoti hujovi būs ar plūsmu, trubām un dabūt to visu garām a/c kompresoram

Te varētu iespiest, bet cik lasīju vertikāli nav labi likt un apakšā tāpat hujova plūsma


Beigās nospriedu ka pārvietošu tauri, mēģināsu ielikt šeit un trubas aizlaist gar lukturi

Pastūža bačokā normāla zampa

Viens ģēnijs(es
) bija izdomājis ka šī ir laba vieta zondei un motors nenāca ārā, par laimi ar nedaudz paskubināšanu izdevās zondi izskrūvēt, noteikti jāmontē savādāk

06.13. pagaidām viss pēc grafika iet tīri ok, līdz atvaļinājuma beigām 11 dienas, saies

Sāku gar motoru darboties, plāns nomainīt pilnībā visas iespējamās un neiespējamās blīves, lai trasē nebūtu nekādu aizķeršanos

Eļļas filtra korpusam atplūdes pretvārsts prosta izkrita noņemot korpusu
, nekādu speceni neatradu, tikai to ka visādiem ea827 dzinējiem ir bijis tāds prikols, uzliku locktite un savdzīgi uz kādiem 5-10nm pievilku par cik alumīnija korpuss

Droši vien te varētu būt iemesls kāpēc zuda antifrīzs

Bija noķīlējies siksnas spriegotājs, vismaz tā es domāju līdz viņu noskrūvēju un sapratu ka stienis nekustas

Satīrīju stieni un caurumu kurā viņš iet iekšā, saeļoju un viss ir zbis

Es mersim par litens spļaudījos, bet še ku reku, wtf i love litens now
, tur iekšā ir prosta atspere, satīrīju un uzliku atpakaļ

Norāvu vārstu vāku un joprojām viss tikpat skaists un tīrs kā sešus([censored] jopt
) gadus atpakaļ kad ar GG čolējām caur korķi vārstu vākā

Biju plānojis nomainīt ķēdi un vārstu saļņikus profilaksei, bet noceļot šālītes un sadalenes es biju maigi izsakoties diezgan šokā




Naga testu gandrīz neviens kakliņš neiztur




Nedaudz padarbojoties ar ūdenspapīru vairs neizskatījās tik traģiski

Mani parāva nedaudz panika, bet pakonsultējoties ar useri turn100 sapratu ka varētu būt ok, bet nu jānoceļ galva un jāsamēra atsarpes. Ņemot ārā kompensatorus viens sadalījās

Galva nost, cilindri izskatās labi un virzuļi nav baigi apķepuši





Galvas blīve uzlikta nosacīti nepareizā no 8v par 0.1mm biezāka, ABF nāca ar metāla blīvi.

Izdomāju prikolam sasvērt kompensatorus

Atklāju arī ka iebāzti 2gab. nepareizi kompensatori
. Nezinu kāpēc VAG tā izdomāja, bet seatiem nāca ~49g kompensatori, golfam 80g. Iespējams ka tas kurš mainīja blīvi iebāza 2x nepareizos kompensatorus, kā reiz abi bija pie vissūdīgākā kakliņa

Satīrīju un samarķēju vārstus, jāizņem vārsti un atsperes, lai varu samērīt distanci starp šalēm un kakliņiem.

Neliela plaisa vienā cilindra degkamerā

Par laimi sagāja, limits ir 0.1mm, šur tur ir uz augsto pusi(0.063), bet saiet






Notīrīju plastigauge un gribēju pačekot kā griežas - vai neķeras, neluftē un velkot pēc specenes ar 15nm jūtu ka iet sviestā

Man jau likās pirmo reizi laižot vaļā uzgriežnus ir par traku pievilkts, šis apstiprināja manas aizdomas

Salēju antifrīzu, lai pačekotu vai gar sēžām nelaiž garām

No rīta
, gar svecēm viss bija sauss, bet visas ieplūdes un izplūdes lupatas slapjas

Sāku kustināt vārstus
» Skatīties Youtube
Nu [censored] sūds tāds
, sāku apsvērt vai nav jāmeklē cita galva. No džekiem kas ar ir sportojuši ar vw 16v motoriem uzzināju ka nav tik traki un šitā esot zbisā galva, tik cik jāsačinī vārstus un jāsapulē kakliņus, uzzināju arī ka ņihuj nedabūt citu galvu un labākais variants ir nopirkt nezināmā stāvoklī visu 9a dzinēju un cerēt ka nav sliktāk. Aizvedu galvu nomainīt vadīklas, salikt vārstus, iegriezt 5 leņķu sēžas un nosēdināt galvu par 0.2 vai 0.25mm atkarībā cik gaļa atļauj.
Kamēr gaidu galvu turpināju tālāk, noņemot kloķenes zobsiksnas zobratu konstatēju ka tam ir pezdā
, jāliek jauns

Ar ultraskaņas tīrītāju sāku tīrīt visādas dzinēja skrūves


Mainu saļņikus

Dabūju atpakaļ kārbu, salieta pareizā GL4 eļļa

Biju domājis ka varētu uzlikt no 8v downpipe, bet kad noliku abus blakus sapratu ka 8v ir īsāks ar nedaudz šaurākām trubām, būs vien jāpaliek pie vecā sagaterizētā

Šis noteikti pūta garām, vajadzēs kaut ko izdarīt ar virsmu un ielikt trūkstošās skrūves

8v bija foršs lēzens salaidums galā

16V gan izskatās pēc kādas pašdarbības, vajadzēs ielaist dremeli un bik nolīdzināt šito huiņu

Biju jau iepriekš daudz un dikti lasījis clubgti ko iesākt ar sadalenēm, pārbaudīta recepte uz stock vadību ir schrick 268* ieplūdes sadalene. Pēc sadalenes saņemšanas uzzināju ka neiztikt bez regulējamiem zobratiem, tie jau pasūtīti un atnākuši, pa brīvdienām ar čomu uzpresējām ieplūdes sadalenei zobratu(fotkas nav). Saskatījos David Vizard vidakus un sazīmēju stock un plānoto sadalenes grādus. Vadoties pēc DV teiktā un pret stock, ar schrick uzstādījumu izskatās ka būs pārāk liels LCA, bet optimālam LCA varētu būt pārāk liels overlaps starp sadalenēm, ja nebūtu map sensors, tad tas mani nepistu, bet map sensors manam digifantam ir viens no galvenajiem. Karoče dabūšu galvu un tad varēs sākt testēties un kruķīt


Šobrīd tas pagaidām viss, nezinu kā citi, bet es saskaitīju vismaz 3 veidus kā motors varēja noklāties, labi ka beidzu braukt, cerams ka līdz vasaras beigām tačka rūks un brauks, lai vismaz uz sezonas beigām kādu reizi var iebraukt trasē, pagaidām vissslikti.lv

Jau kādu laiku atpakaļ nospriedu ka atgriezīšu uz ceļa sarkano, jau ļoooti laicīgi biju sācis visu plānot par modifikācijām utt., lai pa atvaļinājumu varētu visu/gandrīz visu izdarīt. 06.06 no Rīgas pārcēlos pie senčiem un sāku melno jettu aplasīt un pārnest visu derīgo uz sarkano - atsperes, pr. plaukti, aizm. bremzes, kārba, u.c., nav vērts visu uzskaitīt




No fāterlandes atnāca wavetrac torsena bloķis

wavetrac vel ir pāris komponentes klāt, lai braucot pa kerbiem un atslogojoties vienam ratam nebūtu open diffs kā ar parastu torsenu, respektīvi sanāk kkas pa vidu starp torsenu un šaibinieku un nav jāveic šaibu pieburšanas rituāli ar kārbas atvēršanu.

Ņemot ārā pusasi konstatēju ka tek kārbas eļļa flancī, lai gan saļņiku biju mainījis


Samazgāju kārbu(bildē vel procesā, lai redz cik netīra bija


Dabūju samainīt 3 no 4 granātām

NOS boge turbo amīši(laikam sanāk tie paši sachs advantage), tieši tie ar kuriem rūpnīcā no konveijera noripoja 16v golfi, zinu ka ir labāki pieejami, bet par 15eiro gabalā labs price/performance


Sarkanajai pr. bukses bija diezgan kriminālas


Pirms ķeksēju ārā motoru, gribēju pačekot kur labāk likt eļļas radiatoru, tipiska uzstādīšanas vieta ir šī, bet kad piemērīju buferi, tad sapratu ka ļoti hujovi būs ar plūsmu, trubām un dabūt to visu garām a/c kompresoram

Te varētu iespiest, bet cik lasīju vertikāli nav labi likt un apakšā tāpat hujova plūsma


Beigās nospriedu ka pārvietošu tauri, mēģināsu ielikt šeit un trubas aizlaist gar lukturi

Pastūža bačokā normāla zampa


Viens ģēnijs(es


06.13. pagaidām viss pēc grafika iet tīri ok, līdz atvaļinājuma beigām 11 dienas, saies

Sāku gar motoru darboties, plāns nomainīt pilnībā visas iespējamās un neiespējamās blīves, lai trasē nebūtu nekādu aizķeršanos

Eļļas filtra korpusam atplūdes pretvārsts prosta izkrita noņemot korpusu


Droši vien te varētu būt iemesls kāpēc zuda antifrīzs

Bija noķīlējies siksnas spriegotājs, vismaz tā es domāju līdz viņu noskrūvēju un sapratu ka stienis nekustas

Satīrīju stieni un caurumu kurā viņš iet iekšā, saeļoju un viss ir zbis

Es mersim par litens spļaudījos, bet še ku reku, wtf i love litens now


Norāvu vārstu vāku un joprojām viss tikpat skaists un tīrs kā sešus([censored] jopt


Biju plānojis nomainīt ķēdi un vārstu saļņikus profilaksei, bet noceļot šālītes un sadalenes es biju maigi izsakoties diezgan šokā





Naga testu gandrīz neviens kakliņš neiztur





Nedaudz padarbojoties ar ūdenspapīru vairs neizskatījās tik traģiski

Mani parāva nedaudz panika, bet pakonsultējoties ar useri turn100 sapratu ka varētu būt ok, bet nu jānoceļ galva un jāsamēra atsarpes. Ņemot ārā kompensatorus viens sadalījās


Galva nost, cilindri izskatās labi un virzuļi nav baigi apķepuši





Galvas blīve uzlikta nosacīti nepareizā no 8v par 0.1mm biezāka, ABF nāca ar metāla blīvi.

Izdomāju prikolam sasvērt kompensatorus

Atklāju arī ka iebāzti 2gab. nepareizi kompensatori


Satīrīju un samarķēju vārstus, jāizņem vārsti un atsperes, lai varu samērīt distanci starp šalēm un kakliņiem.

Neliela plaisa vienā cilindra degkamerā

Par laimi sagāja, limits ir 0.1mm, šur tur ir uz augsto pusi(0.063), bet saiet






Notīrīju plastigauge un gribēju pačekot kā griežas - vai neķeras, neluftē un velkot pēc specenes ar 15nm jūtu ka iet sviestā

Man jau likās pirmo reizi laižot vaļā uzgriežnus ir par traku pievilkts, šis apstiprināja manas aizdomas


Salēju antifrīzu, lai pačekotu vai gar sēžām nelaiž garām

No rīta


Sāku kustināt vārstus
» Skatīties Youtube
Nu [censored] sūds tāds

Kamēr gaidu galvu turpināju tālāk, noņemot kloķenes zobsiksnas zobratu konstatēju ka tam ir pezdā


Ar ultraskaņas tīrītāju sāku tīrīt visādas dzinēja skrūves


Mainu saļņikus

Dabūju atpakaļ kārbu, salieta pareizā GL4 eļļa

Biju domājis ka varētu uzlikt no 8v downpipe, bet kad noliku abus blakus sapratu ka 8v ir īsāks ar nedaudz šaurākām trubām, būs vien jāpaliek pie vecā sagaterizētā

Šis noteikti pūta garām, vajadzēs kaut ko izdarīt ar virsmu un ielikt trūkstošās skrūves

8v bija foršs lēzens salaidums galā

16V gan izskatās pēc kādas pašdarbības, vajadzēs ielaist dremeli un bik nolīdzināt šito huiņu

Biju jau iepriekš daudz un dikti lasījis clubgti ko iesākt ar sadalenēm, pārbaudīta recepte uz stock vadību ir schrick 268* ieplūdes sadalene. Pēc sadalenes saņemšanas uzzināju ka neiztikt bez regulējamiem zobratiem, tie jau pasūtīti un atnākuši, pa brīvdienām ar čomu uzpresējām ieplūdes sadalenei zobratu(fotkas nav). Saskatījos David Vizard vidakus un sazīmēju stock un plānoto sadalenes grādus. Vadoties pēc DV teiktā un pret stock, ar schrick uzstādījumu izskatās ka būs pārāk liels LCA, bet optimālam LCA varētu būt pārāk liels overlaps starp sadalenēm, ja nebūtu map sensors, tad tas mani nepistu, bet map sensors manam digifantam ir viens no galvenajiem. Karoče dabūšu galvu un tad varēs sākt testēties un kruķīt


Šobrīd tas pagaidām viss, nezinu kā citi, bet es saskaitīju vismaz 3 veidus kā motors varēja noklāties, labi ka beidzu braukt, cerams ka līdz vasaras beigām tačka rūks un brauks, lai vismaz uz sezonas beigām kādu reizi var iebraukt trasē, pagaidām vissslikti.lv

- petka17
- Posts: 7109
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Izskatās lieliski un interesanti. Vajag sadaleņu grozīšanas mērījumu kontentu.
pagaidām gan lieku uz to, ka tev tur tukšgaitā nebūs nekas labs
pagaidām gan lieku uz to, ka tev tur tukšgaitā nebūs nekas labs
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8752
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Salīdzinot stock 2° overlap pret 23° ar schrick uzstādījumiem tā varētu būt
, man nav nekas pret umpa lumpa tukšgaitu, galvenais, lai ecu neķer trieku
